• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

האגם הכסוף
"את מצליח לייאש אותי יקרתי." אומר מונרו. "ואת זה אומר מי שכבר מת וחזר לחיים." הוא מפלפל לרגע בעיניו. "אם את לא הולכת לסייע לנו,אז אני רואה 2 מצבים, באחד אנחנו נסיים לאכול וניפרד כידידים. סוג של." הוא מוסיף. "או שתגידו לנו איך נוכל להוכיח לך שכוונתיו טובות." הוא נותן לזה לשקוע רגע. "הונג, כשתרצה שאעביר הודעה לאחיך תגיד לי, אני עוד מסוגל לשלוח אחת היום."
 
IN
הונג-יי מתעלם לחלוטין מגסות הרוח של מונרו, ומדבר.

"אחי שהוזכר, דאי-קי, גדל איתי על אותה הספינה. בתחילת מלחמת הדמים, המסדר שלנו הותקף בידי השדים והדוג'ו שלו נהרס, אך הנזירים עלו על ספינות. הם קיוו להגיע אל יבשה, אך בסופו של דבר מצאו את עצמם מתרגלים אל הים" מספיק הונג-יי "הבנתי שפה על היבשה 'אח' הוא רק מי שנולד מאותה האם, אבל אני לא בטוח אם זה ככה לאחי דאי-קי. גודלו יחדיו על ידי המטפלים של המנזר, אף אחד מאיתנו לא באמת בטוח מיהו ההורה שלו. הרמז היחיד לכך הוא העובדה שאנחנו בני אנוש ולא לטאישים" הוא מספר.

"אחי הוא איש שקט של שלום, המחובר אל אל האיזון ת'ארס, ובי לאחרונה שוררת סערה. מאז שפגשתי בדורנדר, וכמעט מתתי בעצמי, הסערה שבי לא שוקטת. רק לרגעים קלים, לדוגמה כשביקרתי את ספינות הנזירים, אך לא מעבר לכך" אומר הונג-יי בצער, בבירור קשה לו לומר את הדברים האלו, אך הוא לא מסתיר אותם- מרגיש כי כנות תהיה הדרך הנכונה לפנות אל ג'יין. "אך אני מבטיח, הסערה שבי לא הולכת להפריע לארוחה, אם את עדיין מוכנה לארח אותנו" הוא מסיים ומחייך, מנסה לסיים בצורה קלילה יותר.

META
כריזמה (שכנוע): 19.
 
דאי-קי:
דאי-קי מהנהן, מסמן לג'רום לא להתקרב, "אמור זאת בשפתנו, יצור מתועב! ואם לא, הסתלק ועזוב את האישה הטובה הזו!", הוא מתחיל להיות מודאג. עוד ועוד מקרים כאלה, באותו האי. חייב להיות לזה מקור כלשהו באזור. הוא חייב למצוא אותו. אך בשביל זה הוא יצטרך את חבריו.
 
[spoiler title= האגם הכסוף]
"גם אני מקווה." ג'יין מחייכת, "אבל עדיין, אני לא מתכוונת לספר לכם את הסודות של הכפר. תנסו לדבר עם ראשת הכפר, אבל אני לא חושבת שתשכנעו אותה לחלוק איתכם בסודות."
[/spoiler]

[spoiler title= דאי-קי]
"אני..." ג'רום נראה מבועת, ואז לפתע, הוא נעצר במקום. עיניו זוהרות בסגול גם כן, וגם הוא מתחיל למלמל, את אותן המילים בדיוק. האישה מצטרפת אליו, והקולות שלהם משתלבים בהרמוניה מושלמת, לא שומעים אותך.
[/spoiler]
 
דאי-קי:
דאי-קי מביט בו מבולבל לרגע, ואז הוא מבין. השליטה של השדים האלו חייבת להיפסק. הוא מתקרב בזהירות לאישה, מניח לרגליה קלף נייר שעליו מצויר הסמל "טוהר". אור זורח מתוך הקלף, מעביר אנרגיה חיובית לאישה, מנסה לסלק ממנה את הנגע.

META
מטיל שיקום רבתי על האישה, בוחר בהסרת קללה.
 
האגם הכסוף-
IN
״אם תהיה לך בעיה, סכנה או משהו כזה, אל תהססי לפנות אלינו. הזמנים לאחרונה מסוכנים, מלאים באלמתים- והנשק שלנו יעמוד לצידכם במקרה של סכנה״ אומר הונג-יי.

׳מה אתה עושה? תאיים, תוציא את זה ממנה, אתה אמרת שאנחנו צריכים את זה, נזיר טיפש׳

הונג-יי מחייך קלות. ״אם יש משהו שתוכלי לספר לנו על החרב, על כוחותיה ולמה לצפות מאויב שאומן בידי החרב, נשמח לדעת. גם אם לא כעת, כשתוכלי לסמוך עלינו. הארוחה הייתה נהדרת, אני מקווה שבעתיד יצטלבו דרכינו פעם נוספת״ אומר הנזיר ברוגע, בעודו נלחם בזאב הזועם מבפנים.
 
[spoiler title= האגם הכסוף]
"אני באמת לא יודעת על איזו חרב אתם מדברים." ג'יין אומרת, "סבא לא סיפר לי על שום חרב."[/spoiler]

[spoiler title= דאי-קי]
העיניים של האישה מאבדות מהזוהר שלהן, והיא מתרסקת על האדמה. ג'רום לעומתה, עדיין ממשיך.
[/spoiler]
 
האגם הכסוף
מונרו מביט בחבריו, הוא לא טוב בלקרוא אנשים, אבל הוא מקווה שאחד מהם כן. והוא ינסה לעזור להם למצוא בהם את היכשורים הללו.
META
מנצל פעולת בונוס בשביל לתת להונג קובית השראה (ק8) לעשר דקות הקרובות
 
דאי-קי:
לא נשארו לו עוד קלפים כאלו להיום, והוא יוכל להכין כאלה רק מחר. הוא בודק שהאישה לא בסכנה, ולאחר מכן מנסה לתעל אנרגיה חיובית בדרכים אחרות לג׳רום.

META
מתעל 20 נקודות מרפא לג׳רום. נראה מה זה יעשה.
 
בקתה
הגמדה מחכה עד שמונרו והונג יצאו לפני שהיא פונה לג׳יין.
"אם את לא רוצה לספר לנו, אני אכבד את זה. אבל דורנדר לא יהיה נחמד כמונו." קאלי לא מעוניינת להפחיד את הילדה, אבל ג׳יין צריכה להבין את הסכנה שנשקפת לה. "הוא מפלצת, והוא מחפש את החרב. זה רק עניין של זמן עד שיגיע לכאן. כשזה יקרה, אני לא יודעת אם נצליח לעצור אותו." הצלקת שעל לחיה מעקצצת קלות. "מתי ההורים שלך אמורים לחזור?"
 
[spoiler title= דאי-קי]
האנרגיה הקדושה גורמת לכמה מהיבלות והפצעים שעל רגליו של ג'רום להתרפא, כמו גם גורמת לו לעמוד מעט יותר זקוף. אבל זה הכל. לאחר כמה רגעים, ההתקף נעלם- מותיר את ג'רום מבולבל. "מה... מה קרה?" הוא שואל.
[/spoiler]
[spoiler title= האגם הכסוף]
"בערב." ג'יין עונה, "ובפעם האלף, סבא לא הזכיר שום חרב."
[/spoiler]
 
[spoiler title= קאלי] "תראי, אתם דיברתם על חרב עוצמתית עם איזה שם מוזר שלא שמעתי בחיים, רק המשכתי את השיחה. סבא לא הזכיר שום חרב."[/spoiler]

[spoiler title= דאי-קי] "בסדר." ג'רום אומר, "אבל... לא פה. אני לא עומד לישון על האדמה הקשה של בית קברות."[/spoiler]
 
קאלי
"אז הוא באמת לא סיפר על לייסטראברם..." קאלי חושבת בקול. "אני מניחה שזה לא מפתיע. אי אפשר להיזהר מידי כשמדובר בדבר כל כך עוצמתי." דבר כל כך יקר.
"צדקת," היא אומרת כשההבנה מגיעה אליה. "הסיפור של סבא שלך באמת עזר." קאלי קמה לצאת. "אחזור בערב. תודה לך, ג׳יין." לפני שהיא עוזבת, קאלי מרגישה שהיא צריכה להגיד דבר נוסף. "את יודעת, כבר שנים שאני מעריצה את אוריון. הוא הציל לא מעט אנשים שקרובים אליי. זהו כבוד גדול לפגוש את נכדתו." היא אומרת בחיוך.
 
חזרה
Top