• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

בשבריר שנייה, דאי-קי בוחן את האנשים המבוגרים, סוקר את תגובתם למצב, "בשם ת'ארס, שומר האיזון ויוצר הדרקונים! במישנתו מצווה עלינו להתייחס בכבוד למבוגרים בינינו, בעלי הניסיון והחוכמה הרבה ביותר בין בני התמותה. אל תמהרו לקחת את חייהם עד אשר הדברים יובנו כהלכה. כיצד ידעתם איזה קסם הם הטילו, אם בכלל? האם יש מישהו כאן שמבין בקסם מסוג זה? היכן ראש הכפר שלכם?", הוא מביט בסבלנות רבה בקהל שמולו.

META
זיהוי מניע כנגד האנשים המבוגרים (האם הם שיקרו כשאמרו שלא הטילו שום קסם,האם הם לחוצים מכך שיגלו ששיקרו או האם הם פשוט מפחדים מההמון הזועם):
1ק20 + 7 = 22
הרגעת הרוחות (עם יתרון):
1ק20 + 6 = 17
1ק20 + 6 = 10
17 סה"כ.
 
על גדת האגם
אתם ניגשים אל המזח ולוקחים סירת משוטים קטנה, ומתחילים לחתור לכיוון עליו בן המחצית הצביעה. אך גם לאחר חצי שעה של חתירה באגם הגדול, אתם לא רואים שום סירה שעליה נמצאת בת מחצית העונה לתיאורה של ג'ן.

בשבריר שנייה, המים השקטים הופכים גועשים. מולכם, נחש פורץ מהאגם, קשקשיו כחולים וסגולים ובצבע טורקיז, עיניו זוהרות ובוחנות אותכם, לא מרוצות.
"מי אתם, " הוא שואל, קולו עמוק כמו מעמקי הים, "אשר מעזים לשוט בשטחי מבלי לשלם? " הוא לא צריך לצעוק, או להרים את קולו. הוא לא מרוצה, הוא לא אוהב אותכם, והוא לא יהסס לטרוף אותכם ולהטביע את הסירה הפעוטה שלכם, אבל הוא לא כועס. או לפחות, עדיין לא כועס.

דאי-קי
דבר ראשון, לא נראה שהזקנים משקרים, והם בהחלט מפוחדים מההמון, שרק הופך לעצבני יותר.
"אתה אומר שאני לא יכול לזהות השבעה אפלה מחורבנת?! הם דיברו בשפה אפלה, עשו תנועות משונות! בטח למדו את זה במלחמה! הם צריכים למות! " ההמון משתלהב, צועק ושואג בהסכמה.
"ואתה שרק באת! אתה בטח איתם! אחרי הכל, איזו עוד סיבה יש לך להופיע ישר אחרי שתפסנו אותם ולנסות להציל אותם, הא?!!"
 
על גדת האגם
"אנחנו מחפשים את נכדתו של ניב ים." אומר מונרו. "בחיפוש אחר חרבו." הוא ממשיך. "צר לנו אך לא ידענו כי יש לשלם על המעבר בשטח שלך יצור נשגב." הוא קד קידה של כבוד. "הרשה לנו לתקן, אמור לנו את המחיר ואשלם אותו בשמחה."
שכנוע (אם צריך)
[dice seed=38992 secure=d8fe34aa_0]1d20+12[/dice]
 
דאי-קי:
"מעטים מאיתנו מבינים באמת באומנויות אפלות, יהא נסיונם עם המלחמה אשר יהא. במהלך שנותיי פגשתי רק שניים כאלו. אך אמור לי, אדון נכבד, מה היה עיסוקך, שאתה מסוגל לזהות לחשים כאלו בשבריר שנייה?", הוא בבירור לא מלגלג, אלא שואל מתוך עניין.
 
הונג-יי, מונרו וקאלי-
IN
הונג-יי קד קידה "יצור אדיר של המים. אני הוא הונג-יי ממסדר הגלים השקטים. זהו כבוד לפגוש בך!" הוא אומר לו. המסורות של הנזירים מחשיבות יצורים תבוניים מהים כמקור אדיר לידע והארה, והונג-יי נרגש מהפגישה.

'אני אעדיף דווקא לטעום את הזוחל הזה'
 
דאי-קי
"הוא מנסה למשוך זמן! תשרפו אותם!" אחד האנשים צועק, אבל לאחר כמה רגעים, הם מבינים שאין להם באמת איך לשרוף אותכם.
"לעזאזל, תזרקו אותם לאסם, תקשרו להם את הידיים ככה שהם לא יוכלו להטיל עוד כשפים מסריחים." האנשים מסביב מסכימים, ומתנפלים עליכם.
האם אתה מתנגד?

באגם הכסוף
"כסף." הנחש אומר בקולו העמוק, וקצה זנבו עולה מפני המים, נכרך סביב הספינה שלכם ומרים אותה באוויר מבלי להניד עפעף. "בפעם הבאה," הוא אומר, "כדאי שתביאו מנחה לפני שתתחילו לשוט."

הרגעים הבאים, זכורים לכם רק במטושטש. במהירות לא יאמנת, הנחש זרק אותכם מהסירה אל הגדה. למזלכם, לא מתתם- אלא רק התעלפתם.

אתם מתעוררים לאחר זמן מה, ומגלים שאתם על הגדה- המים מלחכים את כפות רגליכם. ובמזח, קשורה הסירה שהשאלתם, ללא שום פגע.
 
דאי-קי:
הנזיר שולף בזריזות נייר קלף, סמל דומה למחסה מצויר עליו. הוא זורק אותו על האדמה מולו, ולפתע האנשים מתקשים לתקוף אותו. הם מרגישים שלפגוע בו זה המעשה השגוי, שיוביל לתוצאות חמורות יותר. אז בינתיים הם מתעלמים ממנו.
"האם גם זה קסם אפל? האם עיניכם לא רואות את האמת? זהו קסמו של ת'ארס", הוא קורא בשלווה מבעד למגן הבלתי נראה שיצר לעצמו.

META
מטיל היכל, ד"ק 15.
 
גדות האגם
קאלי מרימה את ראשה מהחול ומסתכלת סביב, לוקח לה כמה רגעים להיזכר מה קרה. תמונה של נחש עצום מופיעה בזכרונה והיא ממצמצת כדי להיפטר ממנה. תחושות הרטיבות והבוץ בשיערה לא הופכות את ההתעוררות הזאת לנעימה יותר. היא בודקת אם הכפר נמצא באזור.
ארזיוס?
 
גדות האגם
"בני מחצית ארורים" מקלל מונרו בשקט. "הם גם לבטח ידעו שזה יקרה." הוא נושם עמוק. נראה שמשהו בו לא כאתמול שלשום, וכמעט עולה בו המחשבה להעניש את בני המחצית. "לא משנה. אני מניח שהיא בסדר ושהנחש הזה הוא לא תופעה שהגיע יש מעין, אתם יודעים היכן היא גרה? אני אמתין לה בכניסה לביתה." אומר מונרו, בעודו מתחיל להזיז את ידיו ולעצב משהו מצללים, כמעט נראה כאילו הוא כותב משהו על האוויר. שולח הודעה לניקס בה הוא מעניק לה חצי עדכון חצי סימן חיים.

הודעה
מקווה שאצלך מתנהל טוב יותר מפה, בני המחצית פה ניסו להאכיל אותי לנחש ים עתיק, לא נראה שנגלה פה משהו יעיל, הכל טוב?
 
דאי-קי
האנשים נרגעים לאיטם.
"ואתה בטח חושב שצריך להוסיף קצת שדים לכפר הזה, הא? אחרת הוא לא יהיה מאוזן?" אחד האנשים אומר, יורק על הרצפה לצידך. "שיהיה, קח אותם מפה. אבל אם הם מזמנים שד, אתה זה שנלחם בו, ומשלם לנו על כל התבואה שהוא יהרוס."
בזאת, הוא מסתובב והולך, ההמון עוקב אחריו.

האגם הכסוף
קאלי לא רואה את ארזיוס, או מרגישה את נוכחותו. נראה שהמכה של הנחש גרמה לו להעלם.

מונרו
אפשר להבין אותם. קולה של ניקס נשמע בראשך. העורבים של ניקס צופים, הם לא יתערבו או יפריעו. ואני מצפה לפיצוי שאתה חייב לי על הבילוי הקודם במועדון.
 
דאי-קי:
הנזיר מניד בראשו, אך הוא מבין שאין דרך לשכנע אותם אחרת. הוא יצטרך להיות מוכן יותר למקרים שכאלה.
"ובכן, אני מתנצל שלא היה ביכולתי לעזור לכם", הוא פונה לקשישים, "אוכל לסייע לכם, אם תרצו, למצוא מקום חדש לגור בו. אך תחילה עליי להבין מדוע ההמון חשב שניסיתם לזמן שד".
 
האגם הכסוף
מונרו מניד את ראשו, חיוך קל עולה על שפיתו. "תצפי להופעה." הוא לוחש לעצמו, נותן לעורבים לשמוע בעודו צועד לעבר אחד מבני המחצית. "אני מחפש את הבית של הנכדה של ניב ים, הבנתי שהיא יצאה לדוג ואני לא רוצה להפריע לה. אשמח אם תעזור."
שכנוע-
17+12=29
 
האגם הכסוף-
IN
הונג-יי שומע את דבריו של מונרו, לא מבין למי הוא דיבר. האם הוא דיבר לקאלי?

הוא בודק את פציעותיו- קטנות וחלשות, ביחס לאחרים, גם בחוסר הכרה נראה שהגוף שלו הגיב אינסטינקטיבית אל הנפילה הזו וחסם את רובה. הוא מחפש שאריות לסירה שלהם, או שייתכן שהנחש גרר אותה אל המעמקים והעיף רק אותם ממנה.
 
האגם הכסוף
הונג מוצא את הסירה קשורה למזח, שלמה ובטוחה.

"ג'יין? הילדה קטנה מדי בשביל לצאת לדוג לבדה. היא בבקתה העשירית משמאל, זו עם הקסדה המפונפנת מעל הדלת."

דאי-קי
"אני לא עשיתי שום דבר, אני לא יודע מה הם רוצים." אחד הזקנים אומר, אבל השאר בוחנים אותו.
"אתה בטוח ג'רום? כי בהחלט התנהגת קצת מוזר." אחד אחר אומר, והזקנה מהנהנת.
"על מה אתה מדבר?" ג'רום שואל, ושני הזקנים האחרים מתארים שהם ראו אותו מתנועע מוזר ומדבר משונה לכמה שניות, אבל ג'רום לא יודע על מה הם מדברים.
 
האגם הכסוף-
IN
גם אם הונג-יי היה צריך לכעוס מהמצב, הקרבה לאגם פשוט משרה בו רוגע ונעימות, כאילו כול המצב תחת שליטתו. הנפש שלו מאוזנת ברגע הזה, כך הונג-יי חושב, ולכן אין לו שום דבר להתלונן. הוא עומד מאחורי מונרו, נשען על המטה שלו.
 
האגם הכסוף
קאלי מגיעה לפתח הבקתה ספוגה לחלוטין, אך עם פחות בוץ אחרי טבילה באגם. היא מנסה להסתיר את נקישת שינייה ושקשוק שריונה כתוצאה מהקור. "אז הכפריים שיקרו לנו. לא מפליא במיוחד אחרי ההגעה שלך." היא אומרת תוך סחיטת שיערה.
 
חזרה
Top