• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

דרגומאר וזוהאן
OUT
טוב, כל הקטע עם הייתרון לא ברור, וגם ככה לא נראה לי שתהיה לא משימה לתת לנו. אני חושב שכדאי שנשמור את הכסף העודף, למקרה שנזדקק לו. זוהאן חוזר לנמל.

IN
"תראה, לא משנה כבר. אנחנו לא מעוניינים בשיקוי השני. הנה 55 מ"ז, על השיקוי והערכה. דרגו, אני חושב שכדאי שנחזור אל הנמל. האחרים בטח יהיו שם בקרוב."
 
ליילאני, אייבל, גנובל
"לא, אין לי עוד מה לארגן," גנובל עונה. "אני אלך ישר לספינה."

הוא מנצל את הזמן שאייבל וליילאני מדברים כדי לנסות לראות בחשאי מאחורי גב שניהם אם הפצוע עושה משהו שיסביר למה הוא לא רצה שגנובל יראה אותו.
 
שאן
אתה מגיע לחנות השנייה, האוסף של מיקלטורק. מרגע כניסתך לחנות דבר אחד ברור לך - המקום הזה מבולגן מאוד. ערימות על ערימות של ספרים, חפצים ישנים, צעצועים, תכשיטים ושאר פיצ'יפקסים מפוזרות על מדפים ישנים ומאובקים. המוכר, ננס זקן בעל שער לבן, מתרגש מאוד לראות אותך. "הווו, לקוח! לא היו לי כאלה כבר... שבועות! ברוך הבא, ברוך הבא! שמי מיקלטורק! אוכל לעזור לך?"
דרוגמאר וזוהאן
OUT
נחכה שכולם יסימו עם מה שהם עושים ואז נמשיך.
גנובל
ממה שאתה מצליח לראות - הוא רק שוכב במיטה, לא עושה משהו מיוחד.
ליילאני
את עושה את דרכך לבית החולים, צמוד למקדש סקולד עליו גנובל דיבר מקודם. בפנים, כמה מרפאים וכוהנים מסתובבים במעש רב בין מיטות החולים, מנסים לרפא אותם עם צמחי מרפא או לחשים. את שואלת באזור, ומכוונים אותך אל מיטתה של אנאבלה, שם את מוצאת אותה, חסרת הכרה ועם פצע גדול בחזה. כוהן זד רוכן מעליה, מלחשש כמה מילים. הוא מפסיק כשאת נכנסת. "חברה שלה? מצבה רע, אך היא תהיה בסדר, אני מאמין." הוא מחייך. "אך חשוב שתדעי שגם אם הנורא ביותר יקרה, מעשי הגבורה שלה בהחלט שמרו לה מקום ב'אולמות הגבורה'. סקולד מברך את אלו האמיצים והאצילים בנפשם."
 
ליילאני
בדרכה לבית החולים ליילאני מקפידה להסתכל קדימה, אחורה ולצדדים כדי לוודא שאף אחד משכירי החרב לא רואה לאן היא הולכת. מספיק שהם ראו את המפקדה והם ממש לא צריכים לדעת איפה הפצועים קשה זוכים לטיפול. כשהיא נכנסת לבית החולים היא שמחה למצוא את חדרה של אנאבלה במהרה, אך הרבה פחות כשהיא רואה את מצבה. תחילת דבריו של הכוהן מעודדים אותה, אך סוף דבריו מרגיזים אותה וכאשר מוסיפים את דאגתה לאנאבלה אפשר להבין למה היא לא יכולה להימנע מלפלוט בקול נמוך: "סקולד מברך את כל מי שאומר את השם שלו מספיק פעמים..."
לאחר שליילאני תופסת מה היא אמרה והשכוהן כנראה שמע אותה בתור התנצלות היא מתקרבת אל אנאבלה כאשר הסמל על המגן שלה גלוי לעיניי הכוהן. בהגיעה, היא מניחה את ידיה על אנאבלה ומעבירה אליה את כל אנרגיית הריפוי שקיבלה מאיאנור.

עריכה:
מטה: אם זה לא ברור ליילאני מרפאה את אנאבלה בכל 5 הנקודות מ-Lay on Hands .
 
שאן
"אה, נאגה! אי הרעם, כן, כן! תן לי לראות רגע..." הוא מפשפש בערימות של חפצים לכמה דקות, ואז מניח צנצנת עם אבקה כחולה בתוכה על הדלפק. "אבקה מקשקשים של נאגה! טוב מאוד, בריא מאוד! שימושי מאוד לשיקויים ולמאגיה, בהחלט! מוחי הזקן כבר לא זוכר את השימוש המדוייק של האבקה... אבל אתה צעיר, ידידי השעיר, אולי אתה תצליח לפצח את סודותיה!"
ליילאני
את צופה באנרגיית החיים החמימה זורמת מכף ידך כשאת נוגעת באנאבלה. אור בהיר זוהר בצבע ארד מעל הפצע שלה, כשלפתע הוא מתחיל להגליד ולהסגר. נראה שנשימתה של אנאבלה נרגעת מעט, אך היא לא מתעוררת.
חיוכו של הזד נמחק מפניו כשהוא רואה את הסמל על המגן שלך. "אבירת קודש של איאונר, מה... בהחלט לא רואים הרבה כאלו בימינו. האחרון שאני הכרתי, לפחות, היה פראי משוגע שכמעט חיסל כמה כוהנים מתלמדים במסע נקמת דם חסר תכלית." הוא משתדל להעלות חיוך חזרה על פניו. "שמי טיבריוס, הכוהן הראשי במקדש סקולד הקרוב לכאן, ובקרוב כוהן בכיר בכהונת קול'טירס. ושמך הוא..?"
OUT
כרגע כולם מלבד שאן וליילאני חזרו לנמל, מוזמנים לדבר ביניכם אם אתם רוצים. דרך אגב, אשמח לדעת אם הקצב שהמשחק מתנהל בו כרגע מתאים לכם או שאתם מעדיפים לזרז את העניינים - אני אשמח כך או כך.
 
ליילאני
"עכשיו, הסיכוי שלה להגיע ל'אולמות הגבורה' פחת משמעותית." ליילאני אומרת בסיפוק כאשר היא מסיימת לבחון את תוצאות הריפוי ומציגה את עצמה בפני הכוהן: "ליילאני, חצי-אלפית שחופשיה לבחור כיצד לחיות את חייה ובעלת היכולת להבחין בין טוב לרע." ומשתמש בתנועת היד העוזרת לחסרי הכתר לזהות חברים בארגון.
out: האם הכוהן חבר בחסרי הכתר?
 
ליילאני
OUT: לא נראה שהוא מזהה את תנועת היד.
IN: "ובכן, נעים להכיר אותך, ליילאני. אם אי פעם תזדקקי לברכתו של סקולד... תוכלי למצוא אותי במקדש." הוא מסנן את המילים האחרונות מבין שיניו ויוצא מהחדר.
שאן
"רגע, רגע, חכה! ארבעה מטבעות, רק בשבילך! מה אתה אומר?"
 
ליילאני
ליילאני בוחנת שוב את מצבה של אנאבלה וכאשר היא רואה שאינו משתנה היא ממהרת אחרי הכוהן. "נעים להכיר. האם אנאבלה סבלה ממשהו נוסף פרט לחנית? רעל או מחלה שהנאגה מעבירים?"
בדרכה עם הכוהן היא מנסה לזהות חברי ארגון שהיא מכירה.
 
ליילאני
"לא, לא שידוע לי." הוא ממשיך ללכת, לא מאט כדי לחכות לך. "עם זאת, אני לא מבין הרבה ביצורים הדוחים הללו. אולי עדיף שתחפשי כאן כוהן של פרייה (לפי הזכור לך, אלה המזוהה עם טבע וחיים) אם יש לך שאלות אחרות."
את לא מזהה אף אחד מהאנשים בדרך, נראה שרובם כוהנים ומרפאים שלא קשורים לארגון.
 
חזרה
Top