• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

"ידוע לנו הכיוון הכללי שלה, אבל זו התאבדות לצעוד לשם לבד." היא אומרת. "עליך לבחור מיילו, אם אתה מצפה שתצליח לדבר איתה, אתה רק תצטרף לצבא שלה, כמו שזה נראה עומדות בפנינו 2 אופיצות. להתבצר ולחכות למצור שלה כשהחרב אצלנו. או לתת לה את החרב, לחכות שהיא תכבוש את המבצר ואז לגשת אליה. כשלא יהיו אויביים באוזר, כנראה שהיא תפגוש בנו, ותדע שהבאנו לה את החרב."
 
מיילו מניד בראשו תתודה וקורא אחריו בעודו הולך "נתראה לפני שסירין תגיע, יש לי כמה עניינים לסגור איתך" ואז פונה למליק ויאס אראק "אתם באים איתי לפגוש את אלריוס? או שתתפנו לענייניכם וניפגש כשאסיים" ומתחיל לעלות לכיוון ראש המצודה
 
אתם עולים לראש המצודה, אבירים מפנים לכם את הדרך, נראה שאכן ציפו לכם, ואכן מחכים לכם.
בסופו של דבר, אתם נכנסים לחדר רחב ידיים המשמש כמפקדה הראשית של המצודה, במרכז החדר שולחן עץ גדול ועליו מפה של הצלקת והמצודות, לצידו עומד גמד חמור סבר שמיילו זוכר בתור תומב, הגמד שבזמנו נגח בלורון. דמוי האדם המגודל שעומד לצידו, בעל שיער זהוב ושריון בעל צבע זהה עומד לצידו, ברור שהוא לא תמותה. "נגן להב." הוא אומר למיילו, מבטו עדיין על המפה. "באת."
 
מייל כורע על ברכו, מרכין את ראשו אל מול הלוחם בשריון הזהוב "כן, בחסדו של אלת'וס, הגעתי" הוא נעמד, ושולף את להב הפניקס "והבאתי איתי כלי שיכול להיות שיעזור לנו לשנות את כללי המשחק המשחק מול סירין וניקולאי" הוא מציג את הלהב הבוהק מול הגמד והיצור השמימי, להבות קלושות מלחכות אותו.
 
"כי אני צריך אותה." הוא לא מסיט את מבטו. "אתה יודע מה טרקאך מבצע. דיברתי עם הבכירים ממני וכרגע אין לאלים יכולת להתערב רק על שמח החשדות שלנו, אז הדבר הכי חכם לעשות הוא לתקוף את טרקאך, אני אקח את הלהב ואעזוב לשאול ברגע שאסיים פה, אעזור לצבא השמש."
 
מיילו בולע את המילים הכעוסות שעולות בגרונו, ופונה אליו בקול הכי מנומס שהוא יכול "אדוני, אני מאמין שנוכל להשתמש בחרב על מנת להציל את כל מסדר האבירות." הוא לוקח נשימה ארוכה לרגע "אני מאמין שנוכל להשתמש בה כדי להשמיד את אמ- את האבירה האפורה. בעבר היא החזיקה בלהב. אם אוכל להגיש לה אותו, היא בוודאי תנסה לאחוז בו. אם היא לא תהיה ראויה, היא תבער. ואם היא תהיה ראויה, היא תחזור לצידנו, וצבאה יתפזר. דבר זה עשוי להציל את האבירות כולה. לאחר מכן, אם ברצוננו לטפל בניקולאי, החרב תאפשר לזמן לצידנו את צבא החול, שיהיה כוח רב עזר בקרבות שלנו נגדו"
 
חזרה
Top