• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
ריוסקה חוסם את הטפרים של השד במיומנות מרהיבה, אפילו בחושך. גודלו של השד גורם לאיוושות אוויר להיווצר לפני כל התקפה שלו, וזה מספיק עבור ריוסקה לדעת מהיכן הוא יתקוף. כאשר השד נושך את ריוסקה, קול קריעת בשר נשמע בעוד ריוסקה מונע מעצמו לצרוח בכאב. הוא נופל על ברכו האחת ומעיף ממנו את השד, וחוזר לעמוד תוך כדי התנשפות כבדה. הוא על סף גבול היכולת שלו, עוד פגיעה אחת כזו והוא לא יקום יותר.
META
רק התקפת הנשיכה פוגעת, אני על 5 נק"פ.
הצלחת קשיחות: 19+1 = 20 סה"כ.
 
אשיגה שומע את צעקת הכאב של ריוסקה ומשתמש בשרביט הריפוי עליו, כוחו של השרביט לא חזק, אך כרגע זה כל מה שיש ברשותו כדי להעניק זמן לשאר החבורה לנסות לפגוע בשד.
META
ריפוי פצעים קלים-(44/50)-4+6=10
 
צ'אהיו מביטה בשד, ברור שבחושך הזה, הוא יהרוג אותם, השאלה כמה גאווה יש לשד, וכמה היא יכולה לנצל אותה.
הקסם שוב זורם בה, מחושב, ממוקד. זה ניסיון לעצב חשיבה, היא כבר עשתה את זה מליון פעם, מה יש להפסיד, כמה שונה מוח של שד מאדם כועס?
הם כלום, היא מכניסה את המחשבה לראשו של השד אני לא באמת צריך חשיכה כדי להביס אותם, ואז המכשפה הזו תראה את התועלת שלי, אני אקבל יותר.
מטיל נגד התנגדות לחשים -26 בסה"כ.
מטיל sow toght, בתקווה שהמחשבה הזו תגרור מספיק היבריס. ד"ק 21, רצון,
 
IN
צ'אהו לרגע מרגישה שהשד מתנגד, שהשד מצליח לשבור את הקסם שלה, אך מבין קירות המחשבה המטורפים של השד, המחשבה זולגת פנימה. עכשיו, האם תהיה לכך השפעה? צ'אהו תצטרך רק להתפלל לכך, בסופו של דבר- אתם במקדש.
 
שינה תופסת את הלפיד ורצה קדימה, מחוץ לאזור של החשיכה. היא ממשיכה עוד ועוד, אבל לא נראה שהחשכה נעלמת, עד שהיא מועדת על ערמת בשר ונתקעת בקיר, בקושי מצליחה לייצב את עצמה, מחפשת בחשכה במה לתפוס.

בו בזמן, נראה שביחד עם שינה והלפיד, החשכה הקסומה נעלמה. האורות ששאנג-רן יצר מופיעים ככדורים קטנים של אור מהאוויר, ואתם יכולים- סוף סוף- לראות ברור את השד, ואת החתך שריוסקה הותיר בו, בצורה ברורה.
 
שינה מבולבלת לרגע, אבל כשהיא שומעת את צ'אהו היא מבינה, וזורקת את הלפיד הרחק קדימה, לאותו כיוון שבו הלכה.
META
פעולה רגילה כדי לזרוק את הלפיד כמה שיותר רחוק, בתקווה שהיא לא תבעיר שום דבר חשוב.
 
"סוף סוף אנחנו נפגשים פנים אל פנים." אומר ריוסקה ומתרומם על רגליו למלוא גובהו בעוד קסמו של שאנג-ראן סוגר את פצעיו ומחזיר לו את כוחו האבוד. למרות פגיעותיו, ריוסקה מתכופף בדיוק בזמן על מנת לחמוק מטפרי ידו-הימנית, ואז מזניק את חרבו לחסום את טופרי ידו-השמאלית.
"אז אתה יכול לדמם." ריוסקה אומר בעודו מביט היישר אל תוך עיניו של השד, נאבק לדחוף אחורנית את ידו של השד ולהרחיק מגופו את טפריו המצחינים. הוא אומנם היה חזק, ויכל להתמודד עם פצעיו ועייפותו בקלות, אך השד היה אכן יריב עוצמתי. "בוא נראה אם אתה יכול להרגיש פחד."
ריוסקה מושך את ידו אחורנית ונותן לנסיגתו הפתאומית לעורר את ההתקפה הבאה מהשד, אותה ריוסקה צופה ומתחמק ממנה רק כדי לנעוץ את חרבו בתוך פניו של השד, מחייך בסיפוק למראה פעולותיו.

META
התקפת קפא"פ כנגד השד עם הכוח Shield of Blades מופעל. 19+7 = 26 נגד דרג"ש, פגיעה קריטית. ווידוי קריט: 14+7 = 21, פגיעה (אלא אם הדרג"ש שלו השתנה מאז ההתקפה האחרונה שלי). 4+13 = 17 נזק, מוכפל ל-34 נזק משסף.
 
שאנג-רן נע בזריזות מייד לאחר התקפתו של ריוסקה. הוא מתמקם כך שהוא מאחורי השד הפונה לריוסקה ושולח את חרבו לכיוון גבו של השד בחיך רחב - זו הדרך בה הוא אוהב להילחם.
Meta
נע לנקודה בה יהיה איגוף עם ריוסקה.
תוקף את השד, ההתקפה היא מתקפת פתע מאחר ומאגף.
התקפה: 15+9=24
נזק: 2+4=6 חותך ועוד 9 ממתקפת פתע.
 
שאנג-רן וריוסקה נעים מסביב לשד, שאיבד את יתרון החשכה שלו, ונועצים בו את הנשקים שלהם. החרב עוברת דרך הצד הימני של פניו של השד, ולרגע נראה שזה הסתיים, אך השד רק מחייך, משאיר מאחורה חתיכה מהפנים שלו ונושך את היד של ריוסקה בעוצמה, בעודו מסתובב בצורה על טבעית כמעט עם גופו מלא המפרקים אל עבר שאנג-רן ומנסה לנעוץ בו את הטפרים שלו, שנראים חדים מאי פעם באור הקלוש.

"דמכ' יישפ' לפנ'" הוא אומר עם חצי מהפה שלו.

META
התקפות כנגד ריוסקה
התקפת נשיכה: 20 טבעי. וידוא פגיעה חמורה: 9+12=21. בפגיעה חמורה (6+5)*2=22 נזק, בפגיעה רגילה 11 נזק.
התקפות נגד שאנג-רן
התקפת טופר: 12+12=24. בפגיעה 4+5=9 נזק חודר וחותך.
התקפת טופר: 2+12=14. בפגיעה 6+5=11 נזק חודר וחותך.
 
צ'אהיו מצביעה על השד, מקווה שהפעם הקסם שלה יצליח לשבור את ההגנות שלו, להחליש אותו, להפיל אותו
META
קרן חולשה.
התקפה מגע מטווח רחוק 13
בתקווה שפגע, בדיקת דרגת מטיל 28
הוא צריך להצליח קשיחות ד"ק 17 , אם נכשל -3 לכוח, אם מצליח חצי מזה.
 
צ'אהו מרגישה את הקסם שלה מצליח, תחושה קטנה המהדהדת בראשה שהיא הצליחה לחדור את כול ההגנות של השד ולהחליש אותו.

META
הלחש הצליח (אם צ'אהו רוצה, אפשר לתאר איך הלחש שלה נראה פיזית על השד).
 
הקרן האפורה פוגעת בשד, חודרת את עורו, חודרת עמוק, הוא מרגיש חלש, יכול להיות שהוא חושב שזה בגלל הנזק שספג. אבל בתוך רגע הוא מבין שכוחו הפיזי נוטש אותו, שריריו מתנוונים, נחשלים, הוא מרגיש את משקל גופו כבד לו. הוא מבין שכוחו בוגד בו.
 
אשיגה כמעט נאנח אנחת רווחה בקול כאשר הוא מתחיל לראות שוב, הוא משתמש שוב בשרביט על ריוסקה שנפצע יותר מהר משהשרביט יכול לרפא, אך עיקר תשומת ליבו מופנית אל השד, יותר בסקרנות מאשר בפחד, הוא קרא את התיאור במדריך שלו, והוא מכיר כמה סיפורים שכללו שדים שכאלה, אך זאת הפעם הראשונה שהוא רואה אחד שכזה בעיניו שלו.
META
ריפי פצעים קלים (43/50)-3+4=7
 
שאנג-רן נפגע מהטופר הראשון ומצליח להתחמק מהשני. הוא עוצם את עיניו ומתרכז. לאחר רגע הוא פותח אותן ותוקף את השד פעמיים במהירות על אנושית.
Meta
כפעולה מהירה, מנצל נקודת צ'י כדי לתקוף פעם נוספת.
כפעולת סיבוב מלא תוקף פעמיים.
התקפה ראשונה: 8+9=17
נזק אם פגע: 5+4=9 חודר, ועוד 6 ממתקפת פתע
התקפה שנייה: 20+9=29
וידוא קריטי: 13+9=22
נזק:2+4=6, כפול 2 אם חמורה, ועוד 8 ממתקפת פתע
 
שינה נעה קדימה בריצה, חרב הקודאצ'י שלה שלופה וקול שריקה נשמע כשהיא חותכת את האוויר. היא מסתכלת על השד, בוחנת אותו ואת נקודות התורפה שלו. כרגע- הלחי הימנית שלו, היכן שריוסקה פגע. היא מחייכת לרגע כשהיא מזנקת באוויר, משספת את הבבאו שוב ושוב, אף על פי שהוא מצליח לחסום את כל ההתקפות שלה. היא עדיין מחייכת, וחומקת פתאום מתחת להגנות שלו, להב הקודאצ'י שלה משסף את הבשר החשוף, והיא בועטת בשד פעם נוספת לפני שהיא נוחתת על האדמה לצידו, נותנת לדמו ליטוף על האדמה מחרבה.
"עכשיו, אמרת לריוסקה כאן משהו על פחד, לא? אני מקווה שלא חשבת שמישהו מאיתנו פוחד מהחושך." היא אומרת, ידה מסמלת לבבאו להתמקד בה.
META
פעולה מהירה- שינה לומדת את השד. מקבל תוסף תובנה 2+ לגלגולי התקפה ונזק נגד הבבאו למשך 4 סיבובים. התוסף לא מוכפל בקריט.
תנועה- אל סמוך לבבאו.
רגילה- התקפה, 19 טבעי (סה"כ 29). וידוי לקריטי- 18 טבעי (סה"כ 28)
נזק: (3+3)*2+2= 14 נזק
 
"את' תפחד', ילד', את' תפחד'" הוא אומר רגע לפני שמטח המכות מכניע אותו. הוא מסתכל עליכם במבט אחרון, כאילו צוחק, ונופל סופית. החשכה הקסומה מפסיקה, ואתם רואים דליקה קטנה אך לא מזיקה בקצה החדר, היכן ששינה זרקה את הלפיד שלה. הוואנארה סוף סוף נכנס אל החדר, יורק על גופתו של השד, "כך מגיע לו" הוא אומר ויורק על גופתו.

"הדרך הלאה נמצאת משם" הוא אומר ומצביע על דלת גדולה מאחורי ערמת בשר גדולה שהוא מפיל. "אך לדעתי, שם נמצאת המכשפה. הסנסיי סיפר לי עליה, היא לעתים... מפתיעה, בהתנהגות שלה" אומר הוואנארה, לא בטוח איך לתאר אותה. הוא מוצא ביחד איתכם קבוצת חפצים בקצה החדר, "אלו הם הדברים שלי" הוא אומר, ומתחיל לקחת אותם בזה אחר זה.
 
חזרה
Top