• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הארי פוטר - 19 שנים מאוחר יותר - עץ משחק [3/4]

סטטוס
נעול לתגובות.
אני לא הרגשתי שאני עומד בקצב. ובכן, אני פורש. xyr, תדבש אם תרצה את אד.
 
XYR
OOC - מורה להתגוננות מפני כוחות האופל מתחלף, זה אף פעם לא יכול להיות טוב :p
IC
"אווו, דווקא חיבבתי את פרופסור וות'קיק הקשישה. תמיד היו לה שיעורים מעניינים. בכל מקרה, אני בטוחה שסלית'רין ממש מרוצים השנה - גם תלמיד חדש, וגם ראש בית חדש. לא שהם יצליחו לעקוף אותנו בניקוד אי פעם." אווה מתבדחת עם זואי.
 
ליזי

OOG : אם אני אגלה את כל הסודות של העלילה זה לא יהיה כיף ;)

IG : "נו טוב." זואי נאנחת, בזמן שמגוון מטעמים מופיעים על השולחן.
זואי לוקחת צלי בשר ואומרת לך "מעניין איך יהיו השיעורים אצלו?"
אתן מסיימות את הארוחה המשביעה ופהרופסור מקגונגול פותחת את פיה כדי לשאת דברים.

"השנה, יתקיים אירוע מיוחד בהוגוורטס. האירוע הזה יהיה טורניר הקוסמים המשולש! הטורניר יתקיים שוב בהוגוורטס מכיוון שבתי הספר האחרים סירבו לחשוף את מקום טירותיהם." היא מכריזה בגאווה בעוד הפרופסור קרוגר נועץ בה מבט. "כן, תודה לך, פרופסור." היא אומרת כשהיא קולטת את מבטו. "השנה יהיה שוני מסוים בטורניר, שכן בית ספר רביעי יצטרף לטורניר. מה שמשמח במיוחד, הוא שמדובר בבית ספר מהמזרח, שכן משרד הקסמים של מזרח אסיה הסכים, בפעם הראשונה, לקיים קשר כלשהו עם משרדי קסמים זרים. אני מתכבדת להזמין את נציגי משרד הקסמים האסייתי." היא אומרת ולתדהמתך, שני הזרים שפגשת ברכבת, לובשי הגלימות האדומות, צועדים לעבר שולחן המורים.
 
xyr
אווה לא בטוחה אם החדשות הללו מרגיעות אותה או מלחיצות אותה אפילו יותר. "אם הם באמת סתם נציגים ממשרד הקסמים, כנראה הלחצתי אותך לשווא - אבל אם הם באמת אלו שרצחו את המוגלגים... יכול להיות שיש להם מטרות אחרות בהוגוורטס." היא לוחשת לזואי. היא מטופפת עם אצבעותיה על השולחן, מחכה בחוסר סבלנות לראות מה יש לזרים להגיד.
 
ליזי

"יכול להיות שטעית." זואי מרגיעה אותך. "יכול להיות שבגלל שהיה חושך לא זיהית אותם בדיוק, וממילא אמרת לי שאת הפנים שלהם לא ראית." היא אומרת.
הזרים מגיעים אל שולחן המורים ומתיישבים בשני כיסאות שהמנהלת מקגונגול זימנה בינה ולבין הפרופסור קרוגר. את שמה לב לכך שהפרופסור קרוגר משמש, ככל הנראה, כמתורגמן ביניהם.
"שני נציגי משרד הקסמים יתארחו בטירה ויבצעו את ההכנות הנדרשות לביקור המשלחת של בית הספר שלהם." אומרת מקגונגול. "לא אמורה להיות לכם שום אינטרקציה איתם." מוסיפה המנהלת. "לילה טוב לכולם." היא חותמת את נאומה.

השעה שמונה בערב.

"מחר בבוקר יש שיעור כפול בהתגוננות מפני כוחות האופל." זואי אומרת לך. "שוב עם הסלית'רינים." את שומעת את קולו של לוקאס, ממורמר ברקע.

"טוב, אבל לפחות אחרי זה יש לנו טיפול בחיות פלא, גילוי עתידות ולחשים." אמילי מעודדת אותו.
 
Xyr
אנריקו מחייך כשמירקו מוכרז כסלית'רין ומסמן לו לבוא לשבת לצידו כשזה מתקרב לשולחן. לאחר מכן כשראש הבית החדש מוכרז אנריקו מריע יחד עם השאר ומחליט לגשת להכיר אותו ברגע הראשון שתהיה לו הזדמנות.
 
padron

מירקו ניגש לשבת לידך, בחיוך.
"אתה יודע מתי אפשר יהיה להיות פה? אני הרוג."

הפרופסור מקגונגול ממשיכה בדבריה - "השנה, יתקיים אירוע מיוחד בהוגוורטס. האירוע הזה יהיה טורניר הקוסמים המשולש! הטורניר יתקיים שוב בהוגוורטס מכיוון שבתי הספר האחרים סירבו לחשוף את מקום טירותיהם." היא מכריזה בגאווה בעוד הפרופסור קרוגר נועץ בה מבט. "כן, תודה לך, פרופסור." היא אומרת כשהיא קולטת את מבטו. "השנה יהיה שוני מסוים בטורניר, שכן בית ספר רביעי יצטרף לטורניר. מה שמשמח במיוחד, הוא שמדובר בבית ספר מהמזרח, שכן משרד הקסמים של מזרח אסיה הסכים, בפעם הראשונה, לקיים קשר כלשהו עם משרדי קסמים זרים. אני מתכבדת להזמין את נציגי משרד הקסמים האסייתי." היא אומרת ושני הזרים שפגשת ברכבת, לובשי הגלימות האדומות, צועדים לעבר שולחן המורים.

"ועתה, לסעודה." היא אומרת ומגוון רחב של מטעמים מופיעים על השולחן.
 
Xyr
"אחרי הסעודה נוכל ללכת לנוח. בינתיים פשוט תהנה מהאוכל - תמיד משקיעים בסעודת הפתיחה. מצאת אחלה שנה להתחיל - בטוח יהיה מעניין עם הטורניר." אנריקו אומר בחיוך בעודו מתחיל להערים מזון על צלחתו.
 
liorgonen3

שאר התלמידים נראים גם הם אובדי עצות ויותר מזה, נראה לך שהם פוחדים להיכנס ליער.
"נלך?" אתה שומע את קייל ומקביל שומע גם את קולו של אדמונד, תלמיד אחר בשכבת הגיל שלך, גם הוא מסלית'רין. הוא תלמיד לא רע, למיטב זכרונך.

padron

"הטורניר." הוא אומר. "יהיה מעניין מאוד, הבנתי שיש גם פרס כספי גבוה לזוכה."
 
liorgonen3

אתם נכנסים אל היער, יחד עם עוד מס' תלמידים בודדים שנכנסו אליו. "הנה בוטראקל." אומר לך אדמונד עד מהרה, אך אתה לא יכול שלא לשים לב לעקבות שמופיעות ממש ליד המקום בו אתה עומד. אלה לא העקבות שלכם, אתה בטוח בזה.

padron

"למה אתה מתכוון?" הוא שואל. משהו בקולו נשמע לך תמים ונכלולי גם יחד.

ליזי

את הולכת לכיוון חדר המועדון, רואה את מירקו מרחוק, הולך יחד עם חבריו. את יכולה להישבע שהוא קרץ לך.
אתן נפרדות מלוקאס בעודכן עולות אל מגורי הבנות. "נקווה שהוא יהיה בסדר השנה." זואי אומרת לך. "הוא חייב להתקשח, לא?"
"מה הסיפור עם החדש מסלית'רין?" אמילי קורצת לך בזמן שאתן נכנסות לחדר.
ג'נה שותפתכן האחרת לחדר כבר נמצאת שם. "אני מקווה שהשנה הלימודים יהיו מאתגרים יותר." היא אומרת לכן, ברגע שאתן נכנסות. "אני מקווה שההתגוננות של השנה תהיה יותר מאתגרת. שנה שעברה הייתה ממש קלילה, לא?"
 
xyr
לזואי, היא אומרת: "כן, אני מניחה. אבל אי אפשר פשוט לשנות אנשים - לוקאס תמיד יהיה לוקאס. אולי נצליח למצוא לו דייט מהפלפאף שתצליח להעלים קצת את החרדה החברתית שלו!" היא מצחקקת.
כשאמילי קורצת, היא מסמיקה ולוחשת לה: "גם את ראית את הקריצה הזאת עכשיו? אנחנו נאלץ לעשות שיחת בנות רצינית בשלב מסויים..."
לאחר דבריה של ג'נה היא נאנחת, ואומרת: "לך הכל תמיד יהיה ממש קליל, ג'נה...". אווה נמרחת על המיטה שלה ו בודקת האם יש לה ספר הקשור באופן מסויים למשרדי קסמים במקומות אחרים בעולם, או להיסטוריה של משרדי קסמים, או כל ספר אחר שאולי תוכל למצוא בו מידע מעניין על משרד הקסמים האסייתי.
 
Xyr
"אחד העקרונות של משפחתי הוא שבכל דבר יש הזדמנות לרווח. באופן כללי אני ידוע בתור האחד שמסדר דברים ויודע דברים בקרב תלמידי השנה שלנו וגם מעט באחרות. בשנה רגילה אני מצליח להרוויח לא רע מהצד - בשנה כמו זו? בטוח יצוצו הזדמנויות - אולי אפילו המתמודדים עצמם יזדקקו לדבר מה כזה או אחר עבור התחרות? העולם מלא הזדמנויות - רוב האנשים פשוט לא יודעים לנצל אותן. " אנריקו מסיים את דבריו בציטוט של אביו." חכה ותראה במהלך השנה - צריך להבין את האופן שהוגוורטס מתנהל בשוטף כדי להבין עד כמה המקום צריך מישהו שיודע לקחת יוזמה ולסדר דברים. הטירה היא מקום מטורלל למדי חלק גדול מהזמן. ככה מצאתי לי את הנישה שלי. " הוא ממשיך וקורץ.
 
liorgonen3

העקבות מובילות אל פנים היער.
בינתיים, אדמונד מנסה לפתות את הבוטראקל לרדת מהעץ - במקביל, קייל, שניסה לתפוס את הבוטראקל נפל מהעץ ומושך אליו את רוב התלמידים של השיעור.

padron

"אני מבין." הוא אומר לך. "אני אפרוש לישון." הוא אומר והולך לכיוון החדרים.
"מה דעתך עליו?" שואל ג'יי.

ליזי

אין לך ספרים על משרדי קסמים זרים ברשותך. "מעניין מה יהיה מחר בהתגוננות." זואי שואלת אותך, בזמן שכל אחת מכן שוכבת במיטתה. "מה דעתך על המורה החדש?"
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top