• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

כולם
"קיבלתי כבר את המשימה שלי, אני ופריין צריכים לטפל בגובלינים." הוא מסביר. לא משושעשע בכלל מדבריו של סליזי, קל וחומר לגחך, עד כה האלף עדיין לא הראה רגשות כלשהם, הוא קר בכל צעד שלו ברמה מציקה במקצת. "אני מניח שאנחנו נצא לטפל בהם כשנהיה מוכנים."
 
כולם
פריין מהנהן בדממה, נראה שגם הוא לא ישן היטב, למרות שהוא לא טורח לפרט למה
הל
פריין משפשף את עיניו בתדהמה, ואז עיניו מתקשחןת, ונהמת כעס נפלטת מגרונו. הוא מביט במורגן, ממלמל משהו, ויוצא מהחדר בדממה,
שהופכת לריצה על גבול הפאניקה. הוא יוצא אל הרחוב, מביט סביב, מנסה לחפש את הפנים האשלייתיות שראה קודם לכן.
 
כולם
הקשת האפור נראה דרוך באופן מוזר, אבל ברגע שסלייזי מתחיל לדבר, נראה כאילו הוא נרגע מיידית. הוא נראה מעט מבולבל מהחיוך שסלייזי שולח לעברו, אבל מחייך לעברו בחזרה.
 
כולם
סאריק מביט בהם בעודו שותה מבקבוק היין שלו.
נראה שהוא עירני מאוד,ונלהב יותר ממקודם,לפחות ממה שהשאר ראו.
"גובלינים? ברור שישלחו אתכם לטפל בגובלינים... מה יצא לי אם אני אצטרף? כי כרגע לא נראה לי שאני מחבב את מועצת השמוקים שלכם במיוחד"...
 
YDS
אתה יוצא החוצה, מחפש את האדם בכל מקום, מתרוצץ ברחובות בעודך מסייר בחיפושים אחריו, אבל אינך מוצא אותו.

פרג'י
טולהר מהרהר לרגע קט, בעודו מרים את הכוס כדי לשתות, ואז הוא אומר "עזרנו למרד להשיג עוד כמה כפרים קטנים, והצלחנו לשתול מרגלים סוף כל סוף בתוך אחת מהערים של אלפי הביצה, למרות כל האבטחה הארורה שלהם, אתה עשית משהו מעניין בעצמך?"
 
כולם
"ספק שתקבל משהו." אומר ייגר, "לכאורה אני לא אמור לדבר איתך על זה בכלל." הוא מעיף מבט בפריין שנועד להבהיר שהשיחה לא תצא מהחדר. "אני יכול להציע לך חלק במה שנמצא שם אם כסף זה כל מה שמעניין אותך, אני אישית באותו ראש של השודדים, אני רוצה למנוע מהגובלינים לפגוע בחפים מפשע."
 
הל
הארווי מחייך בתגובה לחדשות על האלפים.
הוא לא מתחרט שהוא עזב את המעגל, אבל הוא מתגעגע לכמה דברים שם: האחווה, התחושה שאתה יודע מה אתה עושה והידיעה שתומכים בך חבורת הגנבים, המתנקשים, הלוחמים והמרגלים מהטובים ביותר שיש. "טולהר," הוא אומר "יש מידע חדש שאני צריך לספר לך, אבל אל תעביר אותו למעגל. לפחות עדיין לא. גיליתי שהמלך משלם לשכירי חרב כדי לתקוף את הכפרים שבשטח שלו. לפי חוקי המעגל, המידע הזה אמור להיות יותר ממספיק כדי לשים עליו פרח אדום.
כשאני ארצה שתעביר את המידע הזה ממני אל המעגל, אני אתקע באדמה את אחד החצים שלי. אין לי שום ספק שהמעגל ימצא אותו במוקדם או במאוחר ויציין את זה מולך.
Out
כדי להסיר כל ספק, אצל המעגל לשים פרח אדום=
לרצוח.
כולם
"אני אעזור לך" אומר הקשת האפור בפשטות
 
כולם
פריין מהנהן בתגובה למורגן, ונראה שהוא שקוע במחשבותיו שלו, מנתח את המצב בעשר דרכים שונות.
מורגן
פריין ניגש למורגן, מביט בו במבט לחוץ ונושם עמוק '''מורי? אני...יודע שזה נשמע מטורף. אבל כשהיינו בחוץ, ראיתי לרגע את אבי. הוא שם על פניו אשליה, אבל היא החליקה לרגע, וזה היה הוא''
הל
פריין מביט סביב במבט מבוהל, ואז חוזר לפונדק
 
כולם
"גובלינים? ייאגר, אני מבין שהמועצה לא רוצים אתכם בסביבה בזמן הקרוב. אין להם אידיוטים אחרים לסנג'ר? כלומר, אתם נראים כמו טיפוסים די מאיימים. אם אני הייתי במקום המועצה, הייתי שולח את האנשים המאיימים למשימות חשובות באמת."
 
מורגן
פריין מהנהן בחוסר ביטחון, ושוקע במחשבות
כולם
פריין מרים את עיניו לסלזאר "כאשר אתה שולח כוח קטן אל כוח גדול, הם יצחקו. כאשר אתה שולח כוח בינוני אל כוח בינוני, הם יתאמצו. כאשר אתה שולח כוח גדול אל כוח קטן, הם ילמדו שיעור שלעולם לא ישכחו.
לפעמים הדרך היחידה לנצח אויב היא למחוץ אותו לחלוטין" הוא מסיים את דבריו בקול קר וקשה, ואז שוב פעם משפיל את מבטו אל מגפיו, נע מרגל לרגל באי נוחות מובהקת, ולמרות עורו האדום נראה שהוא מסמיק
 
כולם
"בוא נגיד שאני גם נגד פגיעה בחפים מפשע,אבל לא אכפת לי מהאלפים כאן,בדיוק כמו שלא אכפת להם ממני.
אני אצטרף,ונראה כבר מה יהיה שם" סאריק אומר.
 
פרג'י
טולהר מביט בך בחוסר אמון.
"אתה רציני? על המלך יש כבר פרח אדום עוד מזמן... זה ממש לא הסיפור היחיד שדומה לזה ששמענו, הלוואי שהיינו יכולים בכלל להתקרב אליו, שלא לדבר על להרוג אותו. אם יש דבר אחד שהמלך הארור עושה כמו שצריך זה לארגן לעצמו משמר איכותי, שלא לדבר על היכולות שמספרים שיש לו עצמו."

כולם
אתם מתארגנים ליציאה, ובתום מספר דקות אתם יוצאים עם הציוד שלכם אל רחובות העיר המרוצפות אבן אפורה מבריקה, ואתם מהלכים ברחובות במשך קרוב לשעה עד שלבסוף אתם מגיעים לשער, שם מוציאים עבורכם השומרים את הסוסים שלכם מהאורווה בה הם נשמרו, ומחזירים אותם לידיכם.
בנוסף פריין ומורגן נפרדים מכל השאר למראה אלף גבוה שעובד לידכם, הוא חסר נשק, אך מקרין אווירה של סמכות ובגדיו הרשמיים מבהירים שהוא מנהיג צבאי מסוג כלשהו.

OUT
אם יש לכם משהו שאתם רוצים להספיק אז עכשיו זו ההזדמנות

מורגן ופריין
אתם מזהים את המפקד, ובתנועה חטופה הוא מסמן לכם לבוא אליו.
כאשר אתם מתקרבים הוא שואל אתכם "יש לכם שאלות לקראת המשימה הקרובה?"
 
חזרה
Top