• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

כולם
מורת'ון מקשיב בעניין בעודו קורע לגזרים את ירך החזיר המסכנה, כשלפתע עיניו ניצתות בזעם שנכבה כעבור רגע, כשדם הדרקון מודיע כי הוא כבר אינו בן אצולה. ''בני האצולה האלה...'', אומר בשנאה בן המחצית. ''מתנשאים כל כך, יהירים כל כך... והסוחרים העשירים, ואנשי המשטרה, לעזאזל איתם. סתם מושחתים, אם תשאל אותי''.
 
כולם
"אני לא ילדה קטנה!" אומרת אלי. "אני עוד מעט בת עשרים. זה שאני מדברת הרבה לא אומר שאני מדברת שטויות. זה שאתה מבוגר יותר ממני לא אומר שאתה אבא שלי."
באמרה זו אלי מתיישבת בזעף על כיסא מרוחק.
 
לדוד משה הייתה חווה-איה איה או!

כולם
''אין לך טאקט'', אומר מורת'ון השתוי בחוסר טאקט נוראי. הוא מניח את עצם החזיר המכורסמת, ומסתער ברעבתנות על התבשיל.
 
כולם
מיכרון בהלם הוא לא ציפה לכזאת התנגדות, "טוב" הוא חושב לעצמו לפחות יש לו עוד אנשי שיחה כאן, ויש לו תחושה שהוא עוד יראה את האישה ילדה הזאת בעתיד.
כשהוא חוזר הוא שומע את מה שיש למורת'ון לומר בנושא של בני האצולה ובנשוא של אלי.
"טוב אני מניח הנחות מאוד בסיסיות במבט ראשון על אנשים, הייתי רוצה לתקן את הרושם הראשוני שלי שהשארתי עליה, ובנושא בני האצולה הם לא רעים מטיבים אלו אנשים שמאמינים שיכולים לעשות טוב יותר ככל שהתקדמו אבל הם לא בוחלים בדרכים להתקדם.
 
כולם
מורת'ון הוא כעת גם אכול וגם שתוי. ''חה, בני אצולה'', הוא אומר, מתעלם מכלל האין משיחין בזמן הארוחה. ''אני גנבתי מעשרות בני אצולה, סוחרים עשירים, כייסתי המון, פרצתי המון! האנשים האלה הם רקובים לגמרי, הם יהירים ומתנשאים, הם חמדנים! והסדר שלהם רקוב ולא יעיל!''. הוא משתעל לפתע, כמעט נחנק מחתיכת בשר בקר, וממשיך לאכול כרגיל. בני מחצית מסוגלים לאכול הרבה. מאוד.
 
כולם
אלי מביטה בארנקה, וכשהיא מבינה שאין עוד מה לבזבז היא ניגשת אל מורת'ון, ולוקחת חתיכה גדולה מהמנה שלו.
"תודה," היא אומרת, עדיין עם האוכל בפה. "גם אני בת אצולה, אתה יודע? לא רואים את זה עלי, אבל אני כזאת. גם אני רקובה, יהירה ומתנשאת?" היא עוצרת רגע כדי לבלוע, וממשיכה לדבר. "אני מבית פולסרדן. שמעת עליו פעם? אנחנו לא כל כך חשובים, גרים צפונה מכאן." היא לוקחת ביס נוסף, ועוצרת לרגע. "בכל אופן, מי אתה?"
 
כולם
מיכרון מתיישב ליד מורת'ון והוא מזמין לעצמו כוס שיכר אחת גדולה,
"בית פולסדרון אני חושב ששמעתי עליו פעם לא במיוחד אלא רק איזה שליח שהגיע משם והציע לאבי לקנות בית קיץ שם, אני הייתי הדוכס והשליט של חבל ארץ בדרום אבל שם הייתי אדם אחר אדם פחות טוב." כשהוא מסיים לדבר יש לו איזה דמעה בעין. "טוב, אבל התקופה הזאתי מאחורי וכיום אני אדם שונה."
כשהוא מסיים לדבר הוא נזכר למה הוא בכלל הגיע לפונדק הזה
"האם מישהו מכם מכיר אכרולוג בשם דובן, קבענו להיפגש כאן לפני ימים ואני דואג שהוא לא יבוא."
 
כולם
Out - ח'אן, סליחה שהתקבלו לך בדמות.
מגלגלי תפיסה למיניהם - אם צריך לגלגל תפיסה אני לא בהכרח אומר אפילו. אם אתם רוצים לחפש משהו ציינו את זה ליד הגלגול.
דרקוניצן - אתה לא יכול לקבוע ד''קים ללא אישורי.
כולם - האירועים בתגובה הזו מוצגים בסדר כרונולוגי.
מיכרון
לפני שדיברת עם בן המחצית, דונובן האיכר משך בכתפיו: ''אני לא מכיר שום ארכיאולוג בשם דובן, נסה לדבר עם סלוואנה, אולי היא תזכור מישהו בשם הזה שעבר כאן.'', וארווין סמית' מהמשמר התפקע מצחוק: ''כוחות האופל? כאן במפלט חורף? אין דבר יותר הזוי מזה!''. הוא מתעשת מעט, וממשיך: ''מה שיש לנו כאן זה קובולדים, והשודדים הקטנים לעולם לא ישיגו מספיק שכל כדי לראות ברית עם כוחות האופל. חה חה חה!"
(לאחר השיחה הזו פנית אל בן-המחצית.)
ראליין
''סוף סוף הקרציה השתתקה. מה מעשיך כאן, אחי לכנסייה? מדוע איננו חברים?" שואל האלף.
Out - אם מישהו מזדהה אליך כחבר בכנסייה, זה אות לידידות. ד''א, אתה לא באמת שלפת נשק בפונדק והכנת התקפה, נכון? אתה בורח מהכנסייה וצריך לשמור על חשאיות. אתה גם לא רוצה לגמור בכלא.
כולם
אייליניה - האנשים דווקא שמחו לשמוע אותך מנגנת בחלילך, (במיוחד כי עוד לא מצאת דרך לדבר תוך כדי) ואת קוצרת תשואות מהקהל.
Meta - גלגלי דיפלומטיה כדי לראות כמה זהב תקבלי.
אורביניה
את שמה לב לדם-דרקון ענק במרכז הפונדק, מוקף באנשים. הוא נראה חזק למדי, ויכול להתאים. לעומתו, בקצה הפונדק מסתודדים שני אלפים בגלימות שחורות, פניהם מכוסים. הסכנה נודפת מהם.
כולם
In -
מורת'ון - ברגע שאתה אומר שגנבת מבני אצולה, אתה מבין את טעותך. האיש שלצידך, שדיבר עם דם-הדרקון, קם ומציג את עצמו: ''ארווין סמית' ממשמר הכפר. כמה סוחרים כויסו היום בצהריים, אתה עצור בחשד לגניבה. אנא התלווה אלי כרגע''.
Out - את האמת, אני לחלוטין לא בטוח שמורת'ון לא שיכור.
אם שכחתי משהו תגידו לי.
 
וואלה, יש סיכוי... או שלא...
התגובה שלי לכולם היא בסדר כרונולוגי.

כולם
מורת'ון לא נוהג להרביץ לבנות, אבל לבירה יש כידוע השפעה על המחשבה, ובעוד האצילה הבלתי נסבלת בולסת אוכל שגנבה מפשוט עם מסכן ששילם עליו את מלוא המחיר (ות'אמת, אולי טיפה יותר), מורת'ון מוריד לאלי סטירה.
---
מורת'ון קם מכיסא העץ בפונדק בכבדות, מתנודד מעט בשיכרון. ''כן, אדוני'', הוא אומר בעילגות של שיכור.
אביעד
אני אולי שתוי קצת, חושב מורת'ון, אבל האלכוהול הזה היה חלש. לעזאזל, סוואלה צריכה לקנות בירה ממישהו אחר. בכל אופן, אני יכול להעמיד לי פני שיכור בניחותא-מי יקח שיכור ברצינות?
 
אביעד
Out
בקשה לשינוי במה שקרה - שבמקום להיות עוין לאלף אני אהיה ידידותי.
התפחסה היא לחיפוש מתנקשים של הכנסייה
In
"צר לי אחי, אך אינני בטוח כי ביכולתי לספר לך, אחזור על בקשתי לדעת מאיזו כנסייה אתה? אם זו כנסייה מתאימה אז אולי אוכל לספר לך... ומה מעשיך שלך בארץ זו?" שואל ראליין
 
אביעד
דיפלומטיה: 19+10=29.

כולם
אלי נופלת אחורה מהכיסא מהסטירה של מורת'ון. כשהיא נופלת, גלימותיה מתנופפות וחושפות שריון שרשראות, והוא רואה שעל גבה קשורה חרב מעוקלת איתנית.
אלי קמה, מחייכת.
"אתה רוצה קרב? אני אתן לך קרב. אדון שוטר?" אלי אומרת. "תטפל בו יפה בכלא. בחור נחמד סך הכל. רק אל תיתן לו לשתות, זה עשוי להיות מסוכן."
 
כולם
הזדה ניגשת אל השוטר, "אדוני, בן המחצית חף מפשע, את הכייס הנאלח מצאתי אמש, ראשו נמצא בתיקי," היא רוכנת מעט, ומוציאה משק התלוי על גבה ראש קובלדי חסר חיים, "קובלד עלוב, אך גנב מרושע, הגיע לו מוות נורא הרבה יותר מחתך נקי בצוואר... אך השרץ הספיק לבזבז הרבה מהזהב, זה מה שנשאר," חופן של 12 מטבעות זהב גולש מידה אל זרועו של השוטר.

אביעד
עורך את הדפ''ד.
 
כולם
מכירון נרגע ומבין שהמצב אולי ישתפר.
טוב הוא אומר לעצמו אולי אני אנסה בעצמי להרגיע פה את העניינים. הוא הולך אל ארווין.
"ארווין תשכח את הבחור הזה ובו נחזור לדבר על המשמר הזה, עכשיו אני אגיד לך מה אני עסוק ויש לי משהו לעשות אבל אולי במקום זה אני אעבוד במשמר בתור שכיר חרב, אם תצטרכו אותי אני אעזור ואם אני אמצא שודדים וקובלים אני אתפוס אותם ויעביר אותם לכם. מה אתה אומר ארווין יכול לעבוד לא? תשכח ממנו הוא סתם גנב פשוט (הוא מצביע על מורת'ון) אני אגיד לך מה,אתה לא תכלא אותו ואני אדאג שלא יסתבך בצרות."
כשהוא מסיים לדבר הוא הולך אל אלי.
"אלי תקשיבי את אמרת לי שאת לא ילדה קטנה אז תקשיבי לי ותירגעי אם את באמת בוגרת אז תנשמי עמוק ואל תתחילי להילחם כאן מכיוון שזה לא יגמר טוב."

אביעד
לגלגל דיפלומטיה בקשר הרעיון שלי לארווין או שאין צורך?
 
כולם
אלי שולחת מבט נגעל בראש המת, ונראה שהיא מתרחקת מדי מהזד.
"אדוני השוטר, האדם הזה הודה בגניבה. גם אם הגנב שאתם מחפשים נתפס, אין זה אומר שבן המחצית הזה חף מפשע. כשהייתי קטנה, הייתי לי מורה שניסתה ללמד אותי משפטים. נכשלתי, אבל היא אמרה איזה משהו שמטרת החוק היא למצוא את כל האשמים ורק אותם. גם אם הגנב האחד הזה נתפס, מי שמודה באשמה צריך להיכנס לכלא."
היא מפנה את מבטה אל מכירון.
"אני לא הולכת להילחם, תרגע," היא אומרת. "אבל הוא הודה באשמה, צעק בקולי קולות שהוא בזז, גנב, שדד וכייס, אז הוא צריך להיכנס לכלא."
אלי מפשפשת בכיסה, לבדוק ששום דבר לא נגנב בינתיים.
OUT
ח'אן, אין לי משהו נגדך (חוץ מזה שהרגע נתת לי סטירה בפנים) אבל מי שמודה באשמה צריך להיכנס לכלא...

אביעד
איזה זריקת מיומנות לזרוק כדי לראות אם אני זוכר חוקים מתאימים מהשבועיים וחצי של משפטים שלמדתי?
 
כולם
"אבל קרו כאן כמה דברים שלא לקחנו בחשבון:
1. מורת'ון מעולם לא הודה שהוא זה שגנב מן הסוחרים שאנחנו מדברים עליהם, כן הוא הודה שהוא גנב אבל מעולם לא ציין את ההסוחרים הללו.
2. הוא שיכור לכן הוא יכול לומר הרבה דברים לא נכונים בהכרח." וברגע שהוא מסיים לדבר הוא מפנה ראשו אל הזדית שנמצאת לידו שמחזיקה את הראש של הקובלד, היא נראת מעניינת הוא חושב.
"שלום לך" הוא אומר אל הזדית "מי את? ומה מביא אותך לכאן?".
 
כולם
OUT
זה הגיע לך.

IN
מורת'ון נראה שיכור לגמרי. ''א-א-אני?'', הוא מדבר בקול מבולבל, עילג. ''א-אני ג-ג-גנבתי מ-מ-מ-מ... א-אני ל-ל-לא מ-מ-מ-ממש ז-ז-זוכר... ז-ז-זה...''. הוא לא מספיק לסיים את המשפט, וקורס לשנת שיכורים הגונה, נופל מידי השוטר ארצה, נחבט מעט, וממלמל לעצמו משהו על חדי קרן ורודים. הבחור שיכור ללא ספק, וישן ללא ספק.
 
ראליין
האלף מצחקק בשקט: ''השתיקה יפה למעשי, וגם למעשיך... עזור לי ואעזור לך...''
כולם
''הילדה צודקת," אומר השומר. ''גנבים מקומם בכלא. ואת זדה, ניסית לשחד אותי? בואי גם את איתי, ומיד.'' השומר קושר את ידיו של בן המחצית השיכור, מצפה שהזדה תושיט את ידיה גם כן בתורה.
כולם
דרקוניצן, אני לא בטוח כמה הרווחת, אגיד לך בהמשך.
וולף, דיפלומטיה לא תעזור כאן. אם כבר אתה אמור להיות בצד של השומר.
חאן
out - אתה באמת שיכור. על בטוח. משחק דמות יפה מאוד, בכל אופן.
 
חזרה
Top