• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק מסמן לעצור, במהלך הדרך הוא מנסה לחשוב על כול מה שהוא זוכר או אי פעם קרא על הצפון הרחוק. אגדות, סיפורים, כול דבר שכדאי למצוא כאן. בזמן שהוא חושב, העצמות שלו מתמלאות בקרח עליהן, ובעוד שהוא לא מרגיש קור, הוא נאבק בהן שלא יתפרקו או שהמפרקים שלו יקפאו וימנעו ממנו לזוז.

"ועכשיו, לעצור" הוא אומר כאשר הם מגיעים אל המעבר בין 2 ההרים. "קירה ביקשה שלא נפגוש אותה כעת, ואנחנו הולכים לכבד את הבקשה שלה. אבל, כמו שאתם רואים, כרגע אין לנו לאן ללכת. גם עם עתקים בידיים שלנו, ניקולאי הוא יריב חזק מידי, אמא שלך נעלמה, רעגיה לא מקבלת אותנו, וצבא החול לא מתקדם לשום מקום. ולכן, אנחנו נמצאים כאן, בקצה של העולם, ואנחנו לא מחפשים קירה- מליק ומיילו. אנחנו מחפשים אחר כוח נוסף נגד האויבים הרבים שלנו, או אחר אויב שיש להשמיד כאן ונסתר עד כה מעיני העולם. בסופו של דבר, החלק הזה של הצפון הוא המקום הכי טוב להתחבא בו בעולם, ללא אף נפש חיה."

הוא מסתכל על פסגת ההרים. "עכשיו, אמרו לי כול מה שאתם יודעים על המקום שכוח האל הזה" הוא אומר, משתמש בכינוי בחיבה רבה הרבה יותר מהשימוש הנפוץ בו.

META
ידע (היסטוריה): 7+21=28.
ידע (מאגי): 15+21=36.
ידע (מקומי): 3+21=24.
תורת הלחשים: 15+28=43.
 
"ומדוע, מליק? הלוא אמרתי לכם. אנחנו לא הולכים לעקוב אחר קירה, והסיבה היחידה שעקבותיה ייעלמו בדיוק באותו המקום בו ניתן להרגיש שער למישור אחר, היא שקירה עברה מישור" אומר יאס-אראק.
 
מיילו מסתכל סביב, ואז נועץ ביאס אראק עיניים כסופות ''אם אתה אומר שקירה בטוחה, אני סומך עליך, אבל אם יתגלה שמשהו קרה לה ואנחנו יכולנו למנוע זאת....דמך בראשך''. הוא ממלמל משהו לא ברור, ואז שוב פעם מרים את עיניו, הפעם הן חדות וממוקדות. הוא מנסה להיזכר במה שלמד מהקודקס על הרי הצפון
Meta
גלגול ידע (דת)
[dice seed=41489 secure=77418838_0]1d20+16[/dice]
 
"לא אמרתי שהיא בטוחה, מיילו" אומר יאס-אראק, "האם מישהו בכלל יכול להיות מוגן בעולם מלא הסכנות הזה? זה מושג יותר מידי... פנטסטי למקום הזה" הוא אומר ומנקה את הקרח שהצטבר על הגרון שלו. "אבל איתך, אתה תבטיח את מותה בבירור, והיא בבירור ביקשה שלא תראה אותה כעת. לא בטוח אם זה במנהגים הרעגיים, אבל לפני אלף שנים נהגנו לכבד את בקשתה של גברת אחריה חיזרנו" אומר יאס-אראק.

הוא נזכר שפעם הייתה לו משפחה.
מעניין, וכול כך חסר משמעות. הוא לא בטוח שכדאי לו להשקיע בכלל תנועת מוח על המחשבה מה קרה איתם בכלל.
 
מיילו מניד בראשו לשלילה "שום דבר, מצטער. בכל מקרה, לדעתי עלינו לחזור לסנטה וולטה במהירות האפשרית לפאייט אמר לי שעלי להגיע לשם, ושם תהיה לי הזדמנות חוזרת לדבר עם אמי" הוא מסיים את המשפט בשקט "והפעם לא אכשל"
 
יאס-אראק מסתכל על מיילו, ״אנחנו לא הולכים לבזבז את הביקור הזה כאן. למקרה שקירה תשלח הודעה שהיא בצרה, אנחנו צריכים גישה לדרך אליה״ הוא מצביע על הכיוון בו הוא מרגיש את הפורטל ״זו הדרך אליה למקרה שהעלמה במצוקה צריכה את ׳האביר׳ והפסיכופתים״ צוחק יאס-אראק.

״בינתיים, תבחרו לאן אתם רוצים ללכת. מצודת האבירים, סנטה וולטה, או אפילו מקומות אחרים. היכן שיש לנו מה לעשות״ אומר יאס-אראק.

לאחר מכן, הוא מנצל את השעה הקרובה בלימוד המקום, למקרה שירצה לחזור אליו, וחיפוש אחר כול סימן מעניין למשהו שנמצא כאן.

Meta
חיפוש: 11+9=20.
 
מיילו מניד בראשו בבלבול "אני לא מבין...ואני בספק שאתה מספר לי את כל מה שאתה יודע, אני לא חושב שהיית מוותר על פיסה כזו של ידע מעניין. עכשיו, תספר לי הכל. אני לא הולך להתנהג כמו אידיוט ולסכן את כולנו, אבל אני צריך לדעת מה המצב"
 
בעוד אתם עומדים ומדברים, אתם לא יכולים שלא להרגיש שהצינה באיזור התחזקה, הקור לא מספיק כדי להציק לכם, אבל הוא אתם כן מרגישים את הירדיה החזקה במזג האוויר.

נראה שחיים מחוץ לשטחי ההרים לא בדיוק מכינים אתכם להבנה שהשטח שאתם עומדים עליו, אותו איזור תחום בין שני הרים, אינו בדיוק אדמה מוצקה, השלג לא מספיק עמוק כדי להפריע לצעוד עליו כמו שצריך, אבל הוא כן היה מספיק עמוק כדי להסתיר את הקרח.

מליק הראשון לשמוע את הרעש המוזר, סופת השלג מקשה עליכם לראות קדימה, אבל אתם כן יכולים להבין שהשלג נערם מהר מידי. יאס מרגיש בקסם לא ברור באוויר, משהו מחזק את השלג באיזור, מעצב אותו.
משב רוח חזק נושב שוב, אתם כמעט שומעים צחוק לגלגני, כמעט צחוק של ילד. השלג מפסיק לרדת באותו הרגע, אבל השלג שירד? הוא כבר התעצב במהירות, הופך לחמות של קירח שחסומות את המשך הדרך.
מתוך חומת הקרח הקרובה אליכם, אתם יכולים להבחין בתנועה, זוג ידיים, רגילם, גוף עשוי קרח. היצור הזה פשוט יוצא מתוך הקרח כאילו היה מדובר במים, לוקח שנייה להביט בו שוב כדי להבין שגולם הקרח הזה, בתוכו ישנה גופה אנושית, והקרח הירוק המקיף אותה, מקנה לה מגננה לא ברורה.
לא רחוק מקדימה, אתם מבחנים בעוד שני יצורים כאלה יוצאים להם מתוך חומות הקרח, הם לא קרובים כמו הראשון, אבל הם פונים לכיוון שלכם. גופם הכבד היה אמור לשבור בוודאות את הקרח שאתם עומדים עליו, אבל נראה שהם מחלקים עליו כאילו היה אוויר.

META
גלגלו יוזמה בבשה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/153-oJAYTaJHPnyWg9Um0uRMcN72xWxwbCaQUxlE0YME/edit?usp=sharing

חוקים מיוחדים-
משבצת אפורה היא חומה של קרח, אתם לא יכולים לעבור דרכה והיא בגובה של 3 מ' של קרח.
האדמה שאתם עומדים עליה, כאמור הפכה לה איכשהו לאגם קפוא, אין לכם את הידע לדעת כמה הקרח הזה יכול להחזיק, ואין לכם את הידע לדעת מתי וכמה הוא ישבר, אבל ברור שתנועת פתאומיות הולכות לסכן אתכם.
בנוסף, הקרקע חלקה, יצור בלי חופש תנועה אשר מבצע פעולת תנועה בתוך המפה חייב לנוע את כל המהירות שלו, וחייב לנוע אותה באותו כיוון, אלא אם כן יש משהו שהוא יכול להשתמש בו בתור מעצור (אויב,קיר,חבר). אתכם יכולים לעצור את עצמכם לפני בפעולה רגילה (אשר תדרוש איזה תיאור נחמד של איך אתם מפסיקים להחליק). ברגע שעצרתם, אתם לא יכולים להמשיך ולנוע במסגרת פעולת התנועה הזו. עם עברתם רק 2 משבצות והצלחתם לעצור, אתם צריכים פעולת תנועה נוספת כדי להמשיך ולהתקדם, באותם חוקים.
 
מיילו שולף את חרבו, שבוערת באש כסופה. הוא פונה ליאס במבט זועף "אנחנו נמשיך עם הוויכוח הזה אחר כך" ומפנה את עיניו הבוהקות אל גלמי הקרח, מכין את עצמו להתקפה.
meta
יוזמה
[dice seed=13183 secure=b1bcabda_0]1d20+2[/dice]
 
חזרה
Top