• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
"אל תשכח את המנחה ליצור המים המכובד"
הונג-יי וקאלי-
IN
הונג-יי מנפנף את מונרו. "להולכי יבשה יש נטיות להגזים, שמתי לב לכך. מילים ומשפטים בשבילכם יכולים להגיע גבוה כמו ההרים, גם ללא משמעות מאחוריהם" הוא אומר, מחווה בכך שהוא לא מאמין בהגזמה שמונרו לקח.

"עכשיו, אני יודע שזה אולי יראה חצוף מצידי, גברת ג'יין, אך אולי נוכל לאכול יחדיו פת מנחה? אני בטוח כי אולי אם נספר לך קצת על עצמנו, תרגישי יותר בנוח לצידנו, וגם אם לא, ונלך מכאן ללא דבר, נלך מכאן שבעים. ואולי אפילו אני אספיק להראות לך כמה מהדברים המעניינים יותר שהצ'אקרות שלי מסוגלות לעשות."

'הצמד אותה לפינה, כאשר היא לא חושדת, תקנה את האמון שלה, ותתפוס אותה לבד. לבד, הפחד עובד עליהם בצורה הטובה ביותר. כך מפתים טרף חשדן, נזיר קטן'
'אתה כאילו מנסה בכוח לגרום לי לדחוף את המטה לאוזן עד שאחד מאיתנו יצא מהצד השני?!'
 
דאי-קי:
הנזיר מהנהן, מעריך את נחישותו של הקשיש. הוא ומונרו דומים כל כך, למרות שחיו בתקופות רחוקות מדי...או שאולי לא? אולי כל המלחמה שהייתה היא תקופה אחת, והאנשים שניצחו בה חושלו באותה צורה?
לפתע הוא רואה שג׳רום כבר התרחק. הוא מחיש צעדיו, "בערב אבחן אותך שוב. הליכות ארוכות מדי אינן טובות לברכיים שחוו כל כך הרבה".
 
מונרו
אני חושבת שולאד ישמח. ניקס אומרת, אבל אני לא יודעת על שום נחש. אני אחזור אליך עוד כמה שעות עם מידע.
===
בני המחצית לא מרגישים בנוח במחיצתך, אבל הם אומרים לך שאין שום דבר כזה, והרעיון נשמע להם מגוחך.

קאלי והונג
"כרצונך." ג'יין מושכת בכתפיה, "אני מקווה שאתם אוהבים סרטנים, זו העונה שלהם."

דאי-קי
אתם ממשיכים ללכת עד רדת הערב, עם עצירות תכופות, בהן דאי-קי בוחן את הזקן שוב ושוב אך לא מוצא שום דבר יוצא מגדר הרגיל.
בלילה, אתם מקימים מדורה קטנה על הדרך, בעוד דאי-קי נותן לג'רום את שק השינה שלו. "אתה יודע," ג'רום אומר, שוכב לצד המדורה, "חשבתי שאני אמות כבר."
 
דאי-קי:
"אני מעדיף לא לחשוב על כך, רק להודות לת'ארס שהגעתי בזמן. לא ידעתי מה לעשות, אבל הנחתי שתושבי הכפר ראו די והותר דם נשפך בחייהם", הוא עונה, נשען על סלע גדול בישיבה מזרחית, בעמדה לזנק להגנת הקשיש במקרה הצורך.
 
מונרו
מונרו מנסה להיזכר אם כשהוא אף לפה, הוא הבחין במה שיכול להיות מזבח או מקדש באיזור, אם יש יצור ים עתיק, סביר להניח שמתישהו מישהו סגד לו.
על הדרך הוא מנסה להיזכר אם הוא שמע על יצור כזה בעבר, בייחוד אחד שחי כאן.

META
היסטוריה
27
 
מונרו
אתה אכן נזכר בכמה סיפורים על נחש הים שבאגם הכסוף. האגדות מספרות שהוא שומר על האגם מהעיניים הלא נכונות, וכאשר זוג הירחים מלאים- הוא מחסל כל יצור שמנסה לצפות במי האגם.
חוץ מזה, אתה נזכר באגדה עתיקה מאוד, על חצי אלפית בשם טוות-לבבות. נאמר שהיא טיילה ברחבי העולם עם סנאי המחמד שלה על כתפה. ויום אחד, כאשר היא שטה על אגם, נחש ים עלה ממנו וכרך את גופו סביב סירתה. בבעתה, היא ניסתה להלחם בו- אך ללא הואיל. וכאשר הסנאי שלה ראה שהיא נלחמת על חייה, הוא ניסה לעזור- וירה את כל האגוזים שלו אל תוך פיו הפעור של נחש הים. לפי הסיפור, נחש הים אהב מאוד את טעמם של האגוזים, וביקש מטוות-לבבות שתביא לו עוד. כאשר היא הסכימה, הוא עזב אותה לנפשה, והותיר לה לשוט על מימי האגם שלו.

דאי-קי
"אני לא מדבר על זה." ג'רום אומר, "פשוט... חבר מת אתמול. זה למה נפגשנו שלושתינו. לחלוק לו כבוד אחרון. אני תמיד חשבתי שאמות לפניו."
 
הונג-יי וקאלי-
IN
הנזיר נראה מאושר מן ההצעה. הוא קד קידה קטנה, מסתכל סביב, ומסתכל על בית נכדתו של ניב-ים. מחפש רמזים שהוא פספס עד עתה לגבי הרפתקאותיו הישנות של ניב-ים.

META
תפיסה: 10+6=16.
 
מונרו
אתה לא מוצא שום עץ אגוזים באיזור, אבל אתה זוכר שראית כמה ממעוף הציפור, במרחק של יום לפחות מהכפר.

הונג וקאלי
החדר עצמו פשוט למדי, וחוץ מהשטיח, יש ארון סגור שנשען על אחד הקירות הפנימיים.
במטבח, אליו ג'יין הלכה להכין את נזיד הסרטנים, יש מספר סכינים שסבה יצר בעצמו, כמו גם כפות שג'יין מספרת שהוא גילף במהלך שירותו בצבא.

דאי-קי
"מי? לא, לא. אישתו של מורט מתה הרבה לפניו, מדלקת ריאות."
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
״הגברת ג׳יין מארחת אותנו לצהריים, על מנת שנסביר לה מי אנחנו ואת מעשינו״ מסביר הונג-יי בפשטות, מסתכל על הכפות בעיון, ותוהה לעצמו... מהו שירות בצבא?

׳אני אוהב את מונרו החדש. למה דווקא אתה זה שנגע בטוטם?׳
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
"אז לא." אומר מונרו. "אני חושב שמצאתי דרך לתקשר אם הנחש מים ההוא מבלי שהוא ירצה לאכול אותנו, מסתבר שיש סיפור עליו ועל האהבה שלו לאגוזים. מה שמסתבר שאין בכפר הזה." הוא מסביר. "לצערי, אני אוכל לשנות צורה עוד פעם אחת היום מבלי להתיש את עצמי, ומבין שלושתינו, רק לשניכם יש יכולת לנוע מהר יותר. אחד מכם מוכן בשלב מאוחר יותר לרכב להביא מהיער הסמוך? זה מרחק של יום, אבל לא נראה שאנחנו ממהרים בכל מקרה."
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
מונרו ממשיך לדבר תוך כדי החקריה שלו. "מסתבר שאתה צריך רישיון כדי להיות ערפד מורשה בעולם הזה, אני לא הסכמתי להישבע אמונים לערפדים שמעניקים את הרישוי הזה, הם רצו להרוג אותי, אני נשבעתי אמונים לביתו של מלך הצללים, ועל הדרך מסתבר שגם לו, מתוקף זה. הוא ריפא אותי מלהיות ערפד ושילב את גופי בצללים, ואז שלח אותי לעזור לכם. זה הסיפור על רגל אחת." הוא אומר. "מעבר לזה, נצטרך לשבת לבירה."
 
חזרה
Top