• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

ליילאני ואייבל (וגנובל?)
ליילאני צופה בריפוי בעניין, בוחנת את מידת התועלת וההשפעה שלו על קורין. כמו כן, היא מנצלת את הזמן כדי לבחון את המפה, מידת הדיוק שלה ותשומת ליבה לפרטים (out: למה יש לי הרגשה שבמקום אי יהיה רשום here be dragons או משהו כזה?).
 
שאן
שאן מוציא בזריזות את הכסף המבוקש ומניח אותו על הדלפק. אין לו את המזג או הסבלנות כדי להתמקח, והוא בכל אופן ייקח את הכסף אחר כך מהמקדמה שאצל האחרים. "תני לי רק קבלה כזו או אחרת בבקשה." הוא אומר למוכרת.
 
OUT
כרגע אני אאפשר לך לגלגל עם יתרון, אבל צריך לבדוק את העניין כי אני ממש לא מאמין שזה עובד ככה. נדבוק את זה להבא.
IN
שאן
הגמדה נאנחת ורושמת לך קבלה בזריזות על דף נייר. היא חוזר לספר שלה ברגע שאתה יוצא מהחנות.
אתה מתחיל לקרוא בספר, או שיש משהו אחר שאתה רוצה לעשות כרגע?
ליילאני, אייבל, גנובל
אייבל: האנרגייה הטבעית זורמת מכפות ידיך, סוגרת את הפצעים של קורין ומאחה את עצמותיו השבורות. הוא נאנח ברוגע כשאתה מרפא אותו, ומזיז את ידו מעט כדי לראות אם היא התרפאה. "תודה רבה, חבר, אני חייב לך אחת! דרואיד, אה? חשבתי שזה יותר קטע של אלפים למיניהם... בלי להעליב, ליילאני."
ליילאני: לרגע אחד את בטוחה שאת רואה ציור של דרקון במקום בו האי נמצא, אבל לא. man, את חושבת לעצמך, אני צריכה משקפיים.
בכל מקרה, המפה מראה בקנה מידה את האזור הימי של אי הרעם. מתוארים בה עוד כמה איים קטנים עם שמות חסרי משמעות, ובעיקר מידע שימושי בעיקר לנווטים כמו אזורים עם סחף מים חזק. מקצה לקצה, יש כמה שירטוטים שנראה שהוספו למפה עם דיו, וכנראה מראים את הדרכים הכי מהירות להגעה ליעדים שונים.
גנובל: כשאתה נכנס, עיניו של קורין מתעוותות לרגע. "אה, ליילאני, עם כמה שאני מעריך את העזרה של חברך הדרואיד כאן, הייתי מעדיף שלא כל הצוות שלך יצטופף כאן כדי לצפות בי גוסס... אז למרות שאני מעריך את החברה שלכם, הייתי שמח להיות קצת לבד עכשיו."
 
ליילאני, אייבל, גנובל
"מה גוסס? אתה לא תמות," גנובל מבטיח. "בשביל זה יש לנו כוהנים. המקדש החדש לסקולד לא רחוק מכאן, ואם תבוא, אתה תגלה שהם יוכלו לחזק אותך."

OUT
בגלל ה-feature שלי, מקדשים יכולים לספק ריפוי בחינם לכל מי שאיתי, אם הוא מסכים (ומסוגל) ללכת לשם.
 
ליילאני, אייבל, גנובל
"זה נראה לי מסוג האירועים שאתה לא רוצה שידעו עליו." אומר אייבל, "בזמנו לא הלכנו לבקש ריפוי כי אז היו עולות שאלות, ואז היו מבינים שנפצת בשוד ההוא.." הוא מספר קצת. "בכל מקרה, זה רוב מה שאני יכול לעשות כרגע, נשאר בי עוד כוח לקסם אחד, אבל אם תרצו. ויהיה לנו קצת זמן, אני אוכל לחזור בבוקר עם קסמי ריפוי חזקים יותר." הוא מציע
 
ליילאני, אייבל, גנובל
גנובל: אתה מבין שהוא כנראה צחק איתך והגזים בתיאור של המצב, אבל נראה שהעובדה ששלושה אנשים מסתכלים עליו עכשיו קצת מפריעה לו.
אייבל: "אני באמת מעריך את זה, אבל אני חושב שאני אשמח לקצת שינה עכשיו, אם זה בסדר מבחינתכם. ו...בהצלחה באי הרעם. אתם תזדדקו לזה. תכסחו כמה ישבני נאגה בשבילי, אה?"
 
ליילאני, אייבל, גנובל
"אייבל, אתה לא תוכל לחזור מחר מאחר ואנו עולים על הספינה עם השקיעה." ליילאני אומרת לאייבל בזמן שהיא מקפלת את המפה בקפידה. ובדרכה החוצה מהחדר היא מבטיחה לקורין: "כבר אמרתי לך שאני אדאג לשלם להם על המראה החדש שלך, אתה יכול להסתכל על זה כהבטחה."
מחוץ לחדר ליילאני נעצרת ופונה לגנובל: "איפה היית כאשר היינו על הספינה? היינו יכולים להפליג בלעדיך.."
out:
אם יש שאלה על חוקים תמיד אפשר לשאול את כולנו בout או בעץ השאלות בפורום מו"ד. חוץ מזה תמיד אפשר לקבוע חוק בית...
 
ליילאני, אייבל, גנובל
אם מישהו לא רצה שהוא יראה משהו, גנובל בהחלט היה רוצה לראות. הוא ניצל את פנייתה של ליילאני כדי להסתכל במה שמתרחש מאחוריה תוך כדי דיבורו.

"טיפלתי בעניינים נחוצים במקדש של סקולד, ולא יכולתי להפליג מיד," גנובל עונה. "כשהגעתי לספינה, ניסיתי למצוא לעצמי מקום, אבל גיליתי שאת כבר עשית את 'מבחן הקבלה' בשבילי עוד לפני שהגעתי. את עם חסרי הכתר, לא? איזה סוג מבחן זה היה אם את עשית את כל העבודה בשבילי?"
 
ליילאני, אייבל, גנובל
"מקדש סקולד? אתה מהאנשים שחייבים לבקש ממנו ברכה לפני שהם מחליטים אם מתאים להם לנשום היום?" ליילאני שואלת בחיוך. "ואני לא עשיתי את כל העבודה. בכל מקרה המבחן הוא.." ואז ליילאני משתתקת באמצע המשפט.
out: כמה זמן פנוי נשאר? ליילאני יכולה לברר איפה נמצאת אנאבלה?
 
שאן
הנה כמה דברים מעניינים שאתה לומד מהספר:
- למרות שרבים מחשיבים את הנאגה לדגים, הם למעשה דו חיים - כלומר הם מסוגלים לנשום ולחיות גם במים וגם על היבשה.
- הם חיים בסוג של חברה מטריאכלית - לרוב, הזכרים הם חיילים פשוטים, בעוד הנשים מתאמנות בכישוף ובמאגיה.
- הם מטילים ביצים כדי להתרבות.
- יש להם מזג כאוטי מסיבה לא ידועה, ונראה שהם נהנים ממלחמה ומהשמדה, לא משנה אם המצב תורם להם או לא. עם זאת, לרוב הם עובדים בעבור אדון כלשהוא ולא פועלים לבד.
- כלי הנשק המועדפים על חיילי נאגה הם חניתות וקילשונים.
- ישנה אגדה ישנה המוטלת בספק בקרב החוקרים, לפיה הנאגה נוצרו לפני מאות אלפי שנים, כאשר ארמון של אצולה אלפית התמוטט אל תוך הים במהלך רעידת אדמה. גופם של אותם אצילים אלפים השתנה והותאם לנשימה ימית ע"י ישות עתיקה, בתמורה לשירות עתידי כלשהוא.
אתה גם מוצא שרטוטים של נאגה:
latest
ליילאני OUT
יש עוד שעתיים-שלוש עד השקיעה. את שואלת כמה סוכנים באזור המפקדה, ונראה שלקחו את אנאבלה לבית חולים בצד השני של העיר - את יכולה להגיע לשם ולחזור בזמן, אך זה כנראה יהיה ממש בדקה ה90.
 
ליילאני, אייבל, גנובל
ליילאני מגלגלת את עיניה לתשובתו של גנובל ופונה אל אייבל: "אנחנו לא למדנו הרבה מקורין מאחר והוא לא הגיע לאי עצמו, אבל אנחנו יודעים שיש סיכוי לא רע שנותקף עוד לפני אי הרעם ושהנאגה הגיעו מתוך המים. זוהאן ודרוגמאר יודעים שהם צריכים לחפש משהו שיאפשר לנו לנשום מתחת למים, אז אני חושבת שאנחנו מסודרים מהבחינה הזאת, אבל אם אתה בתור דרואיד יכול להכין לחש או לקנות אחד... אממ, או שאפשר לנסות לחשוב על דרך לאתר אותם שתתן לנו התראה?"
לאחר כמה שניות ליילאני מוסיפה: "בכל מקרה, אני חושבת שאני אלך לראות אנאבלה..."
 
חזרה
Top