• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

מבלי לבזבז זמן או מחוות מיותרות, ארכיון מסתובב ומתרחק כחמישה מטרים מכל האחרים בעודו מתחיל להכין את הטקס המסובך. עיניו מהבהבות במהירות בעוד משוואות ונוסחאות שיגור וכיוון רצות בראשו, וידו הפנוייה נעה בתזזית בעודו משתמש בכוח-התודעה שלו על מנת לחרוט באדמה מבלי לזוז ממקומו.
קודם, המעגל עצמו, היכן שהם יעמדו על מנת להשתגר, עיגול בקוטר של כשלושה מטרים.
לאחר מכן, הרונות. עשרות, אם לא מאות סמלים שונים אשר נועדו לקבוע את מקום השיגור, היעד, ייצוב הטקס ושמירה על בטיחותם של המשתגרים בעת המעבר, כל אחד מהם מצוייר בדיוק על ידי ארכיון.
לבסוף, השקעת כוח-הקסם ותיעולו דרך המתכת של הפגיון. קווי המעגל והרונות מתחילות לזהור באור לבן.

META
הכנת הטקס לוקחת 10 דקות.
בדיקת מאגיה הקובעת כמה זמן מעגל-השיגור יישאר פתוח למעבר: 15+20 = 35 סה"כ. מעגל-השיגור ישאר פתוח למשך 3 תורות.
 
הרונות נצרבות בקרקע בעוד גלי הכוח שחולפים במעגל מערערים את מרקם המציאות, ואתם רואים ערבוב של מציאויות שונות מבעד לשער, מערבולת בלתי פוסקת של מראות וצלילים, מוקפת בזרקור לבן של כוח. בעודכם צועדים לתוך השער, אתם שומעים זעקה איומה וצורמנית, שחורקת במוחכם כמו ציפורניים על לוח "לאאאאא! עצרו אותם! אל תתנו להם להימלט!" ואתם שומעים את צעדי החיילים מטפסים על הגבעה...ונעלמים מהעין ברגע האחרון, והשער נכבה לחלוטין.


לרגע אחד, אתם מרחפים בתוך מערבולת צבעונית ומשתנה, נעים על פני מרחבים אדירים בזמן קצר...ונוחתים. אתם מוצאים את עצמכם על רצפת אבן גדולה, ומסביבכם חרוט מעגל אדיר בגודלו. כאשר אתם מרימים את מבטכם, אתם רואים אנשים נכנסים ויוצאים מהמעגל, משגרים את עצמם בין כוכבי המערכת כעניין של מה בכך. סביבכם יש המולה אדירה-סוחרים, נוודים, מלומדים, ונוכלים. כולם מסתובבים תחת עיניהן המשגיחות של השוויון והשפע, סמלי איגוד הסוחרים-פסלי ארד אדירים בגודלם שמוצבים מעל הרחבה, ועיניהן זוהרות באור ירוק בוהק. אתם שומעים צעקות, תנועת רכבות, זעקות של רוכלים, ומעל הכל, את קולו של שעון התחנה האדיר המכריז על השעה שמונה בערב. ועם כל צלצול, ההבנה נוחתת עליכם-הגעתם לסאדירת', בירת איגוד הסוחרים, השער המרכזי של קריאנג'ון, מרכז החופש והשוויון במערכת, היכן שמסופר שניתן להרוויח את כל כספף ואז לאבד אותו, שלוש פעמים, בשעה. ברוכים הבאים לעיר הכי גדולה בעולם.

מה אתם עושים?
 
"זוהי סאדירת', הבירה של איגוד הסוחרים, והמקום ממנו הגעתי." קולו של ארכיון מהדהד קלות בעודו מהדק את ברדסו סביב ראשו ואת התכריכים השחורים סביב פניו. עצם היווצרותו נשמרה בסודי-סודות והסיכוי שמישהו יזהה אותו נמוך, אך ממש מחוץ למעגל השיגור המרכזי של העיר? ארכיון בוחר להסתיר את עצמו בכל מקרה, ליתר ביטחון.
הדבר השני שארכיון עושה, הוא לנבור במעמקי מאות שנות זיכרונותיו עבור מידע מועיל על גאוגרפיית האזור, מפרש העיר ודרכיה, ונקודות ציון בקרבתם אשר יוכלו להיעזר בהן על מנת לנווט בעיר.

META
בדיקת מאגיה, על מנת למשוך זכרונות רלוונטיים מהנשמות שלו:
[dice seed=7086 secure=6c7a6b4e_0]1d20+20[/dice]
 
"אני כבר אמצא לנו מקום מסודר להיות בו." אומרת ביטארי, "אני יודעת להתמצא בערים הללו". היא פונה לעוברים והשווים, שומעת קצת שמועות, מחפשת מקום שאפשר להשכין בו את הילדים.
META
חוכמת רחוב

[dice seed=51008 secure=e3bd60de_0]1d20+15[/dice]
 
בסוף השיגור זה נראה כאילו דורן עומד להקיא, אבל במקום זה יוצא לו גרפס ממש גדול. ״אה... מזל שלא אכלתי ארוחת בוקר״ הוא מסתכל מסביב, בוחן את האנשים, המכשירים ואת העיר הצפופה שאופפת אותו. ״ילדים תחזיקו בחולצות של אחד והשני, אנחנו לא צריכים שמישהו פה ייעלם״ הוא נאנח, ממתי הוא נעשה ביביסיטר? טוב נו. הוא גם יצטרך לקחת מארכיון את הסכין אחר כך, במקום שיהיו בו פחות עיניים.
 
out
ארכיון
ארכיון נזכר במבנה הכללי של העיר, שבנויה בטבעות המחולקות בעזרת רחובות ראשיים בין כל טבעת לטבעתף עם רחובות ראשיים שחוצים אותם מעשרה כיוונים, מחלקים את המעגל לפרוסות, כאשר כל הרחובות הראשיים מובילים לתחנה בה אתם נמצאים. ככל שיותר מתקרבים למרכז, כך הבתים נהיים יותר מוצלחים. הוא זוכר את השוק הגדול, שבו אפשר לקנות כמעט כל דבר. את תחנת הסחר עצמה, ואת המבנה המורכב שלה. את הקרוניות המונעות בקסם שמאפשרות מעבר מהיר לכל חלק בעיר. והוא זוכר את האקדמיה של קריאנג'ון, ומספר של פונדקים וחדרי אירוח ולינה המיועדים לשימוש התלמידים, שסובבים אותה.
ביטארי
ביטארי מבינה שבערך על כל מאה מטרים בעיר יש פונדק או מלון קטן, כאשר המחיר עולה בהתאם לקרבה למרכז העיר.
 
"לא דיברתי על למכור. למעשה יש סיכון שנאלץ לשלם עליהם." אומרת ביטארי, "כרגע הכי חכם זה למצוא פונדק זול ולראות משם, אולי אני אצא לעוד סבב בערב כדי לראות על מה מדברים. יש לי תחושה שאם הם רוצים את הבדולח הזה כל כך, אז הם גם יציעו פרס על ראשינו. ואת זה לא יהיה קשה לגלות."
 
״כן טוב אנחנו לא הולכים לשלם בשביל לתת לילדים האלה מקומות עבודה, לפחות לא מהכסף שלי״ חצי האורק מתחיל להתקדם, מוודא שהקבוצה אחריו. ״מה אנחנו עושים עם הבדולח הזה עכשיו? אנחנו רק יודעים שאנשים רוצים אותו, אבל לא התקדמנו מאף בחינה בקשר אליו״.
 
"לפני שאנחנו מתחילים לחשוב על תשלום או רווח, אני מציע שקודם נמצא מקום שאליו הילדים יוכלו ללכת" אומר סקיי שלא נראה מופתע מהשיגור בכלל. נראה כאילו הוא כבר השתגר בעבר והוא לא מבזבז זמן מרגע שנוחתים. "אני מציע שנתפצל" הוא אומר "קבוצה אחת תנסה לבדוק מקומות בהם היתומים יוכלו להישאר והשנייה תוכל לעבור אצל ספריה או מומחה ולבדוק את הקריסטל".
 
ארכיון וביטארי
לא צריך להתקבל לאקדמיה של קריאנג'ון כדי להבין שהיא מכילה את הריכוז הגדול ביותר של חוקרים ושל ספרנים במערכת. אתם עוברים דרך שערי השיש הלבנים של האקדמיה, ולאחר כמה הוראות מעוברי אורח,אתם מגיעים לספריה הענקית, מבנה בעל עשר קומות אם לא יותר. בכניסה יושב בן אנוש בגלימות סטודנט שנועץ מבט משועמם בשמים, עט ומגילה לידו. הוא מביט בביטארי וארכיון במבט חצי ישן "ומי...אתם?"
דורן וסקיי
אתם מסתכלים על הרחובות ההומים סביבכם, רואים את חדרי האירוח, הפונדקים המלונות הרבים מספור, ומבינים שאין לכם באמת סיכוי למצוא את הטוב ביותר עבור הילדים ועבור הארנקים שלכם. לא בלי קצת מאמץ, בכל מקרה
out
תתחילו גלגולי מיומנות ותפרטו איך זה עוזר לכם למצוא מקום שיסכים לארח את הילדים, איזה גלגול מיומנות שתצליחו להסביר
 
דורן וסקיי
סקיי עובר בין בתי העסק, מנסה להסביר להם את היתרונות בגיוס כמות כזו של ילדים ככוח עבודה
דיפלומטיה: [dice seed=45055 secure=260b92a0_0]1d20+13[/dice]
 
דורן וסקיי(צוות שרירים)-
דורן חושב רגע על דרך, ואם כבר אז כבר, למה שהוא לא ייהנה על הדרך?
הוא הולך אל הברים, הפאבים והפונדקים ומתחיל תחרויות שתייה. בשלב שבו כולם שיכורים, מתלהבים ומלאים. הוא פונה לכמה בעלי עסקים, ״בואו נעשה התערבות, אם אני מפסיד אני עובד בשבילכם שנה, אם אני מפסיד את מעסיקים כמה חברים שלי״ הוא אומר תוך כדי שיהוק. חלק מסרבים, חלק מסכימים. אבל כולם מפסידים. דורן לא נהנה ככה הרבה זמן, והיי, הוא גם מצא לכמה ילדים בית.
חבל שהוא כנראה יימצא את עצמו משוטט ברחובות אחר כך בשאלה איפה הוא, אבל טוב נו, מזל שהילדים נשארו אצלו סקיי.
Meta
מגלגל סיבולת: 20 טבעי(יש!) 31 סך הכל.
 
ארכיון וביטארי
"אתה לא יודע מול מי אתה עומד?" שואלת ביטארי בפלאיה. "האנשים פה כל כך בורים שהם לא מסוגלים להבין גדולה כשהיא עומדת מולם." היא מביטה בארכיון, כמעט לא מאמינה. "אתה מבין מה זה, אתה מגיע, מכבד את האקדמיה של קריאנג'ון בנוחכתך ובידע הרב שלך. והם אפילו לא טורחים להכין קבלת פנים מסודרת." היא פונה שוב לבן האנוש. "אני מציעה לך למהר ולתת לנו להינכס, כי הפרופסור." היא מביטה לעבר ארכיון כדי להבהיר במי היא מדברת. "זקוק לספרים שלכם בשביל המחקר שלו, ואני בטוחה שהאחראים עליך לא ירצו כלל לדעת שמנעת מהוד גדולתו לעסוק בתחום שלו, ושרק בגללך הוא מדבר סררה על האקדמיה שלכם בקרב גדולי המשכילים!" היא אומרת בקל רם, אבל לא רם מספיק כדי שיותר מידי אנשים ישמעו.
תרמית
[dice seed=55043 secure=831218d1_0]1d20+15[/dice]
 
ארכיון וביטארי
הסטודנט נראה קצת יותר מעוניין, אבל מושך בכתפיו ''אין הרשמה, אין כניסה.''
דורן וסקיי
לאחר שעות ארוכות, בית ועבודה נמצאים בפונדקים הטובים יותר שסקיי הצליח לאתר עבור כל ילד. דורן יושב בכבדות ליד הבר, שותה, כשלפתע הוא שומע מאחוריו צעקה ''אז הנה הוא! "אלוף" השתיה! הנה הפרא המסריח שמישהו העז לרמוז שהוא יותר טוב ממני! שהוא יחליף אותי!" דורן מספיק להסתובב ולראות פרצוף ענק גוהר מעליו, והוא מרגיש יד אוחזת בצווארון חולצתו ''אז מה אתה אומר, קטנצ'יק? מוכן לעוד סיבוב מול ז'אנדר, אלוף הבר?" ברור שהוא מחדיר במילותיו כמה שיותר ארס שיוכל. ודורן, שגם ככה לא הכי יציב, מרגיש שפניו מתחילות להתלהט בזעם
Meta
דורן, גלגל ק20 עם מחסר של 4, צריך להוציא אחת עשרה ומעלה סה''כ כדי לא להתעצבן ולהתחיל תגרה.
 
חזרה
Top