• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

פרדאן מתעקש שהארכמג יטיל את הקסם שלו עליו ועל רגנארוק ויוותר על נסיונותיו להציע לו סוס.
הוא לא אהב סוסים. הם היו גדולים, חזקים וטיפשים, ואם תפסת אותם והכנעת אותם, הם היו הופכים למשרתי-מופת אשר ממלאים כל פקודה והוראה שלך בלי מיצמוץ או עירעור, גם אם היית מתעלל בהם נפשית ופיזית, עם קללות, שוטים ודורבנות. גם כאשר הכאבת להם הם צהלו. תועבות.

בעוד האחרים רכבו על הסוסים שלהם, פרדאן דילג בצעדי-ענק לצידם, משתמש ברגליו הארוכות והחזקות על מנת לעמוד בקצב, וכמובן שקסמו של הארכמג עזר לו. כאשר היה מתעייף מהריצה, הוא היה מזנק על גבו של אחד הסוסים עליו רכב מישהו, ונח בעמידה למשך מספר דקות, ואז היה ממשיך לרוץ לצד האחרים.

כאשר תאראניס מציע לסרוק את השטח לפני התקיפה, פרדאן מקשיב ומזנק בשקט מבלי להגיד דבר מגב הסוס של רייז, עליו הוא עמד באותו הזמן, אל אחד העצים הקרובים ומטפס עד הצמרת שלו, וממנה מזנק אל העץ הבא וכך הלאה, עיניו זוהרות בקסם לא-טבעי בעוד מבטו מתעלם ממרחק או מכשולים.
תוך כדי, רגנארוק מזנק קדימה בריצה אשר עוקפת את מהירותם של הסוסים הדוהרים בלי להתאמץ, מתקדם במהירות מסחררת אל עבר המחנה של האסירים, בעודו הולך לסרוק את הדרך מגובה האדמה.

META
תכונת-חוכמה + רקע "עיניי-קריסטל"
[dice seed=26956 secure=083777fa_0]1d20+8[/dice]
 
הארכימג משאיר חיוך על פניו כשהוא עונה לרייז, "כן, אתם לא אמורים להרוג, כל עוד שזה מתאפשר. כל המטרה היא למנוע הריגה, ואני לא רוצה שאתם תהיו הנהרגים..."

---

על הדרך, גם תאראניס וגם פרדאן רואים אוהל עם חמישה אנשים, בערך, שביניהם מתקיים ויכוח סוער. פתח האוהל פתוח, אבל פניהם פונים לכיוון הנגדי, והם לא רואים את הקבוצה מרחוק. הקולות החלשים נעשים יותר ויותר רועשים כשהמרחק הולך וקצר, ונראה שהם מדברים על חלוקת שלל.

"אני אתן לכם את כל מה שמגיע לכם בצדק," אומר קול אחד. "תעשו את מה שאתם רוצים. רק תתנו לי לברוח לי."

"לא!" מחזיר קול שני. "אתה כמונו נשבעת אמונים לפני שירדנו. אם אתה לא תשמור על שבועתך, לפחות תתן לנו יותר מהשלל."

הם לא שמים לב להתקרבותכם. מה אתם עושים?
 
OUT
אני מניח שתאראניס ופרדאן חזרו מהסיור שלהם קדימה.
IN
" 'נחנו צ'כים לפצל 'תם." רייז אומר, "אין לנו סיכוי נגד כזה עדר." הוא מסתכל מסביב, סוקר את תוואי השטח. בודק אם יש חורשות, גבעות או מערות באיזור. הוא אפילו שואל את הצמחים והחיות המקומיות.
 
האזור כולו הוא מישור, ואין דבר חוץ מעצים וצמחים מדבריים. אפשר לראות את הצורה של הרים מרחוק, אבל הם רחוקים הרבה מהאסירים שתאראניס ופרדאן התקרבו אליהם. אין הרבה חיות פה, אבל יש רק כמה ארנבים שמנסים להחבא מהקבוצה, וקצת יותר לטאות.

OUT
מה רייז רוצה לשאול? לדבר עם חיות בהצלחה לוקח גלגול רקע בקושי 20 (ויש לו +2 על הגלגול הזה), ולדבר עם צמחים לוקח גלגול רקע בקושי 25.
 
פרדאן נוחת מאחד העצים הקרובים ומצטרף אל השאר.
"חמישה אנשים." הוא מספר את מה שראה. "נראה כי האסירים נשבעו אמונים למישהו, או משהו, והתאחדו תחתיו. לא כולם באותו הראש, אחד רצה לברוח, והאחרים לא נראו נואשים לעצור אותו, בתנאי שישאיר להם חלק גדול יותר מהשלל. אם אתם רוצים "לדבר" איתם, אותו עריק, או האחד לו הם נשבעו אמונים, יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם. בכל מקרה, אני אשאר מאחור, ואתכונן לעתיד הבלתי-נמנע בו אצטרך לצלוף בהם."
 
הארנב הראשון שניאות לדבר עם רייז מתקשה להבין מה הם שודדים, אבל כשהוא מתחיל להבין את כוונתו, הוא מזכיר רק דברים שיותר מתאימים לגודל של ארנב. "יש שיחים, סלעים. לפעמים יש אפילו שלוליות, אבל הן נעלמות מהר..."

כנראה שאין משהו יותר גדול, או אם יש, שהארנב פשוט לא מכיר אותו.
 
"למה שלא תהפוך את עצמך לאיזה נשר ותסמן לנו מתי להתערב?" סאוואלה שואלת את רייז, מנסה שנית לגרום לו לעזוב.
out:
מניח שזה תלוי בפרדאן ורייז כי לסאוואלה אין ניסיון בזה או בסביבה כזאת והיא יודעת את זה.
 
חזרה
Top