• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

שאן, אייבל, זוהאן
שאן מנסה להיזכר במה שהוא יודע על היסטוריית האימפריה - דגלים אותם הם יכבדו, חוקים נשכחים אודות המים הטריטוריאלים שלהם וכדומה. כל דבר שיכול לחלץ אותם מהצרה הפוטנציאלית.
Meta
ידע (היסטוריה): [dice:14xvva6o]701059:0[/dice:14xvva6o]
 
ליילאני
"אממ, מאחר ואת היית כנה איתי, אני אהיה כנה איתך," משיבה ליילאני, "אני נמצאת בסביבה לא מוכרת אם אנשים לא מוכרים שאני לא בוטחת בהם. אני מנסה להכיר יותר את האנשים והסביבה, לדעת מה מערכת היחסים ביניהם, ממי כדאי להתרחק או איך להעביר את הזמן עם אנשים שאני לא מכירה בלי לצבור יותר מדי חיכוכים מיותרים ודברים דומים. אני בטוחה שכבר שמעת את זה מאנשי הצוות האחרים, אבל עוד באותו הערב שעליתי לספינה כמעט והספקתי לגרום לאחד מאנשי הצוות לישון מוקדם, לפני שאוגי התערב..."
 
שאן, אייבל, זוהאן
"בית זודונה? לא ידעתי שאתה בן אצילים. בכל מקרה, גם אם תצליח לשכנע אותם איכשהוא שהכל בסדר, אני בספק שהם יוותרו על בדיקה של הספינה."
שאן
אתה מכיר את הדגל הרשמי של האימפריה, דגל כחול עם ראש אריה כסוף במרכזו, אבל אתה לא מצליח להזכר בחוקים אחרים שיכולים לעזור לך בסיטואציה.
ליילאני
"הא. אני אישית לא הייתי יכולה לחיות ככה, לחשוד בכל אדם שאני לא מכירה. אבל אני מכבדת את זה. בכל מקרה, זה לא שאת הולכת לחיות איתנו עכשיו עד סוף חייך, אז אני לא רואה סיבה לכל זה. אבל כרצונך."
דרוגמאר
אתה מוצא אותה באותה מצב שהשארת אותה, היא עדיין לא התעוררה.
גנובל
"שמי ג'יינה, ואני הבת של הקפטן כאן."
 
ליילאני
"אווו, סביר להניח שלא הייתי שואלת כלכך הרבה שאלות ללא אוגי התערב אתמול." ליילאני מנסה לאשש את טולה "זה היה נגמר אחרי סיבוב קצר אחד ועכשיו יש פוטנציאל לסיבוב חוזר, אולי עם עוד כמה מעורבים..." ליילאני לא ממש נשמעת מפוחדת כשהיא אומרת את זה, יותר בכיוון של מצפה... "בכל מקרה, מתי בערך אנחנו נגיע לאי?"
 
שאן, אייבל, זוהאן
"זה כבר מעלי, בן אנוש קטן. אם ירצה בכך הגורל, נגיע ליעדינו בשלום, ואם לא, אז נתקל בהם. אני פשוט מנסה להתכונן לנורא מכל." לזוהאן, הוא אומר: "בתור נווט, אני לא יודע את כל הפרטים, מר זודונה. אני חושב שאנחנו מעבירים סמים, אולי כמה חפצים אלכימיים לא חוקיים. כלי נשק שקבוצות ש...מתנגדות לאימפריה, הזמינו. דברים מהסוג הזה."
ליילאני
"עוד שאלות." היא אומרת ולוקחת לגימה מהמשקה שלה. "אני יודעת... מסדרת סחורות, מקרצפת את הסיפון, מה שהקפטן יפיל עלי הפעם."
גנובל
"כן. ומה זה עניינך בעצם, אם אני יכולה לשאול?" היא אומרת במבט חשדני.
דרוגמאר
אתה רואה גמד ובן אנוש, אותם שניים שיכורים שהציקו לאיזמרלדה אתמול בלילה ושדיברו עם גנובל ממקודם. מלבדם, רוב הצוות הם בני אנוש, שאתה כנראה יכול להחשיב כמלחים מדוכאים.
 
"אם ניתקל בהם והם יחליטו לערוך בדיקה אני מניח שאני אוכל לנסות להסוות את הסחורות האלו, אני יודע ליצור תעתועים פשוטים... אם גם זה לא יעבוד אז ניאלץ להילחם בהם, אלא אם כן לאחד האחרים יש רעיון אחר."
 
שאן, אייבל, זוהאן
"האם תעתועים פשוטים יהיו מסוגלים להסוות עשרות ארגזים של סחורה? בכל מקרה, אני מציע שתתכוננו לגרוע מכל, ידידיי. אני לא יודע מה עלול לקרות, אבל אתם היחידים על הספינה הזאת בעלי יכולות קרביות רציניות."
ליילאני
"כל עוד אנחנו פשוט ממשיכים ישר, וכל עוד מזג האוויר רגוע... רק את הנווט. כמובן, שמדי פעם מישהו צריך לפרוש או לסגור את המפרשים וכולי."
 
גנובל
גנובל משנן לה את התירוץ שהוא התאמן עליה, בסוף מביא אותו לידי שימוש לפעם הראשונה. "כחלק מהתפקיד שלי ככוהן קול'טירס, אני הולך למקדשים בערים אחרות. אי פעם היית במקדש?" הוא שואל, ומנסה לבחון את מידת העניין שלה בשיחה.
 
חזרה
Top