• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפוני הקטן שלי- כישלון הוא קסם פרק 3. IC

"אז את אחראית על התסריט והתפאורה ואנחנו נעזור לך, אצילה משחקת את סלסטיה ואני את לונה" לאקי קראש חושב לרגע "אבל מי אמור לשחק את הפונים שישנים בלילה ומשחקים ביום?" הוא מסתכל על מילאניה "את רוצה לעשות את התפקידים של דמויות המשנה?"
 
רכלנית ומתחילה לספר בקול נלהב "אהה.. אחרי שהפונים הקימו את אקווסטריה, הגיעו הגריפונים וכעסו עליהם. "זאת אדמה שלנו וזאת אדמה שלנו! וגם זאת!" אבל הפונים אמרו שהם מתרבים וצריכים הרבה מקום, ושהגריפינים גרים רק בתל-טופר. הגריפינים הסכימו בתמורה להר של זהב."
היא מסמיקה. "אצולה ביקשה פעם שאגיש עבודה של אח הגדול שלה..." בטון מתנצל.





אצולה:'פפפ. התפאורה שלך, מילאניה תיראה זולה. אני חושבת שאזמין תפאורה מפוני "מקצועי". אומרת בטון מתנשא.
"חוץ מזה, אולי לא כדאי להביך את החדשה.. לעומת זאת... אשמח להגלות אותך." בחיוך מרושע.
 
לאקי מחייך כשהוא שומע אותה אומרת "חדשה" ומצחקק "האמת שזה חדש" הוא אומר לאצילה בחיוך "וחוץ מזה" הוא אומר ופונה למילאניה "אני חושב שעדיף שנעשה את זה בעצמנו ומילאניה תוכל לצייר תפאורה יפה מאוד" הוא מסתכל מזווית העין על אחד מהציורים של מילאניה.
 
מנורה נדלקת מעל הראש של לאקי "אני יודע איך נוכל לעשות את זה מושלם!" לאקי קראש אומר ומרפרף בכנפיים "נשתמש בדברים העילה שמגלגלים את התפאורה ומחליפים אותה ואת תצירי גם את הפונים והשומרים של הארמון בתפאורה! את גם תספרי את הסיפור בזמן שאנחנו נציג!" לאקי עוצר שנייה ומהסס "בעצם אולי זה לא רעיון כל כך טוב... זה די הרבה עבודה בשבילך..." המנורה מתחילה להבהב
 
רכלנית ממצמצת. "אהה.. אתם.. באמת.. רוצים את ההצגה הזאת? אוקי.." בבישנות. היא פונה למדפים עם חומרי יצירות. "נצטרך הרבה נוצות... או והנה הגלימה הזאת כאן.." ממלמלת לעצמה מתחילה לעבוד במרץ.

"כן. לעבוד גרוע." אצולה רוטנת. "רכלנית, בואי תדאגי לנו לתפאורה, לפני שמילאניה תהרוס הכול."

רכלנית עוצרת את מערבולת הפעילות שלה. "אה.. אבל.." מגמגמת
 
בננית נעמדת לצידה של רכלנית ועוזרת לה לסחוב " אני לא זוכרת איזה פונים עוד היו שם , אם ברק ירוק יהיה הגריפין - מי אנחנו נהיה ?"
שולפת מטבע מזוייף.

"אין לי בעיה להיות הערימה של מטבעות הזהב, את יודעת "
 
רכלנית משפילה ראש. "אהה.. לא כדאי לתת לי תפקיד עיקרי כל כך.." אומרת לבננית.
אצולה מזעיפה מבט. "ברור שאני יכולה לבקש ממנה עזרה, נתלית מעצים שכמוך. ולעבוד זה בשביל פונים עניים. אני נועדתי לדברים חשובים יותר מאשר לעבוד בעצמי. המפ."

רכלנית נראית מפוחדת מהקונפליקט המתפתח. "באמת.. זה לא בעיה.."
 
חזרה
Top