• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
אתם לא מזהים היכן הוא.
״תנו לי לומר לכם כך, אותי התוכניות של המכשפה, האנשים שהיא נפגשת איתם ומה שהיא רוצה לעשות בכם לא מעניין. אני רק רוצה לראות את הגרונות שלכם משוספים ואת הדם שלכם נשפך, ואני אתחיל בילדה הרועדת.״

״מילים אחרונות?״ הוא שואל מן החשכה.
 
"חכי רגע שינה, למה למהר? תגיד אדון שד, אם גם ככה התכניות של המכשפה לא מעניינות אותך - אולי תוכל לחלוק אותן עימנו? ולמה שתרצה להרוג אותנו עכשיו? לא יהיה יותר משעשע לראות את העימות שלנו עם המכשפה?" שאנג-רן שואל את החשיכה בחיוך.
Meta
דיפלומטיה: 19+10=29
 
META
סדר יוזמה:
באבאו
ריוסקה
אשיגה
שאנג-רן
שינה
צ'אהו

IN
השד צוחק מתוך החשכה, מסתער קדימה. היחידה שרואה אותו היא צ'אהו, ולמרות שהיא מכינה את עצמה לחטוף את המכה, השד מופיע ליד שאנג-רן, נועץ את החרב בבטנו. "אני מקווה שזה לא יפריע לך לשאול שאלות" הוא צוחק, בעוד הבד נקרע ושאנג-רן מרגיש את בגדיו נהרסים, בעוד שטפריו של השד מתאמצים להגיע קרוב יותר ויותר לגוף שלו.

META
התקפה נגד שאנג-רן
טופר: 4+12=16 נגד נטוע במקומך. בפגיעה 3+5=8 נזק חותך וחודר וגלגל הצלת קשיחות.

מפה (אתם סמוכים זה לזה): https://prnt.sc/iiebw7
 
צאיהו מרגישה רע, היא מרגישה חסרת תועלת, אין לשד הזה מחשבה אנושית לעוות, אין היא יכולה להפוך אותו לחבר. אבל היא חייבת לעשות משהו, לעזור איכשהו.
כוח מתגבש בה, זה לא קסם שהיא למדה לעשות, זה קסם שמקורו בדם שלה, משהו עמוק ולא ברור, היא מרגישה אותו פורץ החוצה, קרן אפורה בוקעת מידה, לחש האוב הזה הוא לא המומחיות שלה, הוא לא אחד היתרונות שלה, אבל כרגע. זה כל מה שיש בה
meta
קרן חולשה
21 נגד מגע
אם פגע, 7 נזק כוח.
קשיחות 17 לחצי.
 
הקסם של צ'אהו נהדף מגופו של השד, ונראה שהוא אפילו לא שם לב אליו. הוא עוצמתי יותר משצ'אהו ציפתה, וידרוש ממנה יותר מרגע אחד של קסם מתפרץ.

META
צ'אהו גלגלה 16 סך הכול נגד התנגדות הלחשים של השד. היא נכשלה בלעבור אותה.
 
עיניו של אשיגה גם אם חדות מעיניהם של רוב בני האדם, לא יכולות לחדור דרך החושך המוחלט.
הוא שולף את שרביט הריפוי שלו ודוחף אותו בעיוורון למקום בו הוא ראה את שאנג-רן לאחרונה ושמע את קולו זועק בכאב, לוחש את מילת המפתח כאשר הוא מרגיש כי הוא נוגע בו.

META
הטלת לחש ריפוי פצעים קלים (45/50)-7+4=11
 
"תודה." שאנג-רן אומר בפשטות. הוא מסתכל לעבר המקום בו השד בערך נמצא, מוציא לשון ופשוט קופץ בסלטה אחורית אל מאחורי השאר. לאחר שהוא בטוח מאחורי השאר הוא מתרכז לרגע ומזמן את הקסם הטבעי לבני מינו. לאחר רגע מופיעים 4 כדורי אור בפינות החדר, מאירים כלפידים.
Meta
כפעולת תנועה נע אחורה אל מאחורי שאר הקבוצה.
בדיקת אקרובטיקה כדי להתחמק ממזדמנת: 13+12=25
כפעולה רגילה משתמש ביד"ל אורות מהבהבים.
 
הכדורים של האור מופיעים מהידיים של שאנג-רן, אך לא מפיצים אף אור. קסם, בבירור. אם תתרחקו מספיק, תוכלו לצאת מהשטח של הקסם האפל הזה, אבל כרגע בתוכו- האורות החלשים של שאנג-רן פשוט לא חזקים מספיק.

META
מכאנית, אתם באזור של Darkness.
 
שינה משחררת את אחת המבחנות שתלויות על חגורתה ושותה אותה בעודה מתקדמת צעד אחד קדימה. הנוזל הכתום זוהר מבעד לצווארה וריאותיה, מאיר את החשיכה, וכשהיא פוערת את פיה- להבות נשלחות קדימה אל האופל, מבריחות אותו לרגע קט.
META
פעולת תנועה- שותה extract של fire breath
מבצעת צעד של 5 רגל קדימה
פעולה רגילה- נושפת אש. חרוט של 15 פיט קדימה. אם פוגע, אז 15 נזק אש (חצי נזק בהצלת תגובה בד"ק 16).

עריכה: גלגול דרגת מטיל-20 טבעי. 28 סה"כ.
 
IN
לרגע אחד, החשכה מופרת מהאש של שינה, שוברת דרך החשכה. השד נראה חסר פחד אל מול האש, אפילו לא מנסה להתנגד, ובעוד שהוא נשרף- המכה לא חמורה כפי שהיא הייתה רוצה, שכן נראה שהשד עמיד אל האש. הוא מחייך ברשעות, ונעלם פעם נוספת אל החשכה- אך הפעם אתם יודעים היכן הוא, ולו לרגע.

META
פגיעה, והוא נכשל בהצלה, אבל יש לו עמידות (גם אם לא חסינות) לאש.
 
ריוסקה מרים את חרבו ומהסס רק לרגע אחד לפני שהוא מסתער קדימה במלוא עוצמתו, חולף על פני שינה ודוקר את המקום בו עמד לפני רגע השד. חשיכה או לא, אין לו ברירה אחרת.

META
הסתערות על באבאו עם יכולת Shield of Blades. גילגול התקפה: 12+9 = 21 נגד דרג"ש, אם פגע, 50% לפספס בגלל החושך, או 14 נזק.
 
החרב ננעצת בשד, ואתה שומע את קול הבשר הנחתך. השד הזה הרבה פחות עמיד משציפית, אך הוא עדיין עוצמתי. "אז אתה יודע להרביץ, אבל האם אתה יודע גם לחטוף?" הוא שואל אותך, ואז מתוך החושך נשמע קול הטפרים שלו, בעודו מנסה לנעוץ אותם בך. אתה חושב שזה נגמר, אך לפתע הניבים הארוכים שלו ננעצים ביד שלך, ואתה מרגיש את החומצה מהידיים שלו מנסה להמיס אותך.

META
ריוסקה פגע בשד.
התקפות כנגד ריוסקה
התקפת טופר: 6+12=18 נגד נטוע. בפגיעה 2+5=8 נזק חודר, חותך ומוחץ.
התקפת טופר: 3+12=15 נגד נטוע. בפגיעה 6+5=11 נזק חודר, חותך ומוחץ, וגלגל הצלת קשיחות.
התקפת נשיכה: 18+7=25 נגד נטוע. בפגיעה 4+5=9 נזק חודר, חותך ומוחץ, וגלגל הצלת קשיחות.
 
חזרה
Top