• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שאנג-רן-
IN
"אפילו אתם לא יכולים להתמודד עם אלו שמשלמים את השכר לארגון שלנו, אבל אספר לך, ואז אברח מהיבשת הזו. חזרה הביתה, ליערות, אולי אחפש את עיר הזהב" אומר קונאט, חושב במוחו על התוכנית.

"האם אני אקבל לברוח מכאן, מבלי שתרדפו אחריי? אתם לא תראו את פניי יותר על היבשת המגעילה הזו, אני מבטיח לכם את זה".
 
שאנג-רן-
IN
חתול הברקת עסוק בליקוק הכפות שלו כאשר אתם פונים אליו. "כול עוד אני יכול לוודא שהוא לא מצוטט לי לשיחה, אני מוכן לתת לארוחת הערב לברוח" הוא אומר, מושך בכתפיו.

קונאט מסתכל עליך בפחד. "לקחנו ממנה תיבה של זהב ופלטינה, מטה קסום וכמות מכובדת של מגילות קסומות, וארגז של אבן חן שאני לא באמת בטוח מהי. ראביד אמר שזה שווה כסף, ובהתחלה אני סחבתי את זה, עד שהוא הטיל 'דיסקית מרחפת' בשביל שאוכל לרוץ במהירות שלהם. לא שזה עזר..." הוא מקלל.

"הדרך שלנו עוברת דרך הארצות האפלות. אם אתה הולך פשוט בכול המסלולים המסומנים מתחת לאדמה מהכניסה שמגיעה משם, ומוסתרת בידי סלע ענק ומרובע שהוא אשליה" הוא מסמן את הדרך אליה הוא התכוון ללכת "אתה אמור לצאת תוך שבוע מתחת לאדמה מהצד השני" הוא לא מסתיר ממך.

"ולגבי אלו ששילמו לנו, אתה בטוח שאתה רוצה להרגיז אותם בכך שתיקח את השם שלהם? זה יסמן לשניכם מטרה על הגב, ומטרה גדולה" אומר קונאט.
 
שאנג-רן-
IN
"הליגה הזהובה" הוא אומר. הליגה הזהובה היא ארגון מאפיה רב עוצמה בגוקה, ששולט בעיר בפועל. הם גורשו בעבר ממינקאי, לאחר שכמעט מוטטו את כול הממלכה עם השיטות שלהם להשתלט ולעשות מונופול על השוק, ועברו אל גוקה- שם נאמר כי הם משחקים בצורה בטוחה יותר. הם בהחלט אחד מהארגונים היותר גדולים ומסוכנים בטיאן-שיה.

"היחיד מהם שפגשתי היה כוהן של אחד מהאלים המוזרים שלכם, זי ניו קראו לו" אומר קונאט, והשם לא נשמע לך מוכר.
 
שאנג-רן
"הבנתי. ועכשיו אני מקווה שלא לראות אותך יותר. השיקוי יחכה לך כמה מטרים בהמשך הדרך. אחרי שאני אחזור לכיוון ממנו הגעתי אתה מוזמן ללכת לקחת אותו - אני לא טיפש מספיק בשביל להביא לך אותו ככה." שאנג-רן אומר. הוא עוקף את קונאט ועושה בדיוק את מה שאמר - אחד משני השיקויים מהמקדש מונח על ידו מספר מטרים מקונאט ולאחר מכן הוא חוזר בדרך ממנה הוא הגיע בהליכה לאחור, לא מוריד את עיניו מקונאט." מה אתה מתכוון לעשות עכשיו, חתול? אני אחזור לשותפי למסע עכשיו - האתגר מצידי יגיע כשהוא יגיע ובוודאי לא לפני שאגיע לגוקה." שאנג-רן אומר לחתול בעודו הולך.
 
שאנג-רן-
IN
קונאט רץ משם כול עוד נפשו בו, צולע ומדמם עדיין מהפציעה שלו, אך חי. "מאכזב" אומר חתול הברקת "חשבתי שתחסל אותו".

"השותפים שלך למסע האלו, בדקנו עליהם. חבורה צבעונית, אני חייב לומר. ריוסקה הזה, מסתורי ביותר, וגם צ'אהו ושינה מעלות שאלות. הזר לא עניין אותנו מספיק בשביל לבדוק, נראה כמו עוד אחד מההרפתקנים של אגודת מגלי הארצות, הם מגיעים בכול הצבעים ובכול הצורות, אבל הם לרוב לא שווים את ההשקעה בלחקור את הרקע שלהם" אומר חתול הברקת "אבל ניתן לסמוך עליהם לדעת המאסטרים, כמובן שלא עם הסודות שלנו, אבל אתה לא חייב להסתיר מהם את הזהות שלך. כול עוד כמובן, תוודא שהלשון שלהם לא... זריזה לדבר" צוחק החתול.

"עכשיו תגיד לי, שבטי הקיטסונה הגדולים, מה הקשר שלך אליהם בדיוק ריי? השבט לקח אותך מהרחובות של גוקה, אבל כעת... המאסטרים מתעניינים בעוד דברים".

ישנם מספר שבטי קיטסונה גדולים בטיאן-שיה. הם לא מחוברים בצורה הישירה ביותר, הם כמו קהילה, רק שמתפרסת בצורה מאוד רחבה ועוזרת אלו לאלו. השבטים משתפים פעולה אלו עם אלו, עוזרים אחד לשני ומצילים קיטסונה שונים מהשבט במקרי סכנה. ישנם הרבה קיטסונה שלא מגיעים מהשבטים האלו, אך ישנו רוב ביבשת לקיטסונה שמשתייכים לאחד משבטי הקיטסונה, גם אם רק בשם ולא בפעולות.

מה הקשר של ריי הולי אל השבטים האלו?
 
שאנג-רן
"למה שאהרוג אותו? זה לא שהוא מהווה סכנה כל כך גדולה במצבו, ושולחיו מוזמנים לחפש את שאנג-רן - אני תמיד יכול פשוט להמציא דמות אחרת שתשמש כדמות המסעות שלי. טוב לדעת שזו דעת המאסטרים - שותפי למסע לא ישמעו ממני על השבט וימשיכו לשמוע סיפורים אם ינסו לחקור אותי. בקשר לשבטי הקיטסונה - אינני זוכר את הורי כך שאין לי שמץ אם נולדתי לשבט אולם השגתי חברות בשבט גדול יחסית במהלך מסעותי מאז שיצאתי להוכיח את עצמי - הצלתי כמה חברים בו משודדים ומאז ריי הולי - במקרה זה בחרתי להשתמש בשמי האמיתי - הינו חבר של כבוד בשבט. מדוע המאסטרים שואלים? והאם יש הוראות כלשהן עבורי? את הקודמות לא יכולתי להשלים בשל גורמים שאינם בשליטתי..." שאנג שואל.
 
שאנג-רן-
IN
"הקיטסונה המבוגרת שסופר לי שהייתה עם היורש האחרון, היא אחת מהמנהיגות הרוחניות של שבטי הקיטסונה, ויש שאומרים גם מנהיגה בפועל, זה מבלבל. הם תומכים ביורש, והשבט שלנו- שלא התעניין בשבטי הקיטסונה עד היום, צריך עוד מידע" אומר חתול הברקת "וזו העבודה שלי להשיג אותו, אז אתה לא צריך לטרוח. תחשיב את עצמך כרגע חופשי ממשימות, למעט כמובן, חובת ההוכחה שהפלת על עצמך ל'שיטות החדשות לנינג'ה' שאתה מאמין בהם" הוא אומר, כאילו הוא מספר בדיחה.

"יש איזו הודעה שתבקש להעביר למאזיני הדרקון?" הוא שואל. מאזיני הדרקון, המאסטרים האמתיים של שבט צל הדרקון, הם אלו ששמעו ראשונים את נבואותיו של הדרקון. הודעה אליהם צריכה להיות רצינית, אך האפשרות לדבר אליהם תמיד הייתה זמינה לך. ועם זאת, אף אחד לא טעה ושלח בטעות דבר מה 'חסר ערך' אליהם, לכול בני השבט היה ברור מה העונש על כך.
 
שאנג-רן
"אכן הייתה קיטסונה מבוגרת עם היורש. תן לי לתת לך את הדיווח שלי לאירועים - תעביר אותו אולי כלפי מעלה, ושהגורמים הרלוונטיים יחליטו האם יש צורך להעבירו עד למאזינים. לדעתי הדבר היחיד שייתכן ויהיה חדש הוא מותה של המכשפה הזקנה שחיה במקדש העתיק כאן בעמק - אלא אם צפו בקסם בנעשה, אני ושותפי היחידים שהיו עדים לכך פרט לצפעים אשר פצעו אותה אנושות וכך גרמו למותה. " ריי אומר ונותן פירוט מלא של ההתרחשויות לחתול." וכך הגעתי להיכן שמצאת אותי. עתה אחזור לשותפי למסע שבוודאי מחכים לשובי עם חדשות. אם הכל יילך כמתוכנן נגיע לגוקה תוך זמן לא רב - אם יהיה משהו חשוב אני אצור קשר דרך אחד הערוצים הרגילים של השבט. "ריי מסיים את דבריו ופונה ללכת. לפני כן הוא לובש חזרה את צורתו של שאנג-רן, מניד בראשו בצער על כך שייתכן וייאלץ להיפרד מהדמות ששירתה אותו שנים כה רבות.
 
שאנג-רן-
IN
״מעניין, וזה מסביר גם הוואיאנגית שתפסתי לפני לילה אחד. היא עוקבת אחריכם, לא הראית מזיקה, יותר... ביישנית״ אומר חתול הברקת ״ומאוד עקשנית, עליי לומר.״

״נראה אותך בלחימה״ אומר חתול הברקת ומזנק בקלילות מעלה, על גבי האבנים, מתרחק מן המקום.

כולם-
שאנג-רן חוזר אליכם.
 
"מצאתי את קונאט לאחר שחבריו נטשו אותו כיהוא היה פצוע קשה והצלחתי לסגור איתו עסקה. שיקוי ריפוי - בכל אופן, אני די בטוח שזה שיקוי ריפוי כי הוא היה במקדש - תמורת מידע. אני יודע איך הצפעים נכנסו ואיך הם יוצאים מהעמק, וכן מה הם לקחו מהמקדש ומי שלח אותם. הדרך שלהם תיקח בערך שבוע וכוללת מעבר מתחת לאדמה. הם לקחו מגוון אוצרות מהמקדש אבל הדברים שנראים לי יוצאי דופן הם מטה קסום ומספר מגילות קסומות. שולחיהם הם הליגה הזהובה - אירגון פשע שיושב בגוקה. יש לי גם את השם של איש הקשר של הליגה והצפעים - כהן בשם זי ניו. בסוף נתתי לו ללכת כפי שהבטחתי והשארתי את השיקוי במרחק מה במורד השביל כדי שהוא לא יוכל לתקוף אותי מייד כשאפנה את הגב. אה כן, ונראה שטווילאקה עוקבת אחרינו אי שם מאחורינו." שאנג-רן מדווח על מה שקרה לו.
 
"לצאת מהעמק ייקח ארבעה ימים, ומשם ייקח לכם עוד ארבעה ימים אל גוקה, למרות שתקבלו מקום מנוחה אצל השבט שלי כתודה על ההצלה שלי" הוא אומר "אלא אם הדרך שלך מגיעה אל גוקה עצמה בשבוע, אז אני מאמין כי הדרך שלנו היא המהירה ביותר" אומר מידרה.
 
"האמת שלא שאלתי אותו לגבי המרחק לגוקה. לדעתי עדיף שנלך עם הוואנארה מאשר דרך הנתיב של הצפעים - נשמע לי שאיתם זה יהיה בטוח יותר מאשר להעביר שבוע מתחת לאדמה. האמת, יש לי תחושה שלא נצטרך לרדוף אחריהם ושניתקל בהם בגוקה. קונאט היה משוכנע שאם אשמע את שם הליגה הם ירדפו אותי בעתיד. ייתכן והם ישלחו את הצפעים לתקן את הטעות שנעשתה בחשיפתם." שאנג-רן אומר.
 
"בתקווה נוכל להגיע אל גוקה לפני הצפעים, ולארגן להם קבלת פנים חמה. כפי שהפתגם אומר- נוכל להפיל כך שתי ציפורים באבן אחת." שינה אומרת, מוכנה לעקוב אחרי הוואנארה. האיזכור של טווילאקה גורם לה להרים גבה, אבל היא מחליטה להתעלם מזה. טווילאקה היא לא איום, ואם הוואיאנגית תרצה לחשוף את עצמה- היא תעשה זאת.
 
META
אני אשמח לגלגול הבחנה של שינה, במהלך המסע.

IN
אתם מתקדמים עם הוואנארה למשך כמה וכמה שעות, ובלילה מקימים מחנה. כבר ביום השני אתם מגלים שאתם לאט לאט צריכים להתחיל לטפס על האבנים, לעתים נצמדים אל האבנים ואל קיר האבן כדי לא ליפול, ומתקדמים בעיקר במקביל אל חומת האבן העצומה שמפרידה את העמק מהדרך אל גוקה. מידרה עוזר לכם לטפס, מזהיר אתכם מנפילות, ושומר עליכם. הטיפוס בשבילו הרבה יותר קליל, כוואנארה, ובמהלך הלילות השלישי והרביעי כול אחד מכם ישן על מדף אבן אחר, כי אין לכם מספיק מקום על מדף אבן יחיד בלי הסכנה של נפילה. זה לא אומר שאתם ישנים טוב, עם זאת. בסופו של דבר, אם תתגלגלו במהלך שנתכם, אתם עשויים ליפול עשרות מטרים על האבנים האכזריות.

ככול שאתם עולים, עוד ועוד צמחים גדלים. נראה שבניגוד לאזור התחתון של הרי גן עדן, שמוצף רבות, האזור עליו אתם מטפסים דווקא נהנה ממי הגשמים והשלג ההופך למים. הדבר מסייע לכם לטיפוס, וגם נראה שמעורר את רוחו של מידרה במידה מסוימת, שמקבל את ההוכחה לה הוא חיכה שאתם בדרך הנכונה.

ובסופו של דבר, אתם מגיעים אל הפסגה, ומתקדמים. טיפסתם הרבה יותר משחשבתם, אתם חושבים שאתם מסוגלים לראות את גוקה מרחוק, והיא נמוכה מהגובה אליו הגעתם, אך לרוב היא מוסתרת בידי הרים ואבנים. ואתם מגיעים אל הבית של שבטי הוואנארה. המקום הנקרא, עץ-נחת.

treehouse_village_by_juanico_el_muertes-d3iz8vk.jpg


הוואנארה הם גזע שיכול לטפס בקלות, כמו שגיליתם במהלך המסע. הם בנו את הבתים שלהם על האבנים החזקות והעצים, ועלו עליהם בכול פעם שהקרקע הוצפה במים. הם יצורים יותר רוחניים מחומריים, ולא זקוקים לרבות, ולכן- כמו שאתם רואים, הכפר שלהם צנוע. הבתים קטנים ופשוטים, וכך גם האנשים. אנשי הקוף, שלרובכם נראים מאוד זרים, ואפילו לאלו שרגילים להם הכמות מעוררת התפעלות, רצים ומשחקים ביניהם, נראים כאילו אף צרה בעולם לא מכבידה על ראשם- לא משנה באיזה מקום הם נמצאים בחיים. הכפר חי חיים שקטים ונעימים, נפרד מצרות העולם על גבי ההרים הגבוהים.

מידרה מוביל אתכם, מעלה אתכם על אחת מהאבנים הגדולות יותר. הטיפוס כאן, גם אם לא פשוט אחרי ימים של טיפוס, הרבה יותר קליל, הוואנארה תיכננו את הבתים שלהם ואת הדרך אליהם בידיעה שהם יטפסו אליהם בשלג, בגשם ובסופות, ולכן כאן אין סיכון ליפול. אתם מגיעים בסופו של דבר אל פלטפורמת עץ, עומדים כולם, מידרה קד קידה.

"אני מודה לך, צ'אהו" הוא אומר אליה "ולכולכם. מאז הכליאה של המכשפה, ומה שהשד עשה לי, אני מרגיש זעם בתוכי המנסה לפרוץ כול העת. אינני יודע אם זהו קסם או דבר אחר, אך הקסם שלך צ'אהו, החליש את הדבר, גם לאחר שהוא פג. אני ללא השפעת ההקסמה מאז שנפצעתי על ידי הדלת במקדש, אך הדבר היה לי למבחן לסבלנותי ולכוח רצוני. בזכותכם, הזדמן לי לעבור את המבחן הזה, ואף לעוברו בהצלחה, תודה לכם. אני מתנצל על כך שהייתי צריך לזייף את השפעת הלחש עליי" הוא אומר.

"ראן-וו הזקן יושב בבית זה. שלחתי כאשר נכנסנו לעץ-נחת את אחד מחברי הילדות שלי להודיע לו על חזרתי ולדאוג שהוא יהיה פנוי לקבל אתכם. הוא אמר לי כי הוא פנוי" אומר מידרה "אני בטוח כי הוא ישמח להודות לכם על השירות שלכם, ואולי יספר לכם דברים נוספים שתבקשו לדעת. שבטי הוואנארה אסירי תודה לכם, וישמחו להחזיר על הטובה שעשיתם להם" הוא מדבר בשם כול אנשיו.

META
עליתם לדרגה 5! (תבדקו את קבוצת הוואטסאפ, תהיה שם הודעה חשובה)

כדבר שאני רוצה להפוך למנהג. אתם תקבלו איזו תקופה בזמן-משחק שתהיה קצת יותר קלילה מבחינת היתקלויות, כך שיהיה לכם זמן לעלות את הדרגות ולמרות זאת תוכלו להמשיך להגיב.

בנוסף, אני כן רוצה לנסות סוג שונה קצת של בונוסים. אחד שעוד לא יצא לי לראות, ואני רוצה לבדוק איך הוא יעבוד כאן. כול אחד מכם מקבל את ה'אוצר' הבא.

יתרון (Boon)- סודות הטיפוס של הוואנארה
יצאתם מהעמק לאחר ימים של טיפוס ביחד עם מידרה, ולמדתם איך לטפס נכון יותר וטוב יותר. אתם לאו דווקא המטפסים המוכשרים ביותר, אבל ברגע בו תזדקקו לכך, הזיכרון של אותו טיפוס יסייע לכם.
תועלת: זהו יתרון חד פעמי שיש לכול אחד בנפרד. למשך התקלות אחת, אתם נחשבים כאילו יש לכם את היתרון מטפס מנוסה.
 
חזרה
Top