• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

אשיגה, צ׳אהו, ריוסקה ושינה-
״הדרך לצפעים רק מרחיקה אתכם מלצאת מהעמק הזה״ אומר מידרה את דעתו ״והכפר שלי ישמח לגלות על תבוסת המכשפה, ולהראות לכם את הדרך החוצה. לגוקה, או ללינגשן.״
 
שועל
שאנג-רן נכנס מאחורי שיח ומשנה צורה שוב. הוא מציץ לעבר קונאט ומחייך לעצמו - זו ההזדמנות המושלמת לחקור אותו. "קונאט! חבריך נטשו אותך! אני מציע לך הזדמנות שלא תחזור על עצמה - תספר לי על תוכניותיהם של" חבריך" (והמרכאות נשמעות בקולו) ובתמורה אתן לך צ'אנס לחיות! מה אתה אומר?" הוא קורא לעברו מתוך השיחים.
Meta
Stealth: 8+10=18
דיפלומטיה: 17+10=27
 
שאנג-רן-
In
צחוק נשמע מאחוריך, קלוש על פני הרוח. לא הצחוק של ראביד או מאי לין, היית מזהה אותם, משהו... קרוב יותר...

״ולמה שאני אשתף איתך פעולה, הא? רק בשביל שתהרוג אותי אחר כך? טיאנים מקוללים והכבוד המזויף שלכם, רק כסף קונה נאמנות״ הוא אומר ״תישאר רחוק, אני פצוע אבל יש לי עוד טריקים בשרוול, שמנמן, אל תנסה אותי״.
 
שאנג-רן
"מי דיבר על כבוד? אתה שופט הרבה יותר מדי - חוץ מזה, אני לא מסוג האנשים שהורגים סתם אנשים שמועילים לי. זה שאני משרת ממש לא יאהב את זה אם אני אפגע באדם בלי אישורו בכל אופן - הוא זה שהורג אנשים. אני נטו איש העסקים שלו." שאנג-רן משיב בעודו מנסה להבין מהיכן מגיע הקול.
Meta
Bluff: 12+14=26
Perception: 8+8=16
בנוסף, זיהוי מניע כדי להבין אם קונאט מנסה למשוך זמן או באמת מתכוון לדבריו: 12+8=20
 
אשיגה, צ׳אהו, ריוסקה ושינה-
מידרה מניד בראשו ״דרך אחרת״ הוא אומר ״אין לנו קשר לארגון הזה, כלל לא ידעתי עד היום על קיומו. הדרך שלנו לצאת מהעמק היא דרך שונה״.

שאנג-רן-
In
אתה לא מבין מאיפה מגיע הצחוק.

״כן? ואת מי אתה משרת? איזה ׳דאמיו׳ רב עוצמה? ׳אוני׳ שאמור לרדוף אותי בשנתי או ׳נינג׳ה׳ מאיים שמהיר כמו הרוח?״ הוא שואל, מזלזל בבירור בכול הדברים הללו.
 
שאנג
"או? אתה אומר לי שלא שמעת על הצל מטיאן שייה? הוא מתנקש מיומן שלא משאיר סימן לנוכחותו פרט לפרח שחור יחיד שנהפך לסימן ההיכר שלו. אני משמש בתור המתווך שלו, אתה מבין, הקשר שלו לעולם. מי יחשוד בסוחר השמנמן והחביב? אולם אני יותר מרק מתווך, שכן אני גם תלמידו באומנות החיסול הייחודית שלו. "בשלב זה שאנג-רן מפסיק לדבר לרגע ולובש את צורתו של קונאט. הוא יוצא מהשיחים ומתגלה בפני קונאט בצורתו שלו במרחק מה." אתה מבין, באמת קיוויתי שתשתף איתי פעולה. אני לא אמור להרוג בלי אישור, אבל נראה כי כל מה שעליי לעשות זה להמשיך קדימה מהר יותר ממך - מה שלא קשה במיוחד במצבך - ואז לקחת את מקומך עם שותפיך הבוגדניים בטענה שרצחתי אותי ולקחתי שיקויי מרפא שכן הסוחר הטיפש התקרב מספיק כדי שאפילו במצבי הצלחתי להרוג אותו. בינתיים אתה תגסוס לך לאיתך בדרך, ותצטער על כך שלא הסכמת לעסקה שלי. בעיקר כי היא אכן בהוגנות מלאה. " שאנג - קונאט אומר ומראה לקונאט האמיתי את אחד משני השיקויים מהמקדש." הזדמנות אחרונה, קונאט. המאסטר אולי לא ישמח אם אהרוג אותך, אבל לתת לך למות? זה משהו אחר. "הוא אומר ומושך בכתפיו. הוא מתחיל לעקוף את קונאט בדמותו,מקפיד לשמור על מרחק בו הפצוע לא יוכל לדעתו לתקוף אותו.
Meta
התחזות:8+22=30
Bluff: 15+12=27
 
שאנג-רן-
IN
קונאט נראה מפוחד, אבל מרים את ידו. ״קודם תצטרך להביס אותי...״ הוא מתחיל לומר, כשלפתע קול הצחוק נשמע מאחוריך, אך הפעם הוא לא צוחק- הפעם הוא מדבר.

״הצל מטיאן-שיה אכן לא מרוצה, זר, מכך שאתה רוצה להילחם בתלמיד שלו״ אומר הקול, מאיים, ושלושה שוריקנים עוברים לצידו של קונאט, חותכים את פניו קלות. ״אתה בטוח שאתה רוצה להרגיז אותו?״

קונאט מתחיל לגמגם, ואתה מחפש את מקור הקול. אתה יודע מיהו, זהו מישהו שנעלה עליך, מהשבט.
 
שאנג-רן
שאנג-רן לא מתלבט לרגע וזורם עם חבר השבט הבכיר. הוא לא מזיז את עיניו מקונאט בזמן שהוא קד קידה וחוזר לצורת הקיטסונה שלו - חשיפת גבו לאויב תיראה רע בעיני חבר בשבט. "מאסטר, טוב לראותך. הצפע שכאן על האדמה הינו אדם שפל אולם בני בריתו גרועים לא פחות. קיוויתי להוציא ממנו מידע ולאחר מכן אני די בטוח ששותפי הנוכחיים למסע היו מטפלים בו בעצמם בדרך כלשהי ללא שאאלץ להרוג אותו בצורה נטולת חן ולא אישור. אעדכן אותך באשר למה שידוע לי על טיבם לאחר שתחליט מה לעשות בקשר לנחש זה. " הוא אומר בקול.
 
"וניתן לצפעים להתחמק?" אשיגה שואל, כעוס.
"אם לא נעקוב אחריהם עכשיו, לא נמצא אותם אחר כך לעולם, וגם אם איכשהוא נאתר אותם, עד אז הם ישיגו את המטרה לשמה הם הגיעו לעמק הזה!"
 
"הם ישימו פעמיהם אל גוקה בסופו של דבר, כמו כולם." שינה אומרת, "אני מבינה את היריבות השוררת בין הארגונים אליהם אתם משתייכים, אך נקה את ראשך ואמור לי אשיגה- האם הנקמה שווה את העיקוף?"
 
OUT
ע"פ דבריו של השה"מ, אני יוצא מנקודת הנחה כי הציוד שלנו אצלנו ולא נשאר בכפר.
IN
"אין לנו סיבה לרדוף אחרי הצפעים." אומר ריוסקה, "אנשי הכפר בחרו לעשות עסקים עם הצפעים, ולא משנה מה נעשה הם לא יסמכו עלינו. אנחנו זרים עבורם, והם לא יקשיבו למה שיש לנו להגיד. במקום זאת עדיף שנקרא לשאנג-רן לחזור להמשיך לגוקה כל עוד הקוף לא מנסה לקרוע את קני-הנשימה שלנו."
 
"זה לא עניין של נקמה. הצפעים מתכננים לעשות משהוא עם מה שהם לקחו מהמקדש, וזה לא יהיה דבר חיובי עבורנו. והאם שחכתם שהם רצו לחסל אותנו?
אנחנו לא יודעים כיצד הצפעים מתכננים לצאת מהעמק, עד כמה שידוע לנו ייתכן שהדרך שלהם מהירה יותר מזאת של הוואנארה"
 
שאנג-רן-
IN
מאחורי אחד מהסלעים שליד קונאט, יוצא הנער הצעיר, שלקח על עצמו את הכינוי 'חתול הברקת'.

חתול הברקת נלקח בגיל צעיר בידי שבט צל הדרקון, והראה כישרון טבעי באומנויות הנינג'ה. הוא היה צעיר, אבל הוא היה עוצמתי, יעיל, ולמרות שיש לו חיבה קצת מסוכנת לדברים יקרים ויפים, הוא אף פעם לא נתן לזה להיכנס בדרך של משימה. הסכינים איתם הוא מסתובב כרגע, אותם הסכינים מהפעם הקודמת (כנראה הוא לא מצא נשק יפה יותר אצל הקורבנות שלו). הבגדים הלבנים שלו, הגלימה הלבנה המתנופפת, והעיניים החומות, הכמעט אדומות, איפשרו לך לדעת שאין ספק בזהותו של הנער הצעיר ממך, שבשבט צל הדרקון היה האדם מעליך בהיררכיית השבט. על מנת להוכיח את עצמך ולעלות בהיררכיה, עליך היה לנצח את חתול הברקת בדו קרב, שהוא יבחר.

קונאט המבולבל לא יודע מה קורה מאחוריו וממולו, ומתכונן להילחם, אך לא נראה שיש לו סיכוי. "עבר זמן רב" אומר לך חתול הברקת "תרצה לאתגר אותי שוב לדו קרב, את 'הצל מטיאן-שיה'?" הוא זורם עם סיפור הכיסוי "התגעגעתי אליך. חיכיתי לאיזו הזמנה לדו קרב, וזו לא הגיע..." הוא אומר באכזבה.

r3VOhl4.jpg
 
שאנג-רן
"אתה יודע שדו-קרב אינו הסגנון שלי. למה להתעמת חזיתית? אבל זה יחכה. אני מציע שקודם נטפל בצפע כאן. הוא יודע דרך לצאת מהעמק שכוח האל הזה ואני רוצה לדעת אותה. מאחר ונראה כי הוא לא שש לדבר - אין לנו צורך בו ואני מבקש את הזכות לחסל אותו. מי שטיפש מספיק כדי לסרב להזדמנות לחיות כשזו מוצעת מספר פעמים אינו ראוי לחיים. " הוא אומר לחתול ומסמן בראשו לכיוון קונאט.
 
שאנג-רן-
IN
"אני באתי לדבר, אז בוא נעשה את זה מהיר" אומר החתול, הוא מרים את ידו, מלקק את הכפפה שעליה על מנת לשמור על נקיונה, כמו חתול אמתי, ואז מניף את הסכין האדומה שלו קדימה, אוחז בו עם החבל. קונאט ישר שולף את הגרזן שלו ובא לחסום את המכה, והגרזן זוהר באור מחשמל, כאילו משהו אכזרי יקרה לכול מי שייגע בו, אבל הסכין של החתול לא מכוונת לקונאט.

קול ניפוץ נשמע כאשר הסכין פוגעת במיכל בלתי נראה, שהופך מיד לנראה וממנו יוצאים אדים חשודים, פוגעת באדמה וחושפת מלכודת דובים בלתי נראית, ואז פוגעת בעוד משהו קטן ובלתי נראה, שאתה לא מצליח לזהות מהו אפילו מהמהירות של הסכין, אך גורם ללהבות לעלות מהמקום בו זה פגע בכוח קסום. "אני חושב שזה היה האחרון. אתה יודע? חתולים אוכלים נחשים, וזה לא נחמד לקחת מחתול את הארוחה שלו" הוא אומר.

קונאט, ללא שלושת המלכודות לצידו. נראה מכותר לחלוטין. אתה יודע שזה אפילו לא יהיה אתגר כעת, כאשר קונאט פצוע, חלש, וכול התכסיסים המלוכלכים שלו נהרסו...
 
חזרה
Top