• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

שאן, אייבל, זוהאן
"אז לכל מקרה, תכינו את חבריכם האחרים. אני מעדיף לחשוב על זה מאשר להתפס לא מוכן ברגע האמת."
גנובל
"לא." היא לא נראית מעוניינת במיוחד בשיחה.
דרוגמאר
"איי." הגמד מחייך אליך. "קצת מיושנת כבר, אבל עושה את עבודתה נאמנה."
 
גנובל
חבל לו שהיא לא רוצה לשוחח, אבל מה לעשות. "אם את רוצה את השירותים שלי, תדעי לאן לפנות. להתראות," הוא אומר, והולך לראות מה קורה בשאר הספינה. הוא מחפש במיוחד את ווייסטרן הגנאשי אם הוא יראה אותו.
 
OUT
צ'ואי ודרגוניאן - אני בדרך כלל לא אוהב לעשות את זה, אבל אשמח אם תוותרו על לדבר עם הדבש"ים האלה לעכשיו, כי אני רוצה כבר להמשיך עם ההרפתקה בהתחשב בזה שאנחנו מתעכבים בספינה הזאת כבר שבועות. לא תכננתי שהקטע הזה יהיה ארוך כל כך, ואני מבטיח לכם שלדב"שים אין שום דבר מעניין במיוחד לספר לכם. אז זה בסדר מבחינתכם אם נתקדם? כרגע נניח שכולכם נפגשים, אתם מוזמנים לדבר קצת אם יש לכם משהו לומר ואז נמשיך לקטע הבא.
 
"אני דיברתי קצת עם אוגי וקצת עם טולה, מסתבר שאוגי הוא זה שהסתובב בלילה והוא די נלחץ כששאלתי אותו על זה ולא היה מוכן להסביר למה. בכל מקרה יש לנו עוד לילה בספינה ואנחנו נגיע מחר בבוקר לאי, אז אני מציעה שכל אחד במשמרת שלו ישים לב מה אוגי זומם ושאנחנו לא מתקרבים מדי לאי והנאגה איתרו אותנו". ליילאני מספרת לאחרים מה היא עשתה הבוקר ומציעה הצעות בהתאם לכך.
 
השעות חולפות להן בעצלות. אתם מעבירים את היום בשיחה עם חברי הצוות או צפייה בים הרגוע.
מתישהו בשעות הערב המאוחרות אתם שומעים צעקה מלמטה בסיפון - "אתה עשית מה?!". אתם יורדים למטה אחרי חברי הצוות הסקרנים אשר מתגודדים מסביב למשהו. אתם מצליחים לפלס את דרככם למרכז ורואים שם את קפטן זקן-ברונזה מסתכל בעצבנות על אוגי שעל הרצפה מולו. נראה שאוגי חטף אגרוף רציני לפרצוף. ג'יינה, ביתו של הקפטן, כורעת מאחורי אוגי ובוכה. "איך העזת לעשות את זה לבת שלי?" הוא עומד לתת לאוגי מכה נוספת, אבל ג'יינה מגוננת עליו. "אבא, בבקשה, זה הכל היה מתוך הסכמה... אני אוהבת אותו!" באותו הזמן הנווט יורד לסיפון עם פרצוץ מוטרד. "קפטן, יש ספינה קרובה אלינו, אני לא מצליח לראות-" "אני לא מוכן לזה!" הקפטן מתעלם ממנו וצועק על ג'יינה. "אני לא מוכן שאת תהיי עם חלאת האדם הזה, דם האורקים המסריח והמטונף הזה! או עם אף אחד מהצוות המגעיל הזה! ובאשר לך, עור-ירוק, אני נשבע לך שבהזדמנות הראשונה שיש לי אני זורק אותך מהסי-"
שווווו-בווום
-----
אתם קמים מהרצפה אחרי כמה שניות של איבוד הכרה. נראה שתותח כלשהוא פגע בצד של הספינה, ומים מתחילים לנזול פנימה. אתם רצים למעלה בעקבות הפיראטים האחרים לראות מה קורה. מולכם, ספינה אימפריאלית - אותה אחת שראיתם בנמל, מאוד קרובה לספינה שלכם. החיילים האימפריאלים הניחו כבר קרשי עץ עבים בין שתי הספינות ומתחילים לעבור לספינה שלכם. אחד מהם, אדם מבוגר שנראה כמו המפקד שלהם, צועק מרחוק: "בשם הצו המלכותי שניתן לנו, חסלו את כל הפיראטים המלוכלכים האלה!" חלק מהפיראטים תופסים כל נשק שהם יכולים למצוא ומתחילים להלחם בחיילים חזרה.

META
גלגלו יוזמה!
מפת קרב: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1akj8OKGFTv2DUqUZ_QbT1yVo_JmpfUNoxqoTh-5y8v0/edit?usp=sharing

כמה הערות:
- משבצת אחת = חמש רגל.
- אם אתם רוצים ללכת על הקרשים (מסומנים ב"-") יש שתי אפשרויות: ניתן להתייחס אליהם כטוואי שטח קשה וללכת בחצי מהירות, או ללכת במהירות רגילה ולהצליח בבדיקת אקרובטיקה (ד"ק 15) כדי לנסות לא ליפול למים.
- אם אתם רוצים לנסות לדחוף מישהו למים, זאת התקפת shove רגילה - בדיקת אתלטיקה שלכם מול האתלטיקה או אקרובטיקה שלהם, ואם אתם מצליחים אפשר לדחוף את המטרה חמש רגל.
- כרגע, הפיראטים נחשבים בני ברית שלכם - כך שאם אתם מתקיפים חייל שכרגע בקרב עם פיראט, אתם מקבלים את היתרונות של איגוף.
 
חזרה
Top