• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
מידרה עוקב אחריכם, מזנק בקלילות ובחן מעל האבנים, לא מזיז אותן כלל בעוד שכפותיו היחפות נוגעות בהן. אתם כולכם עומדים מול העדר הרעב של החיות הרעבות, שרק רוצות לקחת חתיכה מכם, ויעשו זאת אם תיתנו להן הזדמנות- ואתם חייבים לעבור היישר בניהן. כולכם רואים את דמו של קונאט, שיוצר דרך קלה מאוד למעבר.

META
על מנת לעבור את השלב הזה, עליכם לגלגל בדיקת איום (ד"ק בינוני) על מנת להפחיד את החיות ולהבריח אותן מכם, שייתנו לכם מעבר, או בדיקת טיפול בחיות (ד"ק גבוה).
לחילופין, אתם יכולים לגלגל גלגול התקפה (ד"ק גבוה), אך זוהי רק חצי הצלחה- בתור הבא תצטרכו להצליח שוב בגלגול התקפה, ובתור בו אתם מחכים אתם חשופים להתקפות מהעדר של החיות.
 
שאנג-רן מסתכל על שורות החיות הרעבות שמלפניו ומגיע למסקנה שצורתו הנוכחית מהווה חיסרון בסיטואציה זו, ולמרות שהוא לא אוהב לשנות צורה מול אנשים אין ברירה. הוא מתרכז ומתעל את הקסם הטבעי של בני מינו. גופו מתחיל להשתנות ולהתכווץ עד שבמקום בו עמד לפני רגע בן אנוש שמנמן עומד שועל קטן. הוא רץ לכיוון השועלים ומנסה לעבור בינהם כאחד מהם.
Meta
התחזות: 13+22=35
 
שאנג-רן עובר בצורת חיה דרך החיות, והלחש של צ'אהו יוצר להבות שמפחידות את השועלים ומרחיקות אותן, נותנות לה מעבר בטוח. החיות כעת יותר תזזיתיות ומפוחדות, קשות יותר להרגעה אך קלות יותר להפחדה.

שאנג-רן וצ'אהו עוברים, והם רואים כעת נהר גדול, שיורד מן ההרים. השלג התמידי על ראש חומת גן עדן יורד לאט לאט מטה, מתחמם והופך לנהרות זורמים שממשיכים בכול רחבי היבשת או אל האוקיינוס האמבאראלי. על גדול הנהר גדל צמח עצום שנראה ששותה ממי הנהר, והוא שוצף וגועש, מקשה מעבר בו.

META
צ'אהו ושאנג-רן עברו. הד"ק לאיום ירד בעוד הד"ק לטיפול בחיות עלה בעקבות הפעולה של צ'אהו.
 
ריוסקה רץ קדימה בעקבות שאנג-רן וצ'אהיו, כאשר החיות המבועתות מחליטות להתעלם מהשועל ומהילדה הבוערת, ומסתערות על הלוחם המותש מכוסה-הדם. ריוסקה מפנה את מבטו אל החיות, ומסתכל אליהן ישר בעיניים.
הן לא יודעות למה, אך הן עוצרות במקומן, אינן מסוגלות לתקוף אותו. הוא עייף, פצוע, ואינו חמוש כרגע, אך רק המבט שלו גורם לאינסטינקטים העתיקים של "הילחם או ברח" של החיות לצרוח שסכנה נוראית עומדת מולן.

META
בדיקת איום: 10+10 = 20 סה"כ.
 
גם ריוסקה מצליח לעבור, אבל בקושי. ברגע האחרון, אחד מהשועלים מתקרב ונושך אותו, והוא מרגיש את הנשיכה מפלחת את רגלו. אך בסופו של דבר הוא חותך במכה יחידה את השועל וממשיך קדימה, מציג גם כוח קרבי בנוסף למראה מאיים, וגם הוא נחשף אל הנהר האדיר.

META
בשלב הזה (וייתכן שגם בשלבים נוספים, לא כול האתגרים חשופים בפניכם) יש אפשרות להצלחה חלקית- וזה בדיוק מה שריוסקה הגיעה אליו. הוא סופג התקפה מזדמנת אחת מהחיות הפראיות.

התקפות כנגד ריוסקה
ריוסקה נחשב מאוגף בעודו עובר בעדר.
התקפת נשיכה: 10+7+2=19. בפגיעה ריוסקה סופג 3+3=6 נזק חודר, חותך ומוחץ.

גם ריוסקה עבר.
 
אשיגה רץ אחרי צ'אהו , מקווה להשתמש בפתח שהיא יצרה בין השועלים, תוך כדי כך הוא מתרכז בקשקש שריון בתוך חגורתו אשר הגודל שלו מרמז על כך שהוא היה חלק מחליפת שריון שהתאימה ליצור גדול בהרבה מאדם.
גאחרי רגע אשיגה מתחיל לגדול עד שהוא מתנשא לגובה של יותר משלושה מטרים, הוא בונה על כך שהשועלים יפחדו לתקוף אויב כה גדול מהן.
META
איום-11 .(גלגול, ללא תוספות מהצלחות של שחקנים אחרים או מהשפעת הלחש)
 
שינה מתקדמת קדימה, מתעלמת בהחלטיות מהשועלים. היא מתרכזת במטרה- הדרך חזרה לגוקה, היכן שהיא אמורה לקבל מידע על אחיה. היא לא תאפשר לחבורה של שועלים מוכי כלבת להפריע לה.
בהתחלה, השועלים מנסים לתקוף. אבל הצלפת חרב אחת ומבט חודר גורמים להם לשמוט את זנבם ולהתרחק, לפנות את הדרך לשינה, שעקבי נעליה משמיעים קולות נקישה בהליכתה על האבן.
META
איום: 14+7= 21
מחליט להוסיף קוביית השראה (חינם בגלל הארכיטיפ)- 6, סה"כ 27.
 
IN
אשיגה מפחיד את השועלים, אך הם מקיפים אותו, זועמים כבר על כול אלו שעוברים בשטחם ורעבים- רוצים לפחות אחד מהם לטרף. גם בצורתו הענקית, הם מזנקים ונושכים אותו, מתקיפים.

הוואנארה ושינה בינתיים מתקדמים קדימה, הוואנארה גם הוא נפצע כאשר הוא מנסה להרגיע את העדר ולהתקדם הלאה.

חמישה עומדים ממול הנהר, והוואנארה מסמן לעצור. ״חברים, היצור הזה...״ הוא אומר בשקט ומרים אבן, זורק על הצמח. הצמח מתעורר לחיים, זז ומשתולל בכעס. ״אחד מהצמחים המקומיים. תרחיקו את האש, אני מעדיף שהיצור הזה לא ישתולל כמו קראקן שנדחק לכוך״ הוא אומר. בינתיים מאחוריכם, החיות הפראיות מתחילות לסגור עליכם עדיין, ועליכם להתקדם קדימה.

META
אל השלב של אשיגה מצטרפת חיה מורעבת אחת, שפועלת ביוזמה 0. אתה יכול להתעלם ממנה ויש לה התקפות מזדמנות כנגד הגלגולים שלך, ואתה יכול להתקיף אותה ולבצע בדיקה אם אתה מוכן לקחת 4- לגלגול.
אשיגה מקבל תוסף מצב 5+ לגלגולים שלו מכיוון שכולם עברו כבר את השלב שלו.
התקפות כנגד אשיגה
התקפה נשיכה: 6+7=13. בפגיעה 4+3=7 נזק חודר, חותך ומוחץ.

שלב הנהר, בו כול שאר הדמויות נמצאות, ניתן למעבר על ידי בדיקת ידע (טבע) (ד״ק גבוה) כדי להבין את הצמח ולדעת כיצד לעבור עליו מבלי להיות מותקפים. לחילופין, ניתן לגלגל 2 בדיקות- שחייה (ד״ק גבוה) והיאבקות (ד״ק בינוני), על מנת לעבור דרך הנהר בשחייה פשוטה.
 
שינה בוחנת את הצמח, מנסה להבין אם יש תבונה מאחורי הפעולות שלו. היא יודעת שלחלק מהחבורה יהיה קשה לעבור כאן, ולכן היא צריכה לדאוג להם.
META
כפעולה חופשית, מגלגל ידע טבע כדי לבדוק אם הצמח תבוני או לא. 24 סה"כ (10 בקוביה, 5 מקוביית השראה)
 
In
שינה מזהה את הצמח מהשיעורים שלה באלכימיה. זהו קנה-חנק, זן חי ופעיל של קני-סוף שחי בנהרות האלו. היא יודעת שחלקים מהצמחים האלו יכולים להיות שווים לאלכימאים הנכונים בעקבות תכונותיו הקסומות של הצמח. היא יודעת שבעוד לצמח יש מידע מסוימת של תבונה, היא דומה לזו של חיה וכמעט חסרת משמעות. ועם זאת, הוא תבוני, עד כמה שאפשר לקרוא לו כזה.

כאשר ריוסקה נכנס לאגם, הזרם העוצמתי של המים הקפואים למגע מתגבר עליו. הוא מרגיש את הרגל שלו נתפסת, והוא מנסה להיאבק ולהשתחרר מהצמח, אך הצמח מוחץ את רגלו, כמעט מרסק אותה, וגורר אותו עמוק יותר אל תוך המים. שם בפנים, ריוסקה יכול לראות "פה", נקב קטן בליבו של הצמח שמלא בחודים וקוצים מסביבו, ממנו הצמח הזה... ניזון.

Stranglereed.png


META
ריוסקה נכשל בבדיקות שלו, הוא נשאר בשלב של הצמח ולא מתקדם הלאה בתור זה.
התקפות כנגד ריוסקה
התקפת קנוקנת: 10+14=24. בפגיעה ריוסקה סופג 3+9=12 נזק מוחץ.
 
אשיגה נוהם בכאב וכאב, אבל הוא לא יכול להילחם בכל השועלים האלה. הוא תופס חתיכת עץ גדולה, אולי ענף גדול במיוחד או עץ שנפל ומניף אותו סביבו בזמן שהוא מתקדם, יותר מנסה להפחיד את השועלים מאשר לפגוע בהם.
META
איום 14+5=19
 
IN
אשיגה רץ בין השועלים והתנים, מבהיל אותם, אך אחד מהם מזנק קדימה. אשיגה מתגלגל ומעיף אותו ממנו, אך לא לפני שהחיה חותכת אותו ביד שלו.

META
הצלחה חלקית, אשיגה חוטף התקפה מזדמנת אבל עובר לשלב הבא.
התקפות כנגד אשיגה
התקפת טופר: 12+5=17. בפגיעה 3+4=7 נזק חודר וחותך.
 
צ'איהו לא בטוחה כיצד לסייע, היא לא תצליח לחצות את הנהר, אבל אולי. אולי היא תוכל לסייע לאחרים לחצות.
היא מצביעה על הצמח, קוראת שוב לכוח הקסם שקראה לו בעבר. שולחת קרן שתחליש את הצמח.

META
קרן חולשה על הצמח
התקפת מגע מטווח רחוק 12+4=16
הוא צריך להצליח קשיחות בד"ק 17
בכישלון 4 נזק כוח
בהצלחה הוא סופג רק 2
 
הצמח בתחילה נראה שהולך להתנגד בקלות, אך צ'אהו מכוונת ופוגעת בין הענפים של הצמח, הקסם שלה חודר אל החלקים הפנימיים שלו, ונראה כאילו הצמח כולו מתכווץ ונקשר בעצמו מבלבול של מה שקורה לו.

בינתיים, ריוסקה מרגיש מסביבו כיצד הצמח נחלש. הוא מרגיש בטוח בעצמו שהוא יוכל לחתוך ולברוח מהצמח בקלות בקרוב.

META
הצלה לצמח: 1 טבעי. כישלון.

הד"ק להיאבקות כמובן ירד, ומכאנית ההתקפות של הצמח הוחלשו.
 
"קנה חנק..." שינה ממלמלת לעצמה בעוד היא בוחנת את הצמח ואת תנועותיו. "ריוסקה, אשמח אם תואיל לחתוך את אחד הקנוקנות של הצמח בזמן שאתה שם." היא מציצה לאחור, ואל מול עדר החיות הפראיות, היא מחליטה לשכוח מהסכנה לבגדיה ומזנקת לנהר, שוחה קדימה, מנסה להתחמק מהצמח.
META
ידע (טבע): 16. (6 בקוביה, 1 בקוביית ההשראה)
 
שינה מצפה לתנועות של הצמח, יודעת כיצד הוא ישחה וכיצד הוא יגיב, אך לפתע הוא מתפתל בצורה שהיא לא ציפתה לה. הצמח אמור לפעול כטורף, והוא לא מרגיש מספיק בשביל לשים לב ששינה נאחזת בו קלות בשביל להתקדם בנהר מבלי להיאבק בזרימה העוצמתית. אך מבלי ששינה הכניסה את זה למחשבה, הקסם של צ'אהו גורם לו להיכנס למגננה. הוא מכה בשינה, חובט בה היישר בבטן ומעיף אותה רחוק יותר אל תוך הנהר הזורם.

META
שינה נכשלה.
התקפות כנגד שינה
התקפה: 5+14-2=17. בפגיעה 2+9-2=9 נזק מוחץ.
 
OUT
שאנג-רן דחה את תורו לאחרי מידרה.

IN
מידרה מזנק מעלה ותופס בצמח המופתע. כמובן, הצמח מיד מנסה לאחוז בו, אך מידרה מתחיל לרוץ בין הענפים השונים ולהתפתל עד שהוא עובר את הצמח במיומנות. הדבר דורש זריזות רבה, אך מידרה רואה איך חולשתו של הצמח מקלה על הדבר.

אך נראה שמידרה, עוצר במידה מסוימת, כאילו מחכה לכם בצד השני. אתם לא בטוחים למה, הצמח מסתיר מפניכם את המשך הדרך, אך אתם בטוחים שברגע שתעברו הסיבה תיחשף בפניכם.

META
מידרה חשף את האפשרות לגלגל אומנות הבריחה (ד"ק גבוה). הד"ק ירד בעקבות הלחש של צ'אהו.
בעקבות הצלחתו של מידרה כולכם זוכים בתוסף המצב של 1+ לגלגול על כך שהוא עבר.
 
חזרה
Top