• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

דאי-קי:
"הייתכן כי אחז בך...לא, לא ייתכן", ממלמל הנזיר לעצמו. "ג׳רום, אשמח אם תתלווה אליי להמשך מסעי. זו תופעה מאוד מדאיגה, וזו לא הפעם הראשונה שנתקלתי בה. לא אמנע מכם", הוא פונה לשניים האחרים, "לעזוב אותנו, אך אשמח אם תתלוו גם אתם. אם לא, אוכל לדאוג לכם למקום לינה זמני במנזר עד אשר תמצאו מקום קבע להשתכן בו".

META
ידע דת על התופעה המוזרה:
1ק20 + 7 = 15
 
דאי-קי:
"אם כך, קחו דף זה. ישנה החתימה שלי, והיא תבטיח שהנזירים, שכרגע עוגנים באיילהם, יספקו לכם מקום לינה וצרכים בסיסיים. אם תרצו, הם גם יוכלו לקחת אתכם ליישובים אחרים ביבשה", מבטו פונה עתה לג׳רום, "עדיין אעדיף שתתלווה אליי, למען חקר האמת ופתירת הצרה הזו".
 
דאי-קי
"...בסדר גמור." ג'רום אומר לבסוף, "להתראות, אגאת'ה, רקטר."
"להתראות ג'רום, אני רק מקווה שזה לא יקרה שוב."

האגם הכסוף
"...סבא?" הדלת נפתחת, ובת מחצית עומדת בפתח. היא לא נראית ילדה קטנה כמו שציפיתם שתיראה, אבל היא בהחלט לא מבוגרת. בת עשרה.
"סבא מת."
 
דאי-קי
אתם ממשיכים הלאה, אל הכפר הבא. בדרך, מתפתחת ביניכם שיחה.
"מה המקרה הדומה שדיברת עליו?" ג'רום שואל, נעזר במקל ההליכה שהכנת לו.

האגם הכסוף
"הם הלכו לדוג." ג'יין אומרת, "כנסו, כנסו. אני אכין לכם תה עם דבש."
אתם נכנסים לבקתה, שנראית מעט גדולה יותר משציפיתם. יש בה ארבעה חדרים- החדר המרכזי, המטבח, וחדרי השינה. מופרדים זה מזה בווילונות. ג'יין מסמלת לכם לשבת על השטיח הארוג שעל רצפת החדר המרכזי. שטיח גדול ועגול בדוגמת גלים כסופים. במרכזו, נחש הים רודף סביב זנבו, ובתוך העיגול שנוצר ישנה ספינת מפרש.
לאחר כמה דקות, בת המחצית מביאה מגש עם שלוש כוסות תה מהביל, ומתיישבת לצדכם. מניחה את המגש על ספינת המפרש שעל השטיח. "לרוויה," היא מחייכת עם שיניים חדות, "מה רציתם לדעת על סבא?"
 
דאי-קי:
הנזיר מניד בראשו, "לא, אנרגיה חיובית ושלילית הן חלק מהבסיס של כל הדברים בעולם. הן במאבק מתמיד - אם כי אני מעדיף לראות זאת כריקוד - פעם האנרגיה השלילית מתקדמת שני צעדים, ופעם החיובית מתקדמת שלושה. כך האיזון נשמר בעולמנו. באישה המבוגרת חשתי אנרגיה שלילית, שלילית מאוד אפילו. כזו שחוויתי פעם אחת...מיבשת פלזנר", הוא משתתק, נותן לדבריו להדהד.
 
דאי-קי
"פ...פלזנר?" ג'רום משתנק, כמעט נחנק, ונאלץ להתיישב על סלע קרוב לכמה רגעים. "אתה היית בפלזנר, וחזרת?"

האגם הכסוף
"החרב של סבא? למה אתם רוצים אותה?" ג'יין שואלת. למרות שהיא מצליחה להסתיר את זה בנימת קולה, עיניה מצטמצמות בחשדנות.
 
האגם הכסוף-
IN
הונג-יי מתרומם מהעמדה הנינוחה שלו שנשענת על המטה שלו. "אני אסביר" הוא אומר בקול קליל, והנימה שלו נשמעת צעירה כמעט כמו הנימה של הילדה.
"כרגע, יש מפלצת שמסתובבת. יצור שחזר מן המתים, יצור מרושע. הקבוצה הקטנה שלנו, ואחי, שנבצר ממנו מלהגיע לכאן- אך גם הוא נזיר מן המסדר שלי- לקחנו על עצמנו את המשימה לחסלו. לצערנו, המפלצת הזו כאשר היא הייתה בחיים אחזה בחרב הזו, והיא מודעת לכוחה. אנחנו לא יודעים על החרב הזו מספיק, ולכן אנחנו מחפשים כול מידע שיוכל לעזור לנו- אולי להשיג את החרב ראשונים, אולי פשוט להבין מהו כוחה של החרב, או אפילו למצוא אותה ולהחזיר אותה למקום מבטחים" אומר הונג-יי.
 
חזרה
Top