• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק-
IN
"ולמה חצר הקיץ לא עושה דבר? נותנת לכם לעמוד כצאן לטבח?" שואל יאס-אראק את היונה. "יותר מכך, אני בטוח שאת יודעת מהו המקום שפיות לא מסוגלות להיכנס אליו אחרי כול כך הרבה זמן איתנו. את לא נראית לי טיפשה, והסתובבת מספיק קרוב בשביל להרגיש את זה. למה את לא פשוט מובילה אותו לשם? לא נראה לי שאת מאושרת לפנות אליי, גם אם אני לא מומחה בקריאת רגשות דרך יונים" הוא אומר בעוקצנות נוטפת.
 
יאס
"הפוליטקה בין החצרות מסובכת מכדי שאוכל להסביר אותה על רגל אחת, אבל מאחר ואני לא שייכת לשום חצר בעצמי, אני גם לא זכאית להגנה שלהן, כשסירונה תתעורר היא אולי תדרוש הסברים, אבל הם כבר ימצאו לה מה שצריך. כרגע אסור לי להיות לצד מיילו. הם יאתרו אותו בגלל האור שהוא עשה באותו לילה, אבל זה יקח זמן, אותי הם ימצאו במהירות אם אפסיק לנוע."

מ"מ
מליק חושב שהוא מוצא את השביל שקירה הלכה בו, נראה לו. זה לקח זמן רב ויכול להיות שהיא כבר התרחקה. אבל השובל שלה מוביל להרים, צפונה עוד יותר מהעיר הזו. אין שום דבר חי בהרים הללו. לא משהו לא מסוכן.
 
יאס-אראק-
IN
"נשמע מבטיח" אומר יאס-אראק. "עכשיו תקשיבי, איזה מלאך פה אמר שהוא רוצה לשפוט אותי, ואני מחכה לו. כן, אני יכול להיעלם לו, אני בטוח שהוא יכעס אבל בסופו של דבר הוא אמור בשלב הזה כבר לגלות שכול מה שאמרתי לו הוא אמת לאמיתה, ולא לרצות לפרק את הגוף שלי עצם אחר עצם. ועם זאת, אני מנסה כרגע לשמור על יחסים טובים עם האבירים הטיפשים האלו. עד כמה העניין שלך דחוף? הרגע נתתי למיילו ומליק עתקים מרעידי עולם, הם לא יוכלו להסתדר בלעדיי עוד מספר ימים?" שואל יאס-אראק בחוסר רצון ברור ללכת להשגיח על הילדים.
 
יאס-אראק-
IN
"אם כך, אלך אליהם, מטמאת" אומר יאס-אראק, הוא פוער פה מלא בשיניים חדות ואוכל את הציפור, מרסק את העצמות הקטנות שלה בלוע שלו. הוא קם והולך אל חצי האלפית שהוא פגש מקודם.
 
יאס-אראק-
IN
"בואי ונעשה זאת מהר" אומר יאס-אראק, "הארכון שלך הולך לחזור, הוא ידע שכול מה שסיפרתי לו היה אמת. הוא ירצה לדבר איתי, ואתם כולכם תבינו שאנחנו באותו הצד כאן. לאחר מכן, תוכלו לצאת בחגיגות על קיומי או משהו, לא באמת משנה לי. אבל אני לצערי לא אדבר עם הארכון" בשלב הזה הדיבור של יאס-אראק מגביר קצב. "כי עם כמה שנחמד לי להתאים את עצמי ללוח הזמנים העמוס של מר גן עדן, העולם זקוק ליאס-אראק יותר מידי, ובניגוד אליכם אני לא אוהב לשבת ולהתבטל. היה נהדר לפגוש אותך, יהלום של כישרון, המשיכי לפתח את הכישרון שלך- שלא תאבד גם האומנות הזו מן העולם" הוא אומר, ולפתע המילים מתחלפות, ממש כאילו בהמשך המשפט, למילות לחש, בעוד יאס-אראק נעלם משם.

חזרה בטירת שלג, יאס-אראק עומד לו במקום בו הוא פגש את מליק, וצוחק.

META
מטיל שיגור חזרה לטירת שלג
גלגול אחוזים: 11. הצלחה.
 
"שמעתי שאתם הולכים למות בצורה אכזרית ונוראית, על ידי חברים שלך, למען האמת" אומר יאס-אראק למיילו "בנוסף, הרגע השתגרתי מתוך מבצר מלא באבירים קדושים רבי עוצמה שאף אחד מהם לא סומך עליי ולו טיפה. הם כנראה יהיו עצבניים" הוא אומר.

"אז הגעתי להציל את היום שלכם, ולדאוג שלא תמותו ככה. תגיד תודה למטמאת הקטנה שלך על זה" אומר יאס-אראק, ואז מנקה נוצת יונה מהפה שלו.
 
"רחוק ממך, 'האביר על הסוס הלבן'" אומר יאס-אראק, "אבל על פי הסיפור שלה, אתם צריכים לדאוג לחיים שלכם הרבה יותר. במיוחד אתה" הוא שם טופר דוקר במרכז המצח של מיילו "שכן אתה הוא המטרה שלהם, ובתור לוחם בשריון כבד אתה לא מטרה שקשה לפגוע בה" הוא אומר.
 
מיילו מתקרב ליאס אראק בצעד חד, ונראה שזעם נבנה בתוכו...ואז הוא נעצר. ''טוב, כל עוד היא בטוחה...תעדכן אותי אחר כך. בכל מקרה, בדיוק עמדנו ללכת אל ההרים, מליק אמר שהוא הצליח לזהות שהיא כנראה הלכה לשם.''
 
אתם צועדים אחרי מליק, אשר מצליח לעקוב אחרי ריחה הייחודי של קירה, אתם ממשיכים צפונה, אל מקום בו לא חיים עוד אנשים, טירת שלג מאחוריכם, המושבה הצפונית ביותר של גלקוס, ואתם נכנסים על הטונדרה הקפואה.
את מגיעים למעבר בין 2 הרים, הריח של קירה נפסק במקום הזה, ואם לא די בך, שלג כבד מתחיל לרדת.

לשמחתכם, האפשרות היחידה היא להתקדם קדימה, שכן העקבות שלה לא יכולים להמשיך אחורה.
 
חזרה
Top