• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

שאן
אתה מוצא בקלות את חנות הספרים, ונכנס לקול פעמון ישן אשר מבשר על בואך. החנות קטנה יחסית, ויש בה כמה כונניות עם עשרות ספרים מאובקים. מאחורי הדלפק יושבת גמדית זקנה שקוראת ספר, ומהנהנת לכיוונך בלי להרים את ראשה מהספר.
ליילאני ואייבל
קורין מבחין בך לראשונה. "היי, הו, בחור גדול, לאט לאט עם הקסמים כאן... אני חושב שכואב לי מספיק גם בלי שאיזה פריק כמוך יצלה לי את העצמות בטעות... מי אתה בכלל? איזה מתלמד חדש כאן?"
ליילאני OUT
המפקדה עצמה נמצאת מתחת למגדל, ב"מרתף". אבל לצורך העניין, נגיד שיש מרפאה או מגורים שצמודים למגדל שם מצאתם את קורין.
דרוגמאר וזוהאן
אתם מוצאים באזור השוק חנות רקיחה שנראה שתספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. המוכר בחנות, חצי אלף נחמד וצעיר, מביא לכם במהירות ערכת מרפא ואומר שימכור אותה בשמחה תמורת חמישה מטבעות זהב. לאחר שאתם שואלים על נשימה מתחת למים, הוא מגרד בראשו והולך למחסן מאחורה. לאחר כמה דקות הוא חוזר עם שני שיקויים בצבע כחול-ירוק, ומסביר כי אלו שיקויי נשימה מתחת למים. הם אומנם לא מאוד נדירים, אך עדיין יחסית קשה להכין אותם, והוא ימכור כל אחד בחמישים מטבעות זהב.
גנובל
אתה עושה את דרכך חזרה אל המגדל השחור, רק כדי לתפוס בזווית העין את ליילאני ואייבל אשר נכנסים לאחד הבניינים הסמוכים.
אתה נכנס למגדל או עוקב אחריהם?
 
ליילאני ואייבל
ליילאני דואגת יותר לשלום קורין, לאחר שהוא לגמרי פספס את ההומור שלה והרמיזה הרצינית מאחוריו ולכן הטון שלה ממש עדין כשהיא עונה לשאלתו: "הוא אחד מהאנשים שהולכים איתי לאי הרעם." ומקווה שיבין מדרך ההצגה את מה שהיא לא מציינת בקול. אולם, היא עדיין רוצה את המידע ולכן היא שואלת באופן מפורש: "אז מה אתה יכול לספר לנו על הנאגה באי הרעם והאם יש לך מפה, מידע או משהו אחר שיוכל לעזור לנו בדרך?"
 
ליילאני ואייבל
פניו מתקשחות לרגע. "הו.. אני מבין. כן, אני אספר לכם כל מה שאני יכול."
הוא עוצם את עיניו ואומר: "נשלחנו לשם לבדוק את הפעילות של הנאגה. אני ועוד שלושה סוכנים. עלינו על סירה יחסית קטנה ושטנו לכיוון האי. בלילה השני כבר היינו במרחק כמה קילומטרים בודדים מהאי, כשלפתע הם התקיפו. יצורים דוחים, הנאגה - כמו צלופחים גדולים ומגעילים. אבל היי, לפחות הם מבינים משהו באופנה אם את אוהבת כל כך את המראה שלי, מותק!" הוא צוחק ואז משתתק לרגע. "שניים מהם עלו הסיפון. שיפדו את הנווט שלנו, תומפסון. התחלנו לתפוס כל דבר שנראה כמו נשק שהיה לידנו, כשלפתע, זאם! לחש כלשהו פגע בגוף הספינה והעיף את כולנו למים. התמזל מזלי, והסוכנת ששקעה לידי הייתה אנאבלה קוסלוב - אולי את מכירה אותה? קוסמת די מוכשרת, והיא הצליחה לשגר את שנינו למעגל השיגור של המפקדה. כשהגענו לשם, שמתי לב שיש חנית שתקועה לה ישר בחזה. לקחו אותה לבית חולים קצת יותר מתקדם, היא הייתה על סף מוות בפעם האחרונה שראיתי אותה ואולי היא כבר מתה. השניים האחרים... טוב, מי ייתן וסקולד יאפשר להם לנוח על משכבם בשלום."
"לגבי מפה, יש לי מפה שמתארת איך להגיע לאי מכאן אבל לא מפה של האי עצמו... אני בספק אם קיימת כזאת. את יכולה לקחת מהתיק שלי שם" הוא מזיז את ראשו לכיוון התיק המונח ליד הקיר.
"והיי, מר... בחור? אני.. מצטער על שהתנהגתי כמו מטורף מקודם... אני עדיין קצת בטראומה, אתה בטח מבין, אה? אם... אם יש משהו שאתה יכול לעשות כדי לעזור, אני... אעריך את זה מאוד."
 
דרגומאר וזוהאן
"רק לאדם אחד? טוב. אם בכל מקרה לא נוכל לספק מהשיקוי לכולם, אני חושב שעדיף לקנות רק אחד, ונעשה בו שימוש רק אם ממש נצטרך. אני מוכן לשלם לך חמישים מטבעות בתמורה לשיקוי ולערכה ביחד, אלא אם כן יש לך עוד משהו שאולי נתעניין בו?"
 
ליילאני ואייבל
ליילאני עוצרת לכמה רגעים כדי לעכל את סיפורו של קורין ולכבד את המתים באומרה: "תהא נפשם חופשיה בחלום הברקת." רק לאחר שהיא מרגישה שהיא חלקה למתים מספיק כבוד (out: וכנראה גם אייבל מסיים לטפל בפצעיו של קורין) היא נעה לעבר התיק ולוקחת את המפה תוך כדי שהיא שואלת: "מה מיוחד כלכך באי שאין לו מפה? והאם ראית את הנאגה מגיעים מהאי עצמו או שהם מסתתרים במים סמוך אליו?"
 
גנובל
גנובל עוצר כשהוא רואה את ליילאני. גם היא מחסרי הכתר, ואין סיבה לחפש מישהו אחר להשמיע אליו את תלונותיו אם היא כבר כאן.

OUT
עד כמה גנובל אמור להיות מודע למה שקרה בספוילרים האחרונים של אייבל וליילאני?
 
ליילאני ואייבל
"אני יותר טוב בלרפא בקסם מאשר לכבוש." אומר אייבל, "הדרואדים מאיצים את הטבע. לפעמים אי אפשר לחכות לו." הוא מחכה לאישור להטיל לחש ריפוי. "אני גם יכול לנסות לעזור לחברה שלכם, זו שנפצעה."
 
שאן
OUT
פשש, 20 טבעי, יפה לך
IN
אתה סורק את מדפי הספרים לכל דבר שאולי יוכל לעזור לך. בלי מאמץ בכלל, אתה מוצא ספר מידעי על הנאגה ועל הביולוגיה שלהם. אתה לא מצליח למצוא מפה של אי הרעם עצמו, אבל אתה כן מוצא מפה של האזור הימי הכללי בו אי הרעם נמצא. המוכרת אומרת לך בקול זועף שהיא תמכור את הספר תמורת חמישה מטבעות זהב, ואת המפה תמורת מטבע אחד.
גנובל
OUT
בכלל לא, הם נכנסו לבניין כלשהוא ואתה לא רואה אותם יותר.
ליילאני ואייבל
קורין מהנהן אליך, מאפשר לך להטיל את הלחש. "אתה מוזמן לנסות לעזור, אבל אני בספק שתוכל לעשות משהו. אני גם לא יודע לאן בדיוק לקחו אותה."
לליילאני, הוא אומר: "זה לא שהוא מיוחד... ההפך הוא הבעיה. זה אי לא ידוע ולא מיושב, שאפילו חסר לו שם פורמלי. כנראה שאף אחד אף פעם לא טרח לצייר מפה שלו, לפחות לא שאני יודע עליה. הנאגה, כמו שאמרתי, התקיפו אותנו בהפתעה מתחת למים - כך שאינני יודע אם הם נמצאים על האי או מסתתרים קרוב אליו."
זוהן ודרוגמאר
לזוהן, הוא אומר: "טוב, יש לי כמה בקבוקים של שיקויי ריפוי במחסן... כמה חומצות ורעלים, אולי שיקוי טיפוס אחד או שניים."
דרוגמאר: גלגל שכנוע בבקשה.
 
זוהאן ודרגומאר
OUT
יש לך ייתרון לזריקה כי אני מיומן בשכנוע

IN
"אני לא ממש מעוניין בפריטים האלו, אבל תודה בכל מקרה. אגב, אנחנו בהחלט נשמח אם תיתן לנו משימה זריזה בתמורה לסיכוי השני"
 
חזרה
Top