• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

מורגן ופריין
המפקד מביט בכם בבילבול.
"אביו של פריין? הוא לא מת? עכשיו כשאני חושב על זה אכן מעולם לא מצאנו אותו... אני אחקור את העניין הזה, אבל כך בחשבון שסביר להניח שזה לא הוא, ורק הדמיון שמתעתע בך."

סאריק
לדברים כאלה שאתה מתאר סתם כך בשביל הפלאף אין עלות, כל עוד אתה לא מגזים.
 
מורגן ופריין
"זו גם התאוריה שלי," אומר מורגן, "חזרנו ממסע ארוך ולא הכי פשוט, ואז עברנו חוויה לא נעימה מול המועצה, יכול להיות שזה גרם לעומס נפשי על הילד, אבל שווה להיות זהירים." הוא מסיים. "נראה שהמועצה לא נותנת לנו לנוח מעבר לזה. ידוע לך משהו על הגובלינים ששולחים אותי להרוג?"
 
מורגן ופריין
OUT
וילנאן: עיר הנקרומנסרים
IN
המפקד אומר לכם "לשם שינוי דווקא נתנו לכם משימה מעניינת. לכדנו כמה מהנקרומנסרים של וילנאן, ולאחר חקירה שלהם התברר שהם היו בדרך לבקעת הרוחות, לשבט הגובלינים המדובר, ולכן אני מניח שאתם יכולים להתכונן להלחם גם בכמה תועבות משוקצות."
 
מורגן ופריין
המפקד אומר לך בחזרה "להפך, אתה צריך להרגיש בעל כבוד על כך שזה לא נאמר לך, זה אומר שהמועצה סומכת עליכם שתעשו את המוטל עליכם אפילו בלי לדעת את כל הפרטים", לאחר מכן הוא נפרד מכם, כשבדרכו הרחק מכם הוא מוסיף כאמרת אגב "או שסתם למעוצה לא אכפת אם תמותו, כך או כך, עליכם להשלים את המשימה כראוי".

כולם
מורגן ופריין חוזרים משיחתם עם האלף, ואתם יוצאים מהעיר, נודדים צפונה לכיוון בקעת הרוחות, חולפים על פני מספר כפרים אלפיים, עד אשר בבת אחת הטמפרטורות צונחות והאוויר קופא, בעודכם ממשיכים בדרככם.

META
גלגלו תפיסה, וקשיחות כהצלה מהקור (ד"ק 22)
 
הל
"אני לא טיפש, טולהר" הארווי נאנח "אני יודע שכבר יש עליו פרח אדום, אבל עדיין, המעגל כבר התרגל למחשבה שהוא לא יכול לגעת במלך ועכשיו הוא מנסה פחות. מעבר לזה, המטרה הראשית של המעגל תמיד הייתה להפיל את השלטון, בלי דגש מאוד חזק על המלך הזה, אבל המידע החדש מספיק כדי להציב אותו כמטרה מרכזית במקום את שיטת הממשל". הוא עובר להסתכל על טולהר ישירות בעיניים "בדרך כלל, כששמים פרח אדום, המעגל לא עוצר עד שהפרח נקטף. המלך הוא אחד מהמקרים היחידים שמסומן כבר שים ונראה בלתי פגיע, מה שאני מציע הוא שהמעגל יחזור לעשות כל מה שהוא יכול כדי להרוג אותו או לכל הפחות להזיק לו". הוא מסתובב חזרה אל כוס היין "שימו פרח חדש"

כולם
תפיסה [dice:3ky9oqqm]699192:0[/dice:3ky9oqqm]
סיבולת [dice:3ky9oqqm]699192:1[/dice:3ky9oqqm]
סלייזי
במהלך המסע, הקשת גורר את סלייזי הצידה, העיניים שלו צהובות ובעלות אישון מחורץ שוב "מה שמעת לגבי המעגל?" הוא מסנן בשקט "דבר מהר".
 
קשת
סלייזי חושב כמה שניות, כאילו הוא מנסה להיזכר במידע. "אה, זה היה לפני כמה ימים. אני הייתי בחדר שלי, החלפתי לבגדים נוחים, ואז שמעתי איש שמעתי איש עם קול צרוד מזהיר אותך מפני מעגל החצות. אני לא יודע מי הם, או מי אתה, אבל אני די סקרן."
 
סלייזי
"קבוצה של אנשים מוכשרים שפעם הייתי חלק ממנה" הקשת אומר בקצרה "לי ולהם היה חילוקי דעות, ועזבתי" הוא מסתכל לסלייזי בעיניים "הם לא היו יותר מדי שמחים לגבי זה"
 
כולם
IN
אתם מתקדמים בתוך השלג, מרגישים שאף על החום שמעניקים לכם הסוסים והבגדים הקור חודר לעצמותיכם באיטיות אך ביציבות.
לאחר מספר שעות בהן הסוסים מדדים באיטיות בשלג אתם רואים בהמשך השביל - למען האמת לא כל כך רחוק, אתם מניחים שהוא הוסתר מאחורי ערימת שלג כלשהי - יצור דמוי אדם קטן עומד ומביט בכם, בידו מטה - אם הייתם יכולים להתרכז בו שנייה נוספת הייתם מזהים שמדובר בגובלין, אבל באותו הרגע ערימות שלג שלידכם מתפוצצות, ומתוכן בוקעים שני יצורים אשר מזכירים בן אדם, אבל עורם האפור והקר ועיניהם השחורות והכמושות מסגירות את היותם אל מתים - גופות שחוללו ובתוכן הושתלו לחשים אפלים שמניעים את הגופה.
בהמשך השביל הגובלין מנופף את שרביטו על השלג, אשר נמס מולו ומתעצב לכדי יצור נחשי אשר בגופו חתיכות של קרח ושלג, יסודן של מים וכפור.

OUT
למי שלא שם לב - מגדל פרש מהמשחק, אני אדב"ש אותו בינתיים.

META
כל מי שגלגל 20 ומטה בסיבולת מאבד פרץ ריפוי.
רק סלייזי אינו מופתע.

מפה:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aqGvWCLWre-26sjX5JiTbrNTD1dIhKTKN5bafOx-gw0/edit?usp=sharing
 
מורגן שולף את החרבות שלו במהירות, הוא הצייד, הוא הראשון לנוע, והראשון להקיז דם, החרבות שלו מצלצלות בעודו נע לצד פריין, שולח מטר להבים על הזומבי.

ללא פעולה
פריוולגית הצייד- בגלל שמורגן הוא הראשון ביוזמה, הוא נכנס לעמדה הזו, עד שהוא שובר את העמדה, הוא מוסיף 3 נזק למטרת הצייד שלו.
פעולת תנועה נע לF14
פעולה משנית- מטרת הצייד על זומבי ב'
פעולה רגילה התקפה כפולה נגד זומבי ב'
חרב מעוקלת לא קסומה
17 נגד דרג"ש
אם פגע
6 נזק
חרב מעוקלת קסומה
21 נגד דרג"ש
אם פגע
5 נזק

מטרת צייד
עוד 5 נזק .
 
חזרה
Top