• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

ערמת החפצים והשלל היחידה ששאנג-רן רואה היא זו שהוואנארה מתעסק בה, אלא אם הוא מוכן להפריע לו (מה שחסר נימוס). הבעיה האמתית שהוא רואה היא שהבגדים, בגדי הסוחר ששייכים לו, נקרעו לחלוטין מאחת מהמכות של השד.

אם הוא מוכן להתעסק בבשר הרקוב והשרוף, ייתכן שימצא עוד דברים נסתרים, אך הדבר רק ילכלך אותו ושאנג-רן לא רואה שלך חבוי כרגע.
 
הבד תופר את עצמו, והבגדים מתחברים. תוך כמה רגעים, הבגדים של הסוחר חוזרים לצורתם הרגילה.

הוואנארה מעיף מבט בהתפעלות גלויה, חסר כול יכולת להסתיר את רגשותיו, אך גם עניין החברות הקסומה שנכפתה עליו עם צ׳אהו כנראה משפיעה על הדבר.
 
"אני בסדר." אומר ריוסקה ומחזיר את חרבו לנדן. הוא יורק דם שנתקע בגרונו ומנגב את השאריות בשרוול השייך לבגדיו הפעם-יפים, וכעת מטונף וקרוע. קסם הריפוי של אשיגה סוגר את פצעיו ומונע מהם לדמם הלאה, אך קרעים ושריטות רבות נראות על בשרו. הוא כמעט נראה כמו גופה מהלכת בשלב הזה.
"אני מוכן להמשיך, אם אתם מוכנים."
 
הוואנארה אוסף את חפציו. הוא כעת לבוש בבגדים קלים, לובש מטה על גבו, ועם תיק שנשמע מלא בציוד. "נראה שאני לא הראשון שהוא שדד" הוא אומר ברצינות תהומית, ומביא לכם שק מלא במטבעות, ושיש בו שני שיקויים, ואבן חן בצבע לבן-פנינה.

"המכשפה נמצאת כאן בהמשך. סוף סוף נמצא תשובות לכול מה שחיפשנו" הוא אומר בחיוך רחב, מסתכל בעיקר על צ'אהו- אותה הוא רואה כחברה שלו. הקסם עובד כבר זמן מה, אבל יש לכם עוד זמן עד שהשפעתו תפוג.

META
בשק יש 44 מ"פ ו-31 מ"ז, וכעשרים מטבעות נחושת שכולכם מעוקמים, כאילו השד אהב לנגוס בהם מהשעמום. כול המטבעות הם מטבעות מהמאות האחרונות דווקא, כנראה של מטיילים או הרפתקנים קודמים שהותקפו בידי השד.
בנוסף, לאחר גילוי קסם, אתם מגלים שהשיקויים הם שיקוי הגנה מטוב ושמן של נשק קסום.
 
אתם מתקרבים אל הדלת. היא מעוטרת בסמל הקדוש של לאמאשטו, ראש תן בעל שלוש עיניים, גוף של דרקון קיסרי, פצוע וחבול, המקיף את הסמל כמעגל. הוואנארה מחטט מעט בתיקו, ומתקרב. הוא מוציא סכין חדה, "אני יודע מה לעשות כאן, הוואנארה החזיקו בידע הזה זמן רב מידי מבלי להשתמש בו" הוא אומר, ואז חותך את ידיו דמויות הקוף ואת פרוותו הדקה, ומניח את היד שלו, גורר אותה על גבי העיניים ומשאיר את דמו, ומוריד אותה אל הפה. העיניים בוהקות באור ירוק, והוואנארה מחכה לרגע, ואז משחרר קול כואב ונרתע אחורה, כאשר מפיו של התן נחשפים שני שיוצאים מן הקיר, ודקרו את הוואנארה היישר ביד שלו.

אך גופת הדרקון הקיסרי המצוירת על הקיר מסתובבת מסביב לסמל, ואז שוקעת פנימה, והדלת עולה מעלה, בעוד המעבר קדימה נפתח לכיוונכם. הוואנארה מחזיק את ידו וחובש אותה, "בואו נתקדם חבריי" הוא אומר בפשטות, ופוסע אל תוך החשכה, שאפילו צ'אהו לא מצליחה לראות מה היא מסתירה בקצה שלה.
 
אתם נכנסים קדימה, צעד ראשון, ואור קטן וחלוש מופיע מלמעלה, מאיר מטה. זהו אורו של כוכב יחיד. כאשר אתם עושים צעד נוסף, עוד זוג כוכבים מופיע להם, ובצעד השלישי, עוד חמישה מופיעים. דרך מה שנראה כמו זכוכית אדירה, כוכבים אחר כוכבים מופיעים בשמיים, חלקם חזקים יותר, חלקם חזקים פחות. אתם שוטפים את עיניכם במראה השמיים הפתוחים, שאף ענן לא נראה בהם, בין שני ההרים העצומים שכאילו תוחמים את השמיים. בקצה אחת, אתם רואים את ירחו של טסוקיו, אל הירח.

"אני מרגישה כי אתם מצפים לקרב" אומר קול נשי חלש אך מלא סמכות שאתם שומעים מהקצה של החדר, הקצה שאור הכוכבים עדיין לא הגיע אליו. המכשפה מדברת אליכם, אך עוד לא חושפת את עצמה אליכם.
 
ריוסקה מתכופף אל הערמה ומרים את השיקוי אשר יחזק את נשקו. "זה נראה שימושי." הוא אומר ומכניס את הבקבוקון לאמתחתו.

כאשר הדלת נפתחת וקולה של המכשפה נשמע, סימפוניה אינו שולף את חרבו, אלא פשוט נכנס אל תוך החדר, מתקרב באיטיות ובזהירות. "הספיקו לנו המשחקים עם החיות שלך." הוא עונה לקולה.
 
"מדוע נכנסתם לכאן?" שואלת המכשפה, מתעלמת ממה שצ'אהו אמרה. "אני יכולה לראות את הוואנארה, אבל את, צ'אהו, וחברייך- יותר מבלבלים אותי. כבוד? רצון לעשות טוב? שנאה לאלה אותה אני משרתת? מה אתם בכלל יודעים על רוחות הרפאים בהן נלחמתם, על השד שלי, על הוואנארה?" היא שואלת.
 
"אכן, חלקנו, ובכללם אני- כאן בשביל המידע. הכפר, השד, הוואנארה, כל אלה רק חתיכות מהפאזל, וברצוני לראות את התמונה הגדולה." שינה אומרת, "אנא, סלחי לנו על כך שאנחנו נזהרים. כבר למדנו על בשרנו כמה מסוכן המקום הזה."
 
אשיגה מסתיר את השעשוע שלו מדבריו של ריוסקה ומשתמש בשרביט כדי לרפא את פצעיו ואת אלה של שאנג-רן.
לאחר מכן, הוא מתעקב לרגע אחרי שאר החבורה ומתרכז בחפצים שבחגורתו, מתרכז באלה שהוא חושב שהזכרונות שבהם עשויים לעזור לו בקרב עם המכשפה.
לאחר מכן הוא עוקב אחריהם אל חדר הכוכבים, נפאם מהמראה שנפרש לפניהם.
קולה של המכשפה מחזיר אותו לריכוז.
"אני כאן כדי למצוא תשובות, את הראשונה ב שפגשנו במקדש שמוכנה לדבר לפני שהיא תוקפת אותנו."
META
לחש ריפוי-
ריוסקה- (6)+6+1+1+5+3+3= 25 (37/50)
שאנג-רן-1+6+2=9 (32/50)
בנוסף לכך אני מעביר 2 נקודות פוקוס מDivination לTransmutation (נקודה אחת מתבזבזת בהעברה, נקודה אחת עוברת)
 
חזרה
Top