• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שאנג-רן התבונן בזינוקים של מידרה ובתנועות של השאר שחטפו מהצמח וניסה להבין בדיוק כיצד הצמח מתנועע. לאחר שהוא החליט כי הוא ראה מספיק, הוא רץ וקפץ אל עבר לצמח בניסיון לעבור בין קנוקנותיו כפי שעשה מידרה.
Meta
בדיקת תפיסה בשביל בונוס לגלגולים הבאים: 12+9=21
בדיקת אקרובטיקה (יש נקודת צ'י במאגר אז נחשב כאילו יש ריצה קודם): 17+13=30
בדיקת אמנות הבריחה: 16+4=20
 
ריוסקה אינו שומע את שינה בעודו נמצא מתחת למים, מתאבק עם הצמח. כאשר הקסם של צ'אהיו פוגע בצמח, ריוסקה מנצל את ההזמנות וקורע את הקנוקנות אשר נכרחו סביב גופו, שוחה הלאה לגדה השנייה.

META
בדיקת היאבקות: 1+17+8 = 26
בדיקת שחייה: 1+17+10 = 28
 
ריוסקה מצליח בקושי לעבור את הצמח, שנאבק בו עם הקנוקנות שלו, אך לבסוף מצליח לעבור את הנהר. גם שאנג-רן, המזנק בין ענפי הצמח, מצליח לעבור בקלות את המקום.

בינתיים, אחד מהתנים הנגועים סוגר עליכם, מתקרב ורץ לכיוון שינה, אשיגה וצ'אהו. הוא עוד לא מגיע, אבל הוא רק מבהיר את הלחץ שבלעבור את הנהר הזה.

ריוסקה ושאנג-רן בינתיים רואים את המשך הדרך, והיא נראית ריקה. "בקרוב נצטרך להחליט לאן נפנה, חברים" הוא אומר מידרה "הדרך של הצפעים והדרך אל הכפר שלי נראה שיתפצלו בקרוב, נצטרך לבחור לאיזו דרך לפנות" אומר מסביר הוואנארה.

META
עבר סיבוב, ריוסקה כבר פעל בסיבוב הזה (שכחתי לתאר מקודם שעבר סיבוב פשוט).

אל שלב הנהר הצטרף תן נגוע. יש לו התקפה מזדמנת אחת בסיבוב.

בשלב שאחרי, בו שאנג-רן וריוסקה נמצאים, לא נראה שיש איום, אבל תצטרכו לעשות בו בחירה. בינתיים, ריוסקה ושאנג-רן חופשיים לתאר כיצד הם ממשיכים לעקוב אחר הנתיב, עד שיגיעו אל פיצול הדרכים.
 
אש'יגה מזנק אל המים כשהזאב עדיין בעקבותיו, הוא שוחה לצד השני, משתמש בגודלו וכוחו החדשים כדי להתנגד למשיכת מי הנהר וקנוקנות הצמח.
META
האבקות -6+1+17=24
שחייה-13+1+2=16
 
צ'אהו כמעט וחוטפת מכה נוספת מהזאב ומהצמח, אך במזל מצליחה לחמוק. ועם זאת, הזרמים חזקים ממנה, והיא לא מצליחה לשנות דבר, נותרת בקושי מתחת למים ולא נסחפת להמשך הנהר כאשר היא אוחזת באצות הגדלות במעמקי הנהר. אשיגה לעומת זאת, מצליח בקושי לנצל את המומנטום הזה בשביל לעבור את הנהר.

META
אשיגה גם הוא עבר את השלב. צ'אהו לא הצליחה לעבור את השלב.

התקפות כנגד צ'אהו
התקפת נשיכה: 5+7=12. פספוס.
התקפת קנוקנת: 1 טבעי.
 
שינה, מושפלת, צפה לרגע במימי הנהר, מביטה בצ'אהו הנאבקת בצמח, ותוכנית נרקמת במוחה. היא מתחילה לשחות לעבר הצמח, נותנת לו לתפוס אותה ולמשוך אותה אליו, ואל הפה הטמון מתחת לפני המים. אז, היא משחררת במהירות שקיק קטן, עמיד למים, ומפילה אותו אל תוך הלוע הפעור.
META
שחייה: 19-1= 18.
זורק Dreamer's Star אחד לתוך הפה של הצמח.
 
IN
שינה נכנסת אל מי הנהר, מכניסה אל הצמח החלש את האבקה האלכימית. תנועותיו של הצמח הופכות להרבה יותר איטיות בפתאומיות, וכאשר שינה תופסת בו ופשוט מתקדמת הלאה, גם צ'אהו רואה את ההזדמנות לעשות זאת ומתקדמת. התן נותר מאחור, קופץ אל המים אך פשוט נסחף קדימה בזרם בחוסר ברירה, בלא ידיים לתפוס בצמח.

אתם רואים את הדרך מולכם. פנייה מתקרבת, ואתם תצטרכו לבחור לאיזה כיוון לפנות- הכיוון אליו רצו הצפעים או כיוון הכפר של הוואנארה.
 
לפני שהיא ממשיכה הלאה, שינה חותכת מעט מהצמח, מתכוונת לחקור את תכונותיו האלכימיות אחר כך.
"אני מאמינה כי דרכינו יצטלבו במוקדם או במאוחר. אבל קודם, אל גוקה. יש לי עיסוקים שם, ואני מקווה מאוד שקצוות החוט לא התקררו מאז." שינה אומרת בזמן שהיא סוחטת את השיער שלה ואוספת אותו בחזרה בפקעת.
 
IN
אתם מחליטים, בסופו של דבר, לעקוב אחרי נתיב הדם של הצפעים. הנתיב הולך והופך רחב יותר, כאילו הפצוע (ככול הנראה קונאט) האט והאט, הוא מתפתל גם. האם אתם מנסים להסתיר את עצמכם? למצוא דרך פחות ישירה להגיע לקבוצת הצפעים?
 
שועל-
IN
אתה מתקדם בשקט, ורואה מרחוק את קונאט. הוא צולע, פצוע,, כאילו הוא הושאר מאחור. ראביד ומאי לין לא נראים בסביבה. הוא פצוע בבטנו ורגליו, וגורר את עצמו קדימה.

אשיגה, צ׳אהו, ריוסקה ושינה-
״מדוע אתם רוצים לרדוף אחריהם?״ שואל מידרה, ״מהי החשיבות של ה׳צפעים׳ האלו?״ הוא שואל.
 
ישר לאחר שהחבורה עוברת את הנהר ולפני שהיא מתפצלת אשיגה משתמש בשרביט כדי לרפא את מי שזקוק לכך, מודע ומצפה לכך שמפגש עם הצפעים ייגמר בדם, גם אם הוא לא אומר זאת.

ריוסקה ושינה צ׳אהו-

"האנשים האלה הם חלק מאגודת הצפעים, ארגון שמקורו לא ביבשת הזאת ושהדבר היחיד שמעניין את חבריו זה עושר ועוצמה, והם מוכנים לעשות כל דבר כדי להשיג אותם. הצפעים שאחריהם אנחנו רודפים רימו את אנשי הכפר, גנבו מהמקדש וכנראה עשו דברים נוספים שאנחנו עדיין לא מודעים אליהם.
סמוך עלי כשאני אומר לך שאתה רוצה כמה שפחות אנשים מהארגון הזה ביבשת הזאת, ושלא משנה מה הם מתכננים לעשות עם מה שהם לקחו מהמקדש זה לא יהיה משהוא טוב."
 
חזרה
Top