• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

"אני אקנה לכם זמן לברוח, לכו." קולו של ארכיון מהדהד בראשם של כולם מלבד האישה וחייליה בעודו מרים את ידיו ומשרטט סמל-רונה נוספת, הפעם בצורות מעגליות אשר אדים אפלים יוצאים ממנה. עיניו מתחילות לזהור תוך כדי, בעודו בוחן את השרביט של האישה, מנסה לגלות את כל אשר יוכל על הקסם, ובהזדמנות, כיצד להתחמק ממנו או לנגוד אותו.

META
פעולה משנית: בדיקת ידע מאגיה על הקסם שהאישה מנסה להטיל, בנוסף מטיל Useful Lore על מנת לקבל +5 לבדיקה. 15 + 20 + 5 = 40 סה"כ.
פעולה חופשית: מפעיל את היכולת Use Vulnerabillity על האישה. אם בדיקת הידע שלי נגדה עברה ד"ק קשה, עד סוף תורי הבא היא סופגת 9 נזק נוסף מכל ההתקפות שלי ואני זוכה לתוסף +4 לכל ההגנות שלי נגדה.
 
החיילים נרתעים לאחור, אבל האישה מגחכת ''זה כל מה שיש לך, נערת צל? אני אומנתי על ידי אלוף הלילה הטוב בעולם, דרושה יותר מצעקה כדי להבריח אותי''
בזמן שהיא מדברת, ארכיון מתמקד בפרטים של הקסם, חש את זרימת הכוח הנפשי סביב השרביט...ומבין כיצד הוא פועל.
אבן האיליריום היא מקור הכוח של השרביט, ופועלת כסוללה שנטענת מנפש שאוחז השרביט כובל אליה. כבלי פיריום משולבים בעיטורי השנהב סביב הגביש כדי ליצור את סוללת הכוח, והעיצוב עצמו נראה אלפי. מבלי הסוללה, השרביט הוא לא יותר מאשר מקל מעוצב. להערכתו, עומס יתר על השרביט יכול לנטרל אותו לזמן מה, או לגרום לפיצוץ רציני.
Out
תכל'ס, מה שארכיון גילה
-הגביש והגולגולת מעניקים את הכוח לשרביט.
פגיעה בראש השרביט במתקפת אנרגיה (ברק אש וכו') יכולה או לנטרל את השרביט לזמן מה או להשמיד אותו בפיצוץ
 
ביטארי מרגישה את ההודעה של ארכיון ברקע, להב עשוי קרח נוצר בידייה, הא בוהק באור, היא מצביעה בחרבה על השרביט, ראש השרביט, ואז היא משגרת את להב הקרח.
META
רסיס חשיכה
26 נגד קשיחות
בפגיעה
23 נזק קור, והמטרה מואטת.
בפספוס, הכוח לא נוצל.
 
השרביט הזוהר סופג את מלוא האנרגיה הקפואה, והאור שבתוכו נחלש במהירות עד שהוא נכבה לגמרי. האישה פולטת צעקת זעם והפתעה כאשר הכפור מכסה את ידה. היא צועקת בזעם ''חסלו אותם! את כולם!" ומתחילה להסתער, כשלפתע אור לבן מבזיק בעיניה. היא נעצרת, מחזיקה את ראשה ומתנשפת, ממלמלת לעצמה ''כן, אני מודעת לפקודותי, אדוני...אבל...בסדר, אני בדרך'' היא רוטנת, ומביט בחיילים במבט קפוא ''האדון קורא לי, אני אחזור עם תגבורת, אם לא תצליחו לגמור אותם עד אז''. היא מרימה את השרביט הקפוא, ומפנה את גבה אליכם, נעלמת מהשטח בריצה קלה. שלושת החיילים מפנים אליכם מבטים. כולם לובשים מדים זהים, אחד מהם עם סמל כסוף על כתפו, עיניהם בוהקות באור לבן. הם מניפים את חרבותיהם, ומסתערים.
Meta
גלגולי יוזמה
קצין
[dice seed=1843 secure=4caa3868_0]1d20+10[/dice]
חייל 1
[dice seed=48921 secure=bb34e140_1]1d20+8[/dice]
חייל 2
[dice seed=30567 secure=23e3dc2d_2]1d20+8[/dice]
הערה-
צירפתי אותם ליוזמה בגלל שהם מנסים לתקוף אתכם. אתם עדיין יכולים לנסות לברוח/להערים עליהם/משא ומתן/כל דבר אחר, אבל הם במצב לקרב כרגע.
 
דורן רץ אל הקצין, ״תסתכלו על גופות חבריכם, אתם באמת רוצים להתעסק איתנו?״ לא מחכה לתשובה הוא קופץ ובועט עם שני רגליו עשר בחזהו של הקצין, מפילו על הרצפה. דורן קם, ״אין לי את כל היום״.
Meta
פעולת תנועה: נע לקצין.
פעולה רגילה: מלקחיים כהות כנגד הקצין.
התקפה: 19+14= 33 נגד דרג״ש.
נזק: 15 נזק והקצין הלום עד סוף תורי הבא ואני מבצע התקפה משנית כנגד הקצין.
התקפה: 14+16= 30 נגד קשיחות.
נזק: 7 נזק והקצין נופל שרוע.

בנוסף הקצין מסומן עד סוף תורי הבא.
 
ביטארי מוכנה, ברגע שדורון מפיל את הקצין, היא מרימה גבוה את הלהב שלה, מוכנה לגדוע את החיים ממנו.
META
פעולה רגילה : באר אור (כי מסתבר שזה לא חומת אור). 38 נגד דרג"ש
נזק 39 נזק, וביטארי מפיצה איזור 1 שגורם רגישות 3 קורן לכל אויב.
 
עינו הימנית מתחילה להבהב באור ירקרק פעם נוספת, ועינו הימנית של הקצין מצטרפת, מהבהבת גם היא.
"אני רואה אתכם." קולו של פרדאן בראשו של כל אחד מהחיילים בעוד האדמה סביבם מתחילה להשחיר והאור נספג מהאוויר, "אינכם יכולים להימלט." קולו רועם בעוד זרועות אופל יוצאות מהאדמה ונכרחות סביב גופם, כובלים, חונקים ומוחצים את החיילים.
באותו הזמן שארכיון משרטט את סמל-הרונה עבור הלחש שלו, הוא משרטט את רונת-האש פעם נוספת, וגלימת האש סביב דורן מתלקחת בעוצמה מחודשת, אופפת אותו ואת ביטארי הסמוכה בחום נעים, ואת שלושת החיילים חסרי-המזל בלהבות תופת אשר שורפת את גופם ללא רחמים.

META
פעולה משנית: מטיל Emerald Eye על הקצין. עד סוף ההיתקלות, אני זוכה בתוסף כוח +5 לגילגולי תובנה ו-+2 לגילגולי התקפה נגדו.
פעולה רגילה: מטיל Grasping Shadows, פרץ 1 בטווח 10, כך שיפגע רק בחיילים ולא בדורן או ביטארי. משבצת המוצא סומנה על המפה.
הפרץ יוצר אזור של של צללים, וכל יצור שנכנס אליו, מתחיל או מסיים את תורו באיזור סופג 11 נזק תודעה ומואט עד סוף תורו הבא.
התקפה כנגד הקצין: 12+17 = 29 נגד רצון, בפגיעה, 18 נזק תודעה והוא מואט עד סוף תורי הבא.
התקפה כנגד חייל 1: 14+15 = 29 נגד רצון, בפגיעה, 19 נזק תודעה והוא מואט עד סוף תורי הבא.
התקפה כנגד חייל 2: 4+15 = 19 נגד רצון, בפגיעה 21 נזק תודעה והוא מואט עד סוף תורי הבא.
[ההשפעה של Fire Mantle ממשיכה, כל אויב אשר מתחיל או מסיים את תורו בסמוך לדורן, או נכנס למשבצת סמוכה אליו, סופג 9 נזק אש.
 
In
סקיי מתקדם במהירות לעבר החייל שניצב מולו. כדור האש שמעליו מסתובב במהירות שוב פעם. עכשיו, כשהוא פצוע יותר מתמיד, הוא נראה כמעט חייתי. העיניים שלו בוהקות באדום ושטופות דם שחור, הניבים שלו נשלפים החוצה, העורקים והורידים שלו בולטים ופועמים במקצב משונה והציפורניים שלו מתארכות למעין טפרים מעוקלים. הוא מזיז את השרשרת שלו באיטיות מצד לצד בעודו בוחן את החייל. הוא מטה את הראש הצידה בעוד החייל זז באי נוחות. "דם..." סקיי לוחש בקול צרוד שנשמע עתיק כמו העולם עצמו, ובאותו הרגע הוא מצליף בשרשרת בזריזות לא אנושית לעבר החייל. החייל אפילו לא מספיק להגיב בזמן שהדוקרנים של השרשרת מתחפרים בתוך בשרו ומקיזים דם, בעוד הוא מתחיל להחוויר. "מה אתה עושה לי?" הוא מספיק ללחוש, בזמן שבמקום שהדם מגופו יפול אל האדמה, הוא עולה על השרשרת וזורם למעלה עד שהוא מגיע אל הזרוע של סקיי ואז ממשיך לטפס דרך חריצים בשריון שנראים מתאימים לכך במידה מעט חשודה, עד שהוא מגיע אל מעין שקע בשריון ממנו סקיי יונק את הדם דרך הניבים שלו. ככל שסקיי יונק ויותר דם, נראה כאילו כל הפצעים שלו נסגרים והמראה שלו הופך לפחות ופחות חייתי, עד שהוא נראה ממש כמו שראיתם אותו בפעם הראשונה. "שקט" הוא אומר לחייל בקול השקט והרגיל שלו, "אני אוכל". העיניים שלו מתחילות לזהור בכתום, והכדור שולח להבה שעוברת באותו המסלול של הדם לעבר החייל, מזריקות את הלהבות ישר לתוך הפצע.
Meta
פעולת תנועה- סקיי זז לF25
פעולה רגילה- Healing Strike
נגד חייל 1: 29 נגד דרג"ש, 16 נזק, החייל מסומן על ידי סקיי עד סוף תורי הבא וסקיי מנצל פרץ ריפוי ומשיב 15 נק"פ.
פעולה משנית- תמיכה בWeapon of Astral Flame
הנשק נמשך עד סוף תורי הבא ומבצע את ההתקפה הבאה:
נגד חייל 1: 35 נגד תגובה, 7 נזק אש.

לעצמי
נק"פ: 53/60
כוחות התקלות שנוצלו: Healing Strike
כוחות יומיים שנוצלו: Weapon of Astral Flame
 
החייל הראשון מניף את להבו, מכה את דורן במכה מסחררת שדוחקת אותו הצידה, הרחק מהשאר. השני מניף את חרבו ומנסה לשף את סקיי שפגע בו
meta
החייל שתקף את דורן
התקפה (נגד דרג"ש)
[dice seed=4188 secure=4b6e4c98_0]1d20+18[/dice]
נזק אם פגע
[dice seed=43126 secure=430f19a0_1]1d12+7[/dice]
ואם פגע, דורן מוחלק לI25

החייל שתוקף את סקיי
התקפה
[dice seed=24584 secure=2c0da49b_2]1d20+18[/dice]
נזק
[dice seed=14370 secure=250fee6e_3]1d12+7[/dice]
 
ביטארי רואה את ההתקפות על בני הברית שלה, היא ממהרת לתקוף נכסנת לעמדת איגוף עם סקיי, תוקפת במהריות
פסיעה לF27
להב אש ירח
[dice seed=13779 secure=eff2afc2_0]1d20+19[/dice] (החשבתי יתרון קרבי בגלל איגוף, אם אין מסיבה כזו אוחרת תוריד 2)
נזק
[dice seed=36345 secure=11524df3_1]1d12+20[/dice]
 
דורן שואג בזעם, משתמש בגופתו של הקצין בתור מגן בשר כנגד להבו של החייל. הוא מנסה לבעוט ברגלו של החייל השני, אך זה מתחמק. דורן מתגלגל אחורה ומזנק על החייל האחר. מתחיל להתגושש איתו על הקרקע. דופק אגרופים, בעיטות ונגיחות בצחוק קרב משוגע. האורק תופס את החייל ומרים אותו באוויר. מנחית אותו ישר על הרצפה בעוצמה. לא מרפה, הוא מיד תופס את שני ידיו של החייל ומחזיק אותם באחיזת בריח. ״אתה לא בורח ממני!״.
Meta
תגובה מיידית על התקפתו של הלוחם: מגן מאולתר.
דורן מקבל את מתאם הזריזות שלו כתוסף לכל ההגנות כנגד ההתקפה, ולכן לא נפגע.
פעולה רגילה: מרץ מאיים כנגד חייל 1.
התקפה: 4 טבעי, פספוס.
חייל 1 מסומן.
נקודת פעולה.
פעולה רגילה: לדחוף ולהצמיד.
התקפה כנגד לוחם 2: 17+17=34 נגד דרג״ש.
נזק: 9 נזק והחייל מוחלק לG26, לאחר מכן הוא נאחז, ועד סוף האחיזה הוא מקבל 5- לכל גלגולי ההתקפה. האחיזה נגמרת אוטומטית בסוף תורי הבא.
בנוסף הוא מסומן.

מזכיר את גלימת האש, החיילים יספגו 9 נזק אש בתחילת תורם.
 
OUT
ביטארי ושני החיילים הנותרים סופגים 11 נזק תודעה מהפרץ של Grasping Shadows. האזור נעלם בסוף תורי הנוכחי.

IN
הקרב כמעט נגמר. הכוח העיקרי של שכירי-החרב שוכב מובס על האדמה הקרה. הכל הלך כמתוכנן.
ברגע שביטארי עוברת את הקו המפריד בין דמיון למציאות, זרועות האפלה נשלחות לעברה לפני שהיא מספיקה להגיב, קצוותיהן מתחדדות ללהבים, ורבות מהן חודרות את עורה האפור, גורמות לדמה להישפך לכל כיוון.
רגע לפני שהקסם גורם לנזק בלתי-הפיך, ארכיון מניף את ידו מעלה ומנתץ את רונת-האופל של הלחש, מסיר את אזור הזרועות מתודעתם של הנפגעים, הכוללים גם את שני החיילים הנותרים.
במקום זאת, ארכיון מוריד את ידו לתנוחה מאוזנת, וחלקים מידו נורים אל כיוון שני החיילים. בעוד הקריסטלים הקטנטנים מתקרבים אל השניים, הם מפסיקים את מעופם ומתחילים להסתחרר סביב ראשם של החיילים. אם זה לא היה מספיק מסיח את הדעת, אורות פריזמטיים מהבהבים בוקעים מתוכם, שורפים את עיניהם. גם כאשר הם סוגרים את עיניהם ומגינים על פניהם בידיהם, דבר לא מקל על כאבם.
דעתם מוסחת לגמרי, הם אינם מסוגלים אפילו להגיב כאשר אויביהם נעים סביבם לעמדות איגוף.

META
פעולה רגילה: משתמש בכוח לפי-רצון Winged Horde, פרץ 1, כל האויבים בפרץ.
התקפה כנגד חייל 1: 20 (טבעי) נגד רצון. הוא סופג 24 נזק תודעה ואינו מסוגל לבצע פעולות תגובתיות (כגון תגובות או הפרעות מיידיות) עד סוף תורי הבא.
התקפה כנגד חייל 2: 15+15 = 30 נגד רצון. בפגיעה, הוא סופג 17 נזק תודעה ואינו מסוגל לבצע פעולות תגובתיות (כגון תגובות או הפרעות מיידיות) עד סוף תורי הבא.
 
IN
הצבע הכתום בעיניים של סקיי נהפך כהה יותר יותר, בזמן שזרוע בוערת נשלחת מהכדור ותופסת את אחד החיילים שמול סקיי בדיוק קטלני, משאירה עליו כוויה. באותו הזמן, סקיי שולף את השרשרת מחייל 1, ומחזיק אותה לרגע בשתי ידיו, גורם לה לזרוח באור לבן קלוש. "תמיד יש מולך יותר ממה שאתה רואה" סקיי ממלמל, בזמן שנראה כאילו השרשרת יוצרת מעין עיוות באוויר, כמו עשן מדורה. הוא מצליף בשרשרת שפוגעת שוב פעם בחייל וגורמת לעשן להתפשט מסביבו, יוצר עיוות במרחב שביטארי יכולה לנצל כדי לזוז. כשביטארי מתקדמת לתוך העשן היא שמה לב שנראה כאילו לא רק המרחק מתעוות בעשן, אלא גם הפצעים שלה, שנראה כאילו הם נעלמים ומופיעים מחדש על החייל שצורח בכאב, נותן לביטארי הזדמנות נוחה להתקיף אותו כשהוא לא לגמרי מגן על עצמו.
META
פעולה משנית- תמיכה ב: Weapon of Astral Flame
הנשק נשאר עד סוף תורי הבא ומבצע התקפה: נגד חייל 1: 36 נגד תגובה, 6 נזק אש.
פעולה רגילה- Righteous Brand
נגד חייל 1: 24 נגד דרג"ש, 11 נזק וביטארי מקבלת 3+ להתקפה נגד חייל 1 עד סוף תורו הבא של סקיי.
נקודת פעולה- Hallowed Advance
נגד חייל 1: 36 נגד דרג"ש, 23 נזק וביטארי יכולה להשתגר לכל משבצת שסמוכה לחייל 1, לבצע התקפת קפא"פ בסיסית ולנצל פרץ ריפוי.

לעצמי
נק"פ: 53/60
כוחות התקלות שנוצלו: Healing Strike
כוחות יומיים שנוצלו: Hallowed Advance ,Weapon of Astral Flame
 
ביטארי משתגרת מתוך העשן, חרבה הלבנה מאירה שוב, שולחת חתך מהיר לעבר החייל, במטרה לסיים את חייו
META
יכול להשתמש בהלב אש ירח בתור התקפה בסיסית
[dice seed=44425 secure=ca4a8460_0]1d20+22[/dice]
אם פגע
[dice seed=5539 secure=aa2db24d_1]1d12+20[/dice] נזק קורן ובמידה וחייל אחד מסיים את תורו בסמוך לביטארי, הוא חוטף 4 נזק קורן נוסף
 
החייל הראשון נפצע קשות ונראה שהוא בקושי עומד על הרגליים. לא שזה מפריע לו להניף את חרבו בקשת רחבה שנעה לכיוון גרונה של ביטארי, להבה בוהק באור לבן שממלא את ראשה ברצף חזיונות מבלבלים שדוחקים אותה לאחור. החייל השני מתפתל באחיזתו של דורן, מנסה לשסף את מעיו עם החרב הארוכה שלו
meta
התקפה על ביטארי
(נגד קשיחות)
[dice seed=31676 secure=99891f4a_0]1d20+17[/dice]
נזק אם פגע
[dice seed=50070 secure=cef81ddb_1]2d8+7[/dice]
אם ביטארי נפגעה, היא חייבת להתרחק מהחייל בפעולה הראשונה שלה באותו תור או להיעשות הלומה
חייל 2 נכשל בהצלה נגד אחיזה
התקפה על דורן
[dice seed=3048 secure=cb216d92_2]1d20+13[/dice]
נזק אם פגע
[dice seed=21442 secure=2688d0c1_3]1d12+7[/dice]
 
חרבו של החייל פוגעת בביטארי, אבל נראה שמכתו פגעה במראה לרגע, סדקים של אור מופיעים מגופה של המחרפת, דוקרים את החייל בגופו ומחשבתו בעוד צורת של ביטארי מעתעוות מטעת.
תגובה מיידית, - הימלטות אור ירח, החייל סופג 11 נזק קורן ותודעה, ביטארי יכולה לפסוע משבצת אחת והיא לא מוחשית עד סוף התור הבא שלה.
החייל מת. וביטארי משתגרת בזכות תנועת אור ירח לG27.

ביטארי מופיעה מאחורי החייל האחרון, מאגפת אותו עם דורון, חרבה נשלחת קדימה באכזריות
להב אש ירח- 32 נגד תגובה
אם פגע
21 נזק קורן, ואם הוא מסיים את תורו הבא ליד ביטארי הוא סופג עוד 4 נזק קורן.
 
החייל האחרון נופל במהירות, ואתם נשארים לבדכם בשדה הקרב. הלהבות שהקיפו את המרכבה עדיין בוערות במלוא עוזן, ומספקות אור למרות השמש השוקעת. הגופות זרועות סביבכם, ושאריות מהכוחות המאגיים והקדושים שהפעלתם עדיין מרחפות באזור, נמוגות במהירות. כאשר אתם פונים לאחור, אתם רואים את היתומים. הם נראים מבוהלים עד מוות, חיוורים, חלקם נראים בהלם. אחד מהם, שנראה הגדול מכולם, בערך בין שתים עשרה, ניגש אליכם. הוא בולע רוק ושואל ברעד "אנחנו...אנחנו בטוחים עכשיו?"
 
״לא״ אומר דורן בפשטות. ״תארזו את הדברים שלכם הכי מהר שאתם יכולים, אל תיקחו דברים מיותרים. אנחנו זזים לפני שהשמש מסיימת לשקוע״. הוא מסתכל על הילדים, רואה את החשש והפחד. אין להם זמן לזה.
״זוזו!״ הוא נוהם עליהם, מצפה לתגובה.
 
חזרה
Top