• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"אז אתה רוצה שאני אסכן את עצמי כדי לעזור לאנשים שרוצים לזרוק אותי מהאקדמיה?" סאוואלה משאירה את השאלה באוויר לכמה שניות וממשיכה "כנראה שגם אני ארצה גמול או בטחונות כלשהם, אבל בסדר מבחינתי."
 
"זה לא שאני רוצה אנשים בלי דגל," הארכימג אומר לתאראניס. "ביקשתי מכם לבוא מהסיבה שכבר אמרתי פעמים רבות, כי אתם מכירים את האסירים יותר טוב מאחרים שבהוריזון."

לפרדאן הוא עונה, "אני יכול לספק את המידע שאתה רוצה להשיג, במידה שאני יודע את מה שאתה דורש. כמובן שיהיה לכולם פיצוי הוגן בכל מקרה."

לסאוואלה הוא עונה, "אני לא יודע על המקרה הזה, כי זאת לא אחריותי הישירה. אבל זה לא בשביל אלה שפשעו בך; זה בשביל עיר הומת אדם. בתמורה תקבלו סכום לא מבוטל של כסף - אני חושב שאלף זהב בין חמשתכם הוא מחיר הוגן. ככלל, אני לא מתערב בעניינים פנימיים של האקדמיה, אבל אולי אוכל לברר בחזרתך מה קרה, אם נעשה לך עוול."
 
"כסף לא מעניין אותי." אומרת סאוואלה "אבל אם תציע שיעורים פרטיים..." היא ממשיכה מאחר והיא יודעת שבאקדמיה הם לא באמת יכולים לסלק מישהי שהארכימג מספיק מאמין בה בשביל לתת לה שיעורים פרטיים.
 
הארכימג נראה מופתע מההצעה. "אולי זאת אפשרות," הוא מציע. לפני שהוא קובע תקדים מסוכן, הוא ממהר להוסיף, "אבל אני צריך לבדוק את זמינותי, ואני לא יודע כמה זמן יהיה לי. לא אוכל לתת לך את זה בתור הבטחה כמו שאני מבטיח את הכסף, אבל אני אראה אם אוכל לתת לך שיעור אחד במה שתרצי."
 
"אז, שנזוז?" ריייז שואל בעיניים נלהבות. העיר יפה והכל, אבל זה לא באמת הקטע שלו. הוא מעדיף ללכת החוצה.
"האמת, ת'יודע איפה השודדים עכשיו?" הוא מטה את ראשו בשאלה לעבר הארכמג, "ת'מבין, לא היו להם סוסים, ולקח להם די הרבה זמן איתם כדי להתקדם לפה. אני ומסריחוני כאן כבר הגענו, והלכנו ברגל מהיער. הם עצרו להשתין או משו?"
 
OUT
הארכימג מגיב בצורה מאופקת, "התוודעתי להליכה שלהם רק לפני יומיים, ורק מאז עקבתי אחריהם. הם כנראה שדדו יישובים קטנים יותר על הדרך. אבל גם אם הם לא יתעכבו יותר, הם לא יוכלו להגיע בזמן קרוב יותר מאשר עשר או שתים עשרה שעות."

"ואני שמח לראות שאתה כמוני רוצה לצאת בהקדם, אבל יהיה חוסר נימוס מצדי אם לא אציע לכם מקום ללון עד הבוקר. כבר השארתי אתכם פה עד מאוחר, ואם תשכימו בהנץ השמש, תמצאו אותם עוד לפני שהם מגיעים לקרבת הוריזון."
 
"במידת הצורך, אני יכול לראות ולתקשר," הארכימג מודיע. "אבל גם אם זה נראה לך כרעיון טוב עכשיו, היית מופתע לגלות עד כמה אנשים יכולים לחוש לא בנוח על המעקב. בכל זאת, אני אדאג לעשות את מה שאוכל אם יהיו בעיות לא צפויות בשבילכם על הדרך."
 
"מושלם," הארכימג אומר. "אם אין עוד שאלות, אביא אתכם לחדריכם, ואעיר אתכם בבוקר." אחר כך, הוא מוביל את כולם לחדרים מרווחים ונוחים, ומבטיח לחזור בבוקר עם סוסים.

OUT
לא היה קרב עד עכשיו אז בלי גלגול אייקונים מחדש, אבל עם רענון יכולות (נראה לי שרק טארן השתמש ביכולותיו עד עכשיו). אל תשכחו להשתמש בגלגולי 5 ו-6 באופנים שכתובים בפוסט הראשון.

תאראניס
OUT
שכחתי מקודם על הצעתי להשתמש בנקודת היחס. סליחה על זה. אני כותב את זה עכשיו.

IN
ביום האחרון של תאראניס בחצר האלפית, המלכה קוראת לו לפני יציאתו.

"אני בטוח שתעשה עבודה נאמנה כמו תמיד. הפעם תהיה בעצמך בחזית, ולא מאחורי מאות לוחמים. אני חושבת שזה לא לא יעשה לך רע אם היה לך משהו יותר חזק לשמור עצמך בו."

היא מראה לו חרב גדולה שמבריקה עם אור טהור. "את זה יצרתי לך במו ידיי בימים ששהית איתנו. אני מקווה שהיא תהיה שמירה טובה בשבילך."

OUT
חרב ההתפרעות (הרפתקן)
ההתקפה הראשונה שלך עם החרב הזו כל קרב מקבלת תוספת של +2ק6 לנזק.
קווירק: מקלל, או משתמש בכינויי קללות, בלי תשומת לבו.
 
סאוואלה רואה את החדר שהארכימג הקצה לה ואומרת: "כבר יש לי חדר באקדמיה ואני מעדיפה לישון שם. באיזה שעה לחזור לפה?"

out:
היה את הקרב עם הדרקונים בו אני ניצלתי 3 התחדשויות, האם אני מחדש אותם או שזה לא נחשב כיכולת?
כמו כן הייתה לי הצלחה בDicey, האם אני שומר או מגלגל מחדש?
 
"החדר שהוכן לך לא בסדר?" הארכימג שואל במבוכה. "בכל מקרה, אהיה מוכן לשלח אתכם לדרך מעט זמן לאחר הנץ השמש."

OUT
כן, נראה לי שכבר הזכרתי לחדש את זה אחרי הקרב כי עברו כמה ימים בתוך משחק, ואני חושב שמחוץ לקרב רק טארן השתמש ביכולת. אבל ה-dicey לא מתגלגל מחדש, כי לא השתמשת בו, אז הוא עדיין קיים לך.
 
הארכימג אוסף את כולם קרוב לגבול הוריזון. כמו בפעם הקודמת, רק ההקרנה שלו באה במגע עם הדמויות. למרות זאת, קל לשכוח שהיא הקרנה בלבד כשהוא מוביל את חמשת הסוסים ומציע אותם למי שרוצה.

הוא שם על הקבוצה קסם מהירות, ואפשר להרגיש שהרגליים של כולם נעשות יותר קלות, וכמעט מרחפות על האדמה. מי שלא יבחר לרכוב על סוס יאט רק מעט, אם בכלל, ביחס לאחרים.

"לידיעתכם, האסירים הפסיקו לצעוד קדימה קרוב מאוד להוריזון, ונראה כאילו הם חונים עכשיו. זה נראה לי מוזר שהם יעצרו שם, אם הם באמת התכוונו להתקיף את העיר, שהרי הם יודעים שאנחנו נדע עליהם אם הם כל כך קרובים. בכל מקרה, חשוב שתיגשו אליהם בשלום, תציעו כניסה בשלום, ותנסו לדאוג לשלום השבויים שלהם ככל שזה ניתן. אני מאחל לכולכם הצלחה במסע."
 
תארניס רוכב על הסוס שלו קדימה, כשהם מתרחקים מעט מהעיר. "עד כמה שנרצה שזו תהיה משימת שלום, אולי כדי לנצל את יתרון ההפתעה עליהם כדי להכיר יותר טוב את השטח, לדעת כמה הם ומה היכולת שלהם, כדי שאם המצב יסתבך, לא נהיה בהפתעה מוחלטת." הוא מציע
 
חזרה
Top