• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

חתולים זו חיה מדהימה. עכשיו, בואו נפסיק עם הויכוח הזה.
דון, איפה אתה?
- - -
יטונה קם לצידכם, וזרועות הקראקן שלו גולשות סביבו על הרצפה.
"אולי תפסיקו לריב?" הוא אומר. "יש לנו דברים חשובים יותר לעשות עכשיו."
שניכם משתתקים. הרי גם חתולים וגם נחשים מעדיפים שלא להיתקל בקראקן.
"בזמן שאתם לא הייתם פה, גארנהאר נעלם. הוא הפך את עצמו לזאב ורץ מכאן. הוא," זרועו מכוונת אל בן הדופלגנגר, "לא ראה אותו, אבל אני כן. הוא מתכנן משהו. אתה זוכר איפה פגשנו אותו לראשונה? הוא הלך לקנות עבדים, ותכנן לקנות אותך. הוא מעולם לא רצה בטובתנו, אני חושב."
יש רגע של שתיקה.
"אבל למה שהוא יעזוב עכשיו?" שואלת הלנה. "מה גרם לו לעזוב אותנו דווקא עכשיו?"
 
dragonitzan
עדיין לא ענית לי על השאלה
קאגה נאנח "אם הוא ברח כנראה יש לו סיבה טובה, זה אומר שהוא מאמין שסיכויי ההשרדות שלו גבוהים יותר לבד" קאגה מעיף מבט סביבו "בתור התחלה אנחנו צריכים להבין מה התרחש בעיר שהביא אותה למצב הזה"
 
"העיר בכללי נראת נטושה... או לכול הפחות התושבים מתחבים..." קאגה נראה מעט מוטרד "פיט, נראה לי שהצעד החכם ביותר כרגע זה גם לרדת למחתרת, וכשאני אומר לרדת למחתרת..." קאגה בועט במחסה הביוב שלידו והוא עף באוויר ונוחת לידו מאונח "אני מתכוון לזה " קאגה מחייך לפיט "ולא, אין לי דם עכברים במורשת שלי"
 
''סתם דם של ביוב'', מפטיר פריטיגר בקלילות מבודחת. הוא מביט בשמלתה של מונה. אוי לו ואבוי לו כשתתעורר בביוב ותגלה את הטינופת על השמלה שלה... ''אחריך, מיצי. אתה'', הוא אומר לבן דופלגנגר, ''בוא!''.
 
קאגה מחייך ומתחיל להוביל את הדרך בביוב, נראה בבירור שזו לא הפעם הראשונה שלו "לריו שם מחבואים בכול העיר, אני מתכוון לקחת אותנו לאחד מהם פה למטה" קאגה אומר בעודו הולך, בדרך בלתי מוסברת הוא נשאר נקי בעוד השאר מתלכלכים בטינופת.
 
ח'אן
מכיר את הדרך הנכונה ללכת בביוב.

אלישע
איך אתה נקי?

מונה מתעוררת כשאתם נכנסים לביוב. כנראה מהריח.
אחרי כארבעים מטרים, ריח אחר מגיע לאפכם. לא ריח של ביוב. ריח של דם.
הביוב אדום, דם מהרחובות מתנקז אליו.
ועל הדם האדום, יש כתמים של נוזל ירוק, שונה. דם אורקי ירוק.
משהו קורה למעלה.

משהו שקשור לסיבה שכלאו את קאגה.
משהו שקשור לסיבה שדווקא ליום הזה העביר אתכם הגלאי.
משהו שקשור לסיבה שדווקא היום פינו את הכיכר של דון.
 
קאגה מחייך "כמו שחשדתי" קאגה מתכופף וממולל בידו קצת דם ירוק "אתם זוכרים את המוות של שר הצבא לפני חודש?" קאגה שואל "זה הייתי אני, שליח מבלד סום שכר אותי, מאז הנחתי שמשהו מתבשל מתחת לפני השטח" קאגה מחייך "בלאד סום עושים פלישה כוללת וסביר להניח שהמורדים מסייעים להם" קאגה משנה כיוון "אני הולך לקחת אותנו לעמדת הימלטות, אנחנו לא רוצים להיות כאן כשהם יתחילו לכפו את השלטון שלהם"
אימונים כמה טריקים וכישרון טבעי
 
''אז, קאגה, האם תואיל בטובך ללמד אותנו את סוד ההליכה הנוחה והנקייה בביוב?'', שואל פריטיגר, מוריד את מונה הערה למי הטינופת. ''מצטער על המצב הלא נעים'', הוא מנשק את לחייה של ארוסתו, מחייך. ''סחבתי אותך מספיק, ואשמח אם להבא תנסי לא לגסוס בזמנים לא מתאימים. אגב, זוכרת את קאגה?''. הוא פונה חזרה לחתול. ''אני מניח שהאורקים תקפו את אילהארה, ועכשיו מעלינו הם והמורדים נלחמים מול המשמר הלבן ואנשי העיר, שדי מרוצים מהטיראן. אני לא יודע מה הגלאי רצה מאיתנו... אני אישית מציע לברוח מהעיר לאיזה איזור כפרי מרוחק ולהקים שם חוות כבשים, רחוק מכל הבלגן''. הוא נראה רציני לחלוטין, אך ברור שהוא יודע שזה לא יקרה בקרוב, לא כל עוד הקרב מעליהם.
 
קאגה מחייך חיוך רחב יותר "אתה צוחק? המבריחים כרגע עושים הון מאנשים שרוצים לצאת מהעיר, אני הולך לסדר כמה טובות בשביל להוציא את עצמי" קאגה עוצר ומסתכל על האחרים "עד כמה שאתם משעשעים זה יכך חלק גדול מאוד אם לא את רוב הטובות שאנשים חיוביים לי בשביל להוציא את כולכם..." קאגה נאנח "תצטרכו להציעה משהו שוו ערך לטובות האלה, אני לא יכול להרשות לעצמי לעשות את זה בחינם"
 
''30 מטבעות זהב'', אומר קצרות פריטיגר.

ניצן
מי חייב לקאגה טובה?
ויש לי 160 מטבעות זהב, נכון? (100 התחלתיים+30 מהאוצר+30 שגאמור השאיר אחריו).
 
חזרה
Top