• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המלצות על ספרים..

זה לא הוזכר כספר נוער, זה הוזכר כספר מומלץ, ואם אתה מעוניין להמשיך את הדיון הזה בבקשה תשלח בפרטי, בגלל שזה סתם מספים את העץ.

לנושא העץ: אם לא המלצתי את זה קודם:
מנגות למיניהן, בעיקר:
Tokyo ghoul
Tokyo ghoul :re (סדרת המשך)
Black butler
Parasyte
Akame ga kill
Fma
Soul eater
 
אני שמעתי ביקורות די גרועות על הספר.
לפי משה שהבנתי הוא הלך עד הסוף על החופש המיני ואפילו הפך את הגיבור הראשי לביסקסואל.
על פי מה שאני חושב הוא היה צריך לעצור אחרי גיבורי האולימפוס למשפחת קיין. משם הוא פשוט עיבד את זה וניסה להסתיר את זה בשכבה עבה של נאורות.
 
באופן כללי לאחרונה יש לו משהו עם נאורות (עע אמי וג׳וזפין, האחיות הלסביות מ״הנבואה האפלה״...). מגנס הוא לא סדרה כזו גרועה, אבל אם לא תקראו לא תפסידו כלום.
 
"ספינת המתים" אחד הספרים החלשים יותר שלו. למרות שזה נכון לכל הספרים שלו, כאן לא נעשתה עבודה מספיק טובה לתפור את העובדה שהגיבור עובר מקוואסט לקוואסט וזה מרגיש שהוא כותב את זה כדי לסיים את הסדרה ולעבור למה שהוא רוצה באמת לכתוב - "מסעותיו של אפולו". ולח'אן הטטרי, לא מדובר בצמד אחיות לסביות, מדובר בזוג נשוי. הן עזבו את שירותה של ארטמיס כדי למממש את אהבתן. לי הדמויות הללו נראו כהומאז' ל-"הפוסטרים" למרות שייתכן וזו אסוציאציה לא מכוונת. זה היה כבר קודם. האחים קיין הם שחור ולבנה, צאצאים לנישואין דו-גזעיים שהם נושא רגיש בכמה מקומות בארה"ב.
 
ממליץ על הספר "גלנדיליה" מאת עמית בר נתן.
ספר פנטזיה חדש מאוד, תוצרת ישראל. הייתי סקפטי בהתחלה על פנטזיה ישראלית וברגע שהתחלתי לקרוא לא הצלחתי להפסיק. עולם עשיר ומפותח, סיפור קצבי עם המון רעיונות נחמדים, אקשן, פוליטיקה, אהבה.
מאוד מאוד ממליץ.

https://bbooks.co.il/book/גלנדיליה-עמית-בר-נתן/
 
ממליץ בחום על הספר "על הדברים החשובים באמת" של חיים שפירא, אומנם לא פנטזיה/מד"ב, אבל בהחלט נהדר. (הכריכה עלולה להטעות- זה לא עוד רומן רומנטי משעמם, אלא אחד הספרים הטובים ביותר).
 
golden-moon אמר/ה:
בבקשה תכתבו המלצות על ספרים וסדרות שאהבתם.
בעיקר פנטזיה, אבל גם מד"ב.

תודה.
אחרת מזמן היינו מקבלים פה המלצות על ביקורת התבונה הטהורה, ולא על ספר שממה שאני זוכר ממנו הוא "הגיגיו ההזויים של איש זקן".
ועל הדרך - קונץ פונץ' שנזכרתי בו בגלל דו"נ על כסף. ספר פנטזיה חביב לילדים שקראתי מזמן ונהניתי מאוד.
 
ממליץ בחום על ''סיפורים מממלכת הסכנה'' של טולקין. קובץ של סיפורים ושירים שרובם לא קשורים לארץ התיכונה, לפחות לא ישירות, אבל הם מהנים מאוד לקריאה - בין אם כי הם משעשעים או עמוקים.
 
ממליץ על הסדרה המעולה "הסודות של ניקולס פלמל". משלבת היסטוריה, פולקלור, מתח והומור בשישה כרכים מעניינים מאוד.
בנוסף, ממליץ על "סלמון הספק". מומלץ בעיקר לקוראי "המדריך", אבל מעולה בכל מקרה.

אם כך, [mention]אביעד[/mention], באיזה עוד פורום שמכבד את עצמו אני יכול להמליץ על ספרי קומדיה/פילוסופיה?
 
ממליץ על ''מסעות טאף'' של ג'ורג' מרטין. ספר שנכתב שנים לפני ששאו''ק ומאוד שונה ממנו (הדמות הראשית דומה במידה חשודה למרטין - בחור שמן וחובב חתולים), ואין בו אלימות או מין. מה שכן, הספר כן מציג - במסווה יפה מאוד - רעיונות אנטי-דתיים, אז הוא עלול קצת לעצבן חלק מהאנשים.
 
חזרה
Top