• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הארי פוטר - 19 שנים מאוחר יותר - עץ משחק [3/4]

סטטוס
נעול לתגובות.
הח׳אן הטטרי

"אני לא ממש מבין בזה." הוא אומר לך. "אבל כמה תלמידי שנה שביעית אמרו שזה אומר שטורניר הקוסמים המשולש חוזר. אתה יודע על זה משהו?"

-------------------


ליזי

OOG : זו טכנולוגיה מוגלגית. קוסמים טהורי דם משתמשים בדואר קוסמים. כמוכן, ידוע שקסם משבש אמצעי תקשורת מוגלגים.

IG : "אני גם קוסם." הוא אומר בפשטות. "כח הקסם שלי לא חזק במיוחד ולכן אני עובד בעבודות של מוגלגים." הוא מסביר.
ואז, לפתע את שומעת קול פקיעה חלש, ואז עוד אחד. שני אנשים ממשרד הקסמים מופיעים. הם הילאים. "מה קרה פה?" הם שואלים. "קיבלנו אות של מעשה קסם בסביבה, אבל אין סימן לדבר חוץ מכם."

-------------------

padron

אתה מגיע לחדרך ומוצא על הספרייה את 'טורניר הקוסמים המשולש וסודותיו'. אתה מעיין בספר וקורא על העבר של הטורניר. כעבור מספר שעות אתה נרדם. הזמן עובר וחולף, ועוד שלושה ימים שנת הלימודים תתחיל.

אתה נוסע אל סמטת דיאגון כדי לרכוש את הציוד לשנת הלימודים הקרובה. אתה נכנס דרך רציף תשע ושלושה רבעים והסמטה, על כל ההוד והפאר שלה מופיעה לפניך. אתה מבחין בכך שכל החנויות המפורסמות עדיין שם, אם כי קשה שלא להבחין ברוכלים שמציעים את מרכולתם למכירה בצדי הרחוב, מה שלא קרה בעבר. פקחים של משרד הקסמים מסלקים חלק מהרוכלים, אך אלה חוזרים מיד לאחר שאלה נעלמים.

אתה עובר על פני מכשפה שמנמנה שקונה שתי שרשאות (משום מה הן נראות לך כמו שרשראות שום רגילות) לתאומים בני כשלוש שנים שהולכים לצדה. "זה בטח לא יזיק." היא אומרת בזמן שהיא משלמת חרמש לרוכל, איש זקן, מלוכלך ומקומט.

מפעם לפעם, אתה מביט אל סמטת נוקטורן ונדמה לך שבניגוד לפעמים הקודמות בהן ביקרת בסמטת דיאגון, המקום חי מבעבר. אתה מבחין עדיין רק בצללים של מי או מה שמסתובב שם.

-------------------

liorgonen3

"לא ראיתי כאן אף אחד." הוא אומר ואז מוסיף מיד "מה כל הרוכלים האלה עושים פה?"
אתה מביט בסביבה ומשום מה נדמה לך שאתה רואה בין המוני האנשים את הילד בו הבחנת קודם לכן בסמטת נוקטורן.
"קרה משהו?" קייל שואל כשהוא מביט בך בוהה בילד הנכנס ל'כרך ודף בע"מ'
 
xyr
״לא״, מפטיר אד. ״למרות שאנחנו כבר בגיל המתאים, אולי אחד מאיתנו יזכה להשתתף...״.
 
liorgonen3

אתם מסיימים את היום בפונדק קטן שנפתח ממש לאחרונה בקצה הסמטה וחוזרים איש אל ביתו.
ימי החופשה האחרונים חולפים והיום הראשון ללימודים מגיע.
אתה מגיע אל רכבת האקספרס ונפרד מהוריך ברציף תשע ושלושה רבעים. אתה עולה אל הרכבת, וממש ברגע שאתה נכנס אתה מבחין במספר אנשים, זרים, הלבושים בגלימות אדומות שהולכים לאורך הרכבת, לכיוון החלק הרחוק ביותר שלה מהקטר.

-----------------------

ליזי

"אתם יכולים לצאת." אומר אחד מהם. "אין קוסמים ברדיוס של 50 ק"מ לפחות מהמקום בו אנו יושבים, מלבדכם ומלבדנו." אומר לך הצעיר מביניהם.
"אין לך מה לפחד, ילדה, אוכלי מוות האחרונים הקיימים נמצאים באזקבאן." אומר לך המבוגר יותר, בקול רך, כמי שמדבר אל ילדה קטנה.
"אם תרצו, נוכל לעזור לכם לצאת מפה, אם כי אני לא חושב שזו תהיה בעיה."
-----------------------

הח׳אן הטטרי

"אבל בפעם האחרונה, המתחרים היו אמורים להיות בני 17 לפחות, לא?" הוא שואל.

אתה מסיים את הקניות בסמטת דיאגון וימי החופשה האחרונים חולפים והיום הראשון ללימודים מגיע.
אתה מגיע אל רכבת האקספרס ונפרד מהוריך ברציף תשע ושלושה רבעים.
אתה עולה אל הרכבת, וממש ברגע שאתה נכנס אתה מבחין במספר אנשים, זרים, הלבושים בגלימות אדומות שהולכים לאורך הרכבת, לכיוון החלק הרחוק ביותר שלה מהקטר.
 
xyr
OUT
גאד דמט, שכחתי שזה מגיל 17.

IN
אד נרתע מעט, רעד עובר בגופו. מי אלה לעזאזל?... הוא מחפש מייד את אחד מחבריו. הוא לא רוצה להתחבא ולצותת לזרים מוזרים לבד.
 
liorgonen3

כבכל שנה, הרכבת חסרת אנשי צוות, שמגיעים בדרכים אחרות אל הוגוורטס.
אתה עובר על פני אחד הקרונות הראשונים, בו נמצא ג'יימס פוטר יחד עם חבריו מגריפינדור. הם מדברים על משהו. ארבעה קרונות לאחר מכן, אתה מוצא את קייל, מנמנם לבדו באחד הקרונות.

ליזי

"בדקנו את האזור." אומר המבוגר מביניהם. "אין כאן כלום, אם כי אני יכול להעיד בהגינות שבאמת לא ברור ממה המוגלגים האלה מתו."
"על כל מקרה, אם אין לכן דבר נוסף, נרשום את זה בתצהיר ונעביר את המידע למחלקה לפיקוח על מעשי קסם בלתי מורשים."

הח׳אן הטטרי

OOG : אין דבר

IG : הזרים הולכים במהירות רבה יותר מאשר שלך. אתה חולף על פני הקרונות, עד שאתה מוצא קרון בו יושבים ויליאם, ג'יימס וחקאן. הם שקועים בשיחה על משהו, שאינך יכול לשמוע מחוץ לקרון.
 
Xyr
אנריקו מתחיל בכך שהוא קונה את הדברים הדרושים לשנת הלימודים. לאחר שהוא מסיים, הוא ניגש לרוכל הזקן. "היי! תגיד, מה היא מרכולתך?" הוא שואל בידידות ובוחן את הדוכן.
 
ליזי

"אני לא יודע להוסיף דבר מעבר." אומר השומר ובכך מסיים את הסאגה.
את חוזרת לביתך יחד עם אימך.

שאר ימי חופשת הקיץ חולפים בלי תקריות מיוחדות.

שלושה ימים בלבד נותרים עד לתחילת שנת הלימודים. את נוסעת לבדך אל סמטת דיאגון כדי לרכוש את הציוד לשנת הלימודים הקרובה. את נכנסת דרך רציף תשע ושלושה רבעים והסמטה, על כל ההוד והפאר שלה מופיעה לפניך. את מבחינה בכך שכל החנויות המפורסמות עדיין שם, אם כי קשה שלא להבחין ברוכלים שמציעים את מרכולתם למכירה בצדי הרחוב, מה שלא קרה בעבר.

מכשף גבוה רוכש כמה קמעות מאחד הרוכלים, איש מלוכלך, בשנות ה-60 או ה-70 לחייו. משום מה נדמה לך שהקמעות הם לא יותר משרשראות מעשי ידי ילדים.


-----------------------------------------

liorgonen3

כשאתה נכנס, קייל שרק נמנם, אבל לא ישן באמת, קם ממושבו.
"אתה ראית את אלה שנכנסו לפה?" הוא שואל. "מי הם לדעתך?"

-----------------------------------------

padron

"הבט." הוא אומר בחיוך שחושף שן אחת בלבד. ריח פיו מסריח.
אתה מביט במרכולתו של הסוחר ונדמה לך שאתה רואה שרשרת שעליה תלויים שומים, מהסוג שמוגלגים מאמין שמבריח ערפדים. לצד שרשרת השום אתה מזהה פריטים אשר לדעתך חסרי כל ערך.
 
xyr
"נו טוב, יש לי עוד קצת זמן לפני שהרכבת מגיעה, למה לא להשתעשע קצת... אולי גם אצליח ללמוד דבר או שניים על הסוחרים האלה." אוולין חושבת לעצמה. היא מתקרבת לרוכל הקמעות, ובקול הילדותי ביותר שהיא מצילחה לעשות אומרת: "יום טוב, אדוני! הקמעות שלך נראים מעניינים ביותר, אפשר לשאול מה הם מסוגלים לעשות?"
 
xyr
אד נכנס לקרון. ''חזרתי!'', הוא קורא, ולוחץ עם כולם ידיים, ועובר לטון נמוך יותר. ''ראיתם את ה... גלימות האדומות האלו שם?''.
 
ליזי

הוא מחייך מבלי לפתוח את הפה. "הם יכולים להדוף לחשים ולהגן מפני לא מעט קללות." הוא אומר. דיבורו משובש ביותר. את מביטה בקמעות ולמרות שאת עדיין תלמידה, נראה לך שהם לא יותר מזיופים גרועים ביותר.

-----------------------------

padron

"להגנה מפני ערפדים כמובן." הוא אומר לך בנימה של מי שמדבר אל מטומטם.

-----------------------------
הח׳אן הטטרי

"ברוך הבא." הם אומרים לך כולם, פה אחד.
"וכן, ראינו אותם!" ג'יימס אומר לך. "מיהם לדעתך?"
 
liorgonen3

"אני מבין." הוא אומר לך ואתם מעבירים את הזמן, עד שרכבת האקספרס מגיעה ליעדה, הוגוורטס.
אתם יורדים מהרכבת ואתה שומע את ג'יימס פוטר ממשיך לקשקש במרץ עם חבריו. "על מה הם מדברים?" אתה שומע את קולו של קייל ברקע, אך לא מתייחס אליו, מכיוון שבזה הרגע אתה מבחין בשני הזרים יורדים מהרכבת.

התלמידים מתחילים להתקדם, תלמידי השנה הראשונה הולכים לכיוונו של האגריד, שפסים אפורים החלו להופיע בשערו ואילו רוב התלמידים האחרים מגיעים אל הכרכרות הרתומות ללא-כלום.

אתה מבחין בפניהם של הזרים. הם נראים כאילו הגיעו מהמזרח-הרחוק. אתה שם לב לכך שהגלימות שלהם וכל ההופעה שלהם נקייה להפליא, כמעט באופן לא טבעי. הם מדברים אחד אל השני בשפה לא מובנת, ולא ברור לך אם הם אבודים, או שטרם החליטו מה לעשות.

----

padron

הרוכל נראה נעלב.
"ערפד טוב הוא זה שאיש לא שומע על פעולותיו."
"סלח לי." הוא אומר לפתע ואתה מבחין בפקח ממשרד הקסמים מתקרב למקום. הרוכל מקפל את מרכולתו במהירות מפתיעה לאדם כה זקן ומסתלק.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top