• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"אם צריך, אפשר להגיד 'כרישים' במקום 'נאגה,'" גנובל מציע. "אם הוא יגלה בעצמו שיש נאגה כאן, הוא לא יידע שאנחנו ידענו. אנחנו הרי סומכים על המפה בזה. בכל מקרה, אני חושב שעדיף שליילאני או אחד מהאנשים שקנו את המקומות בספינה ידברו עם הקפטן כדי שמישהו כמוני שלא יודע לא יכחיש את מה שאתם אמרתם. מי מתנדב לדבר?"
 
"אם אתה בטוח מה צריך לומר, אז אני מציעה שתצטרף אל זוהאן במידה והוא רוצה ללכת או אליי במידה והוא לא ואתה תעשה את רוב הדיבורים." ליילאני אומרת לגנובל "בנוסף, זה עוזר שהמפה כרגע אצלך ואתה יכול לדבר על הסימונים עם הקפטן בעת בחירת הנתיב."

Out: יש לי עדיפות לwhatsapp, אבל אם למישהו יש התנגדות אני יכול להביא את שני האחרים למרות שכרגע הם לא ממש פעילים. כלומר יכול לקחת זמן עד שאני אראה הודעה בלי שאני אדע מראש לבדוק...
 
"אני יכול להצטרף לשיחה, אבל הייתי צריך לנסות שלא להכחיש את מה שאתם כבר אמרתם לו בנוגע למטרות של המסע שלנו," גנובל אומר.

OUT
אני לא משתמש בטלפון ואין לי חשבון ווטסאפ אז אני מעדיף משהו אחר. נתתי לליזי שם של חשבון דיסקורד. אם הבעיה היא פשוט שלא בודקים את האתר הזה, אפשר להשתמש באתרים כמו zapier או ifttt כדי לקבל התראות במקומות אחרים (כנראה שזה עובד עם דיסקורד אבל לא עם ווטסאפ או סקייפ, אבל לא ניסיתי את זה בעצמי).
 
OUT
אז החלטנו על דיסקורד? זה לא צריך להיות משהו שאתם בודקים כל שנייה, אני מציע שאני אפתח את השרת ונראה לאן זה יתפתח. אפתח בימים הקרובים.
IN
גנובל וזוהאן
אתם עולים חזרה לסיפון. האור בתאו של קפטן זקן-ברונזה עוד מאיר. אתם דופקים על הדלת ונכנסים לתא, ומוצאים את הקפטן קורא יומן כלשהוא שפתוח על שולחן ישן מעץ לצד עששית. התא עצמו מלא בארוניות עמוסות בספרים, מפות וחפצים שונים שהקפטן כנראה אסף בשנותיו בים. כשאתם נכנסים, הוא סוגר את היומן. "אה, בחורים! אני בדיוק העלתי עם עצמי זכרונות מהשנים הטובות שלי. בואו, הכנסו! איך אני יכול לעזור לכם?"
 
גנובל וזוהאן
"למען האמת, אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעזור לך. גנובל שכאן הצליח להשיג את המפה הזאת, שמסומנים בה נתיבים בטוחים לשיט. שמענו שמועות על סכנות שאורבות בקרבת האי בזמן האחרון, ומן הסתם עדיף להימנע מהן."

OUT
הדיסקורד שלי הוא SuperJiji#0656
 
"אני מניח שלא תאמין, אבל בזמן האחרון חלקנו שמענו על נאגות באזור. כמובן שיכול להיות שאלו רק אגדות, אבל בכל אגדה יש גרעין של אמת, וכיוון שהדרך הזו לא ארוכה יותר באופן משמעותי הנחתי שמוטב שניזהר."
 
גנובל וזוהאן
"ככה שמענו ממי שמכר את המפה, שיש נאגות באזור," גנובל מוסיף. "למרות שזה לא ידע אישי, אני חושב שראוי לקחת בחשבון את החששות של המוכר."

תרמית
[dice seed=61813 secure=08f77696_0]1d20+8[/dice]
עריכה: תיקנתי את המספרים (+7 במקום +8), אבל זה הראה את הגלגול כלא תקין, אז החזרתי ל-+8, אבל זה היה אמור להיות +7 (ולכן התוצאה היא 14)
 
גנובל וזוהאן
"נאגות... ואתם ידעתם ולא אמרתם לי..." אתם רואים שהוא מתחיל לנשום בכבדות. הוא מתיישב על הכסא ומעסה את מצחו, מנסה לחשוב. "בסדר. תנו לי את המפה הזאת, אני כבר אדבר עם הנווט שלי. אבל אם ניתקל בשטני הים האלו במסלול שלכם, והם יטביעו את הספינה היקרה שלי, אני נשבע לכם שהרוח שלי תחזור מהמצולות כדי לקלל אתכם עד סוף חייכם." הוא נאנח. "עכשיו צאו מכאן, בבקשה. יש לי הרבה על מה לחשוב עליו - אני מקווה מאוד שהשמועות ששמעתם הן לא יותר משמועות."
 
גנובל וזוהאן
"גם אני מבקש את סליחתך. רק כששוחחנו על זה אחר כך הבנו את החומרה של מה שהוא אמר, שהנאגות יכולות להוות סיכון."

גנובל מחכה בשקט עד שהקפטן מסמן שהוא סיים איתם, ואז חוזר עם זוהאן אל האחרים.
 
גנובל וזוהאן
"איי." הוא נאנח ומהנהן. "אני מעריך את הכנות שלכם, בחורים, אבל להבא, תנו למעסיק לדעת אם אתם גוררים אותו ישר למלכודת מוות, אה? טוב, לילה טוב שיהיה לכם." והוא מסמן לכם לצאת החוצה.
אתם חוזרים אל האחרים.

OUT
https://discord.gg/sn3PzGh
קישור לשרת דיסקורד - מוזמנים להצטרף.
 
גנובל חוזר עם זוהאן אל שאר הקבוצה.

"הקפטן התאכזב רק שלא סיפרנו לו מה קרה מוקדם יותר. הוא שמר לעצמו את המפה, והוא ינסה לברר עם הנווט איך להישמר מהנאגה. יש עוד משהו שרצינו לעשות הלילה, או שנלך לישון?" גנובל שואל את חבריו למשימה.
 
חזרה
Top