• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

אביעד
"אני מבין. אני חושב שאסתכל על הטפשים שכאן ואראה אם אחד מהם מסוגל לעשות פחות רעש מתזמורת, אולי אעזר בו, וכאשר אשלים את המשימה, כיצד אתקשר איתך ואומר לך זאת ואת הפרטים שהשגתי? והאם צריך להיות שקט, או שמותר לי לחסל את הכת?"
 
כולם
אורביניה ממושיטה את ידיה בנחישות, מוטב למהר לגמור את העניין, בעוד מוחה הוגה אפשרויות שונות להשתחרר מהמשפט ללא עונש, דבר שהיא מאוד טובה בו.
 
אביעד
מיכרון הולך אל עבר סוולאנ\ה. כשהוא הוא מגיע אליה הוא שואל
"האם עבר כאן במקרה אדם בשם דובן? אני צריך לפגוש אותו אני חושב שקרה לו משהו."
 
כולם
השומר קושר את ידיה של אורביניה,
ומעיר בבעיטה את בן המחצית. בלא התחשבות יתרה, הוא מוליך אתכם מהפונדק,
אורביניה ומורת'ון
ואתם עוברים דרך קצרה, באמצע הלילה, עוברים את החומה הפנימית. השומר מוביל אתכם דרך יצר מהודרת, מנוקדת פה ושם באריות אבן, לדלת עץ מהודרת, עליה מגולפות פני אריה. בלא גינונים מיותרים, השומר חובט בדלת, ולאחר כמה דקות היא נפתחת. בפתח עומד אציל גבוה, לבוש בהידור, חרב למותניו. השומר קד לאציל, שמחזיר לו קידה בתגובה. לאחר מכן האציל מוביל אתכם דרך קצרה ביותר לתוך חדר שנראה כחדר האורחים שלו. נראה שהאחוזה עוצבה בידור הרב ביותר שניתן להפיק כאשר חוסכים במשאבים. אז, אתם נקשרים לכסאות עץ קטנים, והאציל מציג את עצמו, מעט בנרגנות על שהערתם אותו בשעה זו של הלילה, מודע לכך שאם לא היה מדובר בדבר מה פלילי לא הייתם מופיעים קשורים כך: ''אני הלורד פטריק פדריג, המושל בשטחי הכפר מפלט חורף, מטעם האימפריה לשעבר של נראת'. מי אתם, ומה מעשיכם כאן?" לאחר שאתם מציגים את עצמכם בשמותיכם, אמיתיים או מזויפים (הוא לא חוקר הרבה בקשר לשמותיכם, אבל אם אתם אומרים דבר מה שלא נתצוויתם לומר השומר מהסה אתכם בחמת זעם ''אל תדברו בלא אישור מהלורד!"), שואל הלורד פדריג את השומר: ''אז מה הם עשו?" ונענה: ''הוונדל הקטן כאן השתכר הלילה בפונדק והודה בגניבה מסוחרים. אכן התקבלו היום תלונות מסוחרים שגויסו, ובן מחצית שונה לתיאור שלו הסתובב היום בשוק. וזאת ניסתה לשחד אותי לשחרר את החבר שלה, מה שמעצים את החסר לשיתוף פעולה עם הקובולדים השודדים.'' הלורד פדריג מהנהן קצרות, והם יוצאים מהחדר, סוגרים את הדלת. לאחר מספר דקות נכנס הלורד פדריג, מתיישב על כסא מולכם. ''אז יש לכם משהו לומר?"
מיכרון
''כן... אני זוכרת אדם בשם הזה... היה כאן לפני זמן מה. היו לו עסקים כאן באזור. הוא אהב לשבת עם אייליאן הזקן. אין לי מושג לאן הוא נעלם, אבל אולי הוא (סלנה מצביעה לך על אייליאן באצבעה) יודע משהו.''
כולם
בעבר שלטו בעולם 3 אימפריות: ארקהוסיה, של דמי הדרקון האבירים, נראת', הגדולה מבין השלוש, של בני האנוש, ובאאל-טוראת', של הארורים הבוגדים מנראת', שכרתו ברית עם השטן והפכו לזדים.
Out - אני שואל שוב: אורביניה היא תוהו-רוע?
 
אורביניה ואביעד
מורת'ון נראה עייף ומסוחרר מהבירה. ''אני?...'', הוא מפהק. ''אני?... אני עייף... אמצע הלילה... תנו לישון...''. הוא עוצם עיניו בעייפות ונוחר בקול.
אביעד
תרמית:
[dice seed=49690 secure=05de9628_0]1d20+7[/dice]
 
מורת'ון ואורביניה
בפעם הראשונה שאתה מנסה להירדם, שתי סטירות מצלצלות מהשומר מלמדות אותך שלא כדאי לך להירדם עכשיו.
כולם
אתם יודעים, גלגול מיומנות לא תמיד עוזר לצאת ממצבים. גם אם תצליחו בבדיקה, היא לא בהכרח תשנה את התוצאה.
ח'אן
אתה שקרן מצוין, עובד עליהם בהליכה. אבל אתה צריך ללמוד שגם אם הם יאמינו לך, זה לא בהכרח יעבוד.
 
אביעד ואורביניה
מורת'ון אולי לא יוכל לישון כמו שצריך, אבל סטירות לא יהפכו אותו לצלול דעת ולעירני. ''איי!'', הוא צועק למגע הסטירה. ''אני... אני כבר אמרתי, אני עייף... כשאני אהיה עירנ-'', הוא מפהק פיהוק ארוך, ''-רני ויותר פיכאההה'', הוא מפהק שוב, ''פיכח מחר, אני אגיד הכל. מצדי, זרקו אותי ללילה למצע קש בתא מעצר, אבל תנו לישון...''.
 
אביעד
מיכרון הולך אל אייליאן, כבר די נמאס לו ללכת ולדבר עם אנשים כל מה שהוא רוצה זה צלי בקר טוב שיחה טובה וללכת לישון. אבל הוא עוד צריך לדבר עם דובן ולכן הוא צריך לדבר עם עוד אנשים.
"אז.. שלום לך אייליאן, האם אתה יודע איך נמצא האיש העונה לשם דובן? אני צריך לפגוש אותו ואני חושש שקרה לו משהו."
 
מורת'ון ואביעד (אפשר פשוט חקירה?)
"אנחנו יכולים לגרש את הקובלדים," מתפרצת אורביניה מיד, מתעלמת בבוטות מהפיהוקים והבעיטות שהוחלפו לצידה, "ללא תמורה, אנחנו צריכים רק אפשרות לבחור כמה אנשים מיומנים, והבטחה שתתנו לנו לשמור את מה שנקח מהמצודה של הלטאים המסריחים".
 
מיכרון
''אתה מכיר אותו? הוא עבר כאן לאחרונה, חיפוש קבר של דרקון. כאילו שדרקון ייקבר כאן. אמרתי לו שאלה סיפורי סבתא, אבל הוא התעקש ללכת לשם, ומאז לא ראיתי אותו. אני מכיר את ההיסטוריה של המקום כאן, אתה יודע, אז כוונתי אותו לשם. אני מקווה שהברנש המסכן בסדר.'' אז אייליאן מוציא מפה, ומראה לך את הדרך המדויקת לאתר הקבורה, ליד המפל.
מורת'ון ואורביניה
"אז אתם רוצים לברוח בחזרה לשותפים שלכם, מנוולים?" שואל הלורד פדריג. ''איך אני אדע שברגע שתצאו מטווח ראייה עם מחצית מאנשי המשמר, לא תשחטו אותם יחד עם הקובולדים?"
Out - כשאני חושב על זה, אורביניה החזיקה קודם ראש של קובולד ביד. אני לא זוכר שהיה לה אחד בציוד, וזה גם משונה בצורה מלחיצה להסתובב עם זה בתוך עיר ולהציג את זה לראווה בפונדק... לא מאשר.
אני שואל שוב - אורביניה היא תוהו רוע?
כולם
אמנם מיומנות לא בהכרח תעזור, אבל לפעמים כדאי לגלגל כדי לחסוך זמן.
 
אביעד
מיכרון יודע שהוא לא רוצה להתעסק אם דרקון לבדו, לכן הוא מסתכל סביבו לראות מי הם האנשים החזקים ביותר בפונדק ואז הוא ישאל אותם אם הם רוצים להצטרף.
OUT
מה לגלגל? לגלגל משהו בכלל?
 
מיכרון
מחוץ לכפר זה מסוכן. הקובולדים יהרגו אותך, הם ממש מסוכנים לאחרונה. אולי האלפים מקודם יוכלו לעזור לך, למרות שהם נראים מסוכנים אפילו יותר. בכלל, כרגע השומר לקח שני אנשים חזקים, אבל הם חשודים בגניבה... למי כדאי לפנות? אולי השומרים ידעו מי יכול לעזור לך?
 
מורת'ון ואורביניה
בן המחצית יושב, מנומנם ושותק.
אביעד
וער לחלוטין לכל המתרחש.
 
אביעד וחאן
OUT
מצוטט חלק מהודעת הפתיחה שלך:
אביעד אמר/ה:
[post]696071[/post] אבל כשהצגת להם את הראש של הקובולד מאתמול, הם התייחסו אליך ביראת כבוד, ואמרו לך שהלורד פארדיג, מושל העיירה, מוכן לשלם למי שיחסל את הקובולדים המציקים.
אז, אני הנחתי שיש לי ראש של קובלד, ושאם אציע ללורד פארדינג לחסל את הקובלדים...
לא נורא, נחיה, ואורביניה היא לא תוהו רוע, רק תוהו נייטרלי, היא לא רעה, אבל היא לא תציית בקלות לחוקים ומשטר.
IN
"אתה חושב שאני, אשתף פעולה עם חבורה עלובה, שלהם?!
כשהגעתי לפונדק, כוונתי הייתה למצוא חבורת לוחמים כדי שנצא אל הקובלדים המטורפים ונקרע אותם לגזרים, עד שהמטומטם שלידי, קטן וזריז, שחשבתי שיכול לסייע לי מאוד, הואשם בשוגג בגניבה, ואז כשניסיתי לשחרר אותו, לקחו גם אותי. האמף.
אני לא מבינה את דרכה של המשטרה במקום הזה, ואני לא מבינה, שעל גניבה פעוטה של מקסימום 20 מטבעות זהב נלקחים לחקירה, בזמן שבתים נבזזים, פושעים מסתובבים ברחובות..."
OUTׁ(כן, שוב)
הציוד שלנו עלינו?
וחאן, אשמח לקצת עזרה בבקשה..
 
מורת׳ון ואורביניה (שיהיה מור ואור?)
Out
איזה קטע, גם אני תוהו נייטרלי!
In
מורת׳ון מתגבר מעט במאמץ על העייפות. ״כנראה שהייתי שיכור״, אומר מורת׳ון. ״למען האלים, אני עייף מת. בכל אופן, הייתי שיכור... רגע, על מה אני מואשם?...״. הוא מפהק פיהוק ארוך שוב, אך לא נרדם, מחשש לסטירה.
אביעד
לזרוק תרמית?
[dice seed=27408 secure=fc34a2f6_0]1d20+7[/dice]
 
חזרה
Top