• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[שו''ש 53]-עובדי הנחש

הח׳אן הטטרי

פונדקאי ותיק
פונדקאי מפגשים חבר.ה בהיכל התהילה פונדקאי החודש
אז אחרי הפסקה ארוכה, לכבוד חג החירות החלטתי לכתוב. וכן, אני יודע שלקחתי השראה, בלשון המעטה, משר הטבעות. ההגשה מיועדת לעולם פנטזיה עם השראה מהתנ''ך, אבל לא למערכה ''יהודית/נוצרית''.

עובדי הנחש הקדמון

כל העמים מכירים את הסיפור הידוע-כעונש על שחטא והחטיא, קצץ האל את רגלי הנחש. הרוב חושבים לעצמם, ''זה פשוט היה עונש, לא?'', לפני שהם חוזרים לעבודת יומם הקשה. אך האמת אפלה הרבה יותר.
בעידני הבראשית, חישל הנחש טבעת, טבעת יפה למדי ומעוטרת. נחש זהב, שדוגמת קשקשיו כסף ונחושת ועיניו איזמרגדים, הבולע את זנבו כטבעת. הנחש אהב חפצי אומנות, אבל הוא לא עשה את הטבעת כי התחשק לו. הוא שיקע בטבעת קסם רב, כשף גדול, רסיסים מרוחו ומנשמתו. כשיענוד את הטבעת על אצבעו, תכפיל את כוחו, את ההיפנוזה שלו, את הארס שלו, את עוצמתו וכשפיו פי עשרה, פי עשרים. הוא יהפוך לשד המסוכן עלי האדמות. למרבה המזל, אם אין אצבע-אי אפשר לענוד דבר...

אך הנחש המגורש לא נח ושקט על שמריו. בכל דור ודור, הוא החטיא בני אדם לעבודתו. חצי מילדי אדם וחווה, שלא הוזכרו בספרי הקודש, התדרדרו לעבודתו. בימי נוח עבדו אותו כמעט כל אנשי העולם, ובלית ברירה אלוהים מחה אותם מהארץ במבול סופני. עובדי הנחש נעלמו, אך לא הנחש.
נודד, מסתתר, מתחבא מעין, לחש ארס הנחש לאוזני בני האדם. אנשים נעלמו בכפרים ובערים, הולכים אל היערות והמדבריות, אל מקדשי חורבות עתיקים. פסלי הנחש הארור שוקמו, תבליטיו שופצו. קיני הנחשים נבנו מחדש במקדשים, וקורבנות אדם טמאים, יינות נסך מלוכלכים בדם, הועלו שם אל פסלי התועבה. אך מה כל מטרת עבודת האלילים הזו?

כל קורבן, כל דם, כל חלב וכל יין שהועלה לנחש חיזק אותו, העניק לו כוח, חיים, עור, דם, בשר, עצם. כשלנחש יהיו מספיק מכל אלה, הוא יוכל להצמיח שוב את שתי ידיו. הוא יענוד שוב את הטבעת. כוהנים ואבירים תמיד נלחמו, גם אם לא בלב טהור, בעבודת הנחש. ארצות שלמות כבר טוהרו ממנה... אך יש כאלה שעדיין לא.

טבעת הנחש נשמרה בעבר במקדש הגדול, לפני המבול, אך כעת היא אבודה במעמקי הים. את הנחש הקדמון זה לא מפחיד-הוא נחש ים לא פחות מקוברה ופיתון. אך איפה?...

קרסי עלילה:
1) הדמויות הם כוהנים של אל צדק כלשהו, שיצאו למסע צלב של הרס מקדשי הנחש והכרתת פולחנו באיזור מסויים.
2) הדמויות הן עובדות נחש, שרוצות להחזיר אותו לחיים, להשיג קורבנות ולהתחמק מרודפיהם. קרס דוחה למדי.
3) כל דבר אחר שתרצו!
 
נחמד מאוד!
למה לא מתאים למערכה יהודית/נוצרית? אפשר בקלות לעשות כמה שינויים כדי להתאים לזה. במקום להקריב קרבנות לנחש אפשר לומר שמעשיהם הרעים של האנשים נותנים לנחש כוח, וגם שאת הטבעת יכול לענוד אדם, ואם ליבו רע לחלוטין יהפוך הוא לנחש החדש.
 
האמת שלאו דווקא היסטוריה חלופית, הכת הזו מסתתרת בצללים. אישית חשבתי על הודו כמרכזה של הכת (כי בהודו סוגדים לנחשים), אבל אם זה סובב סביב חטאים ולא פולחן אז הכת חזקה הרבה יותר...
 
חזרה
Top