• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"נראה כאילו אוגי לא ישן הלילה." ליילאני אומרת בקול שקט כך שלא יוכלו לשמוע אותה מהשולחנות האחרים "אני חושב שאני אדבר איתו לאחר שהוא יקום מהשולחן ויתרחק משאר הצוות." ברגע שאוגי יוצא מהחדר ליילאני הולכת אחריו.
 
דרוגמאר
אתה מוצא את איזמרלדה במקום שהשארת אותה, עדיין ישנה. עם זאת, השפתיים שלה יבשות והיא נראית חלשה מאוד.
ליילאני
את תופסת את אוגי במדרגות. "בוקר טוב, אפשר לעזור?" הוא ממלמל בזמן שמשפשף את עיניו.
 
ליילאני
"בוקר טוב, אתה היית במשמרת הלילה, לא?" ליילאני שואלת את אוגי שאלה אותה היא מתכוונת לאמת מאוחר יותר ומחליטה שהגישה הכי טוב היא הישאר כמה שיותר קרוב לאמת. "כמה אנשים הייתם במשמרת? אני חייבת לומר שלא הצלחתי לישון ברציפות במהלך הלילה ולא יכולתי שלא לשמוע צעדים עוברים ליד החדר כמה פעמים."
 
אחרי שליילאני העירה על החשד שלה, גנובל מתחיל לחפש חבר צוות שדיבר איתו בעבר. אוגי כבר היה תפוס, אז הוא עובר בסיפון ובשאר הספינה לראות אם הוא יכול לראות את הגמד ובן האנוש שהוא פגש כשהם השתכרו ביום הקודם לשאול אותם על הנוהג שלהם במשמרות. אולי הוא יוכל לגלות אם אוגי עשה את מה שהוא עשה לבד, או עם הידיעה של האחרים.
 
ליילאני
העיניים שלו קצת נפתחות בחשש כשאת אומרת את זה. "המממ? אה, המשמרת, כן. רק אני הייתי ער, עד כמה שידוע לי... הסתובבתי בסיפון, לא משהו מיוחד. אבל אני מבין אותך - הלילה הראשון על כלוב העץ המתפרק הזה תמיד קשוח..."
דרוגמאר
OUT: כן, גלגל רפואה.
גנובל
אתה מוצא בקלות את הגמד ובן האנוש, יושבים ואוכלים דייסה. "איי, זה הבחור ההוא מאתמול בלילה!" קורא הגמד כשהוא רואה אותך, מושיט לך יד ללחיצה ומציע לך לשבת איתם. "מצטערים על ההתנהגות שלנו אתמול, אבל היי, אתה בטח יודע מה קורה כששותים יותר מדי, אה?" בן האנוש מתבדח איתך.
 
ליילאני
"בטח קשה להיות במשמרת הלילה לבד,אבל אתה לא אמור להישאר כל הזמן על הסיפון? לראות את הכוכבים להשגיח על הנתיב, דברים כאלה?" ליילאני מנסה להשיג עוד מידע על מה שהוא עשה במהלך המשמרת.
 
חזרה
Top