• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

OUT
כן, זוהאן ניצח. נסיים את ההימורים כאן כדי להתקדם קצת.
IN
ג'ספר נוחר נחרה עצבנית ונותן לזוהאן את המטבע שלו. ברגע שהוא מפסיד, הוא אומר "יפה מאוד, בחור. אבל חכה חכה, יום אחד אני אגזול ממך את כל מה שיש לך!" הוא מגהק ועוזב אתכם.
לאחר כמה דקות, כולכם מתכנסים בחדר הקטן שלכם לשיחה של ליילאני.
 
לאחר שליילאני מוודאת שכולם הגיעו ואת פרטיותם היא מתחילה את השיחה לאחר מבט זועף אחד לנוכח המצב של דרגומאר. "אני חושבת שאנחנו צריכי לדבר בנינו בפרטיות על מה שגילינו בעיר לגבי המשימה ואולי גם לגבי הספינה. אני יכולה לומר שהספינה הקודמת שהפליגה לאי הרעם הותקפה עוד לפני שהגיעה לאי עצמו כך שיש סיכוי לא רע שיקרה גם לנו ואף אחד לא ראה אם הנאגה נמצאים על האי עצמו או במים בסביבתו. בנוסף, קיבלתי גם את המפה הזאת, אך אני לא ממש מבינה את ההערות הניווט שכתובות בה." ליילאני מוסיפה בזמן שהיא מוציאה את המפה שקיבלה ממה ששרד את הסיור הקודם באי. לאחר מחשבה קצרה היא מוסיפה: "בנוסף, הבנתי שרצוי שנמנע מחברת בתו המאומצת של הקפטן, היא לא ממש פופולרית בקרב שאר המבריחים" ומסיימת בשאלה: "מה אתם גיליתם ואיזה ציוד קניתם?"
 
גנובל, עכשיו עם כיס קצת יותר קל, נכנס לחדר כמה דקות לפני המועד שנקבע, ומקשיב למילות השיר הדרקוניות בעניין למרות שהוא לא מבין את השפה.

ג'וני אמר/ה:
[post]698845[/post] אני יכולה לומר שהספינה הקודמת שהפליגה לאי הרעם הותקפה עוד לפני שהגיעה לאי עצמו כך שיש סיכוי לא רע שיקרה גם לנו ואף אחד לא ראה אם הנאגה נמצאים על האי עצמו או במים בסביבתו.

"אחד ממנו יכול לעמוד על ראש הספינה ולנסות לעזור להבחין בנאגה, במידה שהם יתקרבו. אני יכול להמליץ על עצמי לתפקיד הזה," גנובל מציע. הוא היה יחסית חד-עין, אבל בעיקר, הוא פשוט לא אהב עבודה ידנית.

ג'וני אמר/ה:
[post]698845[/post] בנוסף, קיבלתי גם את המפה הזאת, אך אני לא ממש מבינה את ההערות הניווט שכתובות בה.

"אפשר לראות את המפה? יש לי קצת ניסיון במסמכים עתיקים, ואולי אבין את הרישומים שעליה."

OUT
גלגול חקירה להבין את המפה:
[dice seed=42344 secure=be3d7d67_0]1d20+3[/dice]
 
גנובל
אומנם אין לך ניסיון בניווט, אבל אתה מצליח להבין שהסימונים על המפה מראים בעיקר את הדרכים האפקטיביות ביותר להגיע לאי הרעם - ניסיונות למצוא מסלול שגם יהיה מהיר, וגם לא ייכנס לטריטוריה שהנאגה נצפו בה.
 
"ואיך אנחנו יכולים להודיע את זה לקפטן בלי לספר לו על הנאגה או שאתה רוצה לנסות לספר לו על הנאגה ולקוות שהוא יכבד את ההסכם למרות זאת?" ליילאני שואלת את החלק הראשון בסקרנות והשני בספקנות גלויה.
 
"יכול להיות מעניין להשוות את המפה הזאת למפה שיש אצלי. העתקתי את הסימונים עליה מהמפה בה משתמש הנווט." שאן אומר ומוציא את המפה שלו. "בנוסף למפה, יש לי את האבקה שאמורה להיות מקשקשי נאגה כמו שאמרתי קודם וספר על הנאגה. כבר עברתי עליו בשלמותו - יש שם כמה פרטים מעניינים - למשל העובדה שהנקבות מטילות לחשים והזכרים הם לוחמים. " הוא מוסיף ומוציא גם את הספר.
 
"אם הנווט מוכן להראות לך את המפות שלו אולי תוכל להוסיף כמה סימונים ולכוון אותו לאחד הנתיבים הבטוחים, אבל אנחנו לא יודעים כמה המפה שלנו מדויקת בכל זאת תקפו את הספינה לפני שהיא הגיעה לאי." ליילאני מכוונת את דבריה הראשונים אל עבר שאן ומוסיפה שאלה לכיוון גנובל: "כתוב שם באיזה נתיב הם בחרו?"
 
"גם אם אחד ממנו יגיד שהוא יודע על נאגה על הדרך, זאת לא אומרת שכולנו באנו ממטרה משותפת שקשורה לנאגה," גנובל מציע. "הממ, תנו לי להשוות בין המפות."

גנובל מסתכל במפה של ליילאני ובזו של שאן לראות אם ברור מהן באיזה נתיב מהנתיבים המסומנים בחרו, אם יש בין שתי המפות מסלולים משותפים, ובאיזה מסלול שעל המפה הספינה שעליה היו עכשיו עקבה, או אם היא הלכה על מסלול אחר.

OUT
חקירה:
[dice seed=35048 secure=7a0a5850_0]1d20+3[/dice]

גלגול אחד מספיק בשביל שלושת השאלות או צריך יותר?
 
גנובל
אתה לא מצליח לזהות על איזה מסלול אתם נמצאים - הים גדול, ופשוט אין לך ניסיון מספיק בימאות כדי להבחין במסלול מסויים. לפי מה שאתה רואה, המסלולים על המפה של ליילאני מיועדים ספציפית כדי להגיע לאי הרעם, בעוד אלה שבמפה של שאן יותר כלליים לאזור הימי בו אתם נמצאים.
 
"כשסגרנו את הפרטים על ההפלגה אמרנו שיש לנו פגישה עם המעסיק באי, אז בואו ונדבוק בסיפור הזה" ליילאני אומרת "ובגלל זה קשה לי לראות איך אנחנו מכניסים את הנאגה לתוך הסיפור בלי לעורר חשד."
 
"אז אל." אומר אייבל, כנראה שהקבוצה כבר צריכה להתרגל לכך שהוא יושב בצד ומקשיב עד שהוא בטוח שיש לו משהו חשוב לומר. "הנאגה הם סכנה בדרך לפגישה שלנו כי אנחנו חשובים שיצא ממנה משהו טוב מספיק כדי להסתכן בנאגות. אבל זה שאנחנו מוכנים להסתכן לא אומר שאנחנו רוצים לקפוץ ראש לתוך בריכה מלאה בהם."
 
חזרה
Top