• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפוני הקטן שלי- כישלון הוא קסם פרק 3. IC

" אי אפשר , תהיה חזק ותקווה שהן לא תשרופנה את ביה"ס או משהו בדרך "
בננית הולכת לעמוד בין רכלנית ואצולה " אני יכולה להביא את הכנופיה אם צריך הרבה פונים, אבל אני לגמרי חושבת ששתיים יספיקו - איך אנחנו הופכות את ברק לגריפון ?"
 
"תקשיבי. זאת בסך הכל עבודה של בית ספר. את לא צריכה להזמין בנאים וכמויות של מעצבי תפאורה, כשכל התפאורה שצריך זה ירח ושמש קטנים שאפשר לתלות, עץ קטן לסמן כשאנחנו 'בחוץ' ומשהו לסמן כשאנחנו בארמון, ושניים שלושה פוני קרטון. חוץ מזה, אם תזמיני משהו כזה זה יהיה מאבא שלי, ואז אבא שלי יתן את העבודה לי.
וכמובן שאת לא צריכה להכריח את החברה הכי טובה שלך לעשות הכל בשבילך."
 
"היי!" ברק קורא
"אצולה, נעזור לך, אבל קודם לנו יש משימה ואנחנו צריכים לעשות אותה
רכלנית, אין בעיה שתהיי בתפקיד ראשי, אני מבין שאת חברה של אצולה, את לא השפחה שלה,
כל אחד יעבוד בשלו, אם הוא יגמור אז הוא יוכל לעזור"
OUT
להטיל ללב?
 
" זה העניין" אומרת בננית " מילאניה חברה שלי ואני מכירה אותה, הן לא תפסקנה לריב עד שמשהו יפול לשתיהן על הראש, ונראה שאתה הקול השפוי בין שתיהן ..."
היא עוצרת לעכל את מה שהיא אמרה.
ובחיוך ממזרי " מה אנחנו זורקים לשתיהן על הראש?"
 
לאקי מסתכל על בננית ואומר "יש לי רעיון אחר... אני הולך לעשות משהוא טיפשי ומסוכן מאוד, גם אם זה לא יעבוד לפחות הן ייפסיקו לצעוק אחת על השנייה, למרבה הצער הן כנראה יצעקו עלי.... " לאקי אומר לבננית ונעמד בין שתי הבנות הרבות, לאקי נושף עמוק וצועק "די!" לאקי מסתכל על שתי הבנות ההמומות "אנחנו צריכים לעשות את ההצגה הזו ולא לריב. מילאניה את אחראית על התפאורה, אצילה את ואני כותבים את התסריט, או שאולי אתן רוצות להסביר לקנה רצוץ שהייתן עסוקות מדי בלריב ולא עבדתן על ההצגה?" הפה של לאקי גדל לגודל כפול מגופו בעודו מתחיל לצעוק "ואם אתן לא יכולות לדבר בלי לריב אז אל תדברו!" הפה של לאקי גדול כל כך שהוא יכול לבלוע שולחן כמו סוכריית גומי כאשר הוא צועק את המילים האחרונות. הפה שלו חוזר לגודל רגיל והוא נראה שוב חמוד ותמים "אז שנתחיל לעבוד?"
 
לאקי מסתכל על מילאניה במבט קטלני ואומר "בואי אצילה, נתחיל את התסריט" וגורר את הפונים ההמומה לחלק האחורי של הכיתה בלי לתת לה הזדמנות להתחיל את הריבית מחדש ולוחש לה משהו באוזן .

לחישה לאצילה
"אם את רוצה להראות למילאניה שהיא ממש טועה תכתבי את התסריט רק איתי, את תוכלי להראות לה שאת לא ילדה מפונקת כמו שהיא אומרת עילה פונית מבריקה ואצילית!".
המחשבות של לאקי
"אני לא אוהב לעשות את זה אבל אין ברירה, אולי אני אצליח לגרום להן להפסיק לריב אם כל אחת תראה איזה עבודה מדהימה השניה עושה... אני ממש מקווה שזה יעבוד..."
 
לאקי מחייך לעבר אצילה בעודו מתחיל לעבוד איתה על התסריט, כאשר אצילה לא מסתכל הוא מסתכל על בננית במבט של "אני ממש מקווה שזה יעבוד" ומחווה לעבר מילאניה עם ראשו, המסר ברור: "אל תתני לשתיים האלה להתקרב בשום אופן".
 
אצולה עובדת ביחד עם לאקי, מדט פעם מגניבה מבטים לעבר מילאניה ומצחקקת ברשעות.

רכלנית מתחת לאחת השולחנות מתנשמת בלחץ.
בננית בינתיים עוטפת את ברק ירוק בנוצות שתהליך שאמור בסוף להפוך אותו לגריפין.
 
חזרה
Top