• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[TEotW System] האחרונים - עץ הרשמה [0/5]

witch-hunter אמר/ה:
עד מתי אפשר להגיש דמות?
אין לי תאריך מדויק שאני נעולה עליו אבל סביבות עוד שבוע? משהו כזה?

tkhag1 אמר/ה:
אגב יש משהו שלא ברור לי לחלוטין, זה משחק אם סוף ברור או שזה משחק השרדות? המשחק נגמר כשאנחנו מגיעים לסוף הסיפור או כשכולנו מתים?
זה משחק הישרדות אבל במידה ושורדים אז יש גם סוף ברור שאחריו יסתיים המשחק גם אם כולם שרדו. אבל אם כולם מתים לפני שמסיימים את ההרפתקאה אז הוא ייגמר.
 
איך ייבחרו השחקנים?
באיזה תכיפות תשיבי והאם צריך שכולם ישיבו או רק מי שנמצא בסיטואציה
בנוסף, מה מצופה מאיתנו מבחינת כמות הודעות
 
Doctor Who אמר/ה:
איך ייבחרו השחקנים?
באיזה תכיפות תשיבי והאם צריך שכולם ישיבו או רק מי שנמצא בסיטואציה
בנוסף, מה מצופה מאיתנו מבחינת כמות הודעות
החשקנים יבחרו לפי שיקולים אישיים שלי שיביאו בחשבון מספר גורמים וההתאמה בין כל הדמויות כמכלול.
אני לא יכולה לחזות באופן ברור באיזו תכיפות אשיב ולכן אני לא רוצה לומר דברים סתם. נכון לעכשיו הלו"ז שלי פנוי למדי. המינימום שהקצבתי לעצמי הוא 'סשן' פעם בשבוע. כתבתי משהו דומה בהודעה הראשונה.
אני צופה תיאומים בקבוצת האאוט לסשנים שבהם גם אני וגם השחקנים נוכל להגיב בקצב מהיר יחסית, ואם לא אז אני מצפה לאותו המינימום שהקצבתי לעצמי (כמובן שאם מתאפשר יותר אז יותר. ישנו גם הבדל בין הודעות בשרניות שדורשות תיאורים רבים והצגה של קונספטים או מקומות או דמויות וכן הלאה לבין דיאלוגים וקטעי פעולה קצרים או פעולות יומיומיות ש'מעבירות את הזמן' עד לקטעים הבשרניים).
 
דף הרשמה

שם\פניה: ד"ר או הדוקטור או סתם דוקטור
שמה של הדמות: אריק מרקס
מגדר:זכר
גיל:35
מראה: מטר:1.76
כתפיים רחבות, בגדי צבא מרופטים, נעלי עור ותמיד מסתובב עם תיק צבאי גדול, הוא בעל עיניים שחורות, שער שחור קצר בסגנון צבאי, מחוספס, שרירי
רקע:אריק נולד בבוסטון, הוריו היו אנשי עסקים כך שכמעט לא היו בבית, וכך יצא שבעת התפרצות הפטריה הוריו היו בקנדה ומאז לא שמע עליהם עוד.
למזלו הרב, הצבא מצא אותו מיד לאחר הפטריה והוא נכנס לאזורים המוגנים עוד בהתחלה, הצבא, שראה שיש לו כושר חזק מאוד וחדות מחשבה אימן אותו ליחידות המיוחדות ככה שבגיל 20 כבר היה כבר מכונת מלחמה והיה מאומן בכמות עצומה של נשקים, הישרדות וקרב מגע, אך בגיל 21 פגש את קארן, עוד ברגע הראשון שראה אותה ראה בה משהו מיוחד, גם היא הייתה בצבא, אך בניגוד אליו, היא הייתה מהסיירים ומהאיסוף, הם נפגשו ובמשך 3 שנים הקשר ביניהם נבנה והם התאהבו, בגיל 25 הם התחתנו ובגיל 26 כבר נולד בנם, אייזק שנקרא על שם אביה של קארן שנהרג על ידי רץ, כבר בגיל 3 הם שמו לב שבנם, שונה, הוא התחיל לדבר בגיל צעיר הרבה יותר מהממוצע, הוא הבין חשבון עוד לפני שלימדו אותו וגילו שכבר יודע לקרוא, הם גילו שבנם גאון ודאגו שילמד מתמטיקה הנדסה ותכנות כדי שיוכל להימנע מהסיכון שבחוץ ויהיה המהנדס של האזור.
וכך עברו השנים, "בנורמליות" יחסית לשאר העולם ועם החיים הבטוחים ביותר שאפשר שיהיה לילד בעולם אפוקליפטי, אך בגיל 31 קארן ייצאה למשימת איסוף אספקה ולא חזרה, הוא בראש צוות קומנדו ועוד שני צוותים ייצאו למצוא אותה, והם מצאו אותה ואת כל הצוות שהיה איתה, מתים, הם היו ערומים ומחוררים לגמרי, ליד הם ראו חולצה עם סמל השודדים, הם חזרו לבסיס ודיווחו והציעו לנקום בשודדים אך המפקדים הגבוהים ביותר דחו את בקשתם בטענה שהשודדים כבר ברחו ויהיה בלתי אפשרי למצוא אותם עוד, אך אריק לא הקשיב, בתור מפקד יחידת קומנדו הייתה לו השפעה על רבים מהחיילים, לא היה אחד שלא חב את חייו ואת חיי יקיריו לאריק, והוא החזיר את החוב, הם ייצאו עם 3 נגמ"שים ומזל"טים לשטח ומצאו את השודדים, ברגע שמצאו אותם הם פצחו באש, בלי לשאול שאלות, בתוך חצי שעה מחנה השודדים כבר נמחק והפך לערמת אפר מעושנת, כשהם חזרו לבסיס הם לא חזרו לצהלות ותודה, ממש לא, הגנרל העליון חיכה להם בכניסה והכניס את כל החיילים שהיו חלק מזה לכלא, אך מיד לאחר מכן נוצרו פרעות עצומות מפני שבאותם ימים אריק היה הרבה יותר חביב ונחמד, וכפי שכבר ידוע הוא הציל את חייהם של רבים מן הבסיס ועל כן בשביל לעצור את המהומות, הם עלו על הסכם, אריק והחיילים יירדו בדרגה וכל אחד מהם יעבור ליחידה אחרת כך שלא יוכלו לעשות דבר כזה שוב.
הוא אמנם נשאר מפקד אך בינו לבין שאר המפקדים יש יחסי איבה מוסווים וגם כאלה שלא, ככה שהמקדים מנסים להקשות עליו ולהפריע לו.
חוץ לירידה בדרגה היתה עוד השפעה, האיש שפעם היה אדם חביב ונחמד הפך להיות מסוגר פרנואיד וקשה, האדם היחיד שזכה לראות את החלק הישן בו הוא הבן שלו אייזק, הבן שלו הוא כל עולמו והוא מהדברים האחרונים שאכפת לו מהם בעולם.
ככה הוא המשיך לחיות עד גיל 35 (עכשיו), בו כמעט ואף אחד כבר לא זכר את אריק הקודם ומי שכן זכר התאבל עליו
אופי:אריק פרנואיד בצורה קיצונית, הסיבה שהוא תמיד מסתובב עם תיק צבאי גדול היא כי הוא מלא באספקה, מכשיר קשר, ערכת עזרה ראשונה ונשק, הוא לא ייכנס לשיחה אם לא יהיה בכך צורך ובכללי הוא אדיש לרוב האנשים במקרה הטוב וחשדן במקרה הרע, אבל זה מאזן את עצמו, יש לו חוש צדק חזק והוא מנסה להימנע מהרג ובנוסף הוא אוהב את בנו, , יותר מכל דבר אחר, הוא מגונן עליו מאוד ודואג לו תמיד ושם את ביטחונו גם לפני ביטחון אחרים וביטחון עצמו, בנו הוא גם האדם היחיד שאליו הוא מחייך מספר בדיחות ומראה אמפתיה רבה מאוד.
עקב כל הדברים שהוא ראה וסבל מהם הוא חזק מעוד נפשית, וכבר רגיל לגופות מוות ודברים מזוויעים
כישורים:
פיזי
מיומנות 2 (2+)
חיוניות 4 (3+)
אמן לחימה, אשמח לקבל עצה מה לשלילי
מנטלי
לוגיקה 4 (2+)
כוח רצון 4 (3+)
כוח רצון גדול (מתעלם מכאב וכמעט תמיד ימשיך), פרנואיד
חברתי
כריזמה 1
אמפתיה 1
כושר שכנוע גבוה, רציני מדי, נמנע מקשרים
חפצים:משקפת ראיית לילה, תיק צבאי, ערכת עזרה ראשונה, סכין ציידים, מכשיר קשר
טראומות:
מצב התחלתי:מפקד יחידת קומנדו אצל הצבא ביחסי איבה מוסווים עם שאר המפקדים
הערות\הארות\בקשות נוספות:
 
שם (פניה): נצר
שם הדמות: אלמירה (אה-ל-מירה) בילקוויז, (מקור השם מצ'כית.)
הוריה נהגו לקרא לה "אלי" או "מירה" כשמות חיבה.
מגדר: היא.
גיל: 42

מראה:
אלמירה הינה אישה הנחשבת לגבוהה—מטר 75. שיערה ארוך ושחור, אך היא מעדיפה להשאיר אותו בקוקו מגולגל בצדו התחתון של השיער (מאחורה כמובן).
העיניים שלה גם כן שחורות, ויש עודף עור מעל לעיניה שגורם להם להיראות קצת מעוכות כלפי מטה (סיני או יפני כזה—רק פחות). וצבע עורה הינו שחום.
בגופה נמצאים שרירים החבויים מתחת לבגדיה, למרות שאינה מתאמנת כלל.
לרוב היא לובשת חליפה חלקה ושחורה (כולל מכנסיים, היא אף פעם לא אהבה את הרעיון של חצאית), הנראית כאילו היא עמדה כל הבוקר עם המגהץ על החליפה.
היא בעלת משקפיים שחורות ומרובעות, הראייה שלה בלעדיהם אינה טובה כל כך.
בנוסף למשקפיים אלו—תמיד יש בכיסה משקפי שמש, מי יודע מתי תהיה שמש עוצמתית?

אופי:
אלמירה הינה אישה מאוד בטוחה בעצמה, היא מעולם לא מטילה ספק בהחלטותיה גם אם היא טועה. היא לוקחת הכול ברצינות רבה ואינה מוכנה לסבול ציניות.
היא בעלת מבטא צ'כי כבד, אשר לא הצליחה "לאבד" למרות היותה בארה"ב מנערותה.
עם כל בטחונה העצמי מגיע גם אגו גדול מאוד, ופקפוק באנשים ציניים או כאלו אשר משתמשים בראשם פחות.
ושנאתה לסמים בוערת בליבה בכל זמן נתון מאז נערותה.

רקע:
אלמירה נולדה בצ'כיה ביחד עם עשרת אחיותיה, מבין כולם היא הקטנה ביותר.
בגיל 14 עברו היא, אחיותיה והוריה לארה"ב.
אחותה הגדולה ממנה בשנתיים נפלה להתמכרות בסמים לא זמן רב לאחר מכן, נשלחה לקבל עזרה ממומחה, אך ברחה בדרכה ולאחר כמה ימים נמצא מתה לצד הכביש, מוות מ"או-די" (בעצם מסמים).
אחותה הגדולה ביותר התחתנה, ובכל פעם אשר באה לראותה (את אלמירה) אלמירה יכלה להישבע שבעלה היה מכה אותה על פי סימנים שראתה מופיעים על גופה, אך אף אחד לא האמין, בייחוד לא הוריה הנאיביים.
אמה חלתה בסרטן בהיות אלמירה בת 16, ולאחר מכן מצב ביתם הדרדר—מה שגרם חמשת האחיות אשר עוד נמצאו בביתה לעבור דירה.
אבא שלה, דיוויד, נהיה שכור מראה וריח (שיכור). כל היום היה מסתובב עם בקבוק ביד וממלמל שיר שנהג לשיר לאימה של אלמירה.
מצבם הכלכלי התדרדר ולא יכלו להמשיך לשלם את התרופות של אימה שלה, ולכן היא פנתה לעזרה מאחותה הגדולה ביותר, אבל בעלה לא נתן לה לצאת מבייתה כלל או אפילו לשלוח כסף.
שבעת אחיותיה באותו הזמן הקימו בית כפה מוצלח מחוץ למדינה הנקרא "שבע כוסות". הם היו בכסח עם הוריה, אך למרות זאת שלחו עזרה כספית בשווי של חצי מיליון דולר—אך הכסף לעולם לא עבר לבנק של אימה, אלא דיוויד (אבא שלה), החליט ללכת לטיול הימורים קצר אשר הכניס אותו לחובות.
בל ברירה, אלמירה החליטה שהיא תלך להשיג את הכס, בעצמה—אבל מה ילדה בת שש-עשרה שבע-עשרה יכולה לעשות כבר? מסתבר שהמון.
היא עבדה כפועלת בניין ביום, והעמיסה בתים למשאית בלילה. היא ישנה שלוש, ארבע, שעות בלילה. לאחר זמן לא רב כלל גופה הגיב לעבודות פרח אלו בפיתוח שרירים יציבים וחזקים.
היא עבדה בעבודות אלו במשך ארבע שנים, עד שמצבה של אימה השתפר.
היא נשבעה לעצמה שהיא לא תיפול כמו משפחתה, ושלא תיתן לאף אחד ליפול כמוהם.
היא הלכה ללמוד חינוך—ונהייתה מחנכת פסיכולוגית לכיתות א'-ח'. לאחר התפתחות המגפה הפטרייתית, היא לקחה את אמא שלה לעיר מבריחים סמוכה אשר באותה התקופה לא מנתה הרבה אנשים—והתנדבה לטפל שם בילדים וללמד אותם קרוא וכתוב, ובלילה לקחה חלק בשמירות הליליות (כמו בצבא—ששומרים עם נשק וכו').
לאחר זמן לא רב הגיעו עוד אנשים והיא הקימה בית ספר לכל הגילאים, שם לימדה הכול בעצמה מספרים ישנים אשר שמרה מנערותה.
ועכשיו היותה בת 42 ומות אימה בהיותה (אלמירה) בת שלושים, היא נותרה ללא דבר חוץ מבית ספרה.

מצב התחלתי:
אלמירה כרגע מנהלת בית ספר קטן בכפר מבריחים. היא גרה לבד—חוששת מאהבה לאחר מה שקרה לאחותה הגדולה, אך היא טוענת שפשוט בתקופה כזו אהבה הינה "רק הסחת דעת".
היא אהודה על ידי המבריחים האחרים, ומדי פעם אף עוזרת להם לפתור בעיות חברתיות.

כישורים:
חיוניות-5 (+4), מיומנות-1
כוח רצון-4 (+3), לוגיקה-2 (+1)
כריזמה-5 (+4), אמתיה-1

פיצ'רים:
חברתי-אגואיסטית (-)
מנטלי-בעלת ידע כללי מאוד רחב (+)
פיזי-יכולת להרים דברים כבדים בדיו קלות, ובאותה המידה להכות בכוח פיזי רב. (+)

חפצים:
סכין כיס.
בקבוק מים.
מצת.
חפיסת סיגריות.
ווקי טוקי.

טראומה:
לאחר מות אימה היא נפגשה עם אדם אחד שמאוד חשקה בקרבתו, היא לעיתים קרובות הסיחה דעתו, ולאחר זמן הם נשאו אחד לשנייה. היא נכנסה להריון, אך התינוקות שלה (תאומים) אינם יצאו שלמים. אחד מת בלידה והשני נדבק במגפה בגיל שלוש—והיא הייתה חייבת להורגו.
בגיל 37 בעלה נרצח על ידי שיכור שבא לכפר המבריחים שבו נמצאה באותה התקופה, ומאז היא אינה מוכנת להתקרב למישהו פיזית או חברתית אלא אם כן זה אגרוף כמובן. לאחר מקרים אלו היא החלפה בעישון כבד של לפחות חפיסה בשלוש יום.
 
דוקטור הו
מעריכה את הזמן וההשקעה, אך זו לא סוג הדמות שאני מחפשת.

tkhag1
היות וזה לא רלוונטי כרגע לשחקנים כי הדמויות שהם משחקים לא יודעות על זה [ומי שכן אני אעדיף לדבר אתו על זה בהודעות פרטיות] (ואני רוצה שיהיו לי כמה קלפים בשרוול), אני לא רואה סיבה לענות על זה.

נצר
הפיצ'רים הם אחד שלילי ואחד חיובי בעבור כל עץ.
איך הדמות תתפקד בקבוצה? מה יהיה ה'תפקיד' שלה בparty?
אם אפשר לשאול, מה זאת אומרת מחנכת פסיכולוגית?
היות והיא גרה קרוב לאזור בטוח אבל מחוץ, בכפר המבריחים הקטן, היא נחשפת יותר לקונפליקט בין הפיירפלייס לאזור הבטוח. יש לה דעה על זה? היא בעד אחת הקבוצות, או נגד שתיהן כי הן מפריעות לה בחיי היומיום?

עוג
הייתי רוצה להבין איך הפיצ'ר 'מתאמץ יותר מדי' בא לידי ביטוי בחיי היומיום שלו, כמו גם 'מזהה פגמים באחרים'
 
בגדול, לכול פעולה שלו מתיו מותח את עצמו מעבר למה שהוא באמת צריך, בניסיון להצליח יותר מכולם. זה אומר שהוא חשוף להרבה יותר סכנות כתוצאה של מה שהוא עושה. אם הם עכשיו באימון צבאי, הוא עם סיכוי מאוד גבוה אולי להיות מקום ראשון, אבל אחרי האימון לגלות שהוא מתח או קרע את אחד מהשרירים שלו. אם הוא נותן אגרוף למישהו, יש מצב שהוא יפצע מעצם האגרוף כי הוא לא עוצר את עצמו ונותן אותו בכול העוצמה, תמיד.

(כהערת אגב, לפני 'מזהה פגמים באחרים' חשבתי לשים את הפיצ'ר יופי, אבל וויתרתי עליו)
בגדול, מתיו חזק בלמצוא את הנקודות החלשות אצל אחרים. הוא חסר רגישות, מה שאומר שלא תהיה לו בעיה להתייחס אליהם. אם מישהו ביחידה מהסס להסתער כי הוא מפחד להיכשל, מתיו יזהה את זה מהר יותר מאחרים- ויש סיכוי טוב שגם יגיד לו את זה מול כולם. אם מישהו משתמש בביטחון מזויף בשביל לפצות על משהו, מתיו יזהה את זה. אני דווקא חושב שזה פיצ'ר שבא המון לביטוי בחיי היומיום, כמעט בכול אינטראקציה.
 
עוג
אוקי, זה נשמע הגיוני. מניחה שמבחינה טכנית אתה יכול לבחור אם להוסיף רוביה חיובית מהפיצ'ר הזה או שהיא אוטו' תתווסף (המתאמץ יותר מדי) וזה יתבטא בנקודה או נקודות סטרס, תלוי ברמת הקושי של הפעולה. אולי אפילו טראומה מדרגה 1.
לגבי הפינצ'ר השני אפשר יהיה לבטא את זה בזריקות קוביה, שהוא יבחן משהו ספציפי במטרה שלו ואם זריקת הקובייה (עם קוביה חיובית על הפיצ'ר) מצליחה עם הסטט אז הוא יזהה את מה שהוא מחפש.
 
[/תיקון פיצ'רים:
חברתי-אפס הערכה כלפי אנשים אחרים (-), אף פעם לא מעריכה בן אדם לפי המראה שלו (יאנו בגדים קרועים=ערס, או שיער פרוע=משוגע) (+)
מנטלי-בעלת ידע כללי מאוד רחב (+), מדוכאת (-)
פיזי-יכולת להרים דברים כבדים בדיו קלות, ובאותה המידה להכות בכוח פיזי רב. (+), בגלל מבנה גופה היא איטית (-)

תפקידה בקבוצה:
תפקידה העיקרי (יכול להיות) בקבוצה היה ה"breach and contain" יאנו מהחברה שנכנסים למקום ומחסלים את האיום בכל דרך אפשרית; אך למרות זאת היא גם משתמשת בשכלה--התפקיד שלה יוכל להיות גם האסטרטגית של אותה קבוצה בה היא נמצאת. זה טלוי במה יתרום יותר לסיפור וכו.

"מחנכת פסיכולוגית":
הכוונה זה מחנכת רגילה אך עם תואר בפסיכולוגיה--מה שעוזר לה להבין למה הילדים עושים את מה שהם עושים ובאותו הזמן להתנהג כמורה שלהם. התואר בפסיכולגיה יוכל גם לעזור לה להבין את חברי הקבוצה שלה יותר--מה שנותן לה יותר "נקודות" להנהגה.

דעתה בנוגע לקונפליקט:
אלמירה חושבת שהקונפיקט בין ה"פיירפלייס" ל"אזור הבטוח" הוא סתם תירוץ--או דרך להעסיק את עצמם; ולנסות לשכוח שסוף העולם כאן. היא חושבת שהיה הרבה יותר טוב אם יפסיקו לריב, ובמקום זאת יעזרו להקים מחדש, בייחד, את מה שאבד מהעולם.
היא מוכנה להוביל שינויים באותו עניין בעצמה, ואפילו בתהליך פיתוח אזורים חקלאיים באותו אזור בו היא נמצאת.

לסיכום:
אני מקווה שסיפקתי את התשובות שרצית :)
 
בימים הקרובים אכריז על רשומים. לאלה שעוד לא הספיקו להירשם אבל רוצים - זו ההזדמנות.
אגיב לגבי דמויות שמעניינות אותי או פה או בהודעה פרטית עד ההכרזה.
 
קודם כל, רציתי להודות לכל הנרשמים ולכל מי ששאל שאלות ואתגר את התפיסה שלי של העולם שבו יתרחש המשחק. תודה לכל מי שהקדיש זמן בנושא הזה, מעריכה את זה המון.
אם לא הייתי חדשה בשיהו"מ שאינו חופשיטה הייתי לוקחת שישה שחקנים, אבל עקב חשש שלי שזה יהיה עומס גדול מדי ועקב החשש שיהיה קשה מאוד לתאם סשנים של הגבות במידת הצורך - החלטתי להסתפק בחמישה כמו שכתוב בכותרת הנושא.
ההחלטה לא היתה קלה, אבל להלן הרשומים;
Darthsphere (עמית), Stratocumulus (עידן), Qurrion (קווריון), ג'וני, העוג הברברי (עוג)
נתראה בנושא המשחק.
לכל הרשומים - נא לשלוח לי הנדל דיסקורד.
נא לקרוא את הטפסים של הרשומים האחרים (לרמת ידע כללית של הדמויות האחרות שאתם עומדים לעבוד אתן).
 
חזרה
Top