• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק מניף את ידו ושואב את הכוח מליבו ״זהו לא ויכוח, אלו העובדות. ואם אתה מוכן לרוץ אל קירה גם כשזה אומר שהיא תמות ביחד איתך בעקבות זאת, אתה גורם לי בושה בכך שראיתי אותך בו ברית״.

META
יוזמה: 5+4=9 (תוסף זריזות 4+)
 
מליק שולח את ידו לכיוון החגורה ומזמן את כוחה. הוא מרגיש אנרגיה זורמת בגופו ומאיצה אותו ומשתמש בה כדי להתקדם את המרחק הקצר לכיוון האויב הקרוב. הקרח לא מרגיש לו מחליק כלל והוא מתקדם בקלות. "כוח מספר 1 של החרב - נבדק." הוא ממלמל לעצמו. במהלך התנועה הוא מתרכז ומצית את נשקיו באש, ובמילה מפעיל את הכוח החדש של המגל בעודו מכבה את הקסם המוכר שבו. כשהוא מגיע לאויב הוא תוקף אותו עם שני נשקיו במהירות הבזק, מרגיש שהחרב נועדה לידו.
Meta
משתמש במטען מהחגורה (נותרו שניים) בשביל פעולת תנועה.
משתמש בפעולת התנועה כדי לנוע שתי משבצות קדימה, יש חופש תנועה עקב כוח פסיבי של להב הסתיו
תוקף התקפה מלאה את הגולם.
התקפה 1 (חרב): 19+19=38
נזק: 4+11=15 חותך ועוד 2 אש.
התקפה 2 (מגל): 10+15=25
נזק אם פגע: 7 חותך, 2 חומצה ו4 אש
התקפה 3 (חרב): 2+9=11
התקפה 4 (מגל): 1+5=6
התקפה 5 (חרב): 18+9=27
נזק אם פגע: 5+11=16 חותך ו2 אש
התקפה 6 (מגל): 3-5=1...
 
החרבות של מליק ננעצות במהירות ביצור, חום האש קטלני לו, אבל קטלני גם לאדמה., האיזור שמסביב מליק משמיע רעשי שבירה, והקרח נסדק ונשבר, חושף את המיים תחתיו.

מליק נופל למים בותרו צריך להצליח בבדיקת שחייה. במידה והוא הצליח, זו פעולה רגילה להוציא את עצמו מהקרח, דמות אחרת יכולה לנצל פעולה רגילה כדי להוציא אותו.
שימו לב שחלק מהמפה הפך למים.


תור יאס (שלא על המפה....)
 
יאס-אראק מניף את ידיו, ומרגיש את הלב החדש שלו פועם ביחד עם הלחש שהוא מטיל, בעוד העיניים שלו בוערות בעוצמה. הוא לוחש את מילות הלחש, אך הפעם, כאשר הוא מטיל את הלחשים, מיילו ומליק שמים לב להבדל. העולם מתמלא בצללים אפלוליים, שכאילו מרצדים ועוברים להם בין קרחון לקרחון. מאחורי איש הקרח, דוב קוטב גדול מימדים ובעל הילה שמימית יוצא, אך הוא נראה שיוצא מן הצללים. הוא נראה מלכותי, יפה, ורב עוצמה, ועם זאת העיניים השחורות שלו ושבע הצללים שיוצאים ממנו מראים כיצד הקסם של יאס-אראק טימא גם אותו. כאשר הוא מניף את כפו, הוא מכה באיש הקרח שמולו, ואז שואג ואוחז בו בעוצמה.

META
פעולה רגילה- זימון מפלצת 6
יאס-אראק מזמן דוב קוטב שמימי צל.
הדוב מקבל את היכולות המיוחדות של תוסף מזל 2+ לגלגולי הצלה וריפוי מהיר 2.

פעולה רגילה לדוב- התקפה כנגד איש קרח 3
מאגף עם מליק. משתמש בהכאת רוע.
התקפה: 7+15=22 נגד דרג"ש (נטוע אני חושב, כי הוא עדיין לא פעל, אבל לא בטוח בנושא הזה).
פגיעה: 6+10=16 נזק חודר, חותך וקסום, ועוד 8 נזק אם איש הקרח מרושע.

בדיקת שחייה, אם יש צורך: 19+18=37 או 45 אם זה נחשב לתוואי שטח מיוחד.
 
התקפתו של הדוב מחליקה על הקרח, בדיוק ברגע שמשקל גופו מכריע את עוצמת הקרח עליה הדוב נמצא, וזה שוקע לתוך שלולית מים.

שני אנשי הקרח נעים לתוך הקירות, חודרים דרכם כאילו היו לא יותר מרוחות רפאים החומקות דרך קירות מוצקים. לא נשאר מעבר מאחרויהם או רמז לכך שהם נעו, ואתם לא רואים אותם בתוך הקרח.

יציר הקרח האחרון נע מעט הצידה, שולח שני מכות לעבר מליק מנסה לחבוט בו בעוצמה
התקפה ראשנה
[dice seed=29138 secure=0a0810ba_0]1d20+15[/dice]
אם פגע
[dice seed=51704 secure=5a1d5cc0_1]2d6+8[/dice] ועוד
[dice seed=44542 secure=15fe09ae_8]2d6[/dice] קור
וניסיון היאבקות
[dice seed=390 secure=64f562dd_2]1d20+20[/dice]
אם מצליח
גלגל בבקשה בדיקת קשיחות ד"ק 19, בכישלון
[dice seed=22956 secure=0256360c_3]2d4[/dice] נזק זריזות
חצי בהצלה

התקפה שנייה
[dice seed=37242 secure=4245cc70_4]1d20+15[/dice]
אם פגע
[dice seed=59648 secure=98c30e8e_5]2d6+8[/dice] ועוד
[dice seed=5588 secure=6acdfd68_9]2d6[/dice] קור
קור
וניסיון היאבקות (לא רבנטי עם כבר בהיאקבות...)
[dice seed=8494 secure=4634ae6c_6]1d20+20[/dice]
אם מצליח
גלגל בבקשה בדיקת קשיחות ד"ק 19, בכישלון
[dice seed=30964 secure=a3012117_7]2d4[/dice] נזק זריזות
חצי בהצלה

תור מיילו
 
בעוד להבות כסופות מזנקות ממיילו למליק, מגנות עליו, ואז קופצות שוב למיילו, הוא מחליק קדימה לאורך הקרח, נעצר באי יציבות בצידו של האיש הקפוא ומצליף בחרבו פעם אחת, משסף אותו בלהב הפניקס
meta
נע את כל המהירות שלי (20 רגל)
divine power על עצמי
מגונן אדאמנטייט על מליק (-5 נזק)
התקפה-
[dice seed=12974 secure=55ff6e00_0]1d20+24[/dice]
נזק
[dice seed=35460 secure=d0f2de91_1]1d8+25[/dice]
(6 נזק אש)
 
יאס-אראק מסתכל על הקרח הלא יציב וגורם לעצמו לרחף, בכוח על טבעי. הוא מרחף מעל הקרח, מסתכל על שדה הקרב מלמעלה, ומנסה לחשוב על דרכים להוציא את שני הלוחמים השוקעים כאבנים אל הקרקעית. בינתיים, דוב הקוטב שוחה מתחת למליק ואיש הקרח, ויוצא ממתחת לקרח במקום קרוב, מכה באיש הקרח בכול כוחו ומנסה הפעם הוא לתפוס אותו, נראה כחיית מעמקים אפלה בעודו פורץ מתוך המים מכוסה בצללים.

META
פעולה רגילה ליאס-אראק- מטיל Overland Flight
פעולת תנועה- מעוף
עף בקו ישר מעלה, אל מעל הקרח הלא יציב, לעמדה טובה יותר.

פעולת תנועה לדוב קוטב- שחייה
שוחה ממתחת לכולם לעמדה נוחה להתקפה
פעולה רגילה- התקפה כנגד איש קרח 3
התקפה: 11+15=26.
פגיעה: 8+10=18 נזק חודר, חותך וקסום. בנוסף, הדוב מבצע ניסיון היאבקות כפעולה חופשית (אחיזה משופרת)
פעולה חופשית- אחיזה משופרת
בדיקת היאבקות: 19+20=39.
 
איש הקרח מתרפק מעוצמת מכת הדוב, בעוד 2 אנשי הקרח הנוספים פורצים מתוך חומת הקרח, חולפים דרכה במהירות, האחד רץ לחבוט במיילו, השני מתקרב בצעדי ענק ליאס.

התקפה נגד מיילו
[dice seed=46398 secure=b85584a3_0]1d20+17[/dice]
אם פגע
[dice seed=3348 secure=01981915_1]2d6+8[/dice] ועוד
[dice seed=50538 secure=5a70a6ca_2]2d6[/dice] נזק קרח
ובדיקת היאבקות
[dice seed=40256 secure=e37db513_3]1d20+20[/dice]
במידה ומצליח נגדך בהיאבקות
גלגל קשיחות ד"ק 19
בכישלון
[dice seed=21910 secure=d24d1521_4]2d4[/dice] נזק זריזות
בהצלחה חצי נזק.

תור מיילו
 
מליק מסתכל על שני אנשי הקרח הנותרים ומחליט כי עדיף לתקוף את הקרוב יותר. לאור העובדה ששחייה היא לא הצד החזק שלו, הוא מכבה את להבות נשקיו במילה יחידה. הוא פוסע בזהירות מסביב למים ותוקף את איש הקרח המאיים על מיילו.
Meta
צעד 5 רגל (אפשרי בזכות חופש תנועה)
מכבה את הקסמת האש שעל הנשקים
התקפה מלאה נגד איש קרח 2:
התקפה 1 (חרב): 13+19=32
נזק אם פגע:7+11=18 חותך
התקפה 2 (מגל): 8+15=23
נזק אם פגע: 5+3=8 חותך ועוד5 חומצה
התקפה 3 (חרב):17+14=31
נזק אם פגע: 6+11=17 חותך
התקפה 4 (מגל):9+5=14
התקפה 5 (חרב):16+9=25
נזק אם פגע:1+11=12 חותך
התקפה 6 (מגל):16-1=15
 
IN
יאס-אראק המרחף מצביע על איש הקרח שמליק לא תקף. ״התפורר״ הוא אומר בסוף מילות הלחש ורואה כיצד הלחש גורם ליצור להתפורר ולהיחלש.

META
פעולה רגילה- הטלת התפוררות
על איש הקרח שמליק לא תקף.
התקפת מגע מטווח רחוק: 12+9=21.
התנגדות לחשים: 14+10=24. משפיע גם על חפצים (ואלמתים).
על היצור לגלגל הצלת קשיחות כנגד ד״ק 23. בכישלון הוא סופג 70 נזק. בהצלחה הוא סופג 23 נזק. אם הדבר הורג את היצור הוא מתפורר והופך לאבק.
 
נראה שהיצור נפגע קשה מהלחש, אבל הוע עדיין עומד.

איש הקרח מחליק קדימה לעבר מליק, בעוד איש הקרח השני שולח את ידיו לתוך המים הקפואים מנסה לפגוע במיילו.

התקפה נגד מליק
[dice seed=11984 secure=295c12fd_0]1d20+15[/dice]

וידוא קריטי [dice seed=5045 secure=141ba10a_10]1d20+15[/dice] אם פגע נזק כפול
אם פגע
[dice seed=38650 secure=d29649c1_1]2d6+8[/dice]
ועוד
[dice seed=24196 secure=cefac97b_2]2d6[/dice] קור
וניסון היאבקות
[dice seed=1710 secure=68a8a7d5_3]1d20+20[/dice]
אם מצליח, גלגל בבקשה קשיחות ד"ק 19 לחצי
[dice seed=52856 secure=09f341fb_4]2d4[/dice] נזק חוסן
התקפה נגד מיילו
[dice seed=46594 secure=f13b856a_5]1d20+15[/dice]
אם פגע
[dice seed=32300 secure=23b74808_6]2d6+8[/dice]
ועוד
[dice seed=10230 secure=7e0b0407_7]2d6[/dice] קור
וניסון היאבקות
[dice seed=61312 secure=9f2b567b_8]1d20+20[/dice]
אם מצליח, גלגל בבקשה קשיחות ד"ק 19 לחצי
[dice seed=22442 secure=53df7d2f_9]2d4[/dice] נזק זריזות
ומיילו מחוץ למיים (במידה והיאבקות מתחילה)
 
IN
דוב הקוטב שואג ומניף את ידיו, מתערבל יחד עם הצללים של האגם על מנת להפוך את ההתקפות שלו לבלתי צפויות, ומשתמש בטכניקות לחימה שמימיות על מנת לפגוע ברוע העומד מולו.

META
פעולת סיבוב מלא לדוב הקוטב- התקפה מלאה
התקפת טופר: 15+15=30. בפגיעה 3+10=13 נזק חודר, חותך וקסום.
ניסיון היאבקות כפעולה חופשית: 19+20=39.
התקפת טופר: 18+15=33. בפגיעה 3+10=13 נזק חודר, חותך וקסום.
ניסיון היאבקות כפעולה חופשית: 8+20=28.
התקפת נשיכה: 5+10=15. פספוס.
 
חזרה
Top