• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

מונרו
"אבא שלך לא מעניין אותי." אומר מונרו, מביט בעיינה של ניקס. "מעניין אותי מה את חושב שיקרה ביום שהצבועים הללו יחפשו איך לפגוע באבא שלך. כיצד הם יתקפו את הנקודות החלשות שלו. כיצד הם יסיגו עליו יתרון." הוא חוזר להביט במקום. "כשאתה לא יכול להביס את האויב שלך, אתה לוקח במקום את הדבר הכי חשוב לו, או את הדבר הכי חשוב שאתה יכול לקחת, אכליס ניסתה לקחת ממני את החברים שלי כדי שאשבע לה אמונים, את חושבת שהיא לא תנסה לפגוע בדברים חשובים לאבא שלך כדי לקבל מה שהיא רוצה? ואם יש לה מעט שכל, היא גם לא תפרסם את זה, ואבא שלך לא יוכל להתנגד לה בגלוי מבלי להודות שיש לה משהו ששיך לו וחשוב לו. כי אסור לו להראות חולשה."
 
OUT
עוג ומירטוקן, אתם יותר ממוזמנים להמציא דב"שים בספינה כרצונכם. למעשה, ספרו לי לפחות על נזיר אחד שנמצא בספינה כרגע כל אחד.

IN
דאי-קי
"השתנה רבות, האח דאי-קי. רבים מהנזירים הצעירים עזבו אל האדמה, ורק מעטים מהמאסטרים עזבו איתם. כעת, המנזר הצף הוא מקלט של ידע ושלווה, ומגיעים אליו רק אלו המחפשים אחר חיי הפרישות." האח ליאן אומר, "לאן תרצו שנכוון את הספינה? האם ברצונכם לחזור אל המנזר הצף, או שמא אתם נזקקים במקום אחר?"

מונרו
"הו." היא צוחקת ומתיישבת ליד אחד השולחנות, מרימה אצבע באוויר ולאחר כמה רגעים, קערת פיצוחים מובלת אל השולחן.
"תראה," היא אומרת, "זה חמוד שאתה דואג לי. אבל אבא? כן, טוב, לא באמת אכפת לו ממני, אני לא יותר מציור יפה בשבילו, ואכליס יודעת טוב מאוד שהוא ירמוס אותה אם היא תנסה לגעת במשהו ששייך לו."
 
מונרו
"את צריכה יותר ביטחון," אומר מונרו. "גם האדם חסר הרגש שומר את הציור היפה קרוב אליו מכל משמר. אם אביך רואה בך חצי ממה שאני רואה בך, הוא לבטח יודע ששנינו פה, ודואג שמישהו ישמור עלינו, או לפחות עליך."
 
מונרו
"יש דברים שאתה לא מאבד, לא משנה כמה אתה מנסה, ולא משנה כמה את עובר. אני ראיתי את העבר של אבא שלך, ואני יודע מה הוא עבר, את יכולה להגיד כמה שאת רוצה שהוא רואה בך כציור ותו לא, אבל הוא עצמו לא מסוגל לכך, את יקרה לו אם הוא ירצה בכך ואם לא, עכשיו נשארה השאלה האם תוכיחי לו שאת לא יותר מציור, או שתראי לו את האמת, שאת יותר מראויה להיות הבת שלו, וגם לרשת אותו, בבוא הזמן."
 
הונג-יי-
IN
״ראשי חלש, סנסיי, ומלא בספקות. מתחילת מסעי, הצלחתי לפתוח רק את הצ׳אקרה הראשונה, ואינני אפילו יודע כיצד אפתח עוד- במיוחד לא כאשר אני בקושי מצליח להשיג שליטה על גופי שלי״ הוא אומר, שופך את פחדיו אל מול הסנסיי, ״לפני שהזאב הגיע, הרגשתי את המוות, וכעת- התחושה לא עוזבת אותי, גורמת לי לפחד שכול פעולה שאני עושה עלולה להיות האחרונה.״
 
מונרו
"קצת קשה לרשת את מקומו של ליץ' חסר נשמה ובן אלמוות." ניקס אומרת, "אז אני אפילו לא צריכה לנסות."

הונג
"להראות איפוק ועדנה בלימוד אחרים ולא לשמור טינה על התנהגות שאינה הולמת. זוהי דרכו של הדרום, והאיש הטוב הופך זאת למוקד לימודיו. לעייף את עצמך בעבודה ולפגוש במוות ללא כל חרטה. זוהי דרכו של הצפון, ורבי העוצמה הופכים זאת לדרכם. אך אתה, הונג-יי הצעיר, צריך להתעלות על פני שניהם. למצוא את ההרמוניה בין חוכמת הראש לכוח הזרוע." הסנסיי עונה ומהנהן. "המוות אינו כה מפחיד כשאתה חי חיים טובים."

דאי וקאלי
"לבקשתך, האח דאי." האח ליאן מחייך וניגש אל ההגאי, אומר לו לאן לשוט.
 
מונרו
"את חשובת שהוא ירצה להישאר לנצח באותו המקום?" שואל מונרו. "אני מכיר מונרכים, הם תמיד רוצים להתקדם קדימה, אבא שלך ירצה יותר מהעיר הזו, הוא ירצה עוד כוח, עוד מקום עוד השפעה. והוא לאו דווקא יוכל לעשות את זה מפה. אז אם הוא יחליט לצאת למסע בשביל עוד כוח, את מי את חושבת שהוא ישאיר כאחראי על העיר הזו? מה את חושבת שיקרה לכל הדברים שהראת לי פה אם אנשים כמו אכליס יקבלו פיקוד?" הוא שואל אותה. לא נותן לה לענות כדי שהמחשבה תשקע עמוק. "כל היופי של העיר הזו יכול ברגע לקמול, ואם אבא שלך נותן למועצה שלו להתקיים, זה כי הוא נותן להם השפעה וקול. מה יקרה אם הם יחליטו שאת מטרד בעבורם?" הוא שואל אותה. "כמוני, את מפחידה אותם, את משהו שהם צריכים לשקול איך לבלוע אותו. אנחנו חריגים בתוך המקום הזה, שוכן אור-יום כמותי, שנוצר בדרך שהם לא יודעים? ואת, ה"נסיכה" של העיר. את אומרת שאבא שלך רואה בך כציור יפה, אבל את דרך להגיע אל אבא שלך, אם תרצו ואם לא. את לא כבולה לחוקים של העיר כמוהם, וכאשר יש משהו שהוא מעל לחוק, אלה שצמודים לו מתחילים לפחד. ואם הם לא מצליחים לשלוט במה שמפחיד אותם, מה את חושבת שהם יעשו לו?"
 
הונג-יי-
IN
הונג-יי שותק, יונק את המידע בשקיקה, ורגע ארוך עובר עד שהוא שואל את השאלה האחרונה, רגע בו הוא חורט את כול מילותיו של טאקשי אל ראשו. ״סנסיי, מה עליי לעשות קודם. האם עליי להתמודד עם השדים הפנימיים שבי, ולתת לנבל להלך חופשי באור היום, או שעליי לרדוף אחר הנבל- בסכנה שחוסר האיזון שלי יובילני לאסון?״ הוא שואל.

בנוסף- נזירה במסדר:
נאלין היא אחת מהנזירות הבוגרות שנותרו במסדר ובחרו לא ללכת ולחפש את דרכן בעולם. היא בולטת בין כול הנזירים בגלל שיערה הג׳ינג׳י, שהיא היחידה שיש לה אותו. למרות שהמבט שלה לא נוטה לחייך, היא דואגת הרבה לילדים הקטנים, שכן היא מיומנת מאוד בתפירה וגם בטיפול בפציעות מתחת לעור- כגון שברים וחבלות. היא מסתובבת תמיד עם רשת של הדברים שלה על גבה, ונוטה להוסיף לה קשרים כאשר ידיה פנויות וחסרות מעש. במקרה חירום כאשר מישהו טובע, נאלין פיתחה אומנות לחימה משלה באמצעות הרשת והיא מושה כול נזיר שזקוק להצלה מהים.
 
דאי-קי:
"האם פגשת את הנזיר הזה?", שואל דאי-קי בסבלנות.
כל כך הרבה שאלות יכולות לצוץ בראשו ולפרוץ החוצה, אך כל דבר בזמנו. המסע ארוך מספיק,
יש לו זמן לאגור את כל המידע שייצטרך.

נזיר:
שם: הירו-מאטסו (אגרוף ברזל)
הירו מאטסו הוא נזיר לטאי. יחסית לשאר הלטאישים במנזר, הירו הוא בחור גדול. הוא מעולה בשימוש בנשקים (מכאן שמו - אגרוף ברזל), אך זה מעולם לא מנע ממנו להיות טוב בחלק הרוחני. הוא טיפוס שקט ומלא כבוד - הן לעצמו והן לאחרים.
מאחר והמומחיות שלו היא בעיקר בלחימה בנשקים,
הוא החליט שמוטב לו להישאר במנזר ולאמן את הדורות הבאים בלחימה, שכן הוא אחד מהבודדים בעולם שעוד יודעים להשתמש בכמה מהנשקים המיוחדים של הנזירים.
 
מונרו
"חמוד, חמוד, טועה, ומתחיל לשעמם." ניקס אומרת בחיוך, "תראה, אני באתי הנה בשביל להנות ולדפוק את הראש. אז אלא אם כן אתה מתכוון להצטרף אלי... טוב, אני חוזרת לרחבה." היא קמה מהכסא וניגשת חזרה אל רחבת הריקודים, מתערה בין האנשים.

"צרות עם החברה?" חצי-ייטי מגודל מתיישב לצידו של מונרו, לוקח מעט מהפיצוחים שבקערית. "אין לי מושג מה עשית אתה, אבל כדאי כנראה לבקש סליחה."

הונג-יי
"וכיצד תוכל להתמודד עם חוסר האיזון שבחוץ, אם לא התמודדת עם חוסר האיזון שבפנים?" אומר הסנסיי, "השרר איזון בנשמתך,
בכוח הזרוע ובחוכמת ראשך. אז, תוכל להמשיך במסעך כנגד הרוע."

דאי-קי
אתה עוקב אחרי האח ליאן כשהוא ניגש אל ההגאי- לטאיש נזיר בשם יאנגירס. "כלל לא, האח דאי. אם כי שמעתי על קיומו מעט כאשר עגנו באיים לפני זמן מה. ומה איתך, האח יאנגירס?"
"לא פגשתי, כן שמעתי משהו." הלטא המגודל אומר, "אמור ל'יות אלף, אמרו שהוא ריפא הרבה ודאג למתים כשלא היה מה לרפא. הבחור שסיפר לי לא ממש אהב אותו. אמר לי ש'ו לא תמיד עשה כל מה שיכל. האשים אותו במוות של הבן שלו."
 
מונרו
"אתה צודק" אומר לו מונרו, לוקח שוט נוסף וחוזר לרחבה. מביט בניקס בפרצוף שאומר "אני מפגר ואני מצטער על כך." הוא מתקרב יותר. "החומר שלכם חזק." הוא מצביע על השוט. "אני לא רגיל לזה ומתחיל לפלוט שטויות..." הוא מנסה לתרץ את עצמו
 
דאי-קי:
"עצם העובדה שנכשלת אינה שוללת את העובדה שלא עשית את מירב המאמצים. היו לי לא מעט כישלונות במסע האחרון. לעיתים הדברים אינם תלויים בך, ואין בכוחך לשנות אותם, רק להתמודד איתם", דאי-קי מחייך לאח יאנגריס. הוא התגעגע לפשטות האמיתית והכנה שהוא תמיד מייצג, בדיבוריו ובמעשיו.

נזיר דב"ש:
אישידה הוא נזיר צעיר ומלא מרץ. לרוב סבלנות הייתה חסרה לו, והרבה. הוא היה מאוד נמרץ ופזיז, ומעדיף לקפוץ ולטפס על תרני הספינה מאשר לשבת במדיטציה. עם זאת, לאחר שהסנסיי שלו, אוצ׳יבה, נהרגה בקרב מול אל-מת, ונטבחה למול עיניו באחד ממסעותיהם, הוא גדל להיות נער שקול, אחרי וזהיר יותר, גם אם הוא עדיין ממעט להיכנס לשיעורים הרוחניים של המנזר, ומרבה לאמן את יכולותיו הפיזיות.
שערו ארוך ושחור, אסוף בצמה, כאות כבוד לסנסיי שלו, והוא נשבע שלא יגזור אותו לעולם.
 
הונג-יי-
IN
"תודה לך, סנסיי" אומר הונג-יי וקד קידה עמוקה. הוא מחכה רגע אחרון, למקרה והסנסיי ירצה לבקש ממנו דבר מה, ואם לא הסנסיי ישחרר אותו. כול מילה שהסנסיי אמר, כול מה שהוא לימד אותו, הונג-יי משנן אל ליבו. הוא יעקוב אחר הדברים האלו, שכן הוא כרגע קיבל את העזרה הגדולה ביותר שהוא היה יכול לבקש.
 
על הספינה
על הספינה, יש לכם זמן לנוח ולהתאמן. לחשוב ולמדוט. הנזירים עוזרים לגמדה להתגבר על מחלת הים שלה ומטרטרים אותה בעבודות שונות על הסיפון- מקשירת חבלים לקרצוף הספינה. הם אפילו מתאמנים איתה מעט באומנויות הקרב- במיוחד נזיר לטאיש הידוע בשם "אגרוף הברזל", שמשתמש במטה שבעת החלקים, נשק מסובך למראה, אם כי האח הירו-מאטסו מומחה בשימוש בו.

הונג-יי ודאי-קי, כאשר אינם מודטים, מתאמנים גם הם. נלחמים רבות על שטח הספינה, בין התרנים והרשתות. תוך כדי העבודות השונות שלהם. נראה שמדובר במעין מסורת בין הנזירים, להתאמן תוך כדי העבודה.

בסביבות היום השלישי של השיט, כשאתם כבר יכולים לראות את אי הדרקון באופק, הספינה מותקפת על ידי תועבות אל-מתות. יצורים שלדיים קטנים ומשונים שנראים כעשויים מלסתות כריש המחוברות יחדיו בקסם. בכוחות משותפים, אתם מצליחים להביס אותם, וממשיכים לשוט קדימה. האדמה המתה של נול-רא משמאלכם, והאיים מימינכם. בשלב מסוים, נזירה כתומת שיער בשם נאלין מצביעה על צוק באי הדרקון, אומרת לכם שלפי מה ששמעה- שם נמצא הנזיר. אך לצערכם, הספינה עוגנת ביום המחרת בעיר נמל הנמצאת במפרץ טבעי קטן, ובמרחק של זוג ימי רכיבה נוספים אל הצוק המדובר. השרטונים שמסביב לצוק, כפי שהאח אישידה מסביר לכם, מונעים מהספינה להתקרב מספיק אל חופי האי. רק במפרץ הקטן הזה ניתן לעגון בבטחה.

עיר הנמל בה אתם עוגנים נקראת איילהאם. מדובר בעיר בינונית, לא גדולה במיוחד, שעיקר השגשוג שלה מגיע מסחר עם שאר הממלכה. סביבה, ישנם פרדסים רבים. במרחק של יום רכיבה ממנה, נמצא האגם הכסוף. לאן אתם הולכים?

כמו כן, אני אשמח אם תתארו לי קצת ממה שקרה בספינה- האימונים שלכם, שיחות עם הנזירים, או סתם אירועים מעניינים שקרו. כמובן,
זו לא חובה.

מונרו
נראה שניקס סולחת לך, אף על פי שהיא לא ממשיכה לדבר איתך הרבה במהלך הלילה. כמה שעות לאחר מכן, אתה חוזר אל הארמון ונרדם. לאחר זמן שמרגיש כמו לא יותר מארבע שניות בודדות, מעירים אותך.

"קום וזרח, ולד-ליל. המועצה מתכנסת, ואבא מחכה לבחירתך." כשאתה פוקח את עיניך, אתה מוצא את ניקס עומדת מעליך בחיוך. היא לא נראית עייפה כלל- למעשה, היא נראית אפילו יותר יפה מאתמול, וארבעה שומרים מלווים אותה, בעלי שיער שחור ועיניים מתות.
"אני לא ממליצה על לגרום לאבא לחכות." היא אומרת, והשומרים מובילים אותך אל אולם המועצה- זוג הדלתות העצומות נפתחות במגע קל, חושפות את חדר המועצה, שלא נראה שונה במיוחד מכפי שנראה אתמול.
שולחן גדול וארוך, ולצידו- שבעה אנשים. מצדו האחד של השולחן, אכליס, הגבירה שחורת הנוצה. אוקטביאן, השר ניב-ארס, ולוואל, הלורד טווה-הצללים.
מצדו השני, נמצאים הדוכס ולאד צווחת-ליל, הדוכסית קלריסה נהמת-בעתה, והדוכסית זורי שן-חולי.
בראש השולחן, נמצא שאייד-וור, מלך הצללים. כתרו גדול, כבד וכסוף. נח על שיערו המשונה שצבעו המשתנה תמידית נע בין גווני האפור, השחור והלבן. הוא נראה מבוגר, אך לא זקן. עיניו מביטות בך, סגולות ויודעות כל. ניקס ניגשת אליו ומתיישבת בחיקו, אך שום שריר לא נע בפרצופו, כמעט כאילו הוא לא שם לב לביתו.

"הגיע זמן ההחלטה, תאונה." שאייד וור פוצה את פיו לפני שהשאר מספיקים, ואכליס, אוקטביאן ו-ולאד מביטים בו בהפתעה. "לאיזה בית אתה מקדיש את שירותך?"
 
מונרו
"נאמר לי בעבר." מתחיל מונרו לדבר, מתעלם מכל הכבוד שהוא אמור להעביר לפני המלך, האצילים, המעמד. "שחצר מלכות היא בור צפעים." הוא ממשיך. "ונאמר לי על ידי מורי הזקן, שאדם שפוי אינו מכניס את ידו לקן צפעים, אלא אם כן הוא יודע להשתמש בהם." הוא מביט בשישה. "למדתי שמלך טוב לא יכול תמיד להרשות לעצמו להשתמש בצפע, אבל הוא יכול להביא אחד שיעשה זאת בשבילו. למדתי ששומר אמיתי למלך, שומר עליו מסכנות אשר מבחוץ, ומבית." הוא מדגיש את המילה האחרונה. "ששת אצילך מלכי, קראו לי טעות, קראו לי צעצוע, קראו לי פעוט." מבטו של מונרו ננעץ בעינה של אכיליס. "והאמת, שזו דרכם, לא סליחה." הוא מחייך. "זו הדרך של כולכם פה להגיד את האמת, עצם קיומי מטריד אתכם, מפחיד אתכם עד לשד עצמותיכם. וזאת למה? כי אתם אינכם מסוגלים להבין מה אני." הוא אומר. "סיפורי אימה מכילים מפלצות לא מוכרות, שכן הפחד הגדול ביותר של האחד, הוא מפני הדבר שאינו מכיר, שאני מבין, ואף על פי שאני כלום ועין, משהו בי לא נכון בעינכם, לא עברתי בציר המקובל שלכם למסלול להפיכה לערפד, ואני יכול לצעוד בשמש כאילו הייתה הלבנה. לכן גם אם אני עצמי לא יותר מבן תמותה. משהו אחר התערב בגורלי, שינה אותי. והמשהו הזה, כל כך מבעית את אנשיך עד שהם מצאו לנכון להתעלל בחברי, לנסות להשפיע עלי, לנסות להשחית אותי." מבטו ננעץ בקלריס. "ניסו להשפיל אותי." הוא מביט לרגע בודד באוקטביאן. "אבל חזרתי והראיתי שאני בעל תושיה, שאני בעל אמצעים, שאני מסוגל להביס כל אחד ואחד מהם במשחק שלו. ואלא אשר פגעו בי ובחברי, ימצאו כי אור הדין ימצא אותם." הוא נשאר שקט לרגע. "אני מסרב להישבע אמונים לצפע." הוא אומר, "נשבעתי בעבר אמונים לכסיל, ושילמתי על כך בחיי. ומאז נשבעתי לעצמי. שלא אכרע עוד ברך. שהכתר לא מבטיח חכמה, הוא לא מבטיח יושרה, והוא לא מבטיח כבוד. על כן שבועתי כאביר, היא שלא לכרוע עוד ברך."

הוא מיישר מבט במלך הצללים. "לא אשרת צל, ולא אשרת צפע. לא אתן יד לסייע לאנשיך לפגוע בחפים מפשע, ולא אכרע ברך בפניהם. עשה בי כרצונך מלך הצללים, הבנתי כבר שבבחירה זו אני מוותר על חיי. אבל כבר עצמתי עין בפני מלכות רעה בעבר, ולא אעשה זאת שוב. צעדתי במשאולי גיהינום והבנתי את הטעות שלי, אמון עיוור הוביל למותי בפעם הראשונה. אני מוכן ומוצא את זה ראוי שאמון מלא בעצמי וביאדיאלים שנשבעתי לשרת, יוביל למותי בפעם השנייה. שכן כך אני מעדיף למות. בידיעה שאני נאמן לעצמי, נאמן לשבועה שלקחתי, ונאמן לעקרונות אמת."

"אבל" אומר מנורנו, "אחת מכם הראתה לי את היופי שבחושך, את היופי בעיר של מפלצות, היא גילתה כלפי כבוד הדדי כפי שהיא ציפתה שאגלה כלפיה." הוא מביט בניקס. "אני יודע לזהות גדולה אמיתית." הוא אומר, קורע בפניה ברך. "אני נשבע לך אמונים, הגבירה ניקס לבית וור. בשבועת אביר."
 
קאלי
קאלי כבר הולכת באופן יציב יחסית בספינה, אבל עדיין קשה לה להגיד שהיא התרגלה למסע ימי. כשהיא לא עוזרת לצוות או מתאמנת עם הנזירים קאלי מבלה את זמנה בבטן הספינה, היכן שהתנודות פחות מורגשות. היא נוהגת לשוחח עם ארזיוס יותר מאז שגילתה שהשתתף במלחמה. שואלת לדעותיו ומקשיבה לסיפורים, גם אם דרך ההתנסחות שלו לעיתים מקשה עליה. הגמדה גם מדברת עם נזירים אחרים, היא מוצאת את עצמה מופתעת לנוכח חוסר הידע שלהם על המלחמה, דבר שנראה לה ידוע לכל מאז ומתמיד. היא מתקשה להסכים עם האמונה שלהם לגבי איזון, אבל עובדה זו כבר לא מפריעה לה כמו בפעם הראשונה בה שמעה על האידיאולוגיה מהונג ודאי. קאלי יודעת שהלב והאגרוף של הנזירים במקום הנכון וזה מספיק לה.
או לפחות, מקווה שהם במקום הנכון. לא היו תקריות במהלך המסע, אבל קאלי נוטה להישאר ערנית ליד הונג. היא משתמשת בכוח שלה כל כמה שעות כדי לוודא שהוא עדיין בשליטה.

איילהאם
"או, יבשה נפלאה!" קאלי קוראת כשרגליה נוגעות במזח.
"עכשיו הרבה יותר טוב. יש משהו שאתם רוצים לעשות לפני שנצא?"
 
בין הספינה למזח:
"קדימה, דאי-קי! אל תרחם!", קורא אשידה, מסחרר את הנונצ׳אקו. הירו-מאטסו רק התחיל ללמד את הנער להשתמש באלה, אך אשידה כבר הפגין כישרון רב בשליטה בהם.
דאי-קי מחייך, "טוב לראות שהאנרגיות שלך חיוביות כתמיד", הוא נכנס לתנוחה הגנתית, צופה בעירנות בנער. הוא לא יזום את ההתקפה, אין לו סיבה.
אשידה מסתער, מתקרב חדאי-קי ושולח את הנשק לצד השמאלי של דאי-קי. אך דאי-קי צפה זאת, וחסם אותו בקלות עם ידו השמאלית. אשידה לא מאבד איזון, ומתכוון להגיב באגרוף ישיר, אך דאי-קי מקדים אותו ובועט בבטנו, משלח אותו הרחק ממנו.
הם מתכתשים ביניהם עוד דרות ארוכות, בסופן דאי-קי נותן את המכה המנצחת ואשידה נכנע לבסוף.
"היציבה שלך השתפרה, ואתה מנצל את יכולותיך הרבה יותר טוב מבעבר", הוא עוזר לנער לקום, שניהם מתנשפים בכבדות, "הירו-מאטסו מדריך אותך היטב".
"תודה, האח דאי-קי. אם כי אני עדיין מתקשה לשבת בנוחות בשיעורי המדיטציה", הוא אומר באכזבה מסוימת.
"המשך לנסות, לעיתים זה דורש זמן רב, ולעיתים אתה מוצא את השלווה שלך בדברים אחרים. נסה לטייל מעט באי הדרקון, אולי הים לא יכול להביא לך מנוח".
"יהיה מוזר לדרוך על אדמה מוצקה. תמיד קשה להתרגל אליה".
דאי-קי מחייך וטופח על ראשו, מלווה את הנער למגורי הסנסיי, אותם הוא צריך לשטוף.
אך דאי-קי לא מרוצה בתוך תוכו. חזק ככל שיהיה, אשידה עודנו נער, והעובדה שהוא התאמץ כל כך מול נער מטרידה אותו באשר ליכולות הלחימה שלו.
הוא ייאלץ לדבר עם הונג-יי.

"למעשה לא, אך אולי תעדיפי לנוח מעט מהמסע לפני שנמשיך? נראה שהים לקח ממך מעט מהחיוניות שלך", אומר דאי-קי בדאגה מסוימת.
 
חזרה
Top