• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

ארכיון וביטארי
"סליחה?!" שואלת ביטארי בכעס. "אני דורשת לדבר עם האחראי עליך." היא אומרת לסטודנט פונה לארכיון. "אתה מבין פרופסור. אין ספק שהם מנסים בכוח למנוע ממך להגיע לתגלית שלך, אני בעד שנחזור בחזרה לאקדמיה, ונגיד להם שצריך להחרים את המקום הזה, ולו רק בשל הסטודנטים החצופים שיש כאן!"
 
ארכיון וביטארי (צוות שכל):
ארכיון מביט בסטודנט, ואז בביטארי, וחזרה אל הסטודנט.
הברגים המטאפוריים מסתחררים בראשו, בעודו חושב כיצד להשיב בצורה אשר תספק את האיש.
הוא מחליט להטיל את הקסם אשר נתן לו את הכינוי "עיני-ברקת", ומיד תודעתו של התלמיד נפתחת בפניו, מציגה עבורו את כל אשר הופך אותו לעצמו.
מאה נשמות שונות, אלפי שנים של זיכרונות וניסיון חיים, ארכיון שואב מידע אודות סיטואציות דומות ומכין את התשובה שלו.

META
בדיקת תובנה על מנת לקבל רמז למצב, או דרך בה אוכל להשיב לסטודנט על מנת שייתן לנו לעבור.
17+18 = 35 סה"כ.
 
ארכיון
אתה יודע שסטודנט בגלימות שלו בדרך כלל נמצא אחרי הלימודים הפורמליים, אבל סטודנטים כאלה בדרך כלל עובדים תחת חסותו של מלומד כזה או אחר, ואילו שלא מאוד נואשים להשיג אחד כזה. משפת הגוף והלבוש תחת הגלימות ברור שכסף לא חסר לו, אבל נראה שהוא זקוק נואשות לבידור
ארכיון וביטארי
הסטודנט מרים גבה "האחראי עלי הוא הארכיונאי הראשי, בהצלחה עם להשיג אותו. ואם אתם רוצים להגיש תלונה, אם תמצאו את תיבת התלונות תגידו לי-אתם לא היחידים.." הסטודנט לא נבהל במיוחד, והוא חוזר להביט במבט משועמם בשמים, מתופף באצבעותיו על ברכיו
 
סקיי ודורן(צוות שרירים)-
דורן מסתכל עליו לרגע, ואז פורץ בפרץ צחוק רועם ומתגלגל. ״אוי זה טוב״ הוא מנגב דמעת צחוק מהעין ביד אחת ובמעבר חד דופק סנוקרת לסנטרו של הבחור עם ידו השנייה. ״יש אלוף חדש בעיר!״ הוא קורא בעוד הוא מזנק על הבחור, נתלה עליו וחונק אותו.
Meta
תפוס ודקור.
התקפה: 14+17=31 נגד דרג״ש(עוד 2 אם יש לי יתרון קרבי משום מה).
נזק: 17 נזק, והוא אחוז ואינו יכול לנסות להשתחרר מן האחיזה עד סוף תורי הבא.
בנוסף, הוא מסומן בין אם פגעתי או לא.
 
ארכיון וביטארי (צוות שכל):
ארכיון נועץ את מבטו בסטודנט, ועיניו מתחילות לזהור בעודו הוא יוצר קשר טלפטי בינו ובין הסטודנט וביטארי.
"זה בסדר יקירתי, אל תבכי על חשבונם של חסרי-הידע, את תבכי כל היום." קול של אדם מבוגר עם סגנון דיבור רהוט וחברותי נשמע בראשם, בעוד ארכיון מניד בראשו לעבר הסטודנט.
"איני מופתע שאינך מזהה אותי, שכן זהו אינו גופי האמיתי! שמי הוא פרופסור דאנינג, ואני נמצא באמצע מחקר ניסיוני קרררריטי ביותר!" הוא מוסיף בעליזות, "אני נמצא כעת בחדרי, תאלץ לסלוח לי, איני צעיר כפי שהייתי ואיני יכול לטרוח לבוא אישית לספרייה עבור כל מבט חטוף בספרים... אתה רואה, בני, התודעה שלי כעת נמצאת בתוך קריסטל-הנשמות שאתה רואה לפניך, וזה מאפשר לי ללכת למחוז חפצי בעוד גופי שלי נח במיטה! חשוב לרגע על כל האפשרויות שאנחנו יכולים לפתוח! מדענים אשר משתמשים בגופים כגון אלו עבור ניסויים מסוכנים מבלי להיות נוכחים פיזית, לחזור הביתה לרגע על מנת לברר פרט חשוב מבלי לזוז מהמקום, לבקר חברים מבלי לצאת מהבית! לכל הרוחות, היית יכול לקבל את פני המבקרים לספרייה כאן מבלי לצאת מהמיטה! רק באתי לוודא כמה מהפורמולות האחרונות בחישובים שלי לפני שאוכל להציג תאוריה רשמית, אני הרי מנסה לשדר את התודעה למרחק, לא לכלוא את עצמי בקריסטל-נשמות!"
הקול הזקן עוצר את ההרצאה שלו לרגע על מנת לצחוק בתענוג. "אם כבר מדברים על עבודה, ביטארי יקירתי, ראית במקרה היכן השארתי את המשקפיים שלי? אני לא מוצא את הזכוכיות המזורגגות האלו בשום מקום..."

כמובן שההצגה של ארכיון אינה לגמרי שקר. פרופסור ארתור דאנינג הוא אדם אמיתי, ומדען מבריק שהשקיע את רוב חייו בחקר קריסטלי-נשמות, תכונותיהם והפוטנציאל שלהם לשימוש יומיומי באופן חסר-סכנות.
כעת, נשמתו מרכיבה חלק קטן מהישות הידועה בשם "ארכיון".
ארכיון עצמו אינו יודע אם פרופסור דאנינג עצמו היה אי-פעם חלק מהאקדמיה הגדולה הזו, הוא פשוט נראה לו האחד המתאים ביותר לסיטואציה שלהם, אז הוא פשוט משך אותו מעמקי מוחו המטאפורי, ונתן לזכרונותיו לדבר.
 
ארכיון וביטארי (צוות שכל):
ביטארי לוקחת כמה צעדים אחורה, היא מבחינה בסטודנט ונעה לעברו לאט, ואז לבסוף מאיצה את הקצב ובטעות נכנסת בו. "אלף סליחות" היא מתנצלת, ידה מנסה לשלוף את התעודה שלו תוך כדי.
META
פשיעה
16+13=29
 
ארכיון וביטארי
out
ביטארי הצליחה בכיוס
אם ארכיון רוצה לבלף, שיגלגל
סקיי ודורן
הבריון נחנק באחיזתו של דורן, ומנסה להתגלגל על הרצפה, לרסק את דורן על הבר
meta
1ק20 + 7=18
אם דורן נפגע, האחיזה משתחררת והוא שרוע, ויורד לו 7 נזק
 
צוות שרירים-
״אתה מרביץ כמו ילדה קטנה״ אומר דורן המשולהב, ״אבל אם אתה רוצה להתנתק ממני כל כך, אין בעיה חביבי!״. דורן עדיין תופס את הבנאדם אחריי הגלגול, ״אני אראה לך איך באמת לבזבז בנאדם!״ דורן לוקח את האיש בכוח, גורר אותו הישר אל הקיר ובתנועה עוצמתית מעיף את הבחור על הקיר ואז מיד מתנגח בו עם כל גופו. ״אני מת על העיר הזאת!״.
Meta
פעולה רגילה: מרץ מוחץ.
התקפה: 18+14=32 נגד קשיחות.
דורן גורר את השיכור אל הקיר/שולחן/כיסא/כל עצם שחוסם תנועה הקרוב אליו. הוא אינו מעורר מזדמנת מן השיכור.
נזק: 12 נזק, והשיכור נופל שרוע, מכיוון שהוא צמוד לעצם חוסם תנועה הוא חוטף עוד 5 נזק, ולכן 17 נזק סך הכל.
בנוסף, הוא נשאר מסומן.
 
צוות שרירים
IN
סקיי מנסה להישאר מחוץ לקרב, אבל במידה ודורן עדיין לא מעלף את השיכור, הוא מצטרף לקרב בניסיון לגמור אותו כמה שיותר מוקדם.
META
Righteous Brand:
18 נגד דרג"ש, מניח שהחטיא.
 
צוות שרירים
השיכור מתגלגל על המרפקים שלו, דם נוזל מאפיו ומאפו. הוא מסתכל על כל הבריונים שסביבו, ואז נוהם "תפסו אותם"
אתם שמים לב שקבוצה מאוד גדולה, למעלה משתים עשרה איש, מקיפה אתכם. מהקרב הזה אתם כבר לא תצאו בלי כמה חבלות
meta
יוזמה בבקשה
צוות שכל
ביטארי רואה שעל הכרטיס יש שם (קאיין וורניר), מספר זיהוי באורך של שבע ספרות, ורמת סיווג-מדור האיזמרגד. הסטודנט מביט בארכיון בעניין "מתנצל אדוני הפרופסור, אני לא יכול לתת לך להיכנס בלי כרטיס. אלא אם כן....תעזור לי, בעניין מסוים. יש..ספר שאני צריך. אני לא יכול להיכנס למדור הזה, אבל בטח שאתה תוכל." הוא מנמיך את קולו ללחישה "כניסה חופשית בשבילך, ואתה מוציא בשבילי את הספר הזה. מה אתה אומר?"
 
צוות שרירים-
״טוב זה לא נחמד, אבל לפחות זה יהיה קרב טוב״ דורן מחייך כמו משוגע, ״אני שמח שאתה באת איתי ולא השניים האחרים, בוא נראה להם מה אנחנו יכולים לעשות״.
Meta
יוזמה: 2+12=14.
 
צוות שרירים
"
תנסה לא לפגוע בהם יותר מדי" אומר סקיי בזמן שהוא מניף את השרשרת שלו "אנחנו לא רוצים להסתבך בעיר"
יוזמה [dice:34if4yuw]700178:0[/dice:34if4yuw]
 
צוות שכל:
"אין בכל צורך, יקירתי, אני בטוח כי אוכל להגיע להסכם עם הבחור הצעיר כאן." אומר ארכיון וחוזר להביט הסטודנט, "חושק במידע מעבר להישג ידך? זוהי המהות האמיתית של קוסם, המשך ככה, בני, המשך ככה. איזה ספר תרצה שיביא לך?"
 
צוות שרירים
אתם מביטים בעוד ועוד שיכורים מקיפים אתכם, דוחפים מכל הצדדים, מתחילים להפיל שולחנות וכסאות, לנפץ כוסות, ולדחוק אתכם. ואז הבקבוק הראשון נזרק וכמעט פוגע בראשו של סקיי...והתגרה מתחילה במלוא העוז. צעקות, מכות, קללות, הפונדקאי המבוהל שנסוג להתחבא במטבח עם כמה מהבקבוקים היותר יקרים שלו, והצרחות הכלליות של אלו שמנסים להימלט
meta
קישור למפת הקרב-https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FfBI_uboWVMoJN5UvtEMXQHvGHhSKcpFHRtgNJUFRFQ/edit?usp=sharing
תציבו את עצמכם בשטח הירוק
השטח הוורוד מוגדר כתוואי שטח קשה (בגלל המולה, דחיפות, חפצים מושלכים/מרוסקים וכו'). אתם יכולים לנצל פעולת תנועה או פעולה רגילה כדי להפוך מספר משבצות לתוואי שטח רגיל. מספר המשבצות ומספר הסיבובים שבהן הן נשארות נקיות שווה למתאם הכוח שלכם. הבריונים הם נחיל, ונמצאים על השטח הוורוד.
אם פספסתי משהו תגידו ואעדכן
צוות שכל
הסטודנט מביט לרגע בפרופסור, לא מאמין על מזלו הטוב, ואז לוחש "על מינרלים ותכונותיהם, כרך 13, מהדורת פיריום" הוא מביט בפרופסור במבט שאמור להיות מאיים "ואם לא תביא, אני אדווח עליך לארכיבר הראשי!" לאחר מכן הוא מפנה לכם את הדרך, ואתם נכנסים לתוך אולם גדול ושקט. באולם יש מדי ספרים שמתנשאים עד מעבר לטווח האייה, ל]ינות המוצללות של התקרה העשויהנ מאבן שבה חקוקות מאות רונות. שולחנות וכסאות מפוזרים בחדר, וכמעט על כל אחד מהם יושב סטודנט שעובד על משהו. הספרייה נראית פעילה, אבל שקטה
out
גלגולי מיומנות, תנסו לתאר לי מה אתם עושים כדי למצוא מידע/מה שבא לכם.
 
צוות שכל:
אם לארכיון היה פרצוף, הוא היה מאיים פי מאה מזה של הסטודנט. "היזהר על מי אתה מאיים, פרחח." קולו נשמע עמוק ורציני יותר, עם אותה הנימה, רק הרבה פחות חברותית.
עיניו של ארכיון מתחילות לסרוק את כל הספרייה, הנוכחים בה, ובעיקר את הנמצאים בתוכה והספרים אותם הם קוראים. הוא מתחיל להצליב מידע, לקשר בין נושאים מסויימים, לבין האנשים שקוראים עליהם, לבין המקומות בהם הם נמצאים, ואט אט הוא מתחיל לקבל תמונה ברורה של הספרייה, והיכן יש סיכוי הסתברות גבוה למצוא מידע אודות המתכות הקסומות.
הוא שולח את המידע שהוא חישב אל ביטארי. "לכי קדימה, יש מדור אחר בספרייה אשר עליי לבקר בו קודם לכן. הספר שהסטודנט ביקש צריך גם הוא להיות במדור המתכות הקסומות."
META
בדיקת תובנה (איסוף מידע מפעולותיהם של אנשים וחישוב הסתברות על ידי הצלבת מיקומם בספרייה יחד עם הספרים אותם הם קוראים.):
[dice:1q9iyij3]700794:0[/dice:1q9iyij3]
 
צוות שרירים
IN
סקיי מתכונן לקרב במהירות. בדרך כלל בברים הוא נשאר שקט ובצד ולכן לא יצא לו להילחם בהם הרבה והוא קצת חושש מהקרב ומהאנשים שבהם הוא יכול לפגוע.
לעצמי
נק"פ: 53/60
פרצי ריפוי שנשארו: 8\6
כוחות יומיים שנוצלו: Hallowed Advance ,Weapon of Astral Flame
[dice]700796:0[/dice]
 
צוות שרירים-
״עכשיו אנחנו מדברים!״ דורן צוחק שהוא קופץ אל הקהל, שולח אגרופים ובעיטות לכל עבר, פוצע ומעלף אנשים על ימין ועל שמאל. ״היי זה שלי!״ הוא אומר שהוא לוקח בקבוק שיכר מהיד של מישהו, שותה הכל בבת אחת ונוגח בו. לפתע הוא מרים שולחן ומשליך על קבוצת אנשים. שיכור אחד קופץ על הגב שלו, אבל דורן מסתובב מהר ודופק לו כיסא בבטן. ״לא נהנתי ככה שבועיים!״.
Meta
התור קורה רק ביוזמה של דורן, שהיא 14.
פעולה רגילה: מלקחיים כהות.
התקפה: 12+14=26 נגד דרג״ש.
נזק: 4+7= 11 נזק והנחיל הלום עד סוף תורי הבא. בנוסף דורן מבצע התקפה משנית.
התקפה: 18+14= 32 נגד קשיחות.
נזק: 8 נזק והנחיל נופל שרוע.
בנוסף, הנחיל מסומן בין אם ההתקפה פגעה או לא.
פעולת תנועה: מוריד משבצות תוואי שטח קשה. E6, E5, F7, G6, G5. הם נעלמים לחמישה סיבובים.
 
חזרה
Top