• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

dragonitzan
קאגה נאנח וחפץ קטן נופל מהגלימה שלו ומתפוצץ בעננת עשן, כאשר העשן שוקע השומר רואה שקאגה כבר לא שם אבל זוג מחטים תקועים בדלת מאחורי השמור בזווית עקומה וטיל מתוח בין כול מחט בדלת למחט אחר שתקוע ברצפה, הטיל יוצר צורת X שהחלק הפנימי שלו צמוד לגרון השמור, המסר "הייתי יכול" משודר באופן ברור מהדמות שחורת הברדס שעומדת על הגג ויוצרת קשר עין צונן עם השמור ואז מזנקת לאחור ונעלמת מאחורי הבניין לרחוב המקביל.
קאגה מזנק מהגג לרחוב המקביל ומתחיל ללכת משם, הוא מנסה להיזכר במקומות אחרים שהוא יכול לבקר בהם בעודו קושר פיסת בד שחורה שמסתירה את כול פניו מתחת לאפו ומושך את הברדס בצורה שמונעת מאנשים לראות את פניו באופן מוחלט, במידה והוא אינו מצליח להיזכר הוא הולך לשער.
 
אלישע
כשאתה חוזר אל השער ההרוס, נראה שמי שהיה שם התעורר. פריטיגר מדבר עם חבריו, ואדם נוסף בעל שיער ירוק מדבר איתם.
אלה ח'אן ודון.

דו"ח
ליד השער עומד אדם בגליונות שחורות ועיניים חתוליות, וידו עשויה קריסטל.
הוא נועץ בכם מבט רצחני, שברור שאם הוא ירצה שניכם תמותו.
זהו אלישע.

כולם - איחוד מרגש, אני יודע. שלושת השחקנים שנותרו מתאחדים יחדיו. מעכשיו לא צריך ספוילרים!
 
קאגה נעלם ומופיע מאחורי פריטיגור, טיל מתוח בשתי הידיים שלו וכרוך סביב גרונו של בן הגרוגונה, משיכה קטנה והראש שלו יגלגל על הרצפה "היא מתה בזרועותי, תן לי סיבה לא למשוך את החוט" קאגה נוהם ואז נאנח והחוט מיתרופף ונמשך חזרה לקאגה בלי להזיק לפיטריגור "כי לי יש כבר מספיק סיבות" הוא אומר בעצב ונשען על השער, הניצוץ הבטוח נעלם מעינייו החתוליות והשאיר מאחור ריקנות.
 
פריטיגר נותר כפי שהיה - בן גורגונה צעיר, בן 25, שמבטו הוא הדבר הבולט ביותר במראהו, חודר ונחשי ומעביר צמרמורת. ״נשארת חתול נקמני, מה?״, שואל פריטיגר, לא מתרגש מהתיל. אחרי כל מה שעבר, חוטים של חתול לא מפחידים אותו. ״המוות חפץ בראויה לו, ולא בחפה מפשע״. הוא מחבק את מונה, המוטלת בחיקו - חיוורת ומעולפת, אך חיה. הוא משתתק, אך ממבטו ברור הוא משוכנע שאליאנה נידונה לגלגול הבא אומלל ביותר.
 
קאגה מסתכל על הזוג במבט כואב משהוא "המוות לוקח את כולם ואינו מבדיל בין צדיק לרשע, מי כמוני יודע" קאגה מסתכל על פריטיגור "המוות הוא הדבר היחיד שברור בחיים, על תשכח את זה" המילים לא נשמעות כמו איום הם נשמעות כמו עצה נחמה...
קאגה פונה לעבר בעל השיער הירוק, עייניו הכחולות בוהקות לשניה באור זהוב כאשר הוא סוקר את הזר, קאגה משפשף את יד הקריסטל הסגולה שלו בעודו אומר "אז יש לנו פנים חדשות כאן, מי אתה?"
קאגה מסתכל על בן הגרוגונה "ותועיל לענות לי על השאלה ששאלתי אותך בפעם שעברה? מה בדיוק פספסתי בחודש שהייתי כלוא?"
 
OUT
זוג מאושר?... פריטיגר מאושר, מונה מעולפת בינתיים...

''אך יש מי שישפטו בעיני האלים לחיוב'', אומר פריטיגר, מלטף את לחייה של מונה המעולפת. ''ויש מי שלא''. הוא מקשיב לשאלתו של אלישע, תמהה. ''מתי?...''.

ניצן
מתי קאגה היה כלוא? רצוי גם פרטים.
 
ח'אן
הרצף הזכרונות, אתה זוכר את הקטע הזה. אמו כלאה אותו למשך חודש ועינתה אותו, אחרי שהוא ברח הוא פגש אותך.

גאמור קם.
"אני זוכר אתה." הוא אומר, ומרים אגרוף בוער. "אתה מזמן שד."
 
קאגה נאנח "אני מניח שאשתך היא המוח שבחבורה..." חיוך קל מסתמן בפיו החיוך מזלזל אבל לא מצליח להסתיר שהוא מרגיש שיש משהוא חמוד בזה "הייתי כלוא במרתף של אמא שלי במשך חודש, אתה מתחיל להיזכר?" קאגה נאנח "אתמול הצלחתי לברוח ופגשתי אותך, אתה יכול בבקשה לענות לי על השאלה? או שאני צריך לחכות שאשתך תתעורר" קאגה מעיף מבט לעברה "אגב מתי היא תתעורר?"
קאגה מחייך לעבר בעל האגרוף הבעור "אומרים אתה זימנת שד, לא אתה מזמן שד עילה אם אני עושה את זה כרגע" החיוך של קאגה נהיה עוד יותר משועשע "אשתך כנראה חכמה מאוד אם הקבוצה הזו עדיין בחיים".
out
לא אמרת לי מה עייני הפרא מגלות לי על ודון
 
IN
''ארוסה'', אומר פריטיגר, לא מתייחס לזלזול. האושר שלו על הצלת מונה לא ראוי להיפגם בגלל שטויות. ''כן, אני נזכר. אליאנה כלאה אותך חודש, עינתה אותך, ואז ברחת. מה הפסדת?... אני הייתי עסוק בלהשתתף במרד העבדים, להילחם בגלאי אפל ובעוד שטויות... אין לי מושג מה קרה באילהארה, אבל אני מניח שהאורקים תקפו... ואיפה גארנהאר?''.
 
קאגה נאנח "חסר תועלת כתמיד, וזו הסיבה שחתולים מעל נחשים בשרשרת המזון" קאגה מתמקד בבעל השיער הירוק "אני יודע שזה נשמע נדוש אבל חתול אכל לך את הלשון?" קאגה מעיף מבט לעבר פריטירגר "איך הגעת לכאן בכול מקרה? אגב השם שלך ארוך ולא מתאים לשימוש בעת מצוקה, שמות בקרב לא אמורים לכלול יותר משתי הברות" קאגה חושב לשנייה ואז אומר בחיוך "פיט, אני אקרא לך פיט" נראה שהשם מאוד משעשע את קאגה "בכול מקרה פיט, אתה יכול לענות על השאלות שלי?"
 
''כן, קאקה'', פריטיגר מחזיר, משועשע. ''ובכן, קאקה, הגעתי לכאן אחרי שגיליתי שהרופא שלך חסר תועלת, נזכרתי בהלנה, ורצתי לכאן כדי שתציל את מונה מהמוות... אגב, קאקה, מעליב אותך אם אקרא לך ככה? או שאתה מעדיף מיצי? ואין לי כדור צמר, לך לחפש אצל מישהו אחר. ואתה בריא לגמרי? כדור פרווה לא נתקע לך בגרון?''. פריטיגר נראה מאוד משועשע, אך הוא דרוך כנחש לכל מתקפה/כדור פרווה של החתול העצבני.

OUT
זה הכל בצחוק... למרות שאני אכן ממש שונא חתולים.
 
קאגה צוחק "יש לשם שלי רק שני הברות ולכן אין צורך שלנות אותו פיט" קאגה צוחק ולראשונה הוא נראה כמו בן אדם רגיל "אבל אם זה עד כדי כך הפריעה שלך" קאגה מצחקק "כדור צמר? מיצי? אני יכול לגלות לך ששבר אתרי הוא שילוב של כלב הזנק וחיית תעתוק" קאגה מחייך ומוחה דמעת צחוק "אני מניח שאתה יכול גם לקרוא לי רקסי" קאגה מנסה לשמור על פנים רציניות אבל רואים בבירור שהוא עדיין צוחק בתוך תוכו, נראה שזו הפריקה של חודש שלם של לחצים "בכול מקרה פיט אני בדרכי למחוץ למדינה אבל אני מחכה שהפטרונית שלי תיצור איתי קשר בשביל שאוכל לקבל את המיקום שלה, אני מניח שאסתובב אתכם עד אז"
out
איך אתה יכול לשנוא חתולים!? חתולים זה חמוד!!!
 
OUT
זו חיה סדיסטית, אנטיסוציאלית, אגואיסטית ונצלנית. איך אפשר לאהוב אותה?!

ניצן
מה היחסים של קאגה עם ריו? מה ההיסטוריה שלהם יחד?
 
חזרה
Top