• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

כולם
כתוצאה מההתקפה המשולבת של כולכם היצור הוכרע, מועד לאחור. בסופו של דבר ראליין מגיע אל היצור, ומפלח את מסכת העצם במכה עוצמתית אחת.
היצור מתפורר לחומר שחור, מעין פיח פורח, מעין עשן הנידף ברוח, ואז נעלם באותה בפתאומיות שהופיע, בשאגה מרוחקת למשמע...
לאחר שאתם מתאוששים מעט, אתם מבינים שאף אחד לא ראה את היצור. סלוואנה, בעלת הפונדק, נראית מבועתת - ''שניכם שוב? לא הספיקה לכם המהומה מאתמול שבאתם להחריב לי את הפונדק?!'' היא צועקת על אורביניה ומורת'ון. לאחר מכן מגיע משמר העיר ומצטרף להאשמות, ומכאן קצרה הדרך להתנפלות המונית. מכיוון שכך, אתם חושבים שכנראה הגיע הזמן להגיד שלום. כדי להיפרד מהם יפה ובנימוס, כיאה לבן מחצית, מורת'ון מספיק לכייס מאיכר מזדמן 13 מ''ז. בינתיים, מיכרון, אייליניה וראליין זוכים לתשבחות מפי סלוואנה וממשמר הכפר. אפילו הלורד פדריג בעצמו מגיע (אין זה דבר כל כך בלתי נפוץ במקום קטן כמו זה)! אז אתם יוצאים מהכפר בכבוד של מלכים.
Out - קרב נחמד, אם כי לדעתי השתמשתם ביותר מדי כוחות יומיים... 4 כוחות יומיים בהיתקלות ד''א 1? כל האירועים הטובים הלכו להם. לא לשכוח לרופא את עצמכם ב5 נק''פ על כל פגיעה שפגעתם ביצור (מורת'ון פספס, אלי ואורביניה פגעו, ראליין פוגע פעמים והחטיא עם הכוח היומי, מיכרון היה מפספס אילו היה מקבל הזדמנות לתקוף. היצור מת לפניו...
מיכרון - לשאלתך ששאלת בעבר - יש לך שתי מפות - את לקבר הדרום ואחת למטרת הקובולדים. להפתעתך הן זהות.
עכשיו שוב התפצלתם, כי מורת'ון ואורביניה יצאו לפניכם. אני מניח שכולכם עדיין הולכים לאן שתכננו.
מורת'ון ואורביניה - האם תחכו לשאר החבורה?
 
Everybody
טוב, אז כולכם מתאחדים, וממשיכים לקבר הדרקון/מאורת הקובולדים, כל אחד והמטרה שלו. דרכים מצטלבות כרגע, אז אתם עדיין יחד. בדרך יש לכם זמן לדבר על טקטיקות לחימה בקבוצה.
וולף - בחינה יותר מדוקדקת של המפות מגלה כי הקבר ומאורת הקובולדים הן מקומות קרובים, אך לא אותו מקום. לאן תלכו קודם?
Out - אז נצלו בשביל דיבור על טקטיקות את עץ ההרשמה, לא כאן. הקרב הבא יתנהל בסדר יוזמה מלא ומדויק ונראה איך זה יעבוד.
בנוסף, עכשיו יש לכם זמן למשחק תפקידים עד שאגיב.
 
כולם
"עדיף ללכת קודם לדרקון, כי שם אין מפלצות רק מתות, לעומת קובולדים שיש איפה שיש קובולדים, אז נוכל לקחת אוצרות מהדרקון ואז ללכת לטפל בקובולדים. אתם מבינים, קובולדים נוטים לשרוף דברים, בזמן שדרקונים אוגרים אוצר. סיפרתי לכם על הפעם ההיא ש..."
 
Everybody dance now
מורת׳ון יוצא מסופק מהעיירה, מחייך חיוך ממזרי. ״אהה, בשעה טובה עזבנו את החור הזה עם המושל האציל, טפו״, יורק בן המחצית. ״ואין דאגה שישמעו אותנו... ובכן, איך הלך לכם הקרב, כי לי הלך מעולה. האיכר האידיוט השאיל לי ברוב נדיבותו 13 מטבעות זהב, ומסתבר שאלי לא רקובה כמו בני האצולה האחרים... ובכן, הייתי מעדיף ללכת לעבר הדרקון, כי יש שם אוצר לגנוב...״.
 
כולם
חשיבה חוץ משחקית, מנצ'קינית וממש לא מתאימה למשחק תפקידים:
אם חושבים על זה, כנראה הביקור בקבר הדרקון יוביל להשתלשלות עניינים מכאיבה, כי שום שה''ם טוב לא יתן לחבורה שלו פשוט אוצר קטן בהישג יד...
אבל, אין גיים:
"אני בעד ללכת לדרקון, למרות, שאתם יודעים.. כנראה האוצר נבזז מזמן, הרי, אנחנו לא מחפשי האוצרת היחדים בעולם. אבל זה שווה חקירה."
 
כולם
יש בזה משהו... מצד שני, אלי חושבת על הכל כעל הרפתקה.
IN
"הקרב הקודם אכן היה נחמד, אבל אתם יודעים מה הדבר הזה היה לעזאזל? לא שמעתי עליו סיפורים או אגדות, וזה מאוד מוזר. מה הוא אכל מהמישהו ההוא? ולמה היה לו חור בבטן? לפי מה שהמורה המזוקן לימד אותי, שם אמורה להיות קיבה... או כבד... או משהו אחר. בכל אופן, הוא לא אמור לחיות. איך הוא היה חי? זה לא נראה הגיוני במיוחד..."
 
כולם
לאחר שמורת'ון, אורביניה ואייליניה הסכימו פה אחד ללכת קודם לקבר הדרקון, אתם הולכים לשם. בהיר היום, ורוח קלה נושבת. לפתע אתם שומעים רשרוש מאחד השיחים.
Out - הזדמנות אחרונה לשחק את הדמות שלכם, לפני הקרב. בקרב - נחתם מנוחה קצרה, אז כל כוחות ההתקלות שלכם חודשו, ואתם יכולים לנצל כמה פרצי ריפוי שבא לכם, עם תוסף 5+ לפורים בגלל היכולת של אייליניה.
עכשיו מתחילה התקלות קרבית, גלגלו תפיסה ויוזמה, אף אחד לא פועל לפני שאני מאשר את תחילת הקרב, ועל אחד פועל בתורו לפי סדר היוזמה. מקמו את עצמכם על השביל.


https://docs.google.com/spreadsheet...Hk0Vmm0YfOrSxTw3rrMlWJooNc0/edit?usp=drivesdk
 
כולם
מורת׳ון מהלך עליז, כשלפתע אוזנו קולטת את הרשרוש במיומנות של מתנקש וותיק. הוא נדרך כולו, אך נראה עליז למראה, רק אצבעותיו משחקות בפגיונותיו, מוכנות לאחוז בהם לקרב.

Meta
יוזמה:
[dice seed=38146 secure=c0f19e40_0]1d20+5[/dice]
 
יוזמה:[dice seed=27684 secure=3872d891_0]1d20[/dice], אין לי בונוסים.
IN
אלי מסתכלת במהירות לצדדים.
"הולך לקרות משהו!" היא אומרת. "ככה כל הסיפורים הטובים מתחילים. יתקיפו אותנו, ואז אנחנו נלחם, ואז ננצח, אני מקווה, ואז נמשיך בדרך, והולך להיות מגניב, ונקווה שהקרב הזה יהיה פחות מעצבן מהקודם. לא בא לי להילחם נגד עוד יצור עם חור בבטן. אתם יודעים, רוב היצורים שעושים להם חור בבטן מתים, והיצור הזה בא אלינו ישר עם חור בבטן, אז היה קשה להרוג אותו כי לא היה אפשר לעשות לו חור בבטן..."
OUT
איך מחשבים תפיסה?
 
כולם
יש-לכם-בונוסים-אוף!
חשבתי שהייתי ברור קודם, היכולת שלי נותנת לכולכם 2+ ליוזמה, זה ברור? שאני לא אצטרך להזכיר לכם בכל קרב מחדש...
IN
אורביניה נעה על השביל בהליכה נינוחה, כשהרשרשוש נשמע היא ממהרת לשלוף את חרבה, ועומדת במצב הכן.
META
יוזמה:[dice seed=58512 secure=90024b35_1]1D20+2[/dice]
תפיסה: [dice seed=12037 secure=556a08a0_1]1D20[/dice]
ואני מציין מראש, אני מתכוננן, אם משהו יקפוץ משם, אני מוכן, בכדי שלא היה סיבוב הפתעה ודברים...
אם אני יכול, כמובן.
 
IN
ראליין אינו אדם נעים.
כאשר הוא מלווה אתכם הוא עושה זאת בדממה, וכל פעם שאתם מסתכלים על ראליין עוברת בכם צמרמורת לא נעימה, שמזכירה לכם תמיד להזהר.
ראליין עצמו מכוסה בברדסו, מתקדם באיטיות מאחוריכם, ממלמל לעצמו כל מיני מנטרות, אלו מכם שמכירים דתות אולי יוכלו לזהות כמה מתוכן, והוא לא עוזב לרגע את חרבו, נראה שהוא חושד בכם לא פחות משהוא חושד בכל שאר האנשים.
לבסוף הוא פונה אליכם בשאלה, "האם מישהו מכם הוא אחד מאלה שפגעו באנשים התמימים? אחד מאלה שהעז לכבול נשמה אומללה כך שתהיה תקועה בעולמנו מספיק זמן כדי שתהפוך לאחת מהתועבות הללו? דברים כאלה אינם קורים במקריות בדרך כלל".

OUT
כל מי שבטווח 5 משבצות ממני זוכה לתוסף אחד להבחנה.

META
תפיסה:
13+12=25

יוזמה:
3+2+10=15
 
כולם
לפני היציאה, בפונדק:
מיכרון הולך אל לורד פדריג
"תקשיב, לי יש מפה שמובילה אל עבר מאורת הקובלדים. אני מוכן ללכת לשם ולטפל בהם ובכך לסיים את הפשיטות שלהם עליכם, אבל אני רוצה בתמורה שתביא לי להקים כאן משלחת של הנוטרים שלי. הם יוכלו לעזור למשמר ולחזק אותו, ובנוסף יוכלו לצאת מכאן אנשים חזקים ולהפוך את המקום הזה לגדול יותר.
בדרך
כשמיכרון הולך אתם מבינים שהוא מתחיל להתעצבן, הוא מחכה כבר כמה ימים לדובן ועד שיש לו כבר רמז הוא צריך למצוא קבר דרקון של דרקון או משהו בסגנון הזה, ועד שהוא קיבל את המפה לקבר והם התכוונו ללכת בא היצור הזה בפונדק ועכשיו הדבר הזה. כשהוא שומע את הרעש הוא שולף את אלתו וצועק.
"הילחם עם כבוד!! אל תתחבא מאחורי הצללים!! צא ותילחם כמו לוחם אמתי!!"
META
יוזמה-
[dice seed=40561 secure=3574c5ec_0]1d20+2[/dice]
תפיסה-
[dice seed=9819 secure=7dd62e09_1]1d20+6[/dice]
 
כולם למקם את עצמם בשדה הקרב ובסדר היוזמה, ונתחיל. כשאני אומר למקם הכוונה גם בפורום וגם בקובץ. לפני שתמקמו את עצמכם בדרך כלשהי אני פשוט לא יכול להתחיל.
לא לשכוח 2+ ליוזמה מאורביניה.
 
חזרה
Top