• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק-
IN
יאס-אראק משנן את הפרטים של החדר הזה, מסתכל סביב, מחייך לעצמו.

מרגל, בלב התוכניות של ניקולאי. ויותר מכך- אם סירין וניקולאי משתפים פעולה, זה הופך את כול העניין הזה להרבה יותר טוב. זה הופך זאת לעניין אישי.
 
ליאור
מיילו מסתובב בין הקבוצות, ומנסה לעודד. זורק מילה טובה פה, טפיחת עידוד שם, מנסה להכין ולעזור לאנשים לקראת הקרב הקשה שצפוי להם. הוא לא נושא נאום דרמטי, ולא משקר להם על היחסים המספריים. הוא פשוט נמצא שם. מקשיב, מתעניין, מעודד, מנסה להכיר, לעודד, ולהתחבב על האנשים שילחם לצידם על שלום גלקוס.
meta
דיפלומטיה
15+29=44 סה"כ
 
יאס-אראק-
IN
״ערפד עם שריון כבד, האלמנה האדומה, סירין. שלושתם משתפים פעולה עם ניקולאי בשביל להביא עידן של מוות לעולם״ אומר יאס-אראק. ״הבגידה של ניקולאי הייתה בכך שהוא שבר את להב הפניקס, וחלק מלהב הפניקס נמצא בתוך הנשק שלו- השחר השחור. חלק שני נמצא כאן, אצל האבירים, למרות שעל פי ניקולאי ׳אתם לא יודעים זאת׳. סירין מתכננת להביא לניקולאי את להב הפניקס, וניקולאי טוען שיש לו סוכן כאן.״ אומר יאס-אראק.

״ושלא תעז להסתכל עליי, אני חזק מההשפעה שלו, זה למה אני שמרתי על רצון חופשי עד היום״ אמר יאס-אראק.
 
יאס-אראק-
IN
״פיסה מלהב הפניקס, זה כול שנודע לי״ אומר יאס-אראק.

״אני זקוק לאדם שיכול לתאר לי היטב את השטח בו שוכן הצבא של סירין, מספיק טוב בשביל קסם שיגור״ אומר יאס-אראק.
 
יאס-אראק-
"מצא את סמ"ר דריאן," אומר הארכון, "הוא ראש מערך הגששים שלנו, הוא מכיר היטב את הצלקת. אבל אני חושש שאתה לא מבין, הצבא שלה לא זקוק למחנה או לשינה, אין להם קווי אספקה לפגוע בהם, וכנראה שהמקום שבו הם נמצאים עכשיו, לא יהיה המקום בו הם נמצאים עוד שעה."
 
מליק
מליק מחליט שדיבורים אינם בשבילו ושהוא רוצה לראות את צבא האל מתים במו עיניו כדי לדעת על מה מדובר. הוא מתחיל בלשאול מסביב מי האדם האחרון שראה את הצבא והיכן. כשהוא מוצא את הגשש הרלוונטי, הוא פונה אליו. "אני מאמין שיכולותיי יהיו יעילות בהרבה מחוץ לחומות. בכוונתי להגיע קרוב לצבא האויב ולהפריע להם בדרכם בכל דרך אפשרית. תגיד לי היכן הם ואצא לדרך. חבל לבזבז זמן." הוא שואל אותו בלי גינונים מיותרים.
 
יאס-אראק-
IN
״למען האמת, אני מבין יותר טוב מכולם, בסופו של דבר, אני בדיוק כמוהם״ אומר יאס-אראק ומחייך עם שיניים חדות ועיניים אדומות כדם ״אך לראות את הצבא שלהם ייתן לי ידע על מה מגיע לכאן בדיוק, ויש לי יצור מושלם למשימה״ אומר מג הריקבון.

״היה שלום, ארכון. אתה יודע כיצד למצוא אותי״ אומר יאס-אראק והולך לחפש את אותו האיש. ׳סמ״ר׳, מהו הכינוי המוזר הזה? איזה כינויים המציאו האבירים באלף השנים שעברו?
 
יאס-אראק ומליק-
IN
״מליק״ אומר יאס-אראק בחיוך, ״וראש הגששים״ פונה יאס-אראק לאביר וחיוכו נעלם. ״מה אתם עושים כאן?״ הוא דורש לדעת, לא מצווה כלל, אך חולק למליק מספיק חברותיות בשביל לא לקטוע את שיחותיו בגסות- מחווה נדירה מיאס-אראק.
 
יאס ומליק
"אני מתכוון לצאת למשימת יחיד כדי לגרום נזק ולראות את כוחות האויב." מליק אומר ליאס ומופנה את מבטו חזרה לגשש. "אני מבין, אבל בכל אופן בטוח יש לך כיוון כללי כלשהו? אתה אומר לי שאין לך אנשים בשטח שמעבירים עידכונים?" הוא מוסיף ומפנה אל דבריו אל הגשש.
 
חזרה
Top