• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק ומליק-
IN
״אבל אתה יודע היכן הם״ אומר יאס-אראק ״אתה אמור להכיר את האזור טוב יותר מכולם, ויכוח להעריך יותר טוב מכולם מה הדרך שהם יבחרו מבחינת נוחות. ולכן, אתה גם תוכל לתאר לי היכן הם נמצאים כרגע״ אומר יאס-אראק.
 
יאס ומליק
"אני מצטרף לשאלה של ידידי כאן. אינך יכול להמר היכן הם? ייתכן ואם תראה לי את מיקומם הידוע האחרון אני אוכל לנסות לנחש בעצמי בעזרת מפה של תוואי השטח." מליק אומר -אמנם עבר זמן רב, אבל התפיסה שלו בנושא תכנון מסלול תמיד הייתה טובה.
 
יאס מליק
הוא מצביע על המפה. "כן הם היו בפעם האחרונה שראינו אותם." הוא אומר,מרחק של ימים מכם, "אבל אין לי דרך לדעת לאן הלכו. אם היו בני אנוש, וודאי שהייתי אומר שהם הולכים בשביל הנחלים, בשביל למצוא מים, אבל באותה דרך הם יכלו ללכת דרך לב הצלקת המתה, או אפילו להתעלם מכל השבילים ולנוע." הוא אומר. "אלא אם כן יש לכם קסם שיראה איפה הם, אני יכול רק לנחש היכן הם יהיו במקרה הטוב."
 
מליק ויאס
מליק בוחן את המפה בעיון וחושב בקול. "לאור העובדה שהם אל מתים, מזון, מים ועייפות הכוח אינם רלוונטיים למשוואה. בנוסף, ניתן להעריך כי הם ימשיכו לנוע יום וליל מבלי לעצור שכן הם אינם זקוקים לשינה. לכן אני מניח כי הם ינסו לנוע בנתיב המהיר ביותר בלי להתחשב בגורמים מעבר לזמן שיידרש לעבור את תוואי השטח." הוא אומר ולבסוף מצביע על נקודה." לדעתי שווה לבדוק את האיזור הזה - יאס, יש לך דרך לבדוק את זה מרחוק? " הוא שואל.
Meta
ידע גיאוגרפיה: 20+15=35
 
מליק ויאס-אראק-
IN
״יש לי דרך, אבל אני לא רוצה לבזבז אותה על הימור. אתה הוא ראש הגששים, ואתה אומר לי שאתה לא יודע מהיכן תהיה ההתקפה למרות שאתה מכיר את השטח כמו את כף ידך?״ שואל יאס-אראק בכעס. ״אבירים...״ הוא מקלל מתחת לעורו המת.
 
יאס מליק
מליק יודע לזהת את השביל הכי קצר מהנקודה במפה.
"סירין יודעת שאנחנו מכירים את השטח, והיא תמצא לדרך לנצל את זה, אני יכול לשער היכן הם נמצאים, ואני יכול להגיד לך אפילו איזה צמחים פורחים שם, אבל להתחייב לך שהם גם יהיו שם? מעבר ליכולתי ללא קסם."
 
יאס-אראק ומליק-
IN
"הם לא הלכו כול כך הרבה, ואני בטוח שאתה מכיר את השטח יותר טוב מזה בשביל לעשות ניחוש מושכל. זה, או שהבשר שלך שווה לי יותר מהמידע שברשותך" אומר יאס-אראק בארסיות ונשמע כאילו הוא באמת הולך להרוג את האיש הזה.

"עכשיו תעבוד. אני רוצה שתמצא לי כמה שפחות מיקומים שאתה מנחש שהם נמצאים בהם, אבל אני רוצה שתצביע על מספיק מיקומים ככה שיהיה בטוח שהם נמצאים באחד מהמקומות האלו. אני אראה מה הלחשים שלי מסוגלים לעשות, אבל אתה תיתן לי את המידע שאני דורש, ותעשה את העבודה שלך. או שאני מבטיח לך שגם אם תשרוד את ההתקפה של סירין, היא לא תהיה הדאגה האחרונה שלך."
 
יאס-אראק ומליק-
לאחר בחינה חוזרת במפה, הוא מסמל 3 נקוודת.
"או שהם הולכים בנתיב הקצר ביותר, ואז הם יהיו בנקודה הזו. או שהם לוקחים נתיב מעורפל כדי למתוח את הסבלנות שלנו, ואז הם יהיו פה." הוא בוחן את הנקודה השלישית. "זו ירייה באפלה, אבל זה שטח שבו נשארו אל מתים פראיים, יכול להיות שהיא תנסה לגייס אותם." הוא מסמל נקודה שלישית.
 
יאס-אראק ומליק-
IN
לאחר מכן, יאס-אראק דורש תיאור מדויק של תוואי השטח, לכול הפרטים. מספיק בשבילו כדי שהוא יוכל להשתגר אל המקום, אולי אפילו מעט יותר מכך.

"מליק, אתה יכול להילחם באויב בלתי נראה?" שואל יאס-אראק את הרעגי שלצידו.
 
יאס-אראק ומליק-
הסייר מסוגל לתאר את שני המקמות הראשונים כראוי, המקום השלישי, בתור "איזור מוות בטוח" הוא איזור שהוא פחות היה בו ויודע לתאר אותו בצורה מדויקות, יאס יכול להשתגר לשם אבל יש סיכוי גדול יותר שהשיגור יקח אותו למקום לא נכון
 
יאס-אראק ומליק-
IN
יאס-אראק משנן את המיקום על המפה. קסם השיגור העוצמתי יותר שהוא למד אמור להגן עליו מהאפשרות של הגעה למיקום שקרי, ועם זאת זה לא מידע מספיק, ייתכן שאפילו הקסם העוצמתי ייכשל והוא יגיע למקום הלא נכון. הוא מנסה לסחוט מהגשש עוד פרטים, אבל זה לא מועיל, והוא מקלל, למרות שלא נראה שהוא הולך לאכול את הסייר בקרוב.
 
יאס ומליק
"בוא נגיד ככה יאס - לא הייתי רוצה לבחון את זה. אני יכול לזהות היכן הוא נמצא לפי ריח, אבל לפגוע בו זה סיפור אחר. על מה חשבת? אני רוצה לצאת בהקדם לכיוון הצבא כדי לגרום לכמה נזק שאני יכול. כמובן שלחש שיגור מצידך יהיה מבורך - ומהיר ונוח בהרבה מלרוץ ברצף את כל הדרך בלי לישון." מליק משיב וצוחק.
 
יאס-אראק ומליק-
IN
"אז אצטרך לעשות תוכנית אחרת" אומר יאס-אראק "אני צריך מישהו שיהיה חזק מספיק על מנת להביס מתגנב בלתי נראה, במקרה שהוא יצא משליטה. מה אם תילחם לצידו של מיילו? האם שניכם תהיו מספיקים בשביל להתמודד עם היצור?"
 
ליאור
בין שיחה לעידוד, מיילו מבלה את כל זמנו בשטח האימונים של סנטה וולטה. מעביר שעות על גבי שעות במאבק באבירים, בבובות אימונים, ובאויבים בלתי נראים. משקיע את כל כולו באימונים, מנסה להרחיק את המחשבות. אבל בסוף היום, כשהוא קורס במגורים הפשוטים שאירגן לעצמו, תשוש מעייפות, לא נותרה ברירה. הוא מנסה להרחיק אותן בעזרת תכנון טקטיקה למאבק בסרין, בעזרת קריאה בקודקס אך ללא תועלת. בסופו של דבר, הוא נותר איתן-נותר עם המחשבות. מיילו שוכב במיטתו,. בוהה בתקרה, חושב על מה שהיה, על מה שאיבד-על סולסטייס, על גרגדה, שאותם בקושי הכיר. על טריסטן וקירה, שחשב לחבריו והם בגדו בו. על אימו ואביו, אויביו הגדולים ביותר. שוב ושוב הוא נדחק לסף דמעות, ושוב ושוב הוא דוחף את עצמו חזרה, מכריח את עצמו להתמקד במטרה. אך לאחר שני לילות חסרי שינה...מיילו נשבר. הוא כורע ברך על הרצפה, דמעות מציפות את עיניו, חרבו בידו, ועל שפתיו תפילה לאלת'וס ''אביר השחקים, אני מתחנן בפניך, הנחה את חרבי. הראה לי את הדרך הנכונה לשרת אותך, הדרך הנכונה לעזור לעולם. אין עבורי דבר בעולם זה. לא עוד. בעלי ברית נופלים, ידידים בוגדים,המשפחה היא האויבת הגדולה ביותר שלי. אין לי עוד דבר בעולם מלבד השירות שלך. ואני נשבע בשמי, בשמך, ובשמם של כל מלאכי השמים ושדי הגיהנום, שאני אמלא את חובתי. בכל מחיר'' והוא קורס בעייפות על הרצפה, נרדם. כשהוא התעורר, הוא מוצא מסביבו סימני חריכה ברצפה, שמשרטטים את צורתו של עיט פורש כנפיים.הוא נעמד באיטיות, מניף את חרבו, ונרתע לרגע בבהלה כשהללהב משנה את צורתו לאור טהור. הוא מניף אותו, ומחייך ''תודה אלת'וס, לא אאכזב אותך"
 
חזרה
Top