• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק-
IN
יאס-אראק, בצורתו הבלתי נראית, מחפש אחר אנשים. ייתכן שהמדיקאן באמת לא יכולה להינצל, אך אם ישנו צדיק אחד בעיר...

הוא מחפש גם סימני עקבות או דם או כול סימן שמישהו היה כאן לפני זה.

META
לוקח 20 על חיפוש.
חיפוש: 20+10=30.
 
ליאור
מיילו מהנהן. נראה שהוא חושב לרגע,
ואז פיצוץ של שאלות מתפרץ ממנו ''מה קרה שם אתמול בערב? למה יש לי כנפיים? איפה אמא שלי? האם אני צריך לכרות איתה ברית? למה לא נענשתי? אם אתה שליח של קריוס, אתה יכול לדבר עם גליידור בשמי?"
 
יאס
יאס מופיע במצודה. נראה ששמו לב שהוא נעדר, והוא מקבל הרבה מבטים חושדים.

YDS
"אתה מחזיק כרגע בשני הנשקים של גליידור, החרב והמגן שלו, זה היה מספיק בשביל קריוס לעשות ממך כלי קיבול למשך הלילה. אם לאמר את האמת, אני מופתע שהנשמה שלך שרדה את זה, בפעם הקודמת שזה קרה. כלי הכיבול הושמד בסוף המשמורת. מצד שני זה היה קורבן מודע." הוא מסביר. "מרגע שהפכת לכזה, הבאת את השמש, וגירשת את כל האל מתים שהיו כאן. התבוניים שרדו ונסגו חזרה לתוך הצלקת, אבל כל ה"אספסוף" (horde) נעלם. על הדרך החייאת גם את כל המתים שהיו פה, ריפאת את הפצועים..." הוא ממשיך. "אז אמא שלך והנקרופוליטנים נסגו חזרה לצלקת. וגליידור..." הוא אומר. "הוא כרגע באחת משכבות השאול, מנהל מאבק נגד אחד משרי השטנים, הדבר הכי קרוב הוא אלריוס, ארכון שנמצא בסנטה וולטה. הוא זה ששלח אותי למצוא אותך אחרי שהמג האל מת הופיע בצלקת."
 
ליאור
מיילו חושב לרגע ''אז זה מסביר למה קיבלתי את הכנפיים, אני מניח...לא שזה משנה משהו'' הוא מניח את החרב והמגן לצידו ''אני לא ראוי להחזיק את הכוח הזה. התנהגתי בצורה נוראית, בגדתי בכל עקרונות האבירות, והפקרתי חיי אדם בשביל....רגש ילדותי!" הוא מתרפץ בזעם, ואז נרגע. הוא דוחף את כלי המלחמה המלאכיים ממנו ''אתה יכול לקחת אותם לסנטה וולטה? אולי...תמצא אביר ראוי יותר להחזיק בהם''
 
מיילו
"אם לא היית ראוי, קריוס לא היה יכול להיכנס בך, ולא היית שורד את ההליך. כולם עושים טעויות, הוחכמה זה לדעת שעשית אותה, ולראות איך לתקן אותה."
יאס
האבירים מתעלמים מיאס, הוא לא מקבל מהם תשובות, כשהוא פונה אליהם, הם לא עוצרים להקשיב לו, או לענות לו
 
ליאור
מיילו מהנהן "בסדר...תודה." הוא מעביר את מבטו אל להב הפניקס והמגן "אם אני אאחוז אותם ביחד שוב פעם, קריוס יבוא שוב? ובכל מקרה" הוא נזכר בפתאומיות "יש מישהי שאני צריך למצוא. אחרי שאסתדר עם הציוד ובעלי הברית שלי, אני אתחיל לנוע לכיוון סנטה וולטה, משם נדבר"
 
YDS
"ספק, זו כנראה הייתה צו השעה שגרמה לקריוס לעשות את זה, איזה אירוע שאפשר לו להתערב," אומר לפאייט. "הזמן דוחק מיילו, אם המצביאה נכשלה פה, היא תחזור לסנטה וולטה, זה המקום היחידי שנותר לה לנסות לכבוש, החיילים שלה יחזרו לצלקת כדי לחדש כוחות, ואז יפנו נגד המבצרים."
 
יאס-אראק-
IN
״שיהיה״ אומר יאס-אראק, מתיישב ומתחיל לעיין בספר האפל. הארכון עוד יחזור, בקרוב, ואז הוא יוכל להשתחרר קצת מהמקום הארור הזה. המצודה הזו מכניסה בו רגשות שליליים מידי.
 
ליאור
מיילו מהנהן ונעמד, אוסף את החפצים שלו "אין בעיה. תודה רבה, לפאייט. דבר אחרון...כשניסיתי לדבר עם אמא שלי, נראה שהיא גייסה לעצמה אביר של טרקאך ש...יחליף אותי. היא גם נראתה די קרה ומרוחקת.
אתה יכול לחשוב על זיכרון, רגש, משהו שיוציא אותה מהמצב הזה?"
meta
אני אכתוב לחשים שאני מכין מחר
 
YDS
"הלוואי, אני לא יודע מה עובר על אמא שלך, ואני לא יודע מה ניתן לעשות."

מ"מ (מילו את מליק)
בעוד מיילו יוצא מהמפראה, הוא נתקל לו במליק.

יאס
כמה זמן אתה מחכה לארכון? וכמה זמן יאס מחליט שהוא לא מחכה יותר
 
מ"מ
מיילו שולח חיוך קטן למליק "אני כל כך שמח לראות שאתה חי. תודה רבה שהבאת אותי למרפאה, ומצטער...שהתנהגתי כמו אידיוט.
בכל מקרה, ראית את קירה בסביבה? אני צריך לדבר איתה"
meta
SPELLS PREAPERD
1st level (5)-
1-rhino's rush
2-rhino's rush
3-CLW
4-CLW
CLW-5
2nd level-(4)-
1-cure moderate wounds
2-cure moderate wounds
3-bull's strength
4-zeal
3rd level-(4)-
1-dispel magic
2-undead bane weapon
3-greater magic weapon
4-dispel magic
4th level-(4)-
1-favor of ilmater
2-resortation
3-break enchantment
4-favor of ilmater
 
מ"מ
" טוב לראות אותך על הרגליים. אין על מה לסלוח, אתה יודע בדיוק כמוני שאני מסוגל להתנהג גרוע בהרבה. אין לי מושג איפה קירה - ביליתי את היממה האחרונה מחוץ לחומות. אני גם רוצה לדבר איתה. אני די בטוח שהיא תזהה את הלהב שיאס הביא לי. אם לא במראה אז בשם ואני סקרן לראות את התגובה שלה. "מליק עונה בחיוך וטופח על ניצב החרב.
 
יאס
אתה יושב במצודה, קורא וממתין, כאשר עינך מבחינה במראה קצת חריג, אתה מבחין במה שנראה כמו יונה אשר עפה מעל חומות המבצר, לאור העובדה שהצלקת ריקה מחיות ומחיים, מראה הציפור מעלה לך כמה שאלות, בייחוד כשאתה שם לב שהיא צונחת מטה, מתחיל לעוף בתוך שטח המבצר, אבל איש לא מצליח להבחין בה.
 
יאס-אראק-
IN
חסר כול עניין ביצור, יאס-אראק נותן לציפור פשוט להמשיך בדרכה. אם מישהו מרגל על האבירים, זו בעיה של האבירים, לא של יאס-אראק. ואם מישהו מרגל על יאס-אראק... הוא אמור לדעת כמה המיקום של יאס-אראק בעולם הוא דבר... שברירי.
 
חזרה
Top