• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

OUT
כן, נגמר. התעכבנו רק על ריזלית ונזק לא קטלני.

אם כולם בסדר עם השיטה הזאת לנזק לא קטלני, אוסיף את זה לפוסט הראשון במקרה שתרצו לבדוק בעתיד.

IN
חץ של פרדאן נוחת בדיוק בעקב של הננסית. ריזלית נופלת קדימה, וצועקת מכאב; אבל הודות לירייה המדויקת של פרדאן, היא לא מאבדת הכרה כמו האחרים.

"די! לא גם אתם! אני עברתי יותר חטיפות ושביות היום ממה שאני יכולה לספור. אם גם אתם, תהרגו אותי כבר," היא מתמרמרת.
 
out:
לא ממש הבנתי את היתרונות והחסרונות של כל דבר, אבל בכנות אין לי בעיה עם מה שהוסכם (גלגול 20 בתוך קרב כפעולת בונוס או גלגול 15 אחריו).

IN:
סאוואלה מתעלמת מריזלית ומשחררת את הגולם השדי במהירות בידיעה שאחרי סף כאב מסוים השד שבגולם היה מנסה להשתחרר מכבילתה ולפי ההתפרקות הסף הזה ממש קרוב. כשהיא מסיימת עם הגולם היא מחפשת שני דברים, סימנים שמישהו שמע את הקרב ומקום טוב למנוחה קצרה בו תוכל לטפל בפצעיה.
 
"תיזהרי במה שאת מבקשת." אומר פרדאן ומתיישב על גבה של ריזלית, כדי להשפיל אותה עוד יותר. הוא תופס בשערה ומושך את ראשה מעלה, בעודו מצמיד את אחד החיצים שלו לצווארה, אשר משאיר חתך קטנטן שמתחיל לדמם.
"זהו הזמן למילים אחרונות, אז אל תבזבזי אותן." חיוכו של פרדאן מתרחב, ואז רגנארוק מסתער עליו מאחורה, מפיל אותו מגבה של ריזלית, והשניים מתגלגלים כמטר עד ששניהם עוצרים.
פרדאן מזנק לתנוחת כריעה, סימני נשיכה טריים נראים על כתפו, ובידו הבריאה הוא מחזיק את אחת מחרבותיו. הזאב נעמד בינו ובין בת-המחצית, שערו סומר, והוא נוהם באיום לעבר האלף. פרדאן חושק את שיניו בזעם ונוהם בחזרה אל עבר רגנארוק, אך אף אחד מהם לא תוקף, הם רק ממשיכים לבהות אחד בשני.

"למה אתם מחכים, חסלו אותה כמו את האחרים!" פרדאן צועק אל השאר, בעוד רגנארוק מסובב את ראשו רק לרגע כדי לנבוח, חולק עד דבריו של פרדאן.
 
רייז מתקדם ומרים יד אל פרדאן וראגנארוק, מסמל להם להתרחק קצת. "קיצ'ר קיצ'ר קיצר," הוא מחייך, מתיישב מול הפרצוף של הננסית- הוא לא ידע שיש עוד אנשים בגודל שלו. חוץ מבני מחצית אחרים כמובן- "מי את?"
OUT
מצטער אם זה נשמע קצת מנצ'קיני, אבל יש מצב שאנחנו עולים דרגה בקרוב? טיפה מוזר שאנחנו תקועים עם advance אחד כבר מלא זמן.
 
עדיין אין אף אחד באזור, שזה די מוזר: אם הארכימג נתן לכם את ההוראות הנכונות, היה אפשר לצפות שתיתקלו באסירים המתקדמים אליכם כבר מזמן. כשסאוואלה מקשיבה טוב, היא שומעת איזשהו קול הליכה מרחוק, אבל אלה לא הדהירות שהייתם מצפים מהחזון שהארכימג הראה.

"מי אני?" משיבה הננסית לרייז, מסתכלת בין פרדאן המאיים עליה ועל רייז היושב לפניה בחיוך ממש לא הולם למצב שהיא מוצאת את עצמה בו. "אני ננסית מסכנה שאיבדה את משפחתה בגלל אנשים כמוכם. לא אכפת לי מהחרב שלך, אלף, והלוואי שהשתמשת בה כבר."

OUT
יש הזדמנות להשתמש בריפויים עכשיו.

ג'וני אמר/ה:
לא ממש הבנתי את היתרונות והחסרונות של כל דבר, אבל בכנות אין לי בעיה עם מה שהוסכם (גלגול 20 בתוך קרב כפעולת בונוס או גלגול 15 אחריו).
יתרון של בתוך הקרב: בלי סיכון של מוות אם הגלגול נכשל (ובוחרים לוותר על הנזק). יתרון של אחרי הקרב: קושי 15 במקום 20.

Nextorl אמר/ה:
מצטער אם זה נשמע קצת מנצ'קיני, אבל יש מצב שאנחנו עולים דרגה בקרוב? טיפה מוזר שאנחנו תקועים עם advance אחד כבר מלא זמן.
התכוונתי שזה יקרה אחרי החזרה מהמסע הזה אל האסירים. באמת היה מגיע לכם עוד advances, אבל תכננתי מראש דברים ששיניתי בסוף, אז אני מצטער שזה יכול להיראות קצת לא מאורגן. אם הייתי עוקב אחרי ההנחיות של הספר (רמה = 3-4 ימים של 3-4 קרבות, עם התקדמות חלקית כל יום) זה היה לוקח עוד יותר זמן, אבל נראה לי שעדיף לקצר את זה כי RP לוקח הרבה זמן כשזה בפורום, וגם כי אני לא אוהב להוסיף קרבות בלי מטרה. סליחה שזה לא יצא חלק הפעם, אבל אני אנסה להגביר את הקצב.

חוץ מזה, הקצב כנראה יכול להיות תלוי על שביעות הרצון שלכם מזה בכללי (אם מעדיפים לשחק רק לטווח קצר אז אין סיבה שלא להתקדם כמה שיותר מהר). התכוונתי לשאול גם על זה בזמן שעולים רמה, אבל בגלל שזה עלה עכשיו, אני מעוניין לדעת אם יש רצון למשחק לטווח ארוך או לטווח קצר, או עד כמה אתם מרוצים באופן כללי מהמשחק (אתם יכולים לכתוב פה או בה"פ אם אתם רוצים).
 
"כן כן." רייז מהנהן בסבר פנים חמורות- ומכוערות. "אבל, מת'עשית כאן?"
OUT
בקטנה, זה פשוט היה קצת מוזר.
בכל מקרה, אין לי בעיה במיוחד עם משחק לטווח ארוך, כל עוד יש עלילה וזה לא סתם "עוברים מהרפתקה להרפתקה", כי זה פחות הcup of tea שלי.
חוץ מזה, אני מאוד נהנה מהמשחק.
 
OUT
כרגע יש לי שרטוט של קו עלילה בראש שלי שאני משער יכול להגיע בערך לרמה 3-4 אם זה יסתדר כצפוי.

IN
"מה אני עשיתי? הביאו אותי בשביל לא-יודעת-מה, העבירו וחטפו אותי אינספור פעמים, ואז גנבתם אותי. אני לא עשיתי כלום," היא משיבה בעזות פנים שחריגה למי שנמצאת עם חרב על צווארה.
 
פרדאן מגרד את ראשו לרגע בעודו חושב על המילים של ריזלית.
"את אומרת שחטפו אותך, סתם ככה? שאין לך שום שימוש? או שאת משקרת או שאת משוגעת, אחד מהשניים." הוא אומר ומחזיר את החץ השלוף שלו לנרתיק, מגרד את סנטרו. "גם אם נבחרת להיחטף באקראיות, יש סיבה מדוע בחרו אקראית בך."
 
"טוב נו, אני מאמין לך." אומר פרדאן ומתיישב על הרצפה, בדיוק היכן שהוא עמד. רגנארוק עושה את אותו הדבר.
אחרי שריזלית מביטה בו במבט חסר-סבלנות, הוא מושך בכתפיו. "מה? אין לך שום שימוש. אמרת זאת בעצמך. אז מה הטעם שאהרוג אותך? ביזבוז של מאמץ."
 
"יודעת איפה השאר?" רייז שואל, הוא לא עצוב במיוחד מהסיפור שלה, הוא לא יכול לתאר לעצמו מה זה אומר שאנשי הכפר שלך ימותו. הזכרונות המעטים שלו מהמשפחה שלו, מהינקות שלו, לא גרמו לו לפתח חיבה מסוימת למישהו. אבל אם אמא תמות... הוא יהיה עצוב. כנראה.
אבל אמא זה לא כפר.
 
"השאר מתו או נהרגו, אמרתי לך," הננסית משיבה לרייז. כמובן, ה"שאר" שמעסיק את המחשבות שלה הוא שונה מזה שרייז כנראה יותר מעוניין בו...

לאחר שפרדאן לוקח ממנה את החץ, והיא כבר לא מוקפת מכל צד, היא מתחילה לצלוע מכם לאיטה.
 
ריזלית מפסיקה ללכת כשהיא שומעת את תאראניס מציע לרפא אותה. "איזו מלכה?"

"לא כולם, כולם או נשבו או נהרגו," היא משיבה לרייז, בלי לשים לב לזה שהיא נתקלה באמירה שלה מקודם. "אה, מה? אתם רוצים לעזור?" היא שואלת בהפתעה.

OUT
תאראניס: אפשר לרפא אותה עם גלגול רקע (קושי 15) במקום להשתמש ביכולות שלך (כי אני מניח שאתה רוצה לרפא את הצליעה ברגל יותר מאשר נקודות הפגיעה). אפשר עדיין לגייס את העזרה של טארן המדוב"ש לריפוי.
 
חזרה
Top