• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק-
IN
״כיצד הפרת את הקיום שלי?״ שואל יאס-אראק, נראה זועם, אך חייב תשובה לשאלה. ״זה לא אמור להיות אפשרי, להחליש את כוחי, לשנות את מהותי, ולמרות זאת- עשית זאת, לקחת ממני מה שלא שייך לך
 
מ"מ
" אני מציע שנלך לחפש מי עוד חיפש את קירה. זה לא נשמע כמו סימן טוב. אולי אלה פיות מחצר אחרת שרוצות ללכוד אותה מסיבה כלשהי. " מליק אומר למיילו ונשמע מעודד מהאפשרות שאלה פיות. הוא רוצה לבחון את הלהב לפני שיהיה בו צורך קריטי.
 
יאס-אראק-
IN
״אל תתני לי תשובות שלא נותנות לי כלום״ אומר האלמת בזעם וכמעט אוכל את היונה שקירה מדברת דרכה. ״אם את רוצה את העזרה שלי, את תעני על השאלה שלי, תשובה ברורה וישירה״ הוא אומר ועיניו האדומות בוערות בזעם מאיים ורעב.
 
מ"מ
בכל פעם שאתם שואלים מישהו, הוא מתאר אדם אחר. למעשה... כשאחד מכם בטעות שואל את אותו אדם פעמיים, הוא מתאר שני אנשים שונים לחלוטין

יאס
"אני נותנת לך תשובות שאתה מסוגל לעקל.." עונה היונה. "אתה מוגבל בחשיבה שלך, וכל עוד תישאר מגובל בה, לא תוכל להבין שמוות וחיים זה אותו דבר, זה כוח. והסיבה היחידה שאתה מפריד בינהם, היא כי ככה אמרו לך שצריך."
 
מ"מ
" נראה לי שמכאן לא תגיע הישועה. אני מציע שנעבוד הפוך - בוא נפיץ שמועה שאנחנו יודעים איפה קירה ושנתן את המידע תמורת תשלום במקום מפגש מסויים בעוד זמן מה. במקום שהח'ליף יבוא אל ההר,
ההר יבוא אל הח'ליף. " מליק מציע למיילו.
 
מ"מ
אתם נמצאים בחדר שלכם בפונדק, הפצתם את השמועה וכעת הזמן להמתין.
עוברות להם כמה שעות של שקט, אתם כמעט מרגישים את עצמכם נרדמים משעמום.
אתם חושבים באיזה שלב שאתם שומעים רעש, אבל זו סתם הייתה יונה שנקשה על החלון שלכם.
משום מה יש לכם תחושה שאתם מבזבזים זמן.
 
מ"מ
" אוקיי, זה... לא עבד כמו שציפיתי. בוא ננסה משהו אחר. אני יכול לנסות לחפש את קירה אבל זה יהיה טריקי בעיר. יותר מדי ריחות, במיוחד עם הקרב.
בוא נלך למקום האחרון שראיתי אותה. נראה אם יש משהו. אלא אם ראית אותה אחרי הקרב? "מליק מציע.
 
יאס-אראק-
IN
"את מדברת עם מפלצת שיכולה לפרוס לעצמה את המוח פיזית אם היא תרצה בכך. את לא הולכת להתחמק מלתת לי תשובה שאני יכול להשתמש בה בנושא הזה" אומר לה יאס-אראק.

"אבל לכרגע, הדברים שאמרת הספיקו לי. מהי בקשתך, מטמאת?" שואל יאס-אראק לבסוף באנחה, מוצא כינוי חדש לקירה.
 
יאס
"צייד מחצר החורף נשלח." היא אומרת, "שליח מסוכן של נסיך החורף. ואני חוששת שהוא נשלח להחזיר אותי, ולחסל את מיילו." היא מסבירה. "כשנפגשנו, סיפרתי לכם כי חצר החרוף מאמינה כי אין להתערב במצבו של העולם, נראה שבאלקאן, נסיך החורף קיבל את ההחלטה שאני מהווה התערבות בעולמכם, וכי התערבותה של גבירת הקיץ בשינוי שעשתה במיילו... גם הוא חריג. אם אני מכירה את החצר, ואני מכירה. סביר להניח שהדרך בה הצייד "יתקן" את ההתערבות היא בהרג מסיבי. או בכל דרך שבה החצר תראה לנכון לתקן התערבות ולהחזיר את העולם למסלולו. אתה חייב להביא את מיילו למקום בטוח. חייב"
 
חזרה
Top