• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

הארכימג מהנהן לדברי תאראניס. "זה רק הגיוני שתחשוב שהעניין הוא חיפוש אחרי השלושה. דרקונים הגיעו להוריזון, באופן מפתיע, בימים האחרונים, ואני משער שאין זה אלא התערבותם של השלושה, ואכן הייתי מבקש לשוחח איתך על הנושא לולא צצה הבעיה הזו. גם לא מפתיע אותי שאתה, שר צבא דאונר, תעדיף להילחם, אבל כדאי לך ללמוד שהערך של החיים לפעמים עולה על הערך של ניצחון קרבי."

לטארן הארכימג מוסיף, "אני לא מכריח אתכם להשתתף במשלחת אם אתה חושב שלא תועיל, אבל לפעמים יש יותר כוח במילים של שלום ממה שהיית חושב. לא חשבתי שאצטרך להגיד את זה בעצמי, אבל ראית שהכוהן הנותר מכוהני סלייטאר הוא בין השבויים. אני אחשוב שאתה בדיוק מתאים למה שנוגע אליו, לא?"

OUT
הימצאותו של הרביעי היא סוג של סוד שגם תאראניס לא היה מודע אליו מקודם, אז ייתכן שתאראניס יעדיף לדבר על זה פחות בפני אחרים.

סאוואלה
"זה אכן האנרגיה ששמים בגבישים שמחזיק את האי באוויר. זה רק שהאנרגיה יכולה לבוא בהרבה דרכים," דרוכריוס מסביר.

OUT
אתה מוזמן לשאול כמה שאתה רוצה על הגבישים, אבל רק שזה יהיה ברור, אין לי מערכת כללים מטאפיזיים מתוכנן מראש, אז זה לא כמו תעלומה, אלא יותר בגלל שזה משהו שסאוואלה תתעניין בו.
 
"החיים הם זכות, אבל זכות באה בגינה עם חובה, אין זה הוגן שאתה תפגע בזכותו של אחר על מנת לממש את זכותך, כולנו קיבלנו את החיים האלה כמתנה, אבל יש כאלה אשר חושבים שיש להם עליונת על אחרים במתנה זו, ואלה, את אלה עלינו למצוא,להעניש ולעצור." אומר האלף, "האנשים הללו נטלו את זכויתיהם של אחרים, ובמקום לתת על זה את הדין, הם חופשיים וממשיכים לפגוע באחרים, אם תשאל אותי, הם איבדו את הזכות שלהם לחיים, אבל אני לא אשפוט אותם, אני רק מציע את עצמי בתור מוציא לפועל של החוק." הוא אומר למג, "אני לא מחפש רק ניצחון, אני מחפש צדק."
 
"אבל מה על החיילים שאנחנו נשלח כנגדם?" הארכימג מתעקש. "אין כל מלחמה בלי נפגעים חפים מפשע, ולאלה חשתי. מלחמה היא לא זרה לי, ויש לנו מספיק כוח לחסל לפחות את מקצתם מרחוק אם יהיה צורך, אבל אני רוצה לעשות כל מה שאפשר לעשות כדי למנוע קרב שלא לצורך. האסטרטגיה הכי טובה לא תמיד בא לידי ביטוי במערכות המלחמה."
 
"לי אין עניים כאלה, אבל יש לי הבנה של המצב. אתה מבקש ממני לצאת ולדבר איתם, בידיעה שהאירוע יתפתח במקרה הטוב לקרב, אתה לא שולח דיפלומטים כי אתה יודע שאתה צריך מישהו שיכול להילחם, אחרת לא היית כלל קורא לנו. אתה בעצם מבקש מאיתנו לסכן את עצמנו בשביל כלום, אז אלא אם כן אני מפספס משהו, אתה שולח אותנו לעשות את העבודה השחורה של אנשים אחרים, אז לפחות תגיד מה יצא לך מזה, כדי שלא נרגיש שהמטרה שלנו חסרת כל היגיון, אם יש איזו תוכנית גדולה, רצוי שנדע שאנחנו לא הולכים לגרוף צואה של מישהו אחר ללא סיבה טובה."
 
סאוואלה שעדיין קצת מבולבלת שואלת בקול: "במידה ואנחנו נסכים לדבר עם האסירים מה אתה תרצה שאנחנו נשיג?"

סאווואלה:
"אז אני מבינה שכל אנרגיה קסומה יכולה להחזיק את האיים באוויר ומה שקרה לאי קרה רק בגלל שהגנבים הוציאו את אחד או יותר מהגבישים במקומו?" סאוואלה שואלת שאלה נוספת.
 
"אין לי מטרות סודיות," הארכימג מצהיר. "הבהרתי מראש שמטרתי היא לעצור את האסירים לפני שהם מגיעים להוריזון. אם אתה כל כך מתננגד לאמצעים שאני בוחר לקחת, אתה לא חייב להצטרף - וחבל, כי לדעתי יש לך הרבה לתרום."

לשאלת סאוואלה, הוא עונה, "המטרה היא לעצור אותם לפני שהם יגיעו להוריזון, לא משא ומתן. תנסו לדבר עם מי שעומד בראשם. אם אתם יכולים לגלות את המניע שלהם, מוטב. אם לא, אפשר להזמין אותם להיכנס בשלום, בלי נשק. אולי הסיכוי להצלחה נראה מעט, אבל אתם הפנים הכי אנושיים שהוא מכיר."

סאוואלה
"כן, זאת סיבה אפשרית, אבל זה היה צריך להיות לזמן ממושך," דרוכריוס משיב. "אבל בעיקר, אם הם החליפו את האנרגיה שבגבישים, מסתבר יותר שזה היה בגלל זה."
 
"לא אמרתי שלא אצטרף, אם אתה באמת חושב שיש תועלת במעשה הזה, אעשה זאת, מה שאני שואל היא מה אותה תועלת שאנחנו מחפשים להרוויח, כי ברור לי שיכולים להיות דברים אחרים שאנחנו יכולים להשקיע בהם את כוחינו"
 
"אז אם אני מבינה נכון, אתה רוצה שנצא אל האסירים שבמרחק כמה ימי רכיבה מכאן ואז נחזור כדי לטפל בבעיה שתאראניס הזכיר?" סאוואלה עדיין לא ממש עוקבת אחרי כל השיחה.

סאוואלה
"אז כל אנרגיה קסומה פרט לאנרגיית שדים יכולה להחזיק אי באוויר?" סאוואלה שואלת בבלבול. "ואלו דרכים קיימות להחלפת האנרגיה בתוך הגביש? כמה זמן הן לוקחות ומה העלות שלהן?"
 
"לעיר הזו אין כוח משמר?" שואל תארניס. "אין לכם צבא? " שואל תאראניס. "אתה מדבר על כך שמניעת השוד של העיר שלך היא מטרה ראוייה. והיא כן, אבל נשמע לי שאתה עושה את המינימום הנדרש לשמור עליה. אתה שולחת חבורה של כלומניקים ללכת ולטפל בשודדים, בטענה שאם לא נעשה כן, העיר תיבזז ותיכבש. סלח לי, אני אומנם לא בקיא בערי האדם, אבל אני די בטוח שאתם עושים כמונו ודואגים להגן על הערים שלכם בקצת חוכמה."
 
"הם נוסעים בכיוון הזה, אז אם תלכו לקראתם עכשיו, תגיעו בבוקר. אם תצאו בבוקר, הם יהיו קרובים מאוד," הארכימג עונה.

הוא פונה לתאראניס ואומר, "יש לנו משמר טוב מאוד, ששומר את העיר מכל איום של אנשים בודדים. הוא מסוגל גם לערוך מלחמה בעת הצורך. ביקשתי מכם לבוא דווקא כי אני לא רוצה שיהיה צורך לערוך מלחמה ולגרום למוות לא הכרחי. אני יודע שזו אמנם לא הסיבה שבאת להוריזון, אבל אתה, כמו כולם פה, מתאים לזה מהעובדה שהיית עם האסירים בשלום עוד לפני שהם השתחררו."
 
"אני אעשה זאת, בתנאי אחד." אומר פרדאן ומותח את הקשת שלו, בודק את המיתר ואת הגמישות שלו. "כאשר נחסל את איום האסירים על העיר, אני רוצה שתסחוט כל טיפה של ידע שיש לך גישה אליה על מנת לענות לי על מספר שאלות פשוטות."
פרדאן מכתיף את הקשת שלו ואוסף את שערו הארוך אחורנית על מנת שלא יפריע לו. "כמה עשרות גופות בתמורה לתשובות. הוגן עבורך?"
 
חזרה
Top