• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

דאי-קי:
הנזיר שוב מניד בראשו לשלילה, "נאבקתי בשדים שהגיעו מפלג׳תון. לאחר שהבסתי אותם יחד עם חבריי, שמעתי קול מוזר, בשפה לא ברורה. אך הוא בוודאות הזכיר את היבשת. איני יודע מה אמר, אך התחושה הייתה אותה תחושה כשבחנתי את הגברת הנכבדת. לכן הבנתי שגם אתם ככל הנראה לא עשיתם דברי רוע, לפחות לא מרצונכם".
 
האגם הכסוף
ג'יין פתחה את פיה כדי להגיד דבר מה, אבל סגרה אותו ברגע שמונרו אמר שהוא מחשיב את הידיים שלו, של קאלי ושל הונג כ'הידיים הנכונות.'

"למה אתם חושבים שהחרב תבחר בכם?" היא שואלת, "נראה לכם שאתם מחומר של גיבורים?"

דאי-קי
"ואתה חושב שהקול הזה הגיע מהיבשת המקוללת?" ג'רום מקשה, "אני לא.." לפתע, הוא מזדקף. עיניו זוהרות בסגול. הוא מתחיל לדבר בשפה משונה, לא ברורה. זרועותיו נעות בתזזיתיות, ואתה יכול להרגיש את האנרגיה האפלה המדוברת הזו, האנרגיה ההופכית לכוח החיים, יוצאת ממנו בגלים לאחר כל משפט שהוא אומר.
META
גלגל לי בבקשה חקירה (תבונה) על מנת לנסות להבין באיזו שפה הוא מדבר, ותפיסה (חוכמה) סתם כי בא לי.
 
האגם הכסוף
"אני כבר שילמתי את המחיר האולטימטבי למען מטרות ראויות." אומר מונרו, "ואני הייתי מוכן לשלם עוד שוב, פעמיים" הוא מביט בה. "יכול להיות שאני לא ראוי, אבל אז כנראה שאין מישהו ראוי שיכול לעזור לנו."
 
דאי-קי:
דאי-קי לא בטוח מה השפה שבה ג׳רום מדבר, אך הוא עוקב בתשומת לב אחר הפרטים: העיניים הסגולות, הצורה שיוצרת האנרגיה השלילית. כל הפרטים שיוכל לספר עליהם מאוחר יותר למונרו, אולי הוא יבין מה העניין.

META
חקירה (תבונה):
1ק20 = 14
תפיסה (חוכמה):
1ק20 + 3 = 20
 
האגם הכסוף
"את זה מונרו אמר. אני לא חושבת את עצמי קרובה לגבורה של סבא שלך." קאלי מתבוננת בג׳יין, שוקלת אם לספר לה. קשה להאמין שהנערה הכפרית הזו היא נכדתו של אגדה. "יש עוד סיבה, חוץ מלהשיג את החרב לפני דורנדר. את יודעת על הנבואה?"
 
האגם
"לא, איזו נבואה?" ג'יין מפנה את מבטה בסקרנות אל עבר קאלי.

דאי-קי
דאי-קי חושב שהוא מצליח לראות משהו בתוך עיניו של ג'רום. בעין ימין, דאי-קי חושב שהוא רואה השתקפות של שני צללים נעים על פני המים, בעוד בעין שמאל הוא רואה את ההשתקפות של כפר דייגים על גדת אגם.
 
האגם הכסוף-
IN
״המסורות שלמדתי מן המאסטרים העתיקים של המסדר שלי מלמדות אותי לפעול כנגד אפלה המאיימת על הסדר, ואני אישית מחשיב את עצמי כאדם שפועל למען מוסר פנימי וחיצוני, כך עיצבתי את האספקט הרוחני שלי״ אומר הונג-יי שורה של דברים מבלבלים. ״אך אינני ראוי לשאת בחרב, אינני יודע כיצד להשתמש בנשק, המטה הוא החפץ המתאים לי, הוא מתפקד כמו זוג גפיים נוסף למעני״ הוא אומר ומסובב את המטה מעל הראש שלו במהירות מסחררת ואז חוזר לעמוד לצידו.
 
האגם הכסוף
"האור יהפוך לחושך, הלילה יאפיל על היום. קרני האור יישברו בחשיכה, אך אחת תישאר שלמה, וביד ארדוגן תונף כנגד אדונה." קאלי מדקלמת. "זו נבואה שעברה במשפחה שלי, בית ארדוגן, כבר זמן רב. לייסטראברם היא קרן האור."
 
האגם הכסוף
"ואני מתחיל לחשוש שלא נמצא פה את המידע הזה." אומר מונרו. "אני אשאל שאלה אחרת, לסבא שלך היה חבר טוב שביקר בכפר לעיתים קרובות, לאו דווקא בן מחצית?" מונרו עוצר לרגע ברגע שהוא מסיים את השאלה, "אלוהים אדירים." הוא אומר, "אנחנו שואלים את המקור הלא נכון," הוא מצביע לעבר האגם, "ספק שהייצור הזה לא היה כאן כשניב עוד היה חי, יכול להיות שהוא ידע היכן החרב, או מי החזיק בה אחרי ניב." הוא אומר
 
האגם הכסוף
"אני לא יודעת על איזו חרב אתם מדברים," ג'יין אומרת, "אבל אם היא חשובה, היא כנראה מוגנת, והרחק מכאן." בת המחצית הקטנה לא טובה בלהסתיר את השקרים שלה.

דאי-קי
"אני..." ג'רום מגרד את ראשו, "אני באמת רעב לדגים עכשיו." הוא אומר לבסוף בנימה מתנצלת. "לא אכלתי דגים כבר שנים, מאז שעזבתי את הצבא."
 
דאי-קי:
"אין לי דגים בהישג יד כרגע, אך אם אתה תשוש נוכל לנוח לעת עתה, ואכין לנו אוכל. אבדוק אותך כדי לוודא שהמסע לא התיש אותך יתר על המידה", אומר דאי-קי, ומתחיל להכין מחנה.

META
בדיקת מרפא (חוכמה):
1ק20 + 3 = 11
 
דאי-קי
"זה בסדר." ג'רום אומר, "אני יכול להמשיך ללכת."
גם לאחר בחינה מדוקדקת, דאי-קי לא רואה שום דבר יוצא מגדר הרגיל בזקן, אבל הוא שמע שאנשים מבוגרים מחוץ למנזר הם חלשים יותר מבחינה מנטאלית. הם שוכחים דברים, מפוזרים, ובעלי שליטה חלשה יותר על הגוף שלהם. ייתכן שזה פשוט חלק מזה?

האגם הכסוף
"אתה לא משכנע במיוחד," ג'יין אומרת. "לא עם הלשון החלקלקה שלך, המראה המשונה או העיניים הסגולות היפות שלך."
 
האגם הכסוף
"אני מבין." אומר מונרו. "אל תבואי אלי בתלונות כשהכפר שלכם ישרף באבדון שמצפה לנו." הוא אומר וקם, "אני הולך לנסות לתקשר עם יצור הים הזה, אתם מוזמנים להצטרף."

מונרו יוצא החוצה ומטיל עוד לחש הודעה לניקס, אחרי זה הוא מנסה לברר האם יש מזבח או משהו לנחש הים העתיק

הודעה לניקס
אני שוקל להזמין את ולאד לכפר הזה, הוא אוהב אוכל קטן ומעצבן שטוב בלברוח? הוא שואל בסרקזם ברור יש לך במקרה מידע על הנחש שרצה לאכול אותי קודם?
 
חזרה
Top